Google نتایج جستجوی موبایل را دوباره طراحی می کند

گوگل در حال به روزرسانی طراحی نتایج جستجوی تلفن همراه با یک تجربه مدرن است که یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای افراد آسان تر می کند.

با استفاده از نسخه طراحی مجدد جستجوی تلفن همراه ، گوگل قصد دارد تجربه را برای کاربران از سه طریق اصلی بهبود بخشد:

  • راحت تر خواندن: بخشها و برچسب ها بزرگتر و واضح تر هستند تا به کاربران در یافتن سریعتر آنچه می خواهند کمک کنند.
  • طراحی ساده تر: پیشرفت های انجام شده در بخشها و طراحی کارت نتایج برای ایجاد فضای سفید بیشتر ، به کاربران کمک می کند تا روی محتوای مهم تمرکز کنند.
  • رویکرد مدرن: یک نگاه جدید برای جستجو که Google آن را “ساده ، دوستانه و قابل دسترسی” توصیف می کند.
مقاله پیشنهادی  آیا باید از پیوندهای Nofollow ، Sponsored یا UGC استفاده کنید؟

بیایید به چندین عنصر اصلی طراحی مجدد نگاهی بیندازیم ، تلاشی که توسط Aileen Cheng طراح Google انجام شد.

5 عنصر اصلی از طراحی مجدد جستجوی تلفن همراه Google

سادگی

چنگ می گوید:

وی افزود: “ما می خواهیم نتایج جستجو بدرخشد و به مردم اجازه دهد تا به جای عناصر طراحی اطراف خود ، روی اطلاعات تمركز كنند.

این کار درمورد ساده سازی تجربه و جلب افراد به اطلاعاتی است که به دنبال آنها هستند تا آنجا که ممکن است به وضوح و سریعتر باشد. “

خواندن

Google نتایج طراحی موبایل را دوباره طراحی می کند

در کل طرح از متن بزرگتر و پررنگتر استفاده می شود تا نتایج قابل اسکن بیشتر باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

طراحی لبه به لبه

Google نتایج طراحی موبایل را دوباره طراحی می کند

چنگ می گوید:

“ما تصمیم گرفتیم یک طرح جدید نتایج لبه به لبه ایجاد کنیم و استفاده از سایه ها را به حداقل برسانیم ، و دیدن فوراً آنچه را که دنبال آن هستید آسان تر کنید.

تأثیر کلی این است که شما فضای بصری و فضای تنفسی بیشتری دارید تا نتایج جستجو و سایر مطالب در مرکز قرار بگیرند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

رنگ

طراحی جدید دارای استفاده عمدی تر از رنگ برای هدایت چشم به سمت اطلاعات مهم است.

مقاله پیشنهادی  آینده سئو در "وسط کثیف" سفر خرید قرار دارد

احساس “گوگل”

Google نتایج طراحی موبایل را دوباره طراحی می کند

مهمتر از همه ، گوگل می خواهد احساس استفاده از سرویس Google را “حباب آور و سرحال” حفظ کند.

این طرح از گرد بودن لوگوی Google گرفته شده و باعث گردتر شدن آیکون ها و سایر تصاویر می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به دنبال حلقه ها در آرم ، نوار جستجو و قلم بگردید. گوگل معتقد است این احساس نزدیکتر ، دوستانه و انسانی تر است.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک و اینستاگرام به کسب و کارها اجازه می دهند محصولات مستقیماً در صفحه خود بفروشند

بیشتر این موارد در فونت ، لبه های گرد صفحه های دانش و در یک طرف چرخ و فلک تصویر یا فیلم وجود دارد.

به زودی رول کردن

گوگل می گوید طراحی جدید برای نتایج جستجوی تلفن همراه “در روزهای آینده” در حال اجرا است.

به روزرسانی فقط بر روی ظاهر و احساس نتایج جستجو تأثیر می گذارد. چگونگی فهرست بندی یا رتبه بندی محتوا ، میزان اطلاعات موجود در قطعه های جستجو یا مواردی از این دست هیچ تفاوتی ندارد.

منبع: گوگل