Google در مدت زمان طولانی برای رتبه بندی آدرس اینترنتی جدید پس از 301 تغییر مسیر ، Google را جستجو می کند

به تازگی جان مولر گوگل در ویدئویی در مورد 301 ریدایرکت شده که در آن یک افشاگری جالب انجام شد ، نمایش داده شد.

به عنوان بخشی از مجموعه ویدیوهای Ask Google Webmasters ، مولر به سؤال زیر که توسط صاحب سایت ارسال شده بود پاسخ داد:

وی گفت: “بعد از تغییر مسیر 301 ، چه مدت زمان لازم است تا گوگل شروع به رتبه بندی آدرس جدید به جای آدرس قدیمی کند؟

من با 301 تغییر مسیر را از A به B انجام دادم ، سپس گوگل BOTH را ایندکس کرد اما به جای اینکه رتبه جدید را رتبه بندی کند ، گوگل هنوز URL قدیمی قدیمی را رتبه بندی می کند. “

جالب ترین چیزی که از این ویدیو آموخته ایم ، جواب آن نیست ، بلکه این حقیقت است که گوگل به سؤالات سئو خود به تیم سئو کمک نمی کند.

ظاهرا ، تیم SEO Google همین سؤال راجع به تغییر مسیرها پرسیده است.

با این حال ، مولر قادر نیست به طور مستقیم به آنها کمک کند ، او می گوید:

این چیزی است که حتی تیم SEO در Google می خواستند از ما بپرسند. متأسفانه ، ما نمی توانیم با سؤالات سئو به تیم Google SEO کمک کنیم. “

ماه ها قبل ما آموخته ایم که گوگل تیم SEO خود را دارد.

مقاله پیشنهادی  3 نوع گزارش SEO که باید در سال 2020 بسازید

نه تنها این ، بلکه تیم جستجوگر گوگل نیز در همان زمینه “سخت تر از دیگران” است.

مشاهده کنید: جان مولر Google: SEO ما از آن سخت تر است

شاید این نمونه ای از چگونگی ناخوشایند بودن SEO های Google باشد؟

بازگشت به سؤالی که در حال حاضر است – در اینجا گفته شده است که مولر در مورد 301 تغییر مسیر چیست؟

301s تنها عامل کانونی سازی نیست

صاحب سایت که به مولر دسترسی پیدا کرده است سعی دارد URL جدیدی را به عنوان نسخه متعارف به رسمیت بشناسد.

آنها در تلاش هستند این کار را با تنظیم یک تغییر مسیر 301 انجام دهند.

مولر به آنها اطلاع می دهد كه Google از فاكتورهای بسیاری برای شناسایی URL كانونی استفاده می كند ، نه فقط برای تغییر مسیرها.

“در سطح کلی ، یک تغییر مسیر 301 فقط یک سیگنال برای کانونی سازی است.

شما به ما می گویید که ترجیح می دهید صفحه مقصد ایندکس شود و نه از مبدا. و این خوب است

با این حال ، ما از فاکتورهای زیادی برای کانونی سازی استفاده می کنیم ، نه فقط جهت گیری مجدد …

در عمل ، آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که ما تغییر مسیر را تشخیص می دهیم ، اما عوامل دیگر را نیز بررسی می کنیم. “

سایر عوامل مهم عبارتند از:

  • پیوندهای داخلی
  • پرونده های نقشه سایت
  • همه منابع دیگر به صفحه مبدا
مقاله پیشنهادی  Google ترکیبی از علاقه سفارشی و هدف مخاطبان سفارشی است

Google در مورد رتبه بندی چقدر طول می کشد تا آدرس اینترنتی جدید را پس از 301 تغییر مسیر دهید

اگر همه عوامل تراز شوند ، Google با URL مقصد به صورت غیرقانونی رفتار خواهد کرد.

“اگر همه چیز تراز شود ، ما روی صفحه مقصد متمرکز می شویم.

برای این کار ساده تر ، اطمینان حاصل کنید که لینک های داخلی ، پرونده های نقشه سایت و سایر منابع را به صفحه مبدا به روز می کنید تا همه آنها به صفحه مقصد اشاره کنند. “

بنابراین پیوندهای سایت خود را به روز کنید تا به URL جدید اشاره کنید و آدرس قدیمی را با آدرس جدید موجود در نقشه سایت خود جابجا کنید.

اگر سایتهای بزرگ به URL قدیمی پیوند دارند ، ممکن است ارزش دسترسی پیدا کند و از آنها درخواست می شود که این لینک را به روز کنند.

به عبارت دیگر – تا آنجا که می توانید سیگنال ارسال کنید تا آدرس اینترنتی جدید Google به شما اطلاع داده شود ، مناسب ترین نسخه برای جستجوگران است.

چگونه بررسی کنیم که کدام آدرس اینترنتی Canonical است

صاحبان سایت می توانند به راحتی بررسی کنند که کدام نسخه از URL به صورت غیرعادی شناخته شده است.

مقاله پیشنهادی  نحوه کسب گواهینامه تبلیغات Google شما

اما اول ، مولر به صاحبان سایت می گوید که چه باید کنند نکن هنگام بررسی URL های متعارف.

وی ادامه داد: “سؤال دیگر اینجاست كه اگر شما صریحاً به دنبال صفحه اصلی مبدأ هستید ، سعی خواهیم کرد این را در جستجو نشان دهیم.

به عنوان مثال ، اگر به طور مستقیم به دنبال URL قدیمی هستید ، احتمالاً می توانیم این مسئله را به شما نشان دهیم ، حتی اگر ما از آدرس جدید تغییر کرده ایم. “

جستجوی URL قدیمی مفید نخواهد بود ، زیرا احتمالاً آن را پیدا خواهید کرد.

اگرچه این یک نشانه نیست که Google آن را نسخه متعارف می داند.

برای اینکه کاملاً مطمئن باشید ، باید از ابزار بازرسی URL در کنسول جستجو استفاده کنید.

Google درباره اینکه چه مدت طول می کشد تا آدرس اینترنتی جدیدی را پس از 301 تغییر مسیر دهید

با استفاده از ابزار بازرسی URL در آنجا ، می توانید بررسی کنید که درست در کنسول جستجو است.

در آنجا می توانید بطور واضح مشاهده کنید که URL در حال حاضر به عنوان عادی انتخاب شده است.

و اگر این صفحه مورد نظر شما نیست ، به دنبال سیگنال هایی باشید که به URL قدیمی نشان می دهند و آنها را برطرف کنید. “

برای اطلاعات بیشتر ، فیلم کامل زیر را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=OJEXnCKxV88