Google هشدار می دهد 6 دلیل که یک داستان وب را ممنوع می کنند

Google Web Stories ویژگی است که می تواند بازدید بیشتری را به یک وب سایت وارد کند. گوگل شش دلیل را به اشتراک گذاشته است که چرا آنها یک داستان وب را رد صلاحیت کرده و جلوی نمایش آن در نتایج جستجو را می گیرند.

Google Web Stories

داستان های وب نوع جدیدی از محتوا ، قالب جدید است. قالب داستان وب برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که در حال جابجایی یا زمان کشی هستند. گوگل آن را به عنوان محتوای میان وعده توصیف کرده است. یک کاربر معمولی ممکن است شخصی باشد که منتظر قرار ملاقات یا مترو در راه کار خود است.

Google داستان های وب را در انواع مختلف جستجو ، از جمله اخبار و Google Discover نشان می دهد.

ایجاد یک Web Story تضمین نمی کند که Google آن را نشان دهد و ترافیک ارسال کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

موارد زیر شش دلیل است که به گفته گوگل باعث می شود یک داستان وب مسدود نشود.

1. محتوای دارای حق چاپ

Google اظهار داشت که محتوایی که حق چاپ را نقض می کند ، از شرکت در داستان های وب منع شده است.

مقاله پیشنهادی  نحوه یافتن و بهبود محتوای کم فشار: یک راهنمای عملی

گوگل می گوید که آنها “ممکن است”محتوای متخلف را حذف کرده و سپس برای گزارش محتوای نقض کننده ، به صفحه وب آنها پیوند دهید.

بنابراین به نظر می رسد که گوگل به ناشران متکی است تا وقتی شخصی محتوای آنها را نقض می کند ، به آنها هشدار دهد.

این چیزی است که گوگل می گوید:

“… ما ممکن است جلوی ظاهر شدن آن را بگیرد. “

2. کلمات بسیار زیاد یا محتوای ویدیویی بسیار زیاد

دستورالعمل های Google برای داستان های وب این است که صفحات داستان وب به 180 کلمه محدود می شوند. Google همچنین ناشران را به استفاده از محتوای ویدیویی که طول آن کمتر از 60 ثانیه است تشویق می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google اینگونه توصیف می کند:

“اگر اکثر صفحات بیش از 180 کلمه متن داشته باشند ، ممکن است Web Stories واجد شرایط نباشد.”

3. تصاویر و فیلم با کیفیت پایین

گوگل به شدت ادعا می کند که تصاویر و فیلم های با کیفیت پایین ممنوع است. گوگل کیفیت پایین را از نظر پیکسل سازی و عدم تحریف در تصویر یا فیلم تعریف می کند.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn تولید محتوا نسبت به سال گذشته 60٪ افزایش یافته است

4. کمبود روایت

اینها Web Stories نامیده می شوند زیرا دارای یک روایت هستند ، به عنوان مثال این اتفاق امروز افتاده است ، که منجر به آن شد ، که مردم X را نظر دادند.

Google اینگونه توضیح می دهد:

“ما به Web Stories که فاقد یک موضوع الزام آور یا ساختار روایی است ، اجازه نمی دهد صفحه ای به صفحه دیگر باشد.”

5. داستان های ناقص

Google محتوایی را که کاربران برای دیدن کل مطالب به سایت نیاز دارند ، منع می کند. یک داستان وب باید کامل باشد.

این دقیقاً مورد نیاز است:

“ما به Web Stories که ناقص است و یا به کاربران نیاز دارد برای دریافت اطلاعات ضروری روی پیوندها به وب سایت ها یا برنامه های دیگر کلیک کنند ، اجازه نمی دهیم.”

6. داستان وب بیش از حد تجاری

تبلیغات وابسته و تبلیغات نمایشی در داستان های وب مجاز است. با این وجود اگر محتوای داستان وب تجاری باشد ، مانند آنکه اساساً تبلیغاتی است ، این امر باعث می شود Google آن را نشان ندهد زیرا Google اعلام کرده است “مجاز نیست”.

مقاله پیشنهادی  پیشنهاد خودکار ، افراد نیز می پرسند ، + موارد بیشتر

قالب جدید – دستورالعمل های جدید داستان های وب

پس از اولین معرفی AdSense ، ناشران وب راه های افزایش کلیک و درآمد را کشف کردند. برخی از تبلیغات Pay Per Click برای ارسال ترافیک کلیک تبلیغات به سایت های خود استفاده می کردند. دیگران صفحات وب را با تبلیغاتی ایجاد کردند که از محتوای آنها قابل تشخیص نبود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من از پسری شنیدم که با ناشران مشارکت داشت تا درآمدهای حاصل از کلیک او را که روی تبلیغات کلیک می کند ، تقسیم کند.

گوگل با ایجاد قوانین جدید برای منع همه طرح های کلیک تبلیغاتی که مرتبا ظاهر می شوند ، تکامل یافت.

به همین ترتیب ، Google قوانینی را ایجاد می کند تا اطمینان حاصل کند که تجربه کاربر با آنچه Google در هنگام ایجاد داستان های وب در ذهن داشت مطابقت دارد.

دانستن موارد منع شده مفید است زیرا به جلوگیری از قرار گرفتن در شرایطی که Google جلوی نمایش داستان وب را می گیرد ، کمک می کند.

استناد

خط مشی های محتوای داستان وب در Google
https://developers.google.com/search/docs/guides/web-stories-content-policy#narrative

حذف محتوا از Google
https://support.google.com/legal/troubleshooter/1114905