Google بهترین نتایج خرید را در نتایج جستجو برجسته می کند

Google تلاش می کند تا ضمن اطمینان از اینکه خریداران بهترین قیمت های موجود را دارند ، معاملات برتر خرید را در نتایج جستجو برجسته می کند.

در مجموعه ای از به روزرسانی های مرتبط ، Google کاربرد تبلیغات محصول ، جذب مشتری جدید و کشف بینش های معنی دار را آسان تر و سریع تر می کند.

بله ، این به روزرسانی ها همه از لیست های خرید رایگان استفاده می کنند که Google در اوایل سال جاری ارائه داده است.

تبلیغات را در نتایج جستجو برجسته کنید

تبلیغات در حال حاضر برای همه خرده فروشان ایالات متحده در دسترس است و گوگل می گوید استفاده از آنها برای فصل خرید در تعطیلات بسیار آسان تر خواهد بود.

پیش از این ، خرده فروشان برای استفاده از تبلیغات در Merchant Center باید فرم علاقه خود را پر می کردند. اکنون ، تبلیغات به طور خودکار برای همه خرده فروشان واجد شرایط در ایالات متحده فعال می شود.

مقاله پیشنهادی  روند جستجو Pinterest برای پاییز 2020

خرده فروشان می توانند تبلیغات را مستقیماً در Merchant Center ویرایش کنند و میانگین زمان تأیید از چند روز به چند ساعت کاهش یافته است.

این به روزرسانی ها توانایی عکس العمل بهتر نسبت به تقاضای خریداران ، مانند اجرای فروش فلش یا تمدید مدت زمان تبلیغات موجود را دارند.

محصولات تبلیغاتی در مکان های بیشتری در سراسر Google نشان داده می شوند و حاوی حاشیه نویسی های مختلف مانند آنچه در مثال زیر نشان داده شده است.

Google محصولات تبلیغ شده را در سطوح زیر برجسته می کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • تبلیغات در خرید Google
  • لیست های رایگان در خرید Google
  • تصاویر Google (فقط برای تلفن همراه)
  • تبلیغات موجودی محلی در نتایج جستجو

خریداران نیز مجبور نیستند برای معاملات خیلی سخت به نظر برسند ، زیرا فیلتر جدید “فروش” در سرتاسر تلفن همراه و دسک تاپ به برگه خرید اضافه می شود.

این فیلتر شامل موجودی کالا در بین تبلیغات و لیست های رایگان است که تبلیغاتی دارند یا در حال فروش هستند و باعث بهبود قابلیت کشف محصولات با قیمت رقابتی می شوند.

مقاله پیشنهادی  جستجوی تصویر بهترین روشها و تغییرات در طول سال ها

Google بهترین نتایج خرید را در نتایج جستجو برجسته می کند

علاوه بر این ، خریدارانی که کالای خاصی را جستجو می کنند ، می توانند ببینند کدام خرده فروش آن محصول را در پانل دانش محصول ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل تأکید می کند که همه خرده فروشان ایالات متحده “صرف نظر از اینکه با ما تبلیغ می کنید یا نه” می توانند از این به روزرسانی ها استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر درباره گزارشگری

Google در ماه نوامبر به روزرسانی می کند که گزارش بهتر محصولات خرده فروشی و تبلیغات را به خرده فروشان ارائه می دهد.

برای استفاده از قابلیت های گزارشگری ، خرده فروشان باید موجودی فروشی یا تبلیغاتی خود را با برچسب های سفارشی برچسب گذاری کنند.

گزارش ها داده ها را در مورد برداشت ها و کلیک ها برای محصولات دارای برچسب در تبلیغات خرید و لیست محصولات رایگان جمع آوری می کنند.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا با حساب کاربران پست ارسال کنند

سپس می توان از داده ها برای ارزیابی عملکرد و انجام اصلاحات در صورت لزوم استفاده کرد.

آمار مفید خرید

در سراسر اعلامیه Google تعداد آماری از خرید وجود دارد که ممکن است خرده فروشان برای آنها مفید باشد.

  • 58٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده خرید کالاهای هدیه را تا زمانی که فروش نکنند ، منصرف می کنند.
  • 40٪ از خریداران جهانی می گویند برای یافتن بهترین معامله به Google مراجعه می کنند.
  • 58٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده در فصل تعطیلات گذشته حداقل از یک مارک خریداری کرده اند که قبلاً خریداری نکرده بودند.
  • 65٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده زودتر شروع به خرید می کنند تا از کالاهای خارج از انبار جلوگیری کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرای تبلیغات ، به صفحه راهنمای Google در اینجا مراجعه کنید.

منابع: blog.google ، راهنمای Google Ads