Google برای مشاهده افت بی سابقه در درآمد آگهی را مشاهده می کند

انتظار می رود گوگل با افت تاریخ درآمدهای تبلیغاتی روبرو شود ، زیرا تخمین می زند eMarketer تا پایان سال 2020 5٪ کاهش داشته باشد.

این اولین بار از زمان آغاز تخمین eMarketer درآمدهای تبلیغاتی Google مبنی بر کاهش قیمت است.

این افت باعث می شود که گوگل سهم کمتری از بازار تبلیغات دیجیتال ایالات متحده داشته باشد و از 31.6٪ در سال گذشته به 29.4٪ در پایان سال جاری برسد.

تأثیر COVID-19

شکی نیست که همه گیر COVID-19 دلیل عدم درآمد کمتر Google از تبلیغات است.

قبل از همه گیری ، eMarketer پیش بینی کرده بود که درآمد آگهی ایالات متحده در ایالات متحده 12.9٪ رشد خواهد کرد. با این حال ، تخمین زده شد که سهم گوگل در بازار تبلیغات دیجیتالی ایالات متحده آمریکا مسیر سیر نزولی خود را ادامه دهد.

نیکول پرین ، تحلیلگر اصلی eMarketer در Insider Intelligence ، اظهار داشت:

“Google از سال 2016 درآمدهای خالص تبلیغات خالص خود در ایالات متحده را با کندتر از کل بازار تبلیغات دیجیتال در حال رشد است ، بنابراین امسال روند روند از دست دادن گوگل از دست دادن سهم بازار تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده را ادامه می دهد.”

مبانی صنعت سفر

کاهش درآمد آگهی ایالات متحده در Google ، عمدتاً به یکی از صنعتهایی که به سختی در هزینه های تبلیغاتی خود مشغول هستند ، منتسب می شود.

مقاله پیشنهادی  10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

پیش از همه گیری ، صنعت سفر بخش عمده ای از بودجه تبلیغات خود را صرف تبلیغات جستجوی گوگل می کرد. تمام صنعت مسافرتی که تعطیل است به معنای ضربه بزرگی برای درآمد تبلیغ Google است.

پرین در ادامه اظهار داشت:

“درآمد خالص آگهی ایالات متحده Google امسال عمدتاً به دلیل کاهش شدید هزینه های تبلیغ کننده مسافر کاهش می یابد ، که در گذشته به شدت روی محصولات تبلیغاتی جستجوی Google متمرکز شده است.

سفر در طول همه گیری ، سخت ترین ضربه صنعت بوده است ، با شدیدترین کاهش هزینه های هر صنعت. “

پرین می افزاید: هزینه تبلیغات در صنعت تجارت الکترونیک نیز کاهش یافته است ، با آمازون تبلیغات خود را از جستجوی گوگل در اوایل سال جاری بیرون کشید.

مقاله پیشنهادی  Cloudflare Caching وردپرس را اعلام می کند - ماهانه 5 دلار رایگان

از آنجایی که مربوط به درآمد آگهی ایالات متحده Google از تبلیغات جستجو به طور خاص است ، تخمین زده می شود که تا پایان سال 2020 شاهد افت شدید 7 درصدی باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در نتیجه ، انتظار می رود سهم گوگل در بازار تبلیغات جستجو از 61.3٪ به 58.5٪ نسبت به سال گذشته کاهش یابد.

“جستجو هنوز هم بخش عمده ای از درآمد خالص تبلیغات ایالات متحده Google را به خود اختصاص می دهد ، بنابراین اگرچه YouTube امسال به رشد خود ادامه می دهد ، به اندازه کافی نمی توان روند منفی تر در جستجو را متعادل کرد.”

Google برای دیدن افت بی سابقه در درآمد آگهی

رشد درآمد آگهی برای فیس بوک و آمازون

انتظار نمی رود رقبای تبلیغاتی دیجیتال Google ، Facebook و Amazon ، افت مشابه تبلیغات درآمد را متحمل شوند.

eMarketer می گوید ، درآمد تبلیغی فیس بوک و آمازون امسال رشد خواهد کرد ، اما با سرعت بسیار کندتر.

وی ادامه داد: “فیس بوک و آمازون در مقایسه با انتظارات قبلی همچنان به رشد خود ادامه خواهند داد اما با شدت رکود مواجه هستند. اندازه تریپولی امسال شبیه به آنچه در سال 2019 بود افزایش می یابد – با افزایش 1.69 میلیارد دلاری – اما با تجزیه داخلی متفاوت. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Google برای دیدن افت بی سابقه در درآمد آگهی

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است ، درآمد تبلیغی فیس بوک امسال در مقایسه با 26٪ از سال 2018 تا 2019 ، کمتر از 5٪ رشد خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی  بیشترین مشاغل مورد نیاز برای اوت سال 2020

با این حال ، فیس بوک شاهد افزایش جزئی از سهم بازار در نتیجه گوگل امسال بخشی از سهم خود را واگذار کرد.

آمازون بیشترین رشد درآمد تبلیغاتی را در هر سه شرکت مشاهده خواهد کرد ، بدون اینکه از مشکلات صنعت سفر تحت تأثیر قرار گرفته باشد.

آمازون با وجود کندتر رشد درآمد ، سهم بیشتری از بازار تبلیغات دیجیتال را در اختیار خواهد گرفت.

منبع: eMarketer