Google درباره تأثیر مورد انتظار به روزرسانی هسته وب

دنی سالیوان ، گوگل اخیراً در مورد تأثیر رتبه بندی به روز شده صفحه تجربه مه 2021 که ویتامین های Core Web را به عنوان یک عامل رتبه بندی ادغام می کند ، بحث کرد.

دنی در چت اخیر جستجوی Live Central Firereside اظهار نظر کرد و بعداً در توییتر توضیحات بیشتری داد.

گپ زنده در مرکز آتش سوزی را جستجو کنید

شخصی در مورد تاثیری که Core Web Vital در رتبه بندی خواهد گذاشت س askedالی پرسید و در ابتدا هیچ کس جواب نداد اما دنی پا گذاشت و توضیح داد که چه انتظاری دارد.

سوالات:

“آیا ما انتظار داریم که تأثیر بر معیارها قابل توجه باشد یا ظریف تر؟”

مارتین اسپلیت پاسخ داد که نمی داند.

سپس به خواندن ادامه داد:

“چگونه انتظار دارید تأثیر از به روزرسانی صفحه تجربه تأثیر بگذارد؟”

مارتین اسپلیت با بیرون کشیدن “بستگی داردکارتی که اشلی برمن هیل را وادار به گفتن سوال کرد که امیدوار است بدون این کار بتوانند جلسه را پشت سر بگذارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پس از آن دنی سالیوان به گونه ای پاسخ داد که ناشران و جامعه جستجوگر سئو اطمینان داشته باشند که انتظار تغییر بزرگ مخرب را ندارند.

دنی:

“من فکر می کنم اگر برگردی و نگاه کنی که ما چگونه این موارد را پشت سر گذاشته ایم ، خیلی خوب نیست ، روز بعد همه چیز کاملاً تغییر می کند.

هیچ قصدی برای تلاش برای انجام آن وجود ندارد ، حتی اگر ممکن است بگوییم که ما از این به عنوان یک عامل استفاده می کنیم. “

دنی در ادامه توضیح داد که چرا عامل جدید رتبه بندی درد قابل توجهی ایجاد نمی کند ، گفت که این فقط یک فاکتور رتبه بندی از بین بسیاری است و هدف از رتبه بندی سایت های مربوطه هدف الگوریتم رتبه بندی است.

مقاله پیشنهادی  بازاریابی بحران ساده ساخته شده است

دنی توضیح داد:

“اول از همه ، این یکی از موارد بسیاری است.

ثانیا ، همیشه اینطور است که ما سعی می کنیم بهترین محتوا را بر اساس این سبد یا سطل مختلف بازگردانیم.

بنابراین ، شاید شما بهترین تجربه صفحه را نداشته باشید … اما اگر هنوز هم مرتبط ترین محتوا هستید ، به طور کلی در مورد چیزهای مختلفی که ما در حال بررسی آنها هستیم ، می دانید.

من فکر می کنم این مسئله از همه نگران نیست. و درک کنید که ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این امر به روشی تعدیل شده در حال انجام است …

اما به مرور زمان آنچه اتفاق خواهد افتاد ، محتوا با تجربه بیشتری در صفحه به وجود می آید و اگر در شرایطی قرار بگیرید که همه چیز نسبتاً برابر است ، مواردی که دارای تجربه صفحه هستند و دارای جهت گیری بیشتری هستند ، احتمالاً شروع به کار بهتر می کنند.

بنابراین اینطور نیست … من فکر نمی کنم عجیب و غریب باشد اما به آن توجه کنید ، درک کنید که این چیز جدیدی است که باید به خاطر بسپارید.

به همین دلیل ما آن را برجسته می کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نکته کلی که به نظر می رسید دنی به آن اشاره کرده توجه به Core Web Vital است اما انتظار نداشته باشید که تأثیر زیادی در نتایج جستجو داشته باشد.

مقاله پیشنهادی  3 روش استفاده از Chrome DevTools برای عیب یابی سئو

دنی سالیوان در توییتر

بعداً سوالی در توییتر مطرح شد.

پل شاپیرو (fighto) توییت کرد:

“آیاsearchliaison گفته است چیزی در امتداد خط که به روزرسانی صفحه تجربه می کند ، در ابتدا تأثیر نرمتری خواهد داشت و سپس اضافه کاری در تأثیر آن بر رتبه بندی رشد می کند؟ من باید ضبط را مستقیماً مرور کنم. “

دنی سالیوان (dannysullivan) در یک توییت پاسخ داد:

“من گفتم نباید اینگونه باشد که یک شبه ، یک نوع سوئیچ را دور بزنیم و یک تغییر بزرگ ایجاد شود.

به طور معمول عملکردهای این نوع (مانند سرعت ، مناسب برای تلفن همراه) چگونه کار نمی کند. و همچنین اینکه همه چیز نسبی است … “

به دنبال:

“در نظر بگیرید که دوستی موبایل از چه زمانی آغاز شد ، هنوز صفحات زیادی به این روش نیاز دارند. بنابراین اگرچه این یک عامل بود ، اما استفاده از آن به عنوان یک عامل در ابتدا زیاد منطقی نیست. اما با گذشت زمان ، ممکن است (مانند هر عاملی) از ارزش بیشتری برخوردار شود … “

سپس افزود:

عکس العمل انجمن را در به روزرسانی تجربه صفحه جستجو کنید

مایکل مارتینز (seo_theorist) در یک گروه سئو فیس بوک اظهار نظر کرد:

Core Web Vital نیازی به رتبه بندی بهتر نیست. بر رتبه بندی اکثر سایتها تأثیری نخواهد داشت. این چیزی نیست که در مورد آن باشد.

انجمن وبلاگ نویسان SEO بیش از حد درباره این انتقال هیجان زده اند. “

با خواندن مباحث مختلف در مورد شبکه های اجتماعی ، به نظر می رسد جامعه SEO به طور مساوی در مورد این موضوع تقسیم شده است.

مقاله پیشنهادی  تبلیغ کنندگان در تنوع و گنجاندن در YouTube موفق نیستند

برخی از افراد می گویند که این مسئله را بسیار جدی می گیرند در حالی که طرف مقابل جنبه فاکتور رتبه بندی Core Web Vital را نادیده می گیرد و ناشران را تشویق می کند تا بهترین کار خود را انجام دهند و بیش از این.

حتی برخی از افراد در جامعه حدس می زنند که Google Core Web Vital را به ناشران تحمیل می کند تا خود به نفع Google باشد.

این ادعا این است که گوگل دارای داده هایی است که نشان می دهد در صورت بازگشت سریع کاربران از وب سایت به Google ، درآمد بیشتری کسب می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صرف نظر از انگیزه های Google برای تحمیل Core Web Vital در کل اینترنت ، دنی سالیوان گفت که انتظار ندارد به روزرسانی Page Experience تغییرات گسترده ای در رتبه بندی ایجاد کند.

فکر می کنم باری شوارتز پاسخ طنز خلاصه همه چیز را به زیبایی:

استناد

برای خود ثبت نام کنید و فیلم Fireside Chat را تماشا کنید. این بحث در حدود 23 دقیقه قابل مشاهده است.