Google نتایج غنی فعالیتهای خانگی را اعلام می کند

Google نتیجه غنی ثروتمندی را اعلام کرده است که مربوط به رویدادهای فعالیت در خانه است. فعالیتهای خانه نتایج غنی با رویدادهای آنلاین مطابقت دارد. هنگامی که یک پرسش جستجوی مناسب باعث ایجاد آن شود ، Google نتایج غنی از فعالیت های خانه را نشان می دهد.

فعالیتهای خانگی نتایج غنی

نتایج جدید غنی در حال حاضر محدود به جستجوهای مرتبط با تناسب اندام است. در حال حاضر فقط در دستگاههای تلفن همراه موجود است.

برای واجد شرایط بودن در فعالیت های منزل ، وب سایت ها باید داده های دارای ساختار Event یا Video را اضافه کنند.

داده های ساختار یافته برای رویدادهای آنلاین که اتفاق می افتند مناسب هستند. داده های ساختاری ویدیو برای فیلم های منتشر شده مناسب است.

طبق اعلامیه:

رویدادها باید رویدادهای مجازی باشند ، نه رویدادهای جسمی. در داده های ساختار یافته رویداد ، اطمینان حاصل کنید که:

eventAttendanceMode را روی OnlineEventAttendanceMode تنظیم کنید.

برای ویژگی مکان از نوع VirtualLocation استفاده کنید.

خاصیت location.url را اضافه کنید.

منطقه زمانی صحیح را مشخص کنید. از آنجا که مکان فیزیکی برای تأیید زمان صحیح وجود ندارد ، تعیین منطقه زمانی مناسب برای رویدادهای آنلاین بسیار مهم است.

برای ویدیوها ، بر افزودن خصوصیات توضیحات و مدت زمان تمرکز کنید ، زیرا این موارد به Google کمک می کند تا بفهمد ویدئو چیست.

اگر ویدیوی شما یک جریان زنده آینده است ، می توانید هر دو نوع علامت گذاری (ویدیو و رویداد) را اضافه کنید ، اما نیازی نیست.

با این حال ، اگر از علامت گذاری فیلم برای پخش جریانی مستقیم استفاده می کنید ، توصیه می کنیم خصوصیات BroadcastEvent را اضافه کرده و از دستورالعمل های نشان LIVE پیروی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

رویدادها را فقط به صورت آنلاین علامت گذاری کنید

داده های ساختار یافته مربوط به رویدادهای واقعی حضوری و همچنین رویدادهای مجازی مرتبط هستند. به دلیل Covid-19 و نحوه مصرف بیشتر کاربران از وقایع ویدئویی از خانه ، ویژگی ها و انواع دیگری وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرند.

مقاله پیشنهادی  چگونه سفر جهان جدیدی از فرصتهای شغلی را گشود

برگزارکنندگان رویداد باید از نوع VirtualLocation استفاده کنند و همچنین ویژگی eventAttendanceMode را روی OnlineEventAttendanceMode تنظیم کنند.

دستورالعملهای نشان زنده

دستورالعمل های نشان LIVE اشاره به الزامات خودداری از استفاده از زبان مبتذل یا توهین آمیز در داده های ساخت یافته است. همچنین به استفاده از Indexing API برای پخش جریانی مستقیم نیاز است https://developers.google.com/search/apis/indexing-api/v3/quickstart

مقاله پیشنهادی  به روزرسانی ابزارهای Google Google 86 Dev

مستندات دیگری برای داده های ساخت یافته BroadcastEvent در صفحات توسعه دهنده Google وجود دارد که خصوصیات مورد نیاز را لیست می کنند.
https://developers.google.com/search/docs/data-types/video#broadcast-event

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

خواص مورد نیاز عبارتند از:

  • انتشار (تاریخ پخش مستقیم)
  • انتشار.تاریخ
  • نشانی.isLiveBroadcast
  • انتشار. شروع تاریخ

فعالیتهای خانه نتایج غنی

Google در حال حاضر این نتایج غنی را فقط برای فعالیتهای مرتبط با تناسب اندام نشان می دهد. نمونه سوالهای جستجو که این نتایج ثروتمند را در دستگاه تلفن همراه تحریک می کنند عبارتند از “ورزش آنلاین” و “یوگا در خانه”.

مقاله پیشنهادی  راهنمای ارزیابی چشم اندازها

جایی که این نتایج نشان داده می شود بستگی به منطقه زمانی دارد که در داده های ساختاری نشان داده شده است.

گوگل اشاره نکرد که آیا آنها قصد دارند این فعالیتها را به غیر از تناسب اندام در خانه انجام دهند.

این ممکن است برای سالن های محلی ، مدارس هنرهای رزمی ، استودیوهای یوگا ، کلاس های رقص و سایر فعالیت های آنلاین مرتبط با تناسب اندام مفید باشد.

استناد

اطلاعیه رسمی را اینجا بخوانید: فعالیتهای منزل

الزامات داده شده ساختار یافته رویدادها