Google در مورد اینکه آیا ارزش پیوند با سن تغییر می کند

جان مولر Google اخیراً خطاب کرده است که آیا ارزش پیوندهای ورودی با افزایش سن بالا می رود یا خیر.

این موضوع در یک Hangout Central Google Webmaster برگزار شد که در اول ماه مه برگزار شد و در آنجا یک مالک سایت به سادگی سؤال کرد:

آیا ارزش پیوند با سن کاهش می یابد؟

از نظر تئوری ، این بدان معناست که هرچه پیوندی در وب وجود داشته باشد ، با گذشت زمان ارزش کمتری نیز خواهد داشت.

حداقل اینطور نیست.

با این حال ، همچنین صحیح نیست که بگوییم پیوند جدید ذاتاً با ارزش کمتر از یک پیوند قدیمی است.

همه اینها به چگونگی مرتبط بودن محتوا در جایی که پیوند به نظر می رسد ، مربوط می شود.

ارزش پیوند در طول زمان تکامل می یابد

Google دقیقاً مشاهده نمی کند که یک پیوند چند ساله است و بر اساس سن ، مقدار آن را اختصاص می دهید.

مقدار پیوند می تواند و می تواند تغییر کند ، اما ارتباط بیشتری با نحوه پیشرفت سایت ها در طول زمان دارد.

مقاله پیشنهادی  7 سوال اساسی که همیشه می خواهید بپرسید

به عنوان مثال ، پیوندی که امروز ساخته شده است می تواند از ارزش قابل توجهی برخوردار باشد اگر در یک مقاله خبری بسیار مرتبط قرار گیرد.

اما ارزش همان پیوند در نهایت کم می شود که مقاله خبری کمتر به آن توجه می شود.

بنابراین این یک نمونه از چگونگی کاهش ارزش پیوند با گذشت زمان است.

ارزش لینک می تواند کاهش یابد ، اما نه همیشه

از طرف دیگر ، اگر پیوندی روی مقاله همیشه سبز ظاهر شود که ارتباط آن را با گذشت زمان حفظ کند ، آن لینک همچنان به ارزش خود ادامه می دهد.

با این منطق ، این امر منطقی خواهد بود که بسته به نحوه تکامل محتوا ، پیوند با ارزش کم در طول زمان افزایش می یابد.

بیایید بگوییم پیوندی در بخشی از محتوا قرار داده شده است که با انتشار اولین بار ، هیچ تلاشی به دست نمی آورد.

این پیوند برای شروع ارزش کمی دارد ، اما اگر محتوا تحول پیدا کند و برای کاربران اهمیت بیشتری پیدا کند ، می تواند ارزش آن افزایش یابد.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک به ایجاد شفافیت در تبلیغات داخلی ادامه می دهد

بنابراین هیچ تعیین کننده ای برای تعیین ارزش پیوندها بر اساس سن و سال جدید وجود ندارد.

سؤال و جواب کامل را در ویدیوی زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=mc2cvOh-GGU

“من نمی دانم ، ممکن است خلاف این باشد ، درست است؟ مانند قدیمی تر ، پیوند شاید قوی تر باشد.

مطمئناً از منظر سئو – از یک طرف احساس می کنید احتمالاً زیاد روی لینک ها تمرکز می کنید. بنابراین این نوع از یک چیز است.

از طرف دیگر ، اینقدر نیست که سن پیوندها را ردیابی کنیم ، بلکه سایتها به مرور زمان تکامل می یابند.

به عنوان مثال ، اگر پیوندی را از وب سایت روزنامه بدست آورید ، و آن مقاله ای است که در حال حاضر در صفحه اول پیوند دارد زیرا این یک مقاله واقعا مهم است ، پس بدیهی است که این برای ما یک لینک واقعاً مهم خواهد بود.

از آنجا که ما متوجه می شویم که این پیوند در آنجاست ، تقریباً به صفحه اصلی پیوند داده شده است ، این چیزی است که در حال حاضر بسیار مهم است.

با این حال ، این وب سایت خبری در حال تحول است و اضافه کاری که ممکن است در صفحه اول باشد ، ناگهان در صفحه دو قرار دارد.

یا در یک بایگانی در جایی قرار دارد ، یا در بخشی از مقالات مربوط به سال 2020 که ممکن است 50 سال پیش در برخی مقطع باشد ، می باشد. بنابراین دیگر به این اندازه مرتبط نیست.

بنابراین به اندازه کافی نیست که این پیوند در حال پیر شدن است ، بلکه وب سایتی که در آن لینک وجود دارد تکامل یافته است. و با گذشت زمان ، آن مکان که پیوند در آنجاست ، دیگر به اندازه گذشته مرتبط نیست.

بنابراین این چیزی است که ، به ویژه وقتی در وب سایت های خبری صحبت می شود که همه چیز به سرعت تغییر می کند ، این چیزی است که قطعاً همیشه درگیر آن است. “

مقاله پیشنهادی  Google Ads به روزرسانی های متعدد در برنامه های کمپین را ارائه می دهد