Google نحوه عملکرد YouTube را توضیح می دهد

به عنوان بخشی از تلاش بیشتر برای توضیح نحوه عملکرد YouTube ، Google منبع جدیدی را برای پاسخ به سوالات متداول در مورد نتایج جستجوی YouTube منتشر کرد.

Google وب سایت کاملاً جدیدی به نام How YouTube Works ایجاد کرد ، که نگاهی عمیق به همه مؤلفه های پلت فرم YouTube ارائه می دهد.

Google توضیح می دهد چگونه جستجوی YouTube چگونه کار می کند

در اینجا چند نکته برجسته از بخش های مختلف مربوط به جستجو و کشف وجود دارد.

جستجوی YouTube

سیستم رتبه بندی جستجوی YouTube بیش از 500 ساعت محتوا را که هر دقیقه بارگذاری می شود ، مرتب می کند تا مناسب ترین نتایج را برای یک پرس و جو پیدا کند.

جستجوی YouTube هنگام رتبه بندی نتایج جستجو ، این سه عنصر اصلی را در اولویت قرار می دهد:

  • ارتباط
  • نامزدی
  • کیفیت

در اینجا جزئیات بیشتری درباره هر یک از این عناصر ارائه شده است.

ارتباط

الگوریتم رتبه بندی YouTube هنگام تعیین ارتباط ، به عوامل زیادی نگاه می کند.

بدون مشخص شدن بیش از حد ، YouTube به عواملی مانند عنوان ، برچسب ها ، توضیحات و محتوای ویدیویی خود اشاره می کند.

مقاله پیشنهادی  ریاضیات و مهارتهای مورد نیاز شما

نامزدی

الگوریتم جستجوی YouTube دارای سیگنال های تعامل جمع از کاربران است ، مانند زمان تماشای یک فیلم خاص برای یک پرس و جو خاص.

این شرکت یادآوری می کند که سیگنال های نامزدی یک راه ارزشمند برای تعیین ارتباط نیز هستند.

کیفیت

برای تعیین کیفیت ، YouTube از سیگنالهایی استفاده می کند که برای بازاریابان جستجو بسیار آشنا هستند.

“سرانجام ، برای کیفیت ، سیستم های ما برای شناسایی سیگنال هایی طراحی شده اند که می توانند در تعیین اینکه کدام کانال ها مهارت ، اقتدار و اعتماد به نفس را در مورد موضوع مشخص نشان می دهند ، کمک کنند.”

تخصص ، اعتبار و اعتماد به نفس همچنین در بین بازاریابان جستجو با عنوان EAT شناخته می شود.

این باید آشنا باشد زیرا گوگل بر اهمیت این سیگنالها برای نتایج جستجوی خود نیز تأکید دارد.

دیدن: حقایق شگفت آور درباره E-A-T

عامل دیگر: شخصی سازی

علاوه بر سه عامل اصلی فوق ، YouTube همچنین با در نظر گرفتن سابقه جستجو و مشاهده کاربر ، سعی در تعیین ارتباط برای هر کاربر دارد.

این غیرمعمول نیست که نتایج جستجو برای یک پرس و جو متفاوت از یک کاربر به کاربر دیگر باشد.

“به عنوان مثال ، اگر فیلم های ورزشی زیادی را تماشا می کنید و به دنبال” کریکت “هستید ، ممکن است فیلم هایی با کریکت ورزشی به جای فیلم های طبیعت با جیرجیرک در آنها توصیه شود.”

Google توضیح می دهد چگونه جستجوی YouTube چگونه کار می کند

سابقه جستجو و تماشای YouTube در هر زمان قابل پاک شدن است ، در این صورت نتایج جستجوی YouTube این سیگنالها را در نظر نمی گیرد.

افزایش منابع معتبر

YouTube این نکته را ذکر می کند که در صورت لزوم انجام این کار ، مطالب را از منابع معتبر در اولویت قرار می دهد.

این می تواند شامل مقوله هایی از مطالب مانند اخبار ، سیاست و اطلاعات پزشکی یا علمی باشد.

در آن مناطق اعتبار مهم است.

در مناطقی دیگر ، مانند موسیقی یا سرگرمی ، YouTube به احتمال زیاد به سیگنال هایی مانند ارتباط ، طراوت یا محبوبیت نگاه می کند.

توصیه های YouTube

فرصت دیگر برای خالقان محتوا برای کشف در YouTube از طریق توصیه ها است.

YouTube توصیه هایی را در صفحه اصلی خود و در بخش “بالا بعدی” به عنوان پیشنهادی برای تماشای بعدی به اشتراک می گذارد.

بسیاری از سیگنال ها در هنگام تعیین کدام فیلم ها را توصیه می کنند ، مانند:

  • مشاهده و جستجوی تاریخچه
  • کانالهای مشترک در
  • محل
  • زمان روز
  • چند نفر یک فیلم را تماشا کردند تا به اتمام برسد
  • بازخورد مستقیم از کاربران از طریق نظرسنجی تصادفی

کاربران می توانند توصیه های خود را با کلیک کردن بر روی دکمه “علاقه مند” تنظیم نکنید ، که به YouTube می گوید فیلم های مشابه را در آینده توصیه نمی کند.

Google توضیح می دهد چگونه جستجوی YouTube چگونه کار می کند

برای اطلاعات بیشتر در مورد کار داخلی YouTube ، از سایت جدید How YouTube Works اینجا بازدید کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر