Google موارد بیشتری را برای ویرایش نمایه های تجاری در جستجو اضافه می کند

Google اکنون روش های بیشتری برای ویرایش مشاغل بدون خروج از Search یا Maps برای کسب و کارها دارد.

این گسترش توانایی هایی است که گوگل سال گذشته شروع به کار کرده و به کسب و کارها اجازه می دهد اطلاعات اساسی را ویرایش کرده و از نتایج جستجو به مشتریان پیام دهند.

اکنون مشاغل می توانند جزئیات بیشتری مانند اطلاعات تماس و ساعات کار را اضافه یا ویرایش کنند و پست ها را برای اشتراک گذاری به روزرسانی ها از جستجوی Google ایجاد کنند.

در اینجا مروری بر همه کارهای جدیدی است که مشاغل می توانند بدون ترک نتایج جستجو انجام دهند.

ایجاد پست

ایجاد و انتشار Google Posts برای مشاغل هرگز آسان نبوده است ، زیرا اکنون می توان آن را مستقیماً از SERP انجام داد.

انتشار پست در Google My Business امکان به اشتراک گذاری به روزرسانی ها با جستجوگران مانند پیشنهادهای ویژه یا محصولات جدید را فراهم می کند.

مقاله پیشنهادی  نحوه انجام یک حسابرسی فنی در عمق SEO

از هفته آینده ، مشاغل قادر به ایجاد پست درباره رویدادهای آینده از جمله زمان و مکان وقوع آنها هستند ، حتی اگر فقط به صورت آنلاین اتفاق می افتد.

افزودن / بروزرسانی خدمات

مشاغل ارائه دهنده خدمات محلی – مانند ساخت و ساز ، تعمیر خودکار یا حالت دادن به مو – می توانند از منوی “ویرایش نمایه” در جستجو برای به روزرسانی سرویس هایی که ارائه می دهند و در صورت وجود ، مناطق محلی که خدمات می دهند استفاده کنند.

سفارشات تحویل و تحویل را بپذیرید

Google به مشاغل غذایی اجازه می دهد تا سفارشات را برای برداشت و تحویل مستقیماً از طریق نمایه تجاری خود در جستجوی Google و Maps بپذیرند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در هفته های آینده ، این مشاغل می توانند گزینه های سفارش آنلاین را مستقیماً از جستجوی Google اضافه و به روز کنند.

مقاله پیشنهادی  تبلیغات Gmail جذب کننده فعالیتهای کشف شده است

پس از فعال شدن سفارش از طریق Google ، مشاغل می توانند تنظیمات سفارش خود را برای برداشت و تحویل نشان دهند تا به مشتریان اطلاع دهند که بهترین کار را انجام می دهد.

مشاغل همچنین می توانند با کلیک بر روی “ویرایش نمایه” از فهرست جستجو و Maps ، موارد منو را به نمایه خود اضافه کنند.

Google روشهای بیشتری برای ویرایش نمایه های تجاری در جستجو اضافه می کند

به مشتریان کمک کنید محصولات را با Pointy پیدا کنند

خرده فروشان واجد شرایط در ایالات متحده علاوه بر اینکه می توانند به صورت دستی اطلاعات محصولات را به نمایه های تجاری از طریق Search و Maps اضافه کنند ، می توانند با ثبت نام در Pointy از جستجوی Google ، تمام موجودی محصولات داخل فروشگاه خود را به صورت خودکار به نمایه تجاری خود اضافه کنند

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Pointy یک محصول Google است که دیگر نیازی به وارد کردن جزئیات محصول به صورت دستی ندارد.

مقاله پیشنهادی  الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19

در عوض ، مشاغل می توانند موارد موجود در فروشگاه فیزیکی خود را اسکن کنند و آنها به «Google برای کسب و کار من» اضافه می شوند تا مشتریان بتوانند موجودی موجود را مشاهده کنند.

ثبت نام برای Pointy در حال حاضر از هم اکنون تا 30 سپتامبر رایگان است.

Google روشهای بیشتری برای ویرایش نمایه های تجاری در جستجو اضافه می کند

برای ایجاد این به روزرسانی ها در نمایه کسب و کار خود ، با ورود به سیستم حساب Google مرتبط با تجارت خود شروع کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از آنجا می توانید نام کسب و کار خود یا “تجارت من” را در جستجوی Google تایپ کنید ، یا روی عکس نمایه خود و سپس “نمایه کسب و کار شما” در Google Maps ضربه بزنید.

منبع: گوگل