Google: برچسب های عنوان یک سیگنال قوی است

جان مولر گوگل به سؤالی درباره عناوین H1 پاسخ داد. وی پاسخ خود را با تأیید جدی در مورد اهمیت عناوین عنوان برای رتبه بندی دنبال کرد.

از کدام عنوان استفاده می کنید تا این اندازه مهم نیست

در یک پاتوق وب مستر مرکزی ، شخصی از وی پرسید که آیا این صفحه از یک برچسب عنوان H2 به جای H1 استفاده می کند یا خیر.

“صفحه ای با عنوان H1 هنوز هم برای کلمات کلیدی که در عنوان H2 قرار دارد رتبه بندی می کند؟”

جان مولر گوگل گفت که این صفحه بدون در نظر گرفتن عنصر عنوان مورد استفاده می تواند رتبه بندی شود.

پاسخ مولر:

“البته.

… آیا هنوز هم؟ من نمی دانم که آیا این هنوز هم خواهد بود اما می تواند. کاملاً می تواند. “

مولر توضیح می دهد که چگونه عناوین در رتبه بندی صفحات کمک می کند

آنچه در مورد بیانیه پیگیری وی جالب است این است که او نه تنها توضیح می دهد که چگونه عناوین عنوان به یک سایت برای رتبه بندی کمک می کند ، بلکه آنها را از عوامل رتبه بندی می نامد.

نکته جالب در مورد این بیانیه در مورد عناوین به عنوان عوامل رتبه بندی این است که سایت ها می توانند بدون برچسب های عنوان شده در گوگل رتبه خوبی کسب کنند. هرکسی که تحقیق رقبا انجام داده باشد ، این موارد را دیده است.

این تصور را ایجاد می کند که شاید برچسب های عنوان یک عامل رتبه بندی نیستند یا شاید دیگر چندان مهم نباشند.

جان مولر در گذشته اهمیت این عناوین را با گفتن اینکه آنها مهم نیستند ، کمرنگ کرده است.

عناوین H1 بسیار مهم است. اما آنها دیگر لازم به رتبه بندی نیستند.

اما طبق گفته جان مولر در این فیلم ، برچسب های عنوان می توانند نقش مهمی برای کمک به رتبه سایت داشته باشند.

مواردی که مولر گفت:

بنابراین عناوین مربوط به یک صفحه به ما کمک می کنند تا محتویات صفحه را بهتر بشناسیم.

عناوین موجود در صفحه تنها عامل رتبه بندی ما نیستند.

ما مطالب را به خودی خود نیز بررسی می کنیم.

اما گاهی اوقات داشتن عنوان روشن در یک صفحه ، اطلاعات کمی در مورد آنچه در مورد آن بخش است به ما می دهد. “

این نکته جالبی است که می تواند درباره آن اظهار نظر کند. به طور صحیح از برچسب های عنوان استفاده می شود اطلاعات مربوط به بخش مربوط به محتوا.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مولر در ادامه می گوید که چگونه برچسب های عنوان می تواند برای سئو تصویر نیز مهم باشد.

مقاله پیشنهادی  چگونه با تحقیقات کلمات کلیدی عمیق تر برویم: از طریقmindyweinstein به ابزارها و تکنیک ها بروید

او ادامه می دهد:

“بنابراین به ویژه هنگامی که از تصاویر استفاده می شود ، این چیزی است که عنوان ها و متن آن تصویر به ما کمک می کند تا درک کنیم که در چه مکانی باید آن تصویر را در جستجو نشان دهیم.

… تصاویر متن نیستند. ما به طور خودکار نمی دانیم برای چه چیزی باید نشان دهیم.

و این ترکیب تصویر به علاوه صفحه فرود چیزی است که کاملاً به متن صفحه بستگی دارد. “

Google تأیید می کند برچسب های عنوان یک سیگنال قوی است

جان مولر پاسخ خود را با بیان نامشخص ادامه می دهد که عناصر عنوان یک سیگنال قوی هستند.

Mueller Google:

وی افزود: “و وقتی متن در صفحه می آید ، یک عنوان یک سیگنال بسیار قوی است که به ما می گوید این قسمت از صفحه در مورد این موضوع است.

… خواه آن را در برچسب H1 یا برچسب H2 یا H5 یا هر چیز دیگری قرار دهید ، مهم نیست.

بلکه نوع این سیگنال عمومی است که شما به ما می گویید که می گوید … این بخش از صفحه در مورد این موضوع است. و این قسمت دیگر صفحه شاید درباره موضوع دیگری باشد.

به طور کلی این همان چیزی است که من در مورد آن فکر می کنم. “

ما دوست داریم عناصر عنوان را به عنوان ساختار سلسله مراتبی فکر کنیم ، جایی که می توانید چندین موضوع اصلی را در یک موضوع بزرگتر لانه سازی کنید. به عنوان مثال ، بخشی از یک صفحه وب در مورد مواد هنری می تواند حاوی بخشی در مورد مدادهای رنگی (H2) باشد ، با زیرمجموعه هایی که به مدادهای رنگی حرفه ای (H3) و مدادهای برند Crayola (h3) اختصاص داده شده است.

مقاله پیشنهادی  Google می گوید متفاوت بودن به بهبود رتبه بندی کمک می کند

اما طبق گفته مولر ، شما فقط می توانید هر سه را به عنوان H2 برچسب گذاری کنید و این کافی خواهد بود تا به گوگل درباره آنچه که بخش های جداگانه درمورد آن است ، اشاره کنید.

نحوه استفاده از برچسب عنوان برای SEO

عناوین عامل رتبه بندی مهم سئو هستند. کدام عناوین مورد استفاده قرار می گیرند (H1 ، H2) ظاهراً کمتر از عملکرد استفاده از آنها برای ارسال سیگنال به Google در مورد بخشی از محتوا اهمیت دارد. انجام این کار به Google کمک می کند تا محتوا را درک کند و آن را بهتر رتبه بندی کند.

سازمان دیده بان جان مولر در مورد برچسب های عنوان برای SEO

https://www.youtube.com/watch؟v=owoXikK9PRU