Google مجموعه ای از ارسال های وبلاگ را با برجسته کردن ارزش SEO راه اندازی می کند

گوگل اولین بار در یک سری از پست های وبلاگ اختصاص داده شده به مطالعات موردی SEO را منتشر کرده است.

هدف از این مجموعه به اشتراک گذاشتن داستانهای موفقیت است که نشان دهنده ارزش SEO است.

گوگل می گوید مخاطبان در نظر گرفته شده برای این مطالعات موردی افرادی هستند که ممکن است نیاز به اطمینان بیشتری داشته باشند که SEO سرمایه گذاری خوبی است.

“ما می خواهیم مردم درباره این داستانهای موفقیت بشنوند ، بنابراین ما یک سری پست جدید وبلاگ را شروع می کنیم که شامل مطالعات موردی است.

به عنوان مثال ، آنها ممکن است به متقاعد کردن رئیس رئیس کمک کنند که سرمایه گذاری در یا پیاده سازی داده های ساخت یافته می تواند برای تجارت خوب باشد. “

پست وبلاگ افتتاحی Google در این مجموعه به اصول اولیه سرمایه گذاری در SEO و نحوه استفاده از آن برای کمک به یک شرکت متمرکز شده است.

چگونه SEO منجر به افزایش 93٪ در ثبت نام های جدید می شود

اولین مطالعه موردی در این مجموعه توسط کسی غیر از Gary Illyes Google به اشتراک گذاشته نشده است.

مقاله پیشنهادی  در سال 2020 به چه سرعت باید صفحه بارگیری شود؟

الیس پس از ارائه سخنرانی در کنفرانس گوگل وب مستر در سئول با یک مدیر SEO به نام Moon Tae Sung صحبت کرد.

تائه سونگ مدیریت سئو را برای سرامین ، كه یكی از بزرگترین سیستمهای شغلی در كره است ، مدیریت می كند.

سرامین خدماتی از قبیل:

  • توصیه های ارسال شغل
  • اطلاعات مربوط به شرکت و حقوق
  • مصاحبه های مبتنی بر هوش مصنوعی
  • خدمات سرپایی مبتنی بر هوش مصنوعی

افراد برای جستجوی شغل ، ارسال برنامه ها و دسترسی به اطلاعات مربوط به جستجوی شغل به سایت Saramin می روند.

موفقیت اولیه با کنسول جستجوی Google

تلاشهای SEO در Saramin به سال 2015 و با استفاده از چیزی غیر از کنسول جستجوی Google برمی گردد.

یک سال تمام برای یافتن و رفع خطاهای خزنده شناسایی شده توسط کنسول جستجو اختصاص یافت.

این به تنهایی منجر به یک 15٪ افزایش در ترافیک جستجوی ارگانیک.

مقاله پیشنهادی  فروشندگان Google اجازه می دهد اطلاعات مربوط به محصولات را در نتایج جستجو سفارشی کنند

از موفقیت اولیه خود راضی ، سرامین تصمیم به سرمایه گذاری بیشتر در سئو.

تغییرات تدریجی برای دستاوردهای بزرگ

قدم بعدی در روند مطالعه مقالات مرکز راهنمای و راهنمای توسعه دهنده جستجوی Google است.

الیز اذعان می کند که “SEO فرایندی است که ممکن است به ثمر برسد.”

به همین منظور ، سرامین بر اجرای تغییرات تدریجی مانند:

  • برچسب های متا ضعیف نوشته شده و غیرمجاز را حذف کنید.
  • با استفاده از رابطه عادی و از بین بردن محتوای تکراری.
  • استفاده از داده های ساختاری قابل اجرا

این روند از ایجاد این تغییرات همچنین شامل استفاده از ابزارهای Google اضافی است.

سرامین به ابزار ساخت داده های تست شده ، تست دوستانه موبایل ، تست AMP و PageSpeed ​​Insights اعتماد کرد.

سرانجام ، خطاها در گزارش پوشش صفحه فهرست جستجوی کنسول از قرمز به سبز تبدیل شدند.

حتی بیشتر از این ، سرامین شاهد افزایش سریع ترافیک ارگانیک بود.

وی ادامه داد: “تغییرات افزایشی به یک نقطه اوج رسیده و ترافیک با سرعت قابل توجه تری ادامه می یابد.

در فصل اوج اجاره سپتامبر 2019 ، میزان ترافیک نسبت به سال قبل دو برابر شده است. “

نتایج

همراه با افزایش ترافیک ارگانیک ، کیفیت از ترافیک نیز بالا رفت.

مقاله پیشنهادی  10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله

سرامین به یک 93٪ افزایش می یابد در تعداد ثبت نام های جدید و الف 9٪ افزایش می یابد در تبدیل

با این حال ، کار به همین جا ختم نمی شود ، همانطور که مدیر SEO سارامین می گوید “این فقط آغاز داستان ما است”

اگر مطالعه موردی جالبی دارید که می خواهید آن را به اشتراک بگذارید ، و به طور بالقوه در یک پست وبلاگ بعدی نمایش داده می شوید ، Google ارسال ارسال را قبول می کند.

با ثبت نام در یک کنفرانس گوگل وب مستر در نزدیکی شما و ارائه یک طرح گفتگو ، می توانید یک مطالعه موردی را انجام دهید.

منبع: وبلاگ مرکزی Google Webmaster