Google برای جلوگیری از بازنویسی شرح متا پیشنهاداتی را ارائه می دهد

جان مولر Google به تازگی پیشنهادهایی را ارائه داده است تا به شما اطمینان دهد توصیف متا ارائه شده همان چیزی است که در نتایج جستجو استفاده می شود.

این پیشنهادات پس از سؤال از Vahan Petrosyan ژورنال موتور جستجو در Hangout Central Google ارائه شد.

وی بهترین توصیه های مولر را برای جلوگیری از بازنویسی برچسب توضیحات متا صفحه وب ، از بهترین پیشنهادات درخواست کرد.

Google همیشه از توضیحات متا ارائه شده توسط یک صفحه وب استفاده نمی کند ، و مولر به دلایل این امر می رود.

سپس مولر در مورد کارهایی که صاحبان سایت می توانند انجام دهند برای هدایت گوگل به سمت استفاده از توضیحات متا در نظر گرفته شده بحث می کند.

چرا Google بازنویسی توضیحات متا را بازنویسی می کند؟

این غیر معمول است که Google نتواند توضیحی متا را ارائه دهد تا به جای آنچه که توسط یک صفحه وب ارائه شده است نمایش داده شود.

مولر محتمل ترین دلایل وقوع این اتفاق را ذکر می کند:

  • توضیحات متا مربوط یا مفید نیست (یعنی فقط مجموعه ای از کلمات کلیدی).
  • توضیحات متا دقیقاً در تعداد زیادی صفحه ارائه شده است.
  • توضیحات متا با آنچه کاربر جستجو می کند مطابقت ندارد ، اما سایر محتوای این صفحه انجام می دهد.
مقاله پیشنهادی  چگونه می توان از بینش رقبا برای پیشی گرفتن در PPC استفاده کرد

به طور کلی ، گوگل توضیحات متا را بازنویسی می کند تا به کاربران کمک کند تا درک کنند که چرا یک صفحه خاص با آنچه آنها جستجو کرده اند مرتبط است.

بعضی اوقات از دست صاحب سایت در کل نیست.

هیچ راهی برای استفاده Google از توضیحات متای ارائه شده در 100٪ زمان وجود ندارد.

اما مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا Google بیشتر از غیر آن توضیحات متا مورد نظر خود را نشان دهد.

دریافت Google برای استفاده از توضیحات متا

مولر می گوید در صورت رعایت این معیارها ، احتمال زیاد وجود دارد که Google از توضیحات متا ارائه شده شما استفاده کند:

  • توضیحات متا منحصر به فرد برای هر صفحه نوشته شده است.
  • آنها به اندازه کافی کوتاه هستند تا در یک قطعه نتایج جستجو جای بگیرند.
  • آنها مطابق با آنچه کاربران معمولاً هنگام مراجعه به آن صفحه خاص به دنبال آن هستند ، مطابقت دارد.
مقاله پیشنهادی  Google ویژگی جدید داده ساختاری را در صفحه تخمینی حقوق دریافت می کند

به خاطر داشته باشید که حتی اگر ضوابط فوق رعایت شده باشد ، ممکن است Google هنوز تصمیم به نمایش توضیحات متا متفاوت بگیرد.

بگذارید مثلاً بگوییم شخصی وارد یک سؤال مخصوصاً مبهم است.

اگر پاسخ آن پرس و جو با یک قطعه متن خاص از صفحه وب شما مطابقت داشته باشد ، احتمالاً Google احتمالاً توضیحات متا را با آن قطعه متن رد خواهد کرد.

اگر می خواهید توضیحات متا دقیق شما برای یک جستجوی خاص نشان داده شود ، مطمئن شوید که به همان اندازه ممکن است به پرس و جو مربوط باشد.

سؤال و جواب کامل را در ویدیوی زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=3n_4B7ZXjjI

ما سعی می کنیم وقتی نمایش توصیفات در نتایج جستجو ، دو کار انجام شود.

از یک طرف سعی می کنیم وقتی توضیحات متا بی ربط در صفحه وجود دارد ، تشخیص دهیم که می تواند مانند مجموعه ای از کلمات کلیدی باشد.

این می تواند چیزی باشد که توضیحات یکسانی در تعداد زیادی صفحه داشته باشید.

این چیزی است که ما احتمالاً با الگوریتم های خود به آن می پردازیم تا آن را امتحان کنیم.

و مورد دیگر وقتی است که توضیحات متا چیزی است که اصلاً با آنچه کاربر جستجو می کند مطابقت ندارد.

جایی که فکر می کنیم احتمالاً درک این مسئله برای کاربر ساده تر خواهد بود که چرا این صفحه مرتبط است اگر ما چیزی را از خود صفحه انتخاب کنیم که آن دسته از سؤالات را کمی بهتر با آنچه در واقع به دنبال آن هستند ، انتخاب کند.

اینها نوعی از موقعیتهای اصلی است که در پایان بازنویسی توضیحی را که در نتایج جستجو ارائه می دهیم به دست می آوریم.

بنابراین اگر می توانید مطمئن شوید که صفحات شما دارای توضیحات متا منحصر به فرد هستند ، که به شکلی کوتاه هستند ، می توانند در یک صفحه در یک قسمت متناسب باشند ، و مطابق با آنچه کاربران معمولاً هنگام مراجعه به جستجوی آن هستند ، مطابقت داشته باشد. آن صفحه احتمالاً بسیار زیاد است که ما فقط از آنچه در توضیحات متا توضیحی دارید استفاده خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی  بازاریابی بحران ساده ساخته شده است