Google راه جدیدی برای رانندگی ترافیک از طریق جستجوی تصویر ایجاد می کند

Google در نتایج جستجوی تصویر زمینه بیشتری را به عکسها اضافه می کند ، که به صاحبان سایت فرصت جدیدی برای کسب ترافیک ارائه می دهد.

راه اندازی این هفته ، یک ویژگی جدید در تصاویر Google واقعیت های سریع درباره آنچه در عکس ها نشان داده شده است را نشان می دهد.

اطلاعات مربوط به افراد ، مکان ها یا چیزهای مرتبط با تصویر از نمودار دانش Google گرفته شده است و در هنگام کلیک روی آنها ، در زیر عکس ها نمایش داده می شود.

Google راه جدیدی برای رانندگی ترافیک از طریق جستجوی تصویر ایجاد می کند

متن بیشتر = کلیک های بیشتر؟

گوگل می گوید این بروزرسانی برای کمک به جستجوگرها در جزئیات بیشتر به بررسی موضوعات می پردازد.

یکی از راه هایی که جستجوگران می توانند موضوعات را با جزئیات بیشتری بررسی کنند ، مراجعه به صفحه وب است که در آن تصویر نمایش داده شده است.

زمینه اضافه شده احتمالاً تصاویر را برای کلیک بر روی آن جذاب تر می کند. تقریباً مانند گوگل توضیحات متا را به نتایج جستجوی تصویر اضافه کرده است.

با این حال ، کاملاً مشابه آن نیست ، زیرا تصاویر و حقایقی که در زیر آنها ظاهر می شود از منابع مختلفی ناشی می شود.

مقاله پیشنهادی  مخاطبان بازار برای کمپین های خرید Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

Google راه جدیدی برای رانندگی ترافیک از طریق جستجوی تصویر ایجاد می کند

نتایج در تصاویر Google از سایتهای سراسر وب تهیه شده است ، اما حقایق مربوط به هر تصویر از نمودار دانش بیرون کشیده می شود.

در مثالهایی که توسط Google به اشتراک گذاشته شده است ، می توانید ببینید که چگونه تصویر از وب سایت که در آن میزبان است در حالی که اطلاعات اضافی از منبع دیگری گرفته شده است.

از سویی ، این امر به صاحبان سایت كمتر می تواند اطلاعاتی را كه در نتایج جستجو در زیر تصاویر نشان داده می شود ، كنترل كند.

از طرف دیگر ، گوگل اطلاعات بیشتری را در مورد تصاویر به جستجوگرها می دهد که می توانند با کلیک بیشتر به منبع تصویر منجر شوند.

شاید بهترین بخش این بروزرسانی این باشد که نیازی به اقدامی از طرف صاحبان سایت نیست. Google قطعه جستجوی تصویر شما را به تنهایی افزایش می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یکی دیگر از فرصت های ترافیکی

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که محتوا را در نمودار دانش Google وارد کنید ، اکنون فرصت های بیشتری وجود دارد که بتوانید آن پیوندها را در نتایج جستجو نمایان کنید.

مقاله پیشنهادی  Google در حال رفع مشکلی است که در تصاویر بزرگ در Google Discover تأثیر دارد

برخلاف تصور بعضی اوقات ، ویکی پدیا تنها منبع اطلاعات در نمودار دانش Google نیست. گوگل از صدها سایت در وب ترسیم می کند تا میلیارد ها واقعیت را گردآوری کند.

از این گذشته ، بیش از 500 میلیارد واقعیت در مورد پنج میلیارد موجودیت در نمودار دانش وجود دارد – آنها نمی توانند همه از ویکی پدیا آمده است.

یک صفحه راهنما رسمی Google می گوید:

حقایق موجود در نمودار دانش از منابع مختلفی تهیه شده اند که اطلاعات واقعی را گردآوری می کنند. علاوه بر منابع عمومی ، ما داده هایی را برای ارائه اطلاعاتی از جمله نمرات ورزشی ، قیمت سهام و پیش بینی هواشناسی مجوز می دهیم.

ما همچنین اطلاعات واقعی را از طرق مختلف مستقیماً از صاحبان محتوا دریافت می کنیم ، از جمله کسانی که تغییر در پانل های دانش را مدعی شده اند. “

همانطور که گوگل می گوید ، صاحبان سایت می توانند با ادعای پانل دانش ، اطلاعات را به نمودار دانش ارائه دهند.

با این حال ، این کاری نیست که همه بتوانند انجام دهند ، زیرا آنها یا باید موجودیتی باشند که در یک صفحه دانش قرار دارند یا یکی را نمایندگی می کنند.

اما این هنوز هم قابل ذکر است زیرا میوه کم رنگی برای کسانی که فرصت دارند درخواست یک صفحه دانش را بدهند و هنوز ندارند.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ادعای پنل دانش کسب و کارتان کاری ضروری است. مشاغل محلی ایستاده اند که بیشترین بهره را از این به روزرسانی کسب کنند.

این به خصوص صادق است اگر مال شما نوع تجاری باشد که می تواند عکس های آن را در وب منتشر کند.

سپس اطلاعات نمودار دانش شما ، با یک پیوند ، به طور بالقوه می توانند در زیر آن تصاویر نمایش داده شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تأثیرگذاری بر آنچه در نمودار دانش Google گنجانده شده است ، به این راهنما مراجعه کنید:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این ویژگی به نتایج جستجوی تلفن همراه در ایالات متحده منتقل می شود.

منبع: Google