Google توضیح می دهد که چگونه صفحات نویسنده می توانند کمک کنند

در یک Hangout Google Webmaster Central ، جان مولر Google پاسخ داد که آیا ارزش ایجاد وقت صفحات نویسنده را دارد یا خیر.

مولر اهمیت صفحات نویسنده را برای رتبه بندی پایین آورد. او گفت که شما نمی توانید بگویید صفحات نویسنده واقعاً مهم هستند.

سپس او توضیح داد كه كجا می تواند اهمیت داشته باشد.

صفحات نویسنده در سایت های خبری و YMYL

برخی معتقدند صفحات نویسنده و “نویسندگان خبره” برای رتبه بندی مهم هستند.

اما این چیزی نیست که Google گفته باشد.

من بعد از بروزرسانی شرکت های بیشماری را برای کمک به من آورده اند. بسیاری سعی کرده اند صفحات نویسنده را اضافه کنند اما این مشکلات آنها حل نشده است زیرا صفحات نویسنده عامل رتبه بندی نیستند.

پاسخ مولر تأیید می کند که این کاری نیست که شما واقعاً باید انجام دهید.

آیا صفحات نویسنده ضروری هستند؟

این سؤالی است که از جان مولر پرسیده شده است:

“سؤال درباره E-A-T و YMYL.

ما در حال کار با وب سایت های خبری هستیم. چه نکاتی را می توانید در مورد نشانه های نویسندگان محتوا به ما بگویید؟

آیا ایجاد صفحات برای هر نویسنده ، ارائه اطلاعات بزرگ با عکس ، پیوندهای زیستی در شبکه های اجتماعی واقعا ضروری است؟

… آیا این واقعاً مهم است که کارهای زیادی برای انجام در جاهای دیگر وجود دارد. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

جان مولر درباره صفحات نویسنده محتوا نظر می دهد

پاسخ جان با توجه به این نکته که E-A-T و YMYL از دستورالعمل های سنجش کیفیت (QRG) هستند ، شروع می شود.

“بنابراین ، E-A-T تخصص ، اقتدار ، قابلیت اطمینان است. و YMYL شما پول یا محتوای زندگی شما است.

اینها از دستورالعمل های Google Raters هستند که ما بیان می کنیم. “

QRG راهنمایی برای استفاده از رأی دهنده های شخص ثالث است. هدف این راهنما کمک به رأی دهندگان است که از یک استاندارد ثابت برای رتبه بندی نتایج جستجو استفاده کنند. این مهم است زیرا در غیر این صورت رأی دهنده ها از نظرات ذهنی خود استفاده می کنند.

مقاله پیشنهادی  گوگل می یابد SEO در طول COVID-19 کار بیشتری می کند

گوگل استفاده از QRG را به ناشران توصیه کرده است تا راهی برای داوری سایتهای خود برای کیفیت باشد.

Google هرگز نگفت که QRG الگوریتم های رتبه بندی گوگل را منعکس می کند. QRG فقط یک استاندارد برای رتبه بندی وب سایت ها است.

بعد مولر اهمیت صفحات نویسنده را به عنوان یک ضرورت مطلق بیان می کند:

“من فکر می کنم مانند انواع محتوا اینگونه نیست که بتوانید بگویید که این واقعاً مهم است و کاملاً باید آن را انجام دهید.”

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مولر در ادامه توضیح می دهد که اگر می خواهید با خوانندگان خود اعتماد ایجاد کنید ، پس استفاده از صفحه نویسنده روش خوبی برای انجام این کار است.

مقاله پیشنهادی  تست های اینستاگرام جایگزین برگه فعالیت با برگه خرید

زمینه اظهارات وی در مورد رتبه بندی نیست. زمینه ساخت اعتماد به خوانندگان است.

توضیحات مولر:

“من با بسیاری از وب سایت های خبری فکر می کنم ، به خصوص اگر شما اطلاعاتی را ارائه می دهید که می خواهید مردم به آنها اعتماد کنند ، مطمئناً این معنی دارد.”

مولر استفاده از صفحات نویسنده را به عنوان یک عامل سئو پایین می آورد:

“بنابراین این چیزی نیست که من می گویم همان است که حذف یک برچسب بدون فهرست در صفحه باشد زیرا این سوئیچ واقعاً و روشن و خاموش است.”

سپس مولر در مورد بهبود محتوا و اولویت بندی بهینه سازی مطالب و افزودن زندگینامه نویسنده اظهار داشت.

“اما اگر محتوای سایت خود را بهبود می بخشید ، برای کاربران خوب کار می کند ، این کار برای Google خوب است.

بنابراین به نظر می رسد کاری که می توان انجام داد.

چگونه اولویت بندی آن را در مقابل سایر موارد موجود در وب سایت انجام دهیم که واقعاً کار سختی است. این جایی است که شما تقریباً باید از تجربیات خود استفاده کنید و بفهمید که چه چیزهایی از طرف شما خوب است. “

آیا بایوس نویسنده مهم است؟

واضح است که زندگی نامه نویسنده عوامل رتبه بندی نیست. این ایده که اهمیت زندگی نویسنده مهم است ، ناشی از تشویق QRG است که رتبه دهندگان با کیفیت به دنبال آنها می گردند.

مقاله پیشنهادی  "داستانهای برتر" Google برای نمایش بیشتر از فقط صفحات AMP است

اما دلیلی که QRG می گوید این است که به رأی دهندگان یک استاندارد مشترک برای تأیید کیفیت یک سایت می دهد. به این دلیل نیست که زیست نویسنده بخشی از الگوریتم Google است.

بایوس نویسنده می تواند در چارچوب اعتماد سازی به کاربران مهم باشد.

اگر نویسنده یک متخصص باشد ، منطقی است که در مورد تخصص آنها اظهاراتی ارائه دهیم. همانطور که جان مولر اظهار داشت ، این راهی برای ایجاد اعتماد با کاربران است.

آیا می تواند به رتبه بندی شما کمک کند؟ فقط به صورت غیر مستقیم.

بازدید کنندگان سایت که به سایت شما اعتماد دارند ، بیشتر احتمال دارد که صفحه وب شما را توصیه کنند ، به آن اعتماد کنند و در صورت ایجاد اعتبار زیستی نویسنده برای محتوا ، به آن بازگردند.

وقت آن رسیده است که ناشران و انجمن SEO بتوانند شرح زندگی نویسنده را خارج از متن رتبه بندی مشاهده کنند. واقع بینانه تر این است که بایدها و نبایدهای نویسنده را از نظر معنای کاربران برای آن در نظر بگیریم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Hangout ساعت Google Office را در اینجا مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=-_rLzuaYuJE