Google ترکیبی از کنسول جستجو و داده های تحلیلی را در یک گزارش

Google در یک گزارش برای دسترسی به اطلاعات از کنسول جستجو و آنالیتیکس در یک گزارش کار می کند که از هر دو سرویس قابل دسترسی است.

صاحبان سایت از طریق کنسول جستجو با اطلاعاتی درباره آزمایش آینده گزارش جدید ، اعلان های ایمیل را دریافت کرده اند.

در ایمیل اعلام شده است که Google اجازه صادرات داده ها از Analytics و یک خاصیت کنسول جستجوی مرتبط را می دهد.

این یک آزمایش آزمایشی است که فقط روی یک ویژگی کنسول جستجو تأثیر می گذارد ، که در ایمیل نشان داده خواهد شد.

صاحبان سایت با در دسترس بودن گزارش جدید ، اعلان دیگری دریافت می کنند. گوگل تخمین می زند که این گزارش چند هفته دیگر از آماده شدن برای راه اندازی نیست.

مقاله پیشنهادی  Google توضیح می دهد که چرا داده های میدانی از داده های آزمایشگاه قابل اطمینان تر هستند

اگر به هر دلیلی صاحبان سایت بخواهند از این آزمایش امتناع ورزند ، می توانند ویژگی های کنسول جستجو و Google Analytics خود را جدا کنند.

ایمیل Google دارای یک دکمه بزرگ است که به طور مستقیم به صفحه پیوند می یابد که صاحبان سایت می توانند ادغام های خود را بین کنسول جستجو و GA مدیریت کنند.

تنها وضعیتی که من می توانم در مورد آن فکر کنم که برای قطع ارتباط این خصوصیات از کجا می تواند مفید باشد ، این است که در صورت دسترسی چند نفر به افراد مختلف ، سطح متفاوتی داشته باشد.

به عنوان مثال ، ممکن است به کسی دسترسی دهید به ویژگی Google Analytics شما اما به ویژگی کنسول جستجوی شما دسترسی پیدا نکند.

در این مثال ، شخص می تواند هنگام خاموش شدن گزارش یکپارچه ، داده های هر دو ویژگی را مشاهده کند.

قبل از شروع آزمایش ، می توانید با غیر فعال کردن خصوصیات از بروز این امر جلوگیری کنید.

مقاله پیشنهادی  اپل سافاری ردیابی Google Analytics را مسدود نخواهد کرد

مربوط: راهنمای کامل Google Analytics

مزایای استفاده از گزارش یکپارچه

چرا از یک گزارش یکپارچه برای مشاهده هر دو مجموعه داده جداگانه استفاده می کنید؟

به غیر از فاکتور راحتی برشی به تنهایی ، امکان مشاهده هر دو مجموعه داده به صورت جانبی باعث می شود ارتباط هایی که در غیر این صورت ممکن است از دست داده باشید ، آسان تر کند.

Google Analytics فعالیت کاربر را در یک وب سایت ردیابی می کند ، و Search Console فعالیت کاربر را در SERP ردیابی می کند ، بنابراین موارد استفاده احتمالی ترکیب داده ها تقریباً بی پایان است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان نمونه ، می توانید به سرعت تعیین کنید که آیا اضافه کردن طرح بررسی به صفحات محصول ، تأثیر قابل توجهی در ترافیک داشته است.

همچنین ممکن است بتوانید بین صفحاتی که یک ماه سنبله در ترافیک مشاهده می کند ، ارتباط برقرار کنید و کلید واژه های کلیدی سایت شما در این ماه بیشتر از همه نشان داده می شود.

مقاله پیشنهادی  استفاده از برنامه برنامه های تلفن همراه به عنوان کاربران در حال رشد 3 ساعت در روز در برنامه ها هستند

همانطور که اندرو گاردوود در توئیت خود در ابتدای این مقاله اظهار داشت ، یک گزارش یکپارچه می تواند راحت تر ببیند که کلمات کلیدی ممکن است باعث ترافیک در کدام صفحه شود.

در این مرحله هنوز تعداد ناشناخته های زیادی وجود دارد ، زیرا Google اطلاعاتی راجع به این ویژگی از آنچه که در ایمیل اولیه موجود است ارائه نکرده است.

از آنجا که مربوط به دوره آزمایشی است ، ما نمی دانیم که آیا این محدود به یک مخاطب منتخب خواهد بود یا اینکه همه فرصتی برای مشارکت پیدا می کنند.

من مشکوک هستم که با نزدیک شدن Google به راه اندازی گزارش یکپارچه ، در هفته های آینده اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

در ضمن ، اگر اعلان های ایمیل را غیرفعال کرده اید ، حتماً مرکز پیام خود را در کنسول جستجو بررسی کنید تا از جزئیات مهم خودداری کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مربوط: راهنمای کامل کنسول جستجوی Google