Google تأیید می کند که می تواند به روزرسانی الگوریتم هسته مه 2020 را منتشر کند امروز

دنی سلیوان گوگل تأیید کرده است که امروز به روزرسانی الگوریتم هسته ای در حال اجرا است – 4 مه 2020.

این بروزرسانی به طور رسمی با عنوان “بروزرسانی اصلی ماه مه 2020” شناخته می شود.

گوگل وقتی نامگذاری این به روزرسانی ها را یک قدم جلوتر از جامعه کرده است ، زیرا این شرکت اکنون الگوی نامگذاری ماه / سال عمومی را پیش فرض می کند.

در غیر این صورت ، من شرط می بندم كه همه ما وسوسه شویم كه از این امر به عنوان به روزرسانی “ماه چهارم” استفاده كنیم – یا چیزی در این مورد.

بروزرسانی 3:52 p.m: اکنون به روزرسانی هسته اصلی مه 2020 به پایان رسیده است.

دوم بروزرسانی اصلی در سال 2020

این دومین به روزرسانی تأیید شده گوگل در سال 2020 است که اولین بار در ماه ژانویه به بازار عرضه شده است.

با توجه به اینکه جهان بین آن زمان و حال تغییر کرده است ، مانند یک زندگی قبل احساس می کند.

مقاله پیشنهادی  فروشندگان Google اجازه می دهد اطلاعات مربوط به محصولات را در نتایج جستجو سفارشی کنند

با گفتن این ، این به طور موثری به هرگونه سؤالی در مورد اینکه آیا Google در میان همه گیری های کورو ویروس مکث خواهد کرد پاسخ می دهد.

پاسخ این است: نه.

اگرچه این لزوما چیز بدی نیست ، و در طول این پست دلیل آن را توضیح خواهم داد.

هدف از بروزرسانی های اصلی

به روزرسانی های هسته اصلی به منظور ایجاد اثرات قابل توجه در نتایج جستجو در همه کشورها به تمام زبانها طراحی شده اند.

وقتی یک به روزرسانی اصلی از بین می رود ، سایتها به ناچار متوجه رده بندی یا افزایش رتبه های جستجو می شوند.

تغییرات در رتبه بندی جستجو به طور کلی بازتابی از اهمیت محتوا است.

به این معنا که اگر محتوا از آخرین به روزرسانی ارتباطی کسب کرده باشد ، در رتبه بندی ها بالاتر می رود. مخالفش هم درست است.

سپس محتوای تازه منتشر شده وجود دارد که در زمان آخرین به روزرسانی وجود ندارد. همه اینها باید درمورد محتوای قبلی موجود ارزیابی مجدد شود.

به عبارت ساده تر ، رتبه بندی ها می تواند کمی تغییر کند.

با این اولین نسخه به روز رسانی از زمان بروز همه گیر ، به روزرسانی هسته اصلی مه 2020 این امکان وجود دارد که به ویژه فرار شود.

اولین نسخه اصلی از زمان COVID-19

آخرین بروزرسانی اصلی در هفته دوم ژانویه سال 2020 راه اندازی شد.

در آن زمان ، coronavirus و COVID-19 به سختی روی رادار کسی بودند. اکنون نمی توان از حقیقت فراتر رفت.

هنگامی که coronavirus به عنوان بیماری همه گیر اعلام شد ، جهان به سرعت تغییر کرد ، که با تغییرهای چشمگیر در رفتار جستجوی کاربران همراه بود.

مقاله پیشنهادی  YouTube سازنده فیلم و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را راه اندازی می کند [PODCAST]

در اوایل امروز گوگل اعلام کرد که تاکنون جستجوهای زیادی برای یک موضوع واحد انجام نشده است همانطور که برای COVID-19 وجود داشته است.

COVID-19 نیازهای مردم را از نتایج جستجوی Google تغییر داده است.

این که آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد خود ویروس است ، یا مکانهایی که خدمات از راه دور ارائه می دهند ، یا از کجا می توانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت آنلاین خریداری کنند.

چیزهای زیادی وجود دارد که اهمیتی می دهند که قبلاً مربوط به جستجوگران نبوده اند.

برعکس ، دسته هایی که زمانی بسیار مرتبط بودند به همان اندازه جستجو نمی شوند.

به عنوان مثال – جستجوهای مربوط به مسافرت ، گردشگری ، سرگرمی زنده و رویدادهای حضوری همه کاهش یافته است. فقط به ذکر چند

با بروزرسانی هسته اصلی مه 2020 ، گوگل با چالش بی نظیری در مورد چگونگی جستجو در جهان روبرو می شود.

با گذشت زمان ، خواهیم دید که آیا مردم دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق جستجوی Google آسانتر می کنند یا خیر.

مقاله پیشنهادی  3 نوع گزارش SEO که باید در سال 2020 بسازید

شرط سؤال در بازار کار SEO؟

اگر به روزرسانی هسته اصلی مه 2020 به همان اندازه که قدرت بالقوه آن وجود دارد به پایان برسد ، می تواند یک چیز خوب برای سئو باشد.

هیچ پنهانی نیست که ، در میان رکود اقتصادی ، شرکت ها کارمندان را رها می کنند و مشتری ها خدمات را متوقف می کنند.

خدمات ارائه شده توسط سئوها به ویژه در هر زمان بروزرسانی الگوریتم ارزشمند هستند.

هرچه بروزرسانی بی ثبات تر باشد ، این سرویس ها با ارزش تر می شوند.

این بدان معناست که SEO ها ممکن است به زودی خود را در موقعیتی پیدا کنند که افزایش چشمگیر تقاضای کار آنها وجود داشته باشد.

جالب خواهد بود که ببینیم چه تعداد از شرکتها به طور ناگهانی در برنامه بودجه خود برای سئوی اتاق دارند.

مه 2020 به روزرسانی اصلی: چه کاری باید انجام شود

راهنمایی Google در مورد این به روز رسانی دقیقاً مانند همه به روزرسانی های اصلی در گذشته باقی می ماند.

از نظر تاریخی ، Google همیشه گفته است که اگر رتبه ها پس از بروزرسانی اصلی کاهش پیدا کنند ، چیزی برای “رفع” وجود ندارد.

در عوض ، به صاحبان سایت به طور معمول توصیه می شود تا محتوای خود را به بهترین شکل ممکن تهیه کنند.

من این معنی را تفسیر می کنم: سعی کنید هر یک از مطالب جامع ترین منبع موجود در وب را برای جستجوی خاص کاربر بدست آورید.

تفسیرهای زیادی درباره توصیه‌های Google درباره نحوه مقابله با تأثیر به‌روزرسانی اصلی وجود دارد.

در اینجا برخی از بهترین منابعی که در گذشته در این زمینه منتشر کرده ایم: