Google به صاحبان سایت در مورد جستجوهای “کار از خانه” مشورت می دهد

Google از طریق کنسول جستجو به صاحبان سایت در مورد افزایش جستجوهای مرتبط با کار از مشاغل خانگی خبر می دهد.

افزایش جستجوها مستقیماً با تأثیر COVID-19 بر مشاغل و اشتغال مرتبط است.

هدف هشدار دادن به صاحبان سایت این است که آنها را از فرصتی برای استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته کار از راه دور آگاه سازند.

لیلی ری تصویری از ایمیلی را که Google ارسال می کند به اشتراک گذاشت ، که در آن آمده است:

وی گفت: “با توجه به تأثیر COVID-19 اخیر بر مشاغل و اشتغال ، Google شاهد افزایش علاقه یابجویان به کار از خانه و فرصت های شغلی از راه دور است. ما می خواهیم این فرصت های کاری را برای افراد متقاضی آسان تر کند.

در پاسخ به این ، ما شما را تشویق می کنیم با مشخص کردن همه مشاغل از راه دور حاشیه نویسی کنید jobLocationType: “TELECOMMUTE” در هر کار شغلی که امکان کار 100٪ کار از راه دور را فراهم کند.

پیاده سازی این نشانه گذاری می تواند برچسب “کار از خانه” را در کنار آن پست شغلی در معرض دید خود قرار دهد ، تا دید افراد متقاضی کار را بهبود بخشد.

لطفا توجه داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده و انگلیس موجود است. “

جای تعجب نیست که افزایش جستجوهای مربوط به کار از مشاغل خانگی وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  Google توصیه می کند هنگام مهاجرت سایت ها از استفاده از پیوندهای nofollow استفاده کند

با اخراج گسترده و تعطیلی مشاغل ، بسیاری از افراد به دنبال یافتن کار آنلاین هستند.

با این وجود ، تعجب آور است که مشاهده کنید گوگل در این مورد هشدار می دهد.

من همیشه از تصحیح استقبال می کنم ، اما نمی توانم زمانی را که گوگل این کار را انجام داده است ، در گذشته ای به یاد بیاورم.

بنابراین تصمیم گرفتم تا بررسی كنم و بفهمم كه این افزایش چقدر قابل توجه بوده است.

این همان چیزی است که من پیدا کردم

افزایش جستجوهای “کار از خانه”

طبق گفته های Google Trends ، سنبله جستجوهای “کار از خانه” در هفته دوم مارس آغاز شد و در هفته سوم به اوج خود رسید.

مقاله پیشنهادی  Google به دادخواست ضد انحصاری پاسخ می دهد

علاقه جستجو از 26 به همه 100 صعود کرد.

Google توصیه می کند که صاحبان سایت در مورد جستجوهای

همانطور که مشاهده می کنید ، با شروع علاقه به جستجو در هفته های بعدی ، این افزایش کوتاه بود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در هفته سوم ماه آوریل ، علاقه جستجو به 39 کاهش یافته است ، تقریباً در جایی که از آن زمان مانده است.

جالب است كه گوگل تاكنون منتظر بوده تا هشداری در مورد افزایش جستجوهای “كار از خانه” ارسال كند.

اگرچه ، از نگاه دوم ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد علاقه جستجو دوباره در راه است.

علاقه به جستجو در حال حاضر در 48 نشسته است ، این بالاترین میزان از هفته اول آوریل بوده است.

Google توصیه می کند که صاحبان سایت در مورد جستجوهای

با نگاهی به 5 سال گذشته داده ها ، علاقه جستجو به طور کلی افزایش می یابد.

برای چند سال گذشته ، علاقه جستجو به طور مداوم بین محدوده 20-30 باقی مانده است. هیچگاه حتی نزدیک به هدف قرار گرفتن 40 نمی رسید تا افزایش ناگهانی هنگام ضربه همه گیر.

مقاله پیشنهادی  مصاحبه: سریع با API نمایه سازی بینگ رتبه بندی کنید

بیایید اکنون به 30 روز گذشته داده بپردازیم و به این موضوع توجه کنیم که علاقه جستجو به بالاترین میزان است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

علاقه مندی برای “کار از خانه” در حال حاضر در کشورهایی که COVID-19 به سرعت در حال پخش است ، بالاترین است.

Google توصیه می کند که صاحبان سایت در مورد جستجوهای

می سی سی پی ، جایی که علاقه به جستجو در آنجا قوی تر است ، تازه این خبر را به خاطر داشتن بالاترین میزان مثبت تست های COVID-19 در کل کشور منتشر کرد.

به نظر می رسد این داده ها حاکی از آن است که ساکنان مناطق مهم COVID-19 به طور فزاینده به دنبال راه هایی برای ایمن ماندن و درآمدزایی بدون ترک خانه هستند.

به نکته اصلی Google برگردید – اگر در لیست مشاغل از راه دور لیست وجود دارید ، استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته مناسب می تواند به آنها کمک کند تا پیدا شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام این کار ، مقاله من را در اینجا ببینید.

منبع: لیلی ری در توییتر