Google توضیح می دهد که چرا یک سایت ممکن است برای کلمات کلیدی غیرمعمول رتبه بندی کند

جان مولر از گوگل توضیح می دهد که چرا ممکن است وب سایتی برای کلمات کلیدی ظاهر شود که غیرمعمول به نظر می رسند یا مربوط به آن سایت نیستند.

مولر در پاسخ به موضوعی با عنوان: “وب سایت من از کلمات کلیدی کلیک کرده است که من نمی توانم سایت خود را با استفاده از آنها پیدا کنم. چه طور ممکنه؟”

پوستر اصلی موضوع با کلمات کلیدی که در گزارش Search Console خود نشان داده می شوند گیج می شود. هنگام تلاش برای یافتن سایت خود با استفاده از همان کلمات کلیدی ، حتی پس از ده صفحه نتایج جستجو نمی توانند آن را پیدا کنند.

آنها نمی توانند بفهمند چرا سایتشان برای این کلمات کلیدی نشان داده می شود. دلیل آن چه می تواند باشد؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر گوگل در رتبه بندی برای کلمات کلیدی تصادفی

اگر سایتی برای نمایش داده های غیر منتظره در حال نمایش است و نتایج به راحتی قابل تکثیر نیستند ، به احتمال زیاد دلایل شخصی سازی و / یا هدف گذاری محلی است.

“معمولاً این شخصی سازی و هدف گذاری محلی است. غالباً می توانید حدس بزنید که آیا نمایش داده ها مقدار زیادی نمایش دارند یا سایت شما در موقعیت های بالاتری قرار دارد یا خیر ، اما فقط تعداد اندکی برداشت می شود. این را همچنین وقتی با تاریخ تمرین می کنید می بینید و می بینید که فقط به صورت پراکنده (و نه منظم) برداشت بسیار کمی دارد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر ادامه می دهد که تصاویر دلیل دیگری برای این اتفاق است.

مقاله پیشنهادی  Google در مورد بهبود امتیازات هسته وب با مسدود کردن کشورها

ممکن است تصاویر سایت در یک کادرهایی که در بالای نتایج جستجو قرار دارند یا پانل های دانش موجود در کنار صفحه کشیده شوند.

وقتی یک تصویر در یک جعبه یا صفحه دانش نشان داده می شود ، به عنوان یک نتیجه در Search Console ثبت می شود. اگر یک کلمه کلیدی عجیب تعداد زیادی نمایش داشته باشد ، موقعیت بالایی در رتبه بندی داشته باشد و چند کلیک داشته باشد ، به احتمال زیاد تصاویر رتبه بندی سایت را برای این نمایش داده شده است.

“گزینه دیگر تصاویر است. بعضی از سeriesالات گاهی اوقات یک جعبه تصویر را نشان می دهند (جایی که شما یک دسته تصویر به بالای نتایج دارید) ، و اگر تصویری از صفحات شما در آنجا نشان داده شود ، این امر را در کنسول جستجو مشاهده خواهید کرد (به طور مشابه اگر تصویر در قسمت پانل دانش در کنار نشان داده شده است). من گمان می کنم تعداد زیادی از این تصاویر کلیک نمی کنند ، بنابراین ممکن است به نظر می رسد تعداد زیادی از نمایش ها ، موقعیت بالا ، اما تعداد کمی کلیک برای آن نمایش داده شده است. “

سرانجام ، مولر توصیه می کند با استفاده از روش دیگر ، تجزیه و تحلیل داده ها را در Search Console انجام دهید تا بدانید که این برداشت ها از کجا ناشی می شود.

مقاله پیشنهادی  جان مولر پاسخ می دهد که در مورد لینک سازی چه باید کرد

کشور مبدا را شناسایی کرده و سپس تنظیمات جستجوی پیشرفته Google را برای نمایش نتایج حاصل از آن کشور تنظیم کنید. اکنون نمای نزدیک تری از آنچه کاربران می بینند خواهید داشت.

“وقتی این موارد را امتحان می کنید ، مطمئن شوید که گزارش مربوط به نسخه کشور مناسب را بررسی کرده و از تنظیمات جستجوی پیشرفته مناسب برای آن کشور استفاده کنید ، تا آنجا که می توانید به آنچه کاربران می بینند نزدیک باشید.”

منبع: Reddit

مقاله پیشنهادی  Pinterest یک قانون رفتاری جدید دارد که همه کاربران باید از آن پیروی کنند