Google در فهرست تغییرات فهرست شده و رتبه بندی

جان مولر گوگل در پاسخ به تغییر ناوبری اصلی و چگونگی تأثیر آن در رتبه بندی پاسخ داد. وی بهترین روش را برای به حداقل رساندن تغییرات رتبه منفی پیشنهاد کرد.

تغییرات گسترده ناوبری سایت

سوال در مورد ایجاد تغییر در ناوبری اصلی sitewide بود.

این سوال است:

“ما در حال فکر کردن با تغییر شرایط خاص جنس هستیم.

به عنوان مثال ، در حال حاضر ما دارای ساعت های Citizen هستیم ، این امر به ساعت Citizens تغییر می یابد ، که در زیر منوی کشویی برای ساعتهای مردانه قرار دارد.

آیا این می تواند در رتبه بندی ساعتهای شهروند مرد تأثیر بگذارد یا اینکه خزنده می تواند از زیرگروه زیرآبی بفهمد؟ “

بنابراین اساساً آنها می خواهند موضوعات زیر اصلاح شده جنسیتی را در زیر یک نوع کلمه کلیدی خنثی جنسیت تلفیق کنند.

مقاله پیشنهادی  Google Waives Ad Beat Advisory را برای ناشران خبر ارائه می دهد

احتمالاً آنها ممکن است بخواهند برای نسخه غیر جنسیتی عبارت کلمه کلیدی رتبه بندی کنند اما بدون از دست دادن رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص جنسیت.

گاهی اوقات برای عبارت عمومی کلمات کلیدی ترافیک بیشتری وجود دارد. اما رتبه بندی برای این افراد می تواند مشکل ساز باشد ، زیرا گوگل کاربران را ترغیب می کند تا با استفاده از People also Ask نوع راهنمایی ناوبری را کنار بزنند.

این یک سوال است که آیا یک کلمه کلیدی خاص تر با یک نرخ بالاتر از یک عبارت کلی تبدیل می شود. من معمولاً عبارات خاص را ترجیح می دهم ، زیرا تمایل به خوبی دارند.

جان مولر گوگل پاسخ مثبت داد:

بنابراین ما معمولاً می توانیم زمینه صفحات را به خوبی درک کنیم. و اگر شما فقط چیزهایی را از … مانند متن لنگر مستقیم به متن لنگر غیرمستقیم حرکت می کنید و به نوعی دسته بندی ها را کمی تغییر می دهید ، از دیدگاه من این کار منطقی به نظر می رسد.

و این لزوماً چیزی نخواهد بود که تصور می کنم مانند چیزی منفی از آن بیرون می آید. “

سپس او جهت را تغییر داد و شروع به صحبت در مورد رتبه بندی تغییرات کرد.

“این گفته است ، هر زمان که وب سایت خود را تغییر دهید ، به این معنی است که ما باید کمی تنظیم وب سایت خود را مجدداً اعلام کنیم. و این می تواند منجر به برخی از تغییرات رتبه بندی شود.

بنابراین این چیزی است که … توصیه کلی من برای این نوع موارد ، اگر کمی نگران این هستید که آزمایش آن را انجام دهید.

آن را در قسمت کوچکی از وب سایت خود امتحان کنید که در آن رفت و آمد قابل توجهی می کنید اما رفت و آمد زیادی نیست. “

آیا تغییر عمده ناوبری بر رتبه بندی تأثیر می گذارد؟

متغیرهای زیادی برای پاسخ به این سؤال وجود دارد که هیچ کس جواب درستی ندارد. سایتی با پیوند عمیق به صفحات داخلی ممکن است از تغییرات رتبه بندی منفی به دلیل تغییر در ساختار پیمایش مصون باشد.

مقاله پیشنهادی  10 راه برای به حداقل رساندن حواس پرتی ها و هنوز کار انجام می شود

سایتی با ساختار ورودی کمتر مستحکم ممکن است بی ثبات تر باشد و نتیجه غیرقابل پیش بینی تری داشته باشد.

Hangout Hours Office Webmaster را تماشا کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=XlVDHtDF3L8