Google سریعترین دسته بندی محصولات را در نتایج جستجو نشان می دهد

Google ابزار جدیدی را طراحی کرده است که برای کمک به بازاریابان در زمینه رعایت بیشتر محصولات در میان همه گیری های COVID-19 ، طراحی شده است.

ابزار Rising Retail Categories اولین باری است که گوگل این نوع بینش را در مورد دسته بندی محصولات ارائه می دهد.

علاقه مشتری به سرعت از ماه دیگر تغییر می کند و همانطور که گوگل یادآور می شود ، بازاریابان برای اطلاعات بیشتر “گرسنه” هستند.

“ماه گذشته ، سنگرهایی وجود داشت كه به دنبال جستجوی لوازم خانگی و معمای اره منبت کاری اره مویی بودند چون افراد وقت بیشتری را در خانه می گذراندند.

در این ماه شاهد افزایش علاقه برای ماشین های خیاطی و مواد پخت در ایالات متحده و مجموعه های تیتبال و گچ در انگلستان و استرالیا هستیم. “

تا این لحظه ، مشاغل از منابعی مانند Google Trends ، گوش دادن به اجتماع ، نظرسنجی ها و داده های اختصاصی خود استفاده کرده اند تا تغییر منافع مصرف کننده را درک کنند.

مقاله پیشنهادی  TikTok 45 روز برای فروش یا خارج شدن از ایالات متحده آمریکا دارد

با این وجود ، تکیه بر این منابع بدان معنی است که شما باید در وهله اول بدانید که به دنبال چه چیزی باشید.

به عنوان مثال Google Trends تا زمانی که می دانید در کدام دسته از محصولات می خواهید جستجو کنید منبع مفیدی از داده است.

اگر نمی دانید چه چیزی را جستجو کنید ، چه می کنید ، اما هنوز هم می خواهید در رده های برتر محصولات برتر بمانید؟

اینجاست که ابزار دسته بندی های خرده فروشی در حال افزایش است.

افزایش دسته بندی های خرده فروشی

Rising Retail Categories ابزاری با کاربرد آسان است که دقیقاً مانند Google Trends طراحی شده است.

این لیست لیستی از مقولات برتر محصولات برتر را نشان می دهد و میزان علاقه مشتری به آن دسته از ماه نسبت به ماه تغییر کرده است.

Google سریعترین دسته بندی محصولات در حال رشد را در نتایج جستجو نشان می دهد

با استفاده از منوهای کشویی می توانید داده ها را توسط کشورهای مختلف فیلتر کنید ، همچنین دوره اندازه گیری را از ماهانه به هفتگی یا سالانه تغییر دهید.

مقاله پیشنهادی  چرا لازم نیستید که در هر کاری متخصص باشید تا یک استراتژیست مؤثر باشید

با کلیک بر روی یک دسته از محصولات ، لیستی از نمایش داده شدگان مربوط به آن دسته ارائه می شود.

Google سریعترین دسته بندی محصولات در حال رشد را در نتایج جستجو نشان می دهد

به پایین صفحه بروید و نقشه را می بینید که نشان می دهد بیشترین حجم جستجو برای یک دسته بندی خاص از کجا می آید.

Google سریعترین دسته بندی محصولات در حال رشد را در نتایج جستجو نشان می دهد

در حال حاضر ، Rising Retail Categories فقط داده های جستجوها را در ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا پوشش می دهد.

Google یادآوری می کند که داده های دسته بندی های خرده فروشی روزانه به روز می شوند تا تغییرات در علایق جستجو را منعکس کنند.

نحوه استفاده از این داده ها

Google بر اساس مثالهای دنیای واقعی ایده های مختلفی را ارائه می دهد که چگونه مشاغل می توانند از این داده ها استفاده کنند و آن را در تلاش های بازاریابی خود به کار گیرند.

  • تولید محتوا: افزایش علاقه به “آرد” الهام بخش یک شرکت آشپزی برای همکاری با یک سرآشپز محلی است تا در مورد دستور العمل هایی که شامل آرد است ، محتوا ایجاد کند.
  • ترویج: افزایش روزافزون علاقه به “وزنهای آزاد” باعث شد تا یک شرکت جواهرات و لوازم جانبی با تأثیرگذار تناسب اندام که می توانند به ارتقاء محصولات خود کمک کنند ، همکاری کنند.
  • ایده های محصول: یک شرکت پوشاک با الگوی تولید سریع و انعطاف پذیر گفت تیمش برای الهام بخشیدن به ایده های جدید خط تولید از این داده ها استفاده خواهد کرد.
مقاله پیشنهادی  چرا باید آژانس بازاریابی دیجیتال خود را راه اندازی کنید

گوگل در نظر دارد این ابزار را با داده های تازه هر روز تا چند ماه آینده به روز کند.

مشاغل آنلاین می توانند به طور مرتب داده ها را برای اطلاع از کدام محصولات در صفحه اصلی خود در سراسر همه گیری ارجاع دهند.

منبع: Google