Google هنگام استفاده از Interstive Interstitials قابل قبول است

جان مولر در مورد Google صحبت می کند وقتی که قابل قبول است که از یک میانابینی مزاحم استفاده کنید ، چیزی که معمولاً در نتایج جستجو کم ارزش می شود.

این موضوع در طول یک Hangout Central Webmaster Central که در تاریخ 24 ژوئیه برگزار شد ، مطرح شد.

یک صاحب سایت یکسری سؤال درمورد بینابینی های مزاحم سؤال کرد تا دریابد آیا راهی برای استفاده از آنها وجود دارد بدون اینکه ارزش صفحات آنها کم ارزش شود.

بینابینی های سرزده تعداد قابل توجهی از صفحه را در خود جای می دهند ، از این رو کلمه “مزاحم” است که آنها را به روشی مؤثر برای هدایت تبدیل تبدیل می کند.

مشکل این است که کاربران آنها را آزاردهنده می کنند ، بنابراین گوگل صفحات دارای مزاحمت های مزاحم را از طریق تلفن همراه کم می کند.

همانطور که معلوم است ، وجود دارد است راهی برای استفاده از آنها بدون آسیب رساندن به رتبه بندی های جستجو.

در اینجا چگونه مولر به این موضوع پرداخته است.

مخفی کردن interstitials از Googlebot

صاحب سایت از مولر سؤال كرد كه آیا آنها می توانند از خدمات بینابینی مزاحم برای هدایت ترافیك ، و سایر تقاطع های كوچك به ترافیك ارگانیك و Googlebot دور شوند.

خدمت به Googlebot با محتوای متفاوت از آنچه کاربران می بینند ، معمولاً دوست داشتنی تلقی می شود ، اما ظاهراً وقتی صحبت از بینابینی می شود ، قابل قبول است.

“این خیلی خوب است نکته ای که باید مراقب آن باشیم این است که Googlebot ، وقتی صفحه شما را خز می کنیم و ایندکس می کنیم ، مراجعه کننده ای ارسال نمی کنیم. بنابراین جایی است که اگر کاربرانی که از جستجو وارد می شوند ، نوع بهبود یافته را مشاهده کنند – این خارق العاده است.

فقط باید اطمینان حاصل کنید که نمایش بهبود یافته نیز همان GoogleBot است که هنگام خزیدن و ایندکس کردن صفحات مشاهده می کند. در غیر این صورت قادر نخواهیم بود این را در نظر بگیریم. “

دیدن:

رابطهای حقوقی چیست؟

طبق وب سایت ها طبق قانون موظف هستند بینابینی های خاصی را نشان دهند تا کاربران راجع به مواردی مانند جمع آوری داده ها و خط مشی های حفظ حریم خصوصی آگاه شوند.

فارغ از اینکه چقدر مزاحم هستند ، سایتها برای این بینابینی مجازات نمی شوند.

مولر می گوید گوگل می تواند واسطه های قانونی را تشخیص دهد و از آنها عبور کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

وی گفت: “ما تلاش می كنیم كه فرقه های حقوقی را بشناسیم و آنها را نادیده بگیریم. بنابراین مواردی مانند خط مشی رازداری ، بینابینی های محافظت از داده ها ، مواردی که می خواهیم آنها را بشناسیم و از آن عبور کنیم.

نکته مهم این است که شما این صفحه را در بالای صفحه HTML نشان می دهید. نه اینکه شما آن را به جای صفحه HTML نشان می دهید.

بنابراین مواردی مانند تغییر مسیر به یک URL بینابینی جداگانه یا نشان دادن فضای بینابینی به جای محتوای واقعی ، به این معنی است که ما نمی توانیم محتوای را خزنده و فهرست بندی کنیم. اما اگر این تقسیم بالای HTML باشد ، کاملاً خوب است. “

دیدن:

مقاله پیشنهادی  Google در مدت زمان طولانی برای رتبه بندی آدرس اینترنتی جدید پس از 301 تغییر مسیر ، Google را جستجو می کند

چگونه می توانم بدانم که اگر صفحات من رو به کاهش گذاشتند؟

اگر از interstitials intrusive استفاده کرده اید ، و نمی دانید گوگل صفحات شما را بی ارزش کرده است ، ممکن است هرگز جواب آن را ندانید.

مولر می گوید نمی توان تعیین کرد که آیا یک صفحه به دلیل نتیجه یک نفوذ متقابل بینابینی بی ارزش شده است یا خیر.

“من فکر نمی کنم شما می توانید. فکر نمی کنم این امکان پذیر باشد این یکی از آن مواردی است که ما در الگوریتم های رتبه بندی از آن استفاده می کنیم و سعی خواهیم کرد این موضوع را در نظر بگیریم و اساساً وب سایت را کمی پایین تر قرار دهیم.

اگر تشخیص دهیم که این کار را انجام می دهد مانند محتویات بالای صفحه برابر تلفن همراه ، وجود ندارد یا پر از تبلیغات می شود ، پر از یک بینابینی ، آن نوع کار.

اما به نظر نمی رسد که یک پرچم در کنسول جستجو وجود داشته باشد ، یا هشداری را مشاهده می کنید یا موارد مشابه آن. “

مجازات داخلی بینابینی چقدر قوی است؟

interstitials intrusive یک عامل رتبه بندی منفی “نرمتر” است.

مقاله پیشنهادی  Google SERP Shows Amazon دارای رتبه 9 از 10 نقطه است. دنی سالیوان می گوید Google Broken نیست

این قطعاً چیزی نیست که بتواند کل سایت را تحت تأثیر قرار دهد. فقط صفحات جداگانه کاهش می یابد.

علاوه بر این ، هنگامی که نام وب سایت جستجو می شود ، بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

“درک من این است که ، به ویژه چیزی مانند تغییر مزاحم بینابینی ، این چیزی است که احتمالاً یک عامل نرم تر است. و این چیزی است که در کل وب سایت اعمال نمی شود.

به ویژه اگر مردم هنوز به دنبال نام تجاری شما هستند ، من انتظار ندارم که تغییر رتبه بندی را برای آن مشاهده کنید. “

سؤال و جواب کامل را از زیر شروع از ساعت 50:15 بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=_UGEeGlKQ2o