Google دکمه “خرید در Google” را برای خرده فروشان رایگان می سازد

Google با چشم پوشی از هزینه های فروش انجام شده از طریق گزینه “خرید در Google” ، این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده است که محصولات خود را در نتایج جستجو بفروشند.

“خرید در Google” گزینه پرداختی است که به مشتریان اجازه می دهد محصولات را بدون ترک نتایج جستجوی Google خریداری کنند.

گزینه خرید محصولات به طور مستقیم در Google هنگامی که در نتایج جستجو روی لیست های خرید کلیک می کنند ، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

Google تجارت الکترونیکی را با فروش بدون کمیسیون تکمیل می کند

Google مانند سایر ارائه دهندگان پرداخت آنلاین ، همواره هزینه کمیسیون را برای فروش انجام شده از طریق سیستم عامل خود شارژ کرده است.

اکنون ، در آزمایشی آزمایشی ، Google هنگامی که مشتریان از طریق گزینه “خرید در Google” خرید انجام می دهند ، هزینه های صفر کمیسیون را شارژ می کند.

“امروز ، ما در حال انجام یک گام مهم دیگر برای سهولت فروش خرده فروشان در Google هستیم. به زودی ، فروشندگانی که در تجربه خرید و فروش ما در Google شرکت می کنند ، دیگر نیازی به پرداخت هزینه کمیسیون به ما نخواهند داشت. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

“در Google” اکنون بدون کمیسیون بخرید

“خرید در Google” تنها یکی از چندین گزینه پرداخت است که در لیست خریدها موجود است ، اما سایر گزینه ها شامل بازدید از یک صفحه فروش جداگانه است.

بزرگترین مزیت “خرید در Google” نسبت به سایر گزینه های پرداخت ، روند خرید ساده است.

مقاله پیشنهادی  نقشه سایت را به صورت دستی ایجاد نکنید

مشتریان به معنای واقعی کلمه در گوگل بخرید. نیازی به مراجعه به صفحه دیگر نیست.

با اعلامیه امروز “خرید در Google” فقط گزینه مناسبی برای مشتریان نیست ، این یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای فروش محصولات به صورت آنلاین برای تجارت ها است.

گوگل به طور مؤثر دنیای تجارت الکترونیک را از چند طریق مشخص در حال تکان دادن است.

1. زمینه بازی سطح

Google مانع ورود را برای مشاغلی که قادر به فروش محصولات از طریق رقبا مانند Shopify و PayPal نیستند ، کاهش می دهد.

این میزان بازی را تا حدی سطح می دهد و به شرکت های بیشتری امکان می دهد تا تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

Google در یک اطلاعیه اعلام می کند:

“با از بین بردن هزینه های کمیسیون ما ، هزینه های انجام کار را کاهش می دهیم و فروشندگان از همه اندازه را نیز ساده تر می توانند به طور مستقیم در Google بفروشند.”

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

2. رقابت برای پی پال و خرید

بسیاری از ارائه دهندگان پیشرو پرداخت در وب هزینه های جدی را برای خرده فروشان برای انجام مشاغل با استفاده از بستر خود دارند.

این همه بخشی از هزینه انجام کار آنلاین است … یا این است؟

همه خرده فروشان ناگهانی گزینه ای برای قبول پرداخت آنلاین و عدم پرداخت هزینه کمیسیون دارند.

این به Google مزیت رقابتی نسبت به سایر ارائه دهندگان پرداخت می دهد.

مقاله پیشنهادی  دستور اجرایی ترامپ ممکن است وبلاگ ها ، سایت ها و انجمن ها را هدف قرار دهد

اگر همان محصول از طریق “خرید در Google” و یک رقیب فروخته شود ، خرده فروش بیشتر “از خرید” را در Google خریداری می کند.

با این حساب ، خرده فروشان ممکن است تمرکز خود را به سمت افزایش فروش رانندگی از طریق “خرید در Google” تغییر دهند تا سود خود را افزایش دهند.

این به نوبه خود باعث ایجاد رقابت برای سیستم عامل هایی مانند Shopify و PayPal می شود.

با این حال ، به نظر می رسد گوگل قصد دارد با سیستم عامل های رقابتی کار کند تا در برابر آنها. بعداً در مورد آن بیشتر می خواهیم

چه چیزی از Google خارج می شود؟

در ازای کمیسیون صفر ، Google مزایایی را که با نگه داشتن کاربر در نتایج جستجوی Google به دست می آید ، دوباره به دست می آورد.

هرچه کسی در اکوسیستم Google بیشتر بماند ، پول بیشتری که گوگل می تواند در خدمت تبلیغات و جمع آوری داده ها باشد ، می کند.

در آنجا دروازه خرده فروشان نهفته است.

هربار فروش از طریق Google انجام می شود که یک مشتری دیگر از وب سایت خرده فروشان بازدید نمی کند.

از یک طرف ، خرده فروش درآمد بیشتری از فروش گوگل در نتیجه صفر هزینه های کمیسیون کسب می کند.

از طرف دیگر ، خرده فروش از فرصت های ارزشمند تولید سرب که منحصر به صفحات فروش در سایت است ، غافل می شود.

مقاله پیشنهادی  9 نکته تخصصی برای کسب ترافیک از اینستاگرام

هنگامی که مشتری به وب سایت خرده فروشی مراجعه می کند ، ممکن است نسبت به مواردی مانند عضویت یا لیست های پستی ، که برای وفاداری مشتری مهم است ، تصمیم بگیرد.

بنابراین این چیزی است که مشاغل باید قبل از اینکه به راحتی توسط کمیسیون های صفر تغییر کنند ، در نظر بگیرند.

سایر به روزرسانی های خرید Google

در اینجا سریع به برخی از به روزرسانی های اضافی در پلت فرم خرید Google آورده شده است.

  • Shopify و PayPal می توانند به عنوان گزینه پردازش پرداخت انتخاب شوند.
  • Google قالبهای خوراکی محصولات متداول را قادر می سازد. این امر به خرده فروشان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به اصلاح مجدد داده های خود ، موجودی خود را به یکدیگر وصل کنند.
  • گزینه جدید این امکان را به خرده فروشان می دهد که با کشیدن از پایگاه داده موجود Google ، اطلاعات مربوط به محصول (مانند تصاویر یا مشخصات فنی) را اضافه کنند.
  • به زودی ، فیلتر جدید تجارت کوچک در تب Google Shopping اضافه می شود

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

همه چیز اعلام شده امروز برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا به مرحله اجرا در خواهد آمد و انتظار می رود پرتاب های بین المللی در اواخر امسال و در سال 2021 پیش بینی شود.

درباره شرایط لازم برای خلبان بیشتر بدانید و برای عضویت در لیست انتظار ثبت نام کنید.

منبع: Google