Google با محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت از محتوای اصلی رفتار نمی کند

جان مولر گوگل اخیراً توضیح داده است ، وقتی نوبت به رتبه بندی می رسد ، هیچ تفاوتی بین محتوای تولید شده توسط کاربر و محتوای اصلی وجود ندارد.

به عنوان بخشی از سری ویدیوهای Ask Google Webmasters در YouTube ، مولر پاسخ داد سؤال زیر توسط صاحب سایت ارسال شده است:

“Google صفحات وب را بر اساس ارتباط و کیفیت محتوا (در بین سایر عوامل) رتبه بندی می کند. آیا این امر در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر نیز صدق می کند؟ “

Google با محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت از محتوای اصلی رفتار نمی کند

پاسخ مولر را می توانید در زیر بخوانید.

پاسخ مولر

محتوای تولید شده توسط کاربر به مواردی است که پس از انتشار صفحه به کاربران اضافه شده است.

این می تواند شامل هر چیزی از نظرات در انتهای یک مقاله ، بحث و گفتگوی زنده بین کاربران ، به کل صفحات باشد که توسط سایر کاربران سایت نوشته شده است.

انواع مختلفی از محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد ، و گوگل با تمام مطالب منتشر شده توسط نویسنده صفحه اصلی رفتار می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مولر توصیه می کند که محتوای تولید شده توسط کاربر در یک سایت باید مطابق با استانداردهای صاحب سایت برای محتوای خود باشد.

مقاله پیشنهادی  Google Analytics ترافیک Bot را از ویژگی های برنامه + وب فیلتر می کند

به عبارت دیگر: اجازه انتشار انتشار هر چیزی توسط کاربران را نمی دهد.

پاسخ به گفته های مولر در اینجا آمده است:

“به طور کلی ، Google بین محتوایی که شما نوشتید و محتوایی که کاربران شما نوشتید ، فرقی ندارد.

اگر آن را در سایت خود منتشر کنید ، ما آن را به عنوان محتوایی که می خواهید منتشر کنید مشاهده خواهیم کرد. و این همان چیزی است که ما برای رتبه بندی از آن استفاده خواهیم کرد.

پس از همه – این وب سایت شما است ، درست است؟

بنابراین ، اگر مقدار بیشتری از محتوای تولید شده توسط کاربر دارید ، حتماً مطابق با استانداردهای شما برای انتشار محتوا در وب سایت خود باشید. “

محتوای تعدیل شده توسط کاربر

مولر در ادامه راه هایی را پیشنهاد می کند که سایت ها بتوانند با اطمینان از محتوا تولید شده توسط کاربر به گونه ای بپذیرند که بر رتبه بندی تأثیر نگذارد

ابتدا ، مولر توصیه می کند صفحات با محتوای تولید شده توسط کاربر از فهرست Google را مسدود کنید تا زمانی که آنها یک بررسی کیفیت داشته باشند.

در اینجا نحوه پیشنهاد مولر تعدیل UGC آورده شده است:

“یک راه ساده برای انجام این کار ، مسدود کردن این صفحه ها به طور پیش فرض از فهرست بندی نیست و فقط در صورت رضایت از کیفیت ، این امکان را برای آنها فهرست بندی می شود.

به عنوان مثال ، می توانید آنها را با یک متا تگ noindex مسدود کنید ، که پس از اینکه خوشحال شدید ، آن را حذف می کنید. دانستن اینکه رضایت شما از محتوا چقدر به شما نیاز دارد.

برخی سایتها اطلاعاتی در مورد چگونگی رضایت سایر کاربران از محتوا را جمع آوری می کنند ، که ممکن است برای این امر مفید باشد. “

Google با محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت از محتوای اصلی رفتار نمی کند

ویژگی UGC برای پیوندها

مولر با راهنمایی به صاحبان سایت این ویدئو را بسته بندی می کند تا در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر که حاوی پیوند است ، احتیاط کنند.

بسیاری از سایت هایی که محتوای تولید شده توسط کاربر را می پذیرند ، پیوندها را ممنوع می کنند. برای کسانی که پیوندها را در UGC اجازه می دهند ، مولر به آنها یادآوری می کند که از ویژگی پیوند UGC استفاده کنند.

“سرانجام ، نکته ای که باید در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر به خاطر داشته باشید اینست که ، به طور پیش فرض ، شما نمی توانید پیوندهایی را که اضافه شده است بخرید.

برای اینها ، ما روشی برای گفتن اینكه این پیوندها محتوای تولید شده توسط کاربر با ویژگی rel = “ugc” هستند ، هستیم.

از طرف دیگر ، صاحبان سایتها در نهایت می توانند با استفاده از ویژگی rel = “nofollow” همان کار را انجام دهند.

مقاله پیشنهادی  YouTube سازنده فیلم و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را راه اندازی می کند [PODCAST]

گوگل همچنان در تلاش است تا ویژگیهای پیوندی را که سال گذشته معرفی کرده است به تصویب برساند.

دیدن: Google تغییرات بزرگی را در Nofollow ایجاد کرده ، 2 ویژگی لینک جدید را معرفی می کند

برای شنیدن صحبت های مولر در مورد نحوه برخورد Google با محتوای تولید شده توسط کاربر ، به فیلم کامل زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=muCwZcORL0k