Google پیام های شغلی را به وب سایت های تلفن همراه گسترش می دهد

Google ویژگی پیام های کسب و کار خود را در جستجو و نقشه در حال گسترش است و به کسب و کارها روشهای بیشتری برای دریافت پیام و روشهای جدید برای پاسخ دادن ارائه می دهد.

علاوه بر این ، Google سطح جدیدی از انعطاف پذیری را اضافه می کند و به کسب و کارها اجازه می دهد پیام های کسب و کار را مستقیماً با سیستم عامل های خدمات مشتری خود ادغام کنند.

پیام رسانی به کسب و کار از ویژگی هایی است که ابتدا در سال 2017 به Google My Business منتقل شد و سپس در سال 2018 در Google Maps گسترش یافت.

این شرکت می گوید ، واقعاً در سال گذشته قدرت جابجایی خود را آغاز کرده است. دو برابر بسیاری از مشاغل در حال حاضر در مقایسه با سال گذشته از طریق Google پیام ارسال می کنند.

Google پیامهای شغلی را در وب سایت های تلفن همراه گسترش می دهد Google پیام های شغلی را در وب سایت های موبایل گسترش می دهد

از آنجا که مشاغل بیشتر از طریق پیام های تجاری با مشتریان ارتباط برقرار می کنند ، Google در حال آزمایش روش های بیشتری برای برجسته کردن این ابزار ارتباطی در نتایج جستجو است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همچنین ، پیام های کسب و کار در وب سایت های تلفن همراه در دسترس خواهد بود تا یک تجارت بتواند توانایی مشتریان را به سرعت “پیام” از سایت خود اضافه کند.

در اینجا همه چیز مربوط به گسترش پیام های تجاری است که اخیراً اعلام شده است.

مقاله پیشنهادی  "رتبه بندی همیشه هدف نیست"

راه های جدید برای برقراری ارتباط

ارتباط از طریق پیام های تجاری Google یا از طریق پیام کوتاه در Android یا برنامه Google Maps در iOS تسهیل می شود.

اکنون ، با به روزرسانی اخیر Google برای پیام رسانی مشاغل ، این ویژگی را می توان با سیستم عاملهای مشتری سرویس استفاده کرد.

“امروز ما در حال گسترش پیام های تجاری در نقشه ها و جستجو هستیم تا از انواع مشاغل پشتیبانی کنیم و به آنها این امکان را می دهیم که پیام های تجاری را مستقیماً با سیستم عاملهای خدمات مشتری خود ادغام کنند.”

در زیر لیست کاملی از سیستم عاملهای خدمات مشتری را پشتیبانی می کنید که از ادغام پیام های Google Business پشتیبانی می کنند.

Google پیام های شغلی را در وب سایت های موبایل گسترش می دهد

همانطور که گفته شد ، Google همچنین پیام های Business را به وب سایت های تلفن همراه منتقل می کند. و در ماه های آینده ، مشتریان قادر خواهند بود تا پیام های کسب و کار را در مکان های بیشتری در Android ، از جمله در برنامه ها و در حین تماس پیدا کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

“از آنجا که مارک ها از طریق پیام های کسب و کار با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند ، ما در حال آزمایش کردن روش های بیشتری برای آنها هستیم تا بتوانند این ابزار ارتباطی را در جستجو برجسته کنند. پیام های تجاری همچنین در وب سایت های تلفن همراه در دسترس خواهند بود تا یک تجارت بتواند به مشتریان این امکان را بدهد که سریعاً از طریق سایت خود “پیام” دهند و همان پاسخ های خودکار هوشمند را بصورت جداگانه با اتصال عامل زنده ارائه دهند. “

ویژگی های جدید

Google ویژگی های جدیدی را به پیام های Business آورده است که برای کمک به مشاغل حتی سریعتر به مشتریان پاسخ می دهد.

مقاله پیشنهادی  Google برای جلوگیری از بازنویسی شرح متا پیشنهاداتی را ارائه می دهد

اکنون ، مشاغل می توانند با پیام های خوش آمدید ، پاسخ هوشمند و / یا چرخ فلک مربوطه پاسخ دهند.

“برای بهبود ارتباط با مشتریان ، ما اخیراً پاسخ های هوشمند جدید ، چرخ فلک محصول بصری و پیام های استقبال بی نظیر را معرفی کرده ایم. همچنین یک انتقال صاف از پاسخ های خودکار به یک نماینده خدمات مشتری صورت گرفته است ، به طوری که وقتی مشتری به یک کسب و کار پیام می دهد ، مزاحمتی نخواهد بود. “

زمان پاسخ مهم است. وقتی پیام جدید دریافت می کنید ، پاسخ دادن به آن در 24 ساعت مهم است.

عدم پاسخگویی سریع منجر به محدود شدن دسترسی گوگل به این ویژگی به Google می شود.

بنابراین توصیه می شود مشاغل فقط اگر قصد دارند به طور فعال با مشتریان درگیر شوند ، این ویژگی را روشن کنید.

پیام های تجاری اختیاری است

ثبت نام در Google برای کسب و کار من ، کاری را برای دریافت و پاسخ دادن به پیام ها ملزم نمی کند.

مقاله پیشنهادی  Ahrefs Webmaster Tools قدرتمند است ... و رایگان است

پیام رسانی یک ویژگی اختیاری است و به طور پیش فرض خاموش است. بنابراین مشاغلی که علاقه ای به دریافت پیام ندارند یا نمی توانند از آنها پیگیری کنند ، به سادگی نمی توانند این ویژگی را روشن کنند.

کسانی که مایل به فعال کردن پیام رسانی هستند می توانند این کار را از داشبورد Google My Business انجام دهند.

مشاغلی که بطور فعال درگیر پیام رسانی با مشتریان هستند ، می توانند با گذشت زمان ، آمارهایی از قبیل تعداد کلیک روی دکمه پیام ، تعداد مکالمات و تعداد کل پیام ها را مشاهده کنند.

اگر مشاغل شما عضو تیم دیگری است که مشخصات GMB شما مانند مدیر رسانه های اجتماعی را مدیریت می کند ، برای ارسال پیام باید آنها را به عنوان مدیر لیست GMB معرفی کنید.

پیام های کسب و کار در حال حاضر به زبان انگلیسی است ، که به زودی پوشش آن به سایر زبانها نیز گسترش می یابد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر قبلاً از پیام های تجاری استفاده می کنید ، این به روزرسانی ها روش انجام کارها را تغییر نمی دهد. اگر احساس تمایل به انجام این کار دارید ، آنها گزینه های جدیدی برای اضافه کردن به ترکیب هستند.

منبع: Google