Google بررسیهای منفی و رتبه بندی ها را توضیح می دهد

جان مولر گوگل پاسخ داد که آیا بررسی های منفی به رتبه بندی جستجوی وب سایت آسیب می رساند. این پاسخ اطلاعات مفیدی را در مورد نحوه الگوریتم های Google بررسی و حساب و آستانه عمومی شروع اثر منفی در نظر گرفته است.

تصویر صفحه نمایش باری شوارتز در سؤال در Google Webmaster Hangout

این سوالی است که پرسیده شده است:

“بنابراین ، در مورد بررسی های منفی صدمه دیده ، بنابراین اگر شما یک شهرت” بد “آنلاین داشته باشید و چیزهای منفی زیادی را در مورد شرکت خود مشاهده کنید.

… آیا رتبه Google شما برای کلمات کلیدی ، به طور بالقوه آسیب می رساند؟

… آیا می تواند گوگل به این موضوع نگاه کند و بگوید ، اوه این شرکت بدی است ، ما هم نمی خواهیم رتبه بندی کنیم ، زیرا آنها نظرات منفی زیادی دارند.

شما گفتید که فکر نمی کنم اگر شهرت بدی در سایت وجود داشته باشد ، به رتبه بندی کلی وب سایت آسیب نمی رساند. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اطلاعات پیش زمینه در مورد نظرات و رتبه بندی های منفی

شخصی که این سؤال را پرسیده بود ، همچنین به یک حادثه 2010 گزارش شده در NYTimes اشاره کرد که در آن ظاهراً یک بازرگان آنلاین به دلیل تعداد زیادی از پیوندهایی که از طرف مشتریان عصبانی به سایت خود نشان می دهند ، در رتبه بسیار بالایی قرار گرفته است.

مقاله 2010 منجر به پاسخی از طرف گوگل شد (بد بودن برای مشتریان شما برای تجارت بد است) که معرفی تحلیل احساسات را به “نظرات منفی را به آراء منفی تبدیل کنید.

بود آن پست وبلاگ گوگل 2010 این مسئول درک این موضوع است که بررسیهای منفی می توانند به رتبه بندی آسیب وارد کنند. در اطلاعیه Google 2010 کاملاً گفته شد که نظرات منفی به آرای منفی تبدیل می شوند.

مربوط: چگونه می توان یک کمپین SEO منفی احتمالی را شناسایی کرد

مولر چگونگی عملکرد بررسی ها و رتبه بندی های منفی را توضیح می دهد

جان مولر گوگل به سادگی به این سوال پاسخ داد. وی تأیید کرد که اگر سیگنال های آنلاین عمدتا منفی باشند ، می توانند تأثیرگذار باشند.

وی همچنین خاطرنشان كرد كه بررسیهای منفی متداول است و ظاهراً این اثر نباید داشته باشد ، زیرا این مسئله عادی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این چیزی است که مولر گفت:

“… این چیزی است که اگر همه سیگنالها در آن جهت حرکت کنند ، من می توانم تصور کنم که ممکن است آن را انتخاب کنیم.

اما اگر صحبت می کنید … تعداد انگشت شماری از مردم ناراحت هستند و این موارد تصادفی را به صورت آنلاین می نویسند ، و تعداد زیادی از افراد از سایت شما راضی هستند و همه چیز عادی است ، پس این جایی نیست که من واقعاً نگران خواهم شد. “

من فکر می کنم آنچه که جان بین خطوط می گوید این است که بررسی های منفی تصادفی نباید به عنوان عوامل رتبه بندی منفی تلقی شوند.

مقاله پیشنهادی  کنسول جستجوی Google گزارش داده برای داده های ساختاری شده را اضافه می کند

دلیلی که در پاسخ وی حاکی است این است که معمولی برای بررسی های منفی

آنچه طبیعی نیست این است که سیگنالهای عمدتا منفی داشته باشیم.

مولر ادامه داد:

“من فکر می کنم موقعیت هایی که به نظر می رسد افراد زیادی از سایت شما ناراحت هستند ، احتمالاً موارد نادر هستند. چیزی نیست که اکثر سایتهای عادی به آن وارد شوند. “

مربوط: منفی و رتبه بندی گمشده؟ این را بخوان

آیا الگوریتم تحلیل احساسات 2010 هنوز توسط Google استفاده می شود؟

سپس از مولر سؤال شد كه آیا الگوریتم آنالیز احساسات 2010 هنوز توسط گوگل استفاده می شود.

پاسخ مولر حاکی از این است که الگوریتم های ده سال پیش ممکن است در اشکال مشابه وجود نداشته باشند زیرا فناوری ها دائماً تغییر می کنند.

به عنوان نمونه ، تفاوت تلفن خود را از ده سال پیش و آنچه امروز در اطراف خود حمل می کنید در نظر بگیرید.

عکس صفحه نمایش جان مولر از گوگل در پاسخ به سؤالی در Google Hangout جان مولر گوگل اظهار داشت که الگوریتم های Google در طی ده سال کاملاً تغییر کرده اند.

پاسخ مولر:

“من نمی دانم که آیا این مورد خاص از سال 2010 هنوز در جریان است یا خیر. زیرا اوضاع کاملاً با گذشت زمان تغییر می کند. “

بعداً وی این مطلب را اضافه كرد:

“… در 10 سال اوضاع کاملاً تغییر کرده است. بنابراین آن چیز خاص تقریباً به همان روشی که در آن زمان بود وجود ندارد.

… ما احتمالاً چیزی مشابه را در نظر گرفته ایم. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مولر تأیید كرد كه آنها درمورد بررسیهای منفی عمل می كنند اما باید این میزان از سیگنالهای منفی غالب باشد و این نشان می دهد كه این بیشتر از نوعهای متفاوت است.

وی افزود: “اما این چیزی است که ما سعی خواهیم کرد از آن استفاده کنیم. اگر این چیزی باشد که می بینیم در مورد این سایت همه چیز بد است ، این ممکن است چیزی باشد که الگوریتم های ما سعی در انتخاب آن دارند.

اما این چیزی است که به طور کلی ، این نوع چیزها به دلیل اینکه بعضی اوقات مبهم هستند ، باید واقعاً قوی باشند.

واقعاً باید یک سیگنال محکم برای ما باشد که بگوییم ، خوب ، ما واقعاً می توانیم به این اطلاعات مشکل ساز اعتماد کنیم و از آن برای رتبه سایت استفاده کنیم. “

مولر در ادامه تصریح کرد که چند بررسی بد مانند هر سایت دیگر عادی است و به رتبه بندی سایت آسیب نمی رساند.

“… مورد یک وب سایت عادی است و تعداد زیادی بررسی بد در آنجا وجود دارد اما آنها به شکلی عادی در وب تعبیه شده اند. و این مانند چیزی است که به راحتی می توان در مورد تعداد کمی از نظرات بد وسواس کرد.

و احتمالاً این چیزی نیست که بتواند نتیجه جستجو را تحت تأثیر قرار دهد. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مولر فکر نهایی را در مورد موضوع ارائه داد.

مقاله پیشنهادی  سندیکا بودن محتوا چگونه بر عملکرد محتوای اصلی شما تأثیر می گذارد

به نظر می رسید وی گفت برخی الگوریتم ها برای هر شرایطی صدق نمی کنند.

“من فکر می کنم همیشه با این نوع کارها سخت و دشوار است ، این است که … از یک موقعیت کوچک که در آن قرار دارید استنباط کنید ، این امر صدق می کند و سپس این را می گویم و می گویم ، خوب که برای همه چیز صدق می کند.”

مربوط: آیا Google از رتبه بندی وب برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می کند؟

مشکلات استخراج احساس از بررسی ها

انجام کاری مانند استخراج احساسات از بررسی های آنلاین دشوار است زیرا سر و صدای زیادی به گوش می رسد.

برای اینکه بتوانید ایده خود را ارائه دهید ، لیستی از عواملی که باعث ایجاد سر و صدا در تجزیه و تحلیل احساسات برای بررسی ها می شوند (همانطور که در مقاله پژوهشی Google درباره بررسی های جمع آوری شده – پیوند در پایان این مقاله آورده شده است):

1. داوران می توانند مغرضانه باشند. برخی ممکن است برنامه داشته باشند. برخی از داوران ممکن است به نفع یک رقیب مغرضانه باشند. برخی از داوران ممکن است تحت تأثیر یک شایعه قرار داشته باشند.

چگونه یک الگوریتم می تواند برای این نوع تعصبات زندگی واقعی فیلتر کند؟

2. بررسی در سایت های مختلف همه برابر نیستند. برخی از بررسی ها ممکن است توسط نویسندگانی که از این محصول استفاده نکرده اند ، نوشته شود. برخی از بررسی ها ممکن است توسط متخصصانی که دارای آزمون درجه حرفه ای هستند ، نوشته شده باشد. برخی از بررسی ها ممکن است توسط نویسندگان نوشته شده باشد که فقط چند دقیقه از محصول استفاده می کنند.

چگونه یک الگوریتم کیفیت بررسی را از وب سایت های مختلف فیلتر می کند؟

3. هنگامی که بررسی ممکن است با یک نوع از نوع ستاره نوشته شود ، بررسیها چگونه برای احساسات درجه بندی می شوند؟ آیا رتبه بندی سه ستاره از پنج پنج ستاره به معنای همان چیزی است که برای یک داوری انجام می دهد برای یک داور دیگر انجام می دهد؟

4- الگوریتم چگونه یک بررسی غیرقابل اعتماد را تعریف می کند؟ علائم بررسی غیرقابل اعتماد چیست؟

5- مطالعات (ذکر شده در زیر) نشان داده اند که بررسی های موجود می تواند بر بررسی های بعدی تأثیر بگذارد و یک اثر قطبی سازی ایجاد کند که بر عینیت بررسی ها تأثیر بگذارد.

من می توانم درک کنم که جان مولر و گوگل از کجا می آیند وقتی که او می گوید بررسی های بد روزمره بر رتبه بندی سایت تأثیر نمی گذارد: بررسی ها یک سیگنال پر سر و صدا هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به نظر می رسد در شرایطی که تعداد زیادی سیگنال از سایتهای قابل اعتماد منفی باشد ، چنین چیزی ممکن است بر برخی از غیرقابل اعتماد بودن ذاتی در بررسی های آنلاین غلبه کند.

این منطقی است که مقدار زیادی از سیگنال های منفی ، احتمالاً از منابع معتبر ، طول بکشد تا بتواند در رتبه بندی یک وب سایت تأثیر بگذارد.

استناد

مقاله NYTimes در مورد 2010 در مورد یک کسب و کار بد که برای رتبه بندی بهتر بررسی های بد را انجام داده است

بد بودن برای مشتریان شما برای تجارت بد است (پست وبلاگ گوگل از سال 2010)

کیفیت ستاره: جمع آوری نظرات برای رتبه بندی محصولات و بازرگانان (تحقیقات Google 2010 – PDF)

Google Hangout را اینجا مشاهده کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=YCXt1Z5nfpE