Google توصیه می کند هنگام مهاجرت سایت ها از استفاده از پیوندهای nofollow استفاده کند

تحلیلگران گرایش تیم وب مستر گوگل درباره پیچیدگی پیوندهای nofollow در اولین قسمت پادکست جدید شرکت بحث و گفتگو کردند.

پادکست جان مولر ، مارتین اسپلیت و گری الیز Google را گرد هم می آورد تا درباره موضوعات مربوط به جستجو و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد پروژه های آینده بحث کند.

در قسمت یکی از “رکورد را جستجو کنید ،” Google وضعیتی را نشان می دهد که استفاده از پیوندهای nofollow می تواند صدمه ای بیش از خوب داشته باشد.

الیس با گفتگو درمورد تغییرات در پیوندهای nofollow که ممکن است در برخی از نقاط آینده در آینده باشد ، موارد را شروع می کند.

تغییر در پیوندهای Nofollow

صاحبان سایت و SEO می خواهند بدانند چه زمانی تغییرات بزرگ Google در پیوندهای nofollow به پایان می رسد.

در سپتامبر سال 2019 ، گوگل اعلام کرد قصد دارد صفت nofollow را به عنوان یک اشاره به جای یک بخشنامه معرفی کند.

این تغییر قرار بود تا مارس 2020 به طور کامل از بین برود ، اما به نظر می رسد گوگل عقب مانده از برنامه عمل می کند.

مقاله پیشنهادی  5 راه برای ارزیابی نویسندگان برای سئو

مشاهده کنید: Google تغییرات بزرگی را در Nofollow ایجاد می کند ، 2 ویژگی لینک جدید را معرفی می کند

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هیچ چیز جدیدی در رابطه با ویژگی nofollow که به عنوان یک اشاره تلقی می شود ، اعلام نشده است.

با این حال ، الیز حتی در مورد تغییرات بیشتر در مورد nofollow که روی آن کار شده است ، بحث کرد و توصیه کرد که بهترین راه حل برای راه رفتن نیست.

هنگام مهاجرت سایت ها از Nofollow استفاده نکنید

همانطور که ایلز توضیح می دهد ، هنگام مهاجرت سایت ها از یک دامنه به حوزه دیگر ، باید از پیوندهای nofollow جلوگیری کرد.

به طور خاص ، هنگامی که می توان از یک سایت قدیمی به یک سایت جدید پیوند داد ، اگر Google بتواند آن پیوندها را دنبال کند ، برای دارندگان سایت مفیدتر خواهد بود.

الیز پیشنهاد کرد که Google در حال تغییراتی است که ممکن است این مشکل را در آینده برطرف کند. در حال حاضر ، حداقل ، بهترین راه حل استفاده از پیوندهای معمولی است.

وی گفت: “ما در حال کار بر روی مواردی هستیم که فکر می کنم برای وب مفید باشد و همچنین ، برای مدیران وب احتمالاً مفید است …

مانند سایت های شما ، می توانید به عنوان مثال هنگام حرکت ، به یک سایت جدید هدایت شوید و آنها پیوندی را ترک می کنند که می گوید “از ما در سایت جدید ما بازدید کنید.”

غالباً این پیوندها بدون استفاده هستند. به عنوان مثال ، برای ما بسیار مفید خواهد بود که از این پیوندها پیروی کنیم و اساساً به وب مسترها کمک کنیم سایت جدیدشان خیلی سریعتر کشف شود. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تغییرات آینده در ویژگی Nofollow

ایلس در مورد تغییرات دیگری که ممکن است به ویژگی nofollow منجر شود یا خیر ، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک در حال آزمایش ابزارهای بازاریابی ایمیل برای صفحات تجاری است

Google در تلاش است تا تعیین کند که آیا ویژگی nofollow به عنوان روشی برای کشف سایتهای مخرب قابل استفاده است یا خیر.

ما در حال فکر کردن در مورد چیزهای دیگر هستیم. من واقعاً نمی خواهم این چیزها را نام ببرم زیرا واقعاً ممکن است اتفاق نیفتد. و فقط ممکن است بد باشد.

اما اگر به این موضوع فکر کنید ، این پیوندهای nofollow برای کشف سایتهای مخرب مثلاً می توانند بسیار مفید باشند. مواردی که بارگیری را مجبور می کنند و چه چیزی نیستند ، یا حتی اسپم می شوند.

فکر می کنم لینک های nofollow می توانند مفید باشند [in those cases]اما من هنوز چیزی در مورد نحوه استفاده از آنها ندارم. “

ایلز مراقب بود که بیش از حد آشکار نشود ، زیرا ممکن است این تغییرات اتفاق نیفتد ، اما وی تأیید کرد که روی آنها کار می شود.

مقاله پیشنهادی  هدف گذاری LinkedIn برای تبلیغ کنندگان مایکروسافت و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته موجود است [PODCAST]

در حال حاضر سه پروژه وجود دارد که Illyes شخصاً درگیر آن است تا مشخص کند آیا nofollow برای کشف سایت های مخرب مفید است یا خیر.

پس از بحث در مورد پیوندهای nofollow ، پادکست مباحثی از قبیل Core Web Vitals جدید ، چالش های کار در خانه و موارد دیگر را پوشش داد.

برای گوش دادن به قسمت کامل 30 دقیقه ای ، با جستجوی آن در برنامه پادکست مورد علاقه خود ، “جستجوی ضبط را” بارگیری کنید.