Google بیش از 70٪ از اوقات ، متا شرح را بازنویسی می کند

بر اساس مطالعه اخیر بررسی نتایج جستجو برای 30،000 کلمه کلیدی ، Google بیش از 70٪ از زمان توصیفات متا را بازنویسی می کند.

Portent نتایج جستجوی تلفن همراه و دسک تاپ را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا Google متا توضیحات را با نرخ 71٪ در تلفن همراه و 68٪ در دسک تاپ بازنویسی کند.

بر اساس داده ها ، منطقی است که کسر کنید که Google حدوداً 30٪ از اوقات از توضیحات متا یک صفحه استفاده کند.

توصیف متا نرخ بازنویسی براساس موقعیت جستجو

داده های این مطالعه بطور عمده در صفحه اول نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است ، به استثنای قطعه های برجسته.

Portent خاطرنشان می کند که در میزان بازنویسی های توصیفات متا از موقعیت های 4 تا 6 به میزان قابل توجهی وجود دارد که این ممکن است به دلیل تلاش گوگل برای افزایش ارتباط این نتایج باشد.

“من حدس می زنم که از آنجا که موقعیت های 1-3 بیشترین میزان کلیک را دارند ، ممکن است گوگل در تلاش باشد تا برای 4-6 افزایش ارتباط برای دریافت کلیک های بیشتر قبل از اینکه کاربران صفحه را ترک کنند یا مورد دیگری را جستجو کنند ،”.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین توضیحات متا بسته به محل قرارگیری صفحات ، به دفعات بیشتر بازنویسی می شوند.

مقاله پیشنهادی  8 اشتباه احمقانه اما مضر در SEO حتی افراد حرفه ای مرتکب می شوند

توصیف متا نرخ بازنویسی براساس حجم جستجو

روندها هنگام بررسی رابطه بین میزان بازنویسی و حجم جستجو مشاهده شدند.

قابل ذکر است ، هرچه میزان جستجو بیشتر باشد ، احتمال نوشتن مجدد توضیحات متا Google کمتر است.

Portent حدس می زند این به این دلیل است که SEO ها نوشتن توضیحات متا را برای کلمات کلیدی با بیشترین جستجو در ماه اولویت می دهند.

“پس چرا ما این رابطه را می بینیم؟ من فکر می کنم به این دلیل است که سئوکاران بیشتر از دم بلند به نوشتن توضیحات متا برای اصطلاحات تمرکز می کنند …

شما احتمالاً بیش از حد بر روی 10 جستجو در هر ماه تمرکز نکرده اید ، و احتمالاً تغییرات آنها بسیار زیاد است و حتی با هر توصیف هدف گذاری نمی شوند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Meta Description طول نمایش

دسکتاپ

عامل دیگری که می تواند در هنگام توصیف متا متفاوت باشد ، تعداد کاراکترهای Google برای نمایش است.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام دارای استیکرهای جدید تماس با ما برای کارتهای هدیه و تحویل است

در دسک تاپ مشخص شد که کاراکترهای نمایش داده شده در 156 به اوج می رسند و پس از 165 به شدت افت می کنند.

اگر یک تاریخ در قطعه نمایش داده شود ، این تعداد می تواند به حدود 142 نویسه کاهش یابد.

وقتی Google توضیحات متا را بازنویسی می کند ، احتمالاً بین 160 تا 167 نویسه نمایش داده می شود. با داشتن تاریخ ، این محدوده بین 147 تا 149 نویسه است.

واضح است که گوگل در هنگام نوشتن توضیحات متا بیش از آنچه به دارندگان سایت می دهد ، به خود فرصت کار می دهد.

سیار

در تلفن همراه ، نویسه های قابل نمایش برای قطعه های بدون تاریخ انتشار در 118 به اوج می رسند و پس از 121 کاهش می یابند.

طول متای توصیف در تلفن همراه برای قطعه هایی با تاریخ انتشار در حدود 95 تا 105 حرف است.

وقتی Google توضیحات متا را در تلفن همراه بازنویسی می کند ، حدود 114 تا 121 نویسه نمایش داده می شود. با داشتن تاریخ ، محدوده بین 99 تا 105 نویسه است.

مقاله پیشنهادی  Digiday فاش کرد 56٪ از تبلیغ کنندگان در ماه ژوئیه در فیس بوک متوقف شده اند

غذاهای آماده

سئوکاران با این همه داده جدید درباره توصیف متا چه کاری می توانند انجام دهند؟

آنچه Portent توصیه می کند:

  • توضیحات متا را برای صفحات معمولی بین 150 تا 160 نویسه نگه دارید.
  • توضیحات متا را برای پست های وبلاگ بین 138 تا 148 نویسه (و سایر صفحات با تاریخ انتشار) نگه دارید.
  • مهمترین اطلاعات را در 100 حرف اول قرار دهید.

صرف نظر از اینکه Google فقط در 30٪ از توصیفات متای مالکان سایت استفاده می کند ، مهم است که از نوشتن آنها صرف نظر نکنید.

برای اطلاعات و بینش بیشتر ، مطالعه کامل را در اینجا ببینید.

منابع اضافی

درباره اینکه چرا Google متا توضیحات را در این توضیح دهنده از Search Engine Journal’s Roger Montti بازنویسی کنید بیشتر بدانید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در مقاله ای که اوایل امسال نوشتم ، یاد بگیرید که دارندگان سایت برای جلوگیری از بازنویسی مجدد توضیحات متا چه کاری می توانند انجام دهند.