Google برچسب «بررسی واقعیت» به نتایج جستجوی تصویر می افزاید

گوگل در ادامه تلاشهای خود برای بررسی واقعیت در جستجو و اخبار ، برچسب های “بررسی واقعیت” را به تصاویر کوچک در نتایج جستجوی تصویر اضافه می کند.

“عکس ها و فیلم ها روشی باورنکردنی برای کمک به مردم برای درک آنچه در جهان اتفاق می افتد هستند. اما قدرت رسانه های تصویری نقاط ضعف خود را دارد – به ویژه هنگامی که سؤالاتی درباره پیرامون ، اصالت یا متن یک تصویر وجود دارد. “

این تغییر امروز به کار گرفته می شود تا به افراد کمک کند تا درمورد تعیین صحت تصاویر ، موضوعاتی را جستجو کنند و در مورد محتوای مصرفی تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.

هنگامی که تصاویر خاصی را در Google تصاویر مشاهده می کنید ، مانند کوسه ای که در خیابان هیوستون در خیابان در حال شنا است ، Google برچسب “بررسی واقعیت” را در زیر تصویر کوچک ضمیمه می کند.

Google پس از بهره برداری از نتیجه بررسی شده برای مشاهده پیش نمایش بزرگتر تصویر ، خلاصه ای از اطلاعات موجود در صفحه وب را که تصویر در آن قرار دارد نمایش می دهد.

مقاله پیشنهادی  Google برای کسب و کار من به اطلاعات آماری و بارگذاری ویدیو تغییر می کند

برچسب “بررسی واقعیت” فقط در تصاویر انتخاب شده از منابع مستقل و معتبر در وب ظاهر می شود. دقیقاً مشخص نیست که ناشر باید چه ملاک هایی را برای تأیید اعتبار مورد نظر ارائه دهد.

مطابق صفحه راهنما ، گوگل از الگوریتمی برای تعیین منابع معتبر به ناشران استفاده می کند.

مقاله پیشنهادی  چگونه چندین شهر را هدف قرار دهیم بدون اینکه به SEO خود آسیب بزنیم

Google همچنین به نشانه گذاری داده های ساختاری ClaimReview متکی است که ناشران برای نشان دادن محتوای بررسی واقعیت ها به موتورهای جستجو باید از آنها استفاده کنند.

برچسب های «بررسی چگونگی» ممکن است هم برای مقالات مربوط به بررسی در مورد تصاویر خاص و هم برای مقالات بررسی واقعیت که شامل تصویر در داستان هستند ، ظاهر شوند.

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، Google در حال حاضر بررسی های واقعی در نتایج جستجوی منظم و Google News را برجسته می کند. YouTube همچنین از ClaimReview برای نمایش پانل های اطلاعاتی در سطح برزیل ، برزیل ، هند و ایالات متحده استفاده می کند.

گوگل می گوید برچسب های بررسی واقعیت آن میلیارد ها بار در سال ظاهر می شوند.

در حالی که افزودن نشانه ClaimReview تشویق می شود ، واجد شرایط بودن برای ارائه یک برچسب Fact Check ، بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد. این مربوط به جستجوی Google ، Google تصاویر ، Google News و YouTube است.

مرتبط: پرده از حقیقت با سیستم برچسب زدن براساس بررسی جدید Google استفاده کنید

منبع: Google