Google این امکان را برای فروش محصولات در نتایج جستجو فراهم می کند

به زودی برای بازرگانان رایگان خواهد شد محصولات موجود در تب Google Shopping را در نتایج جستجو لیست کنند.

SEO و صاحبان سایت که در درجه اول روی جستجوی ارگانیک متمرکز هستند ، می توانند برای اولین بار Google Shopping را به ابزار ابزار خود اضافه کنند.

قبل از پایان ماه ، این تغییر در نتایج جستجوی آمریکا با برنامه هایی برای گسترش جهانی تا پایان سال ، عملی خواهد شد.

Google این امکان را برای فروش محصولات در نتایج جستجو فراهم می کند Google این امکان را برای فروش محصولات در نتایج جستجو فراهم می کند

مرحله نهایی مسابقات به محض هفته آینده آغاز می شود ، که در آن زمان نتایج جستجو در برگه خرید Google در درجه اول از لیست محصولات رایگان تشکیل می شود

Google با توضیح اینکه چرا این تصمیم اتخاذ شده است ، این واقعیت را نقل می کند که مشاغل در حال تلاش نمی توانند در این زمان هزینه پرداخت لیست خریدهای Google را بپردازند.

“و هرچه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به صورت آنلاین خرید می کنند ، آنها نه تنها وسایل مورد نیاز بلکه اسباب بازی ها ، پوشاک و کالاهای خانگی را جستجو می کنند.

اگرچه این فرصتی برای تلاش مجدد تجارت ها برای برقراری ارتباط مجدد با مصرف کنندگان است ، بسیاری از آنها نمی توانند این مقیاس را انجام دهند. “

با توجه به اینکه تجارت دیجیتال در حال حاضر برای تجارت و مصرف کنندگان یک امر حیات محسوب می شود ، Google با ارائه لیست محصولات رایگان در نتایج جستجو ، اقدامی بی سابقه را انجام می دهد.

“با صدها میلیون جستجو در Google در هر روز ، ما می دانیم که بسیاری از خرده فروشان کالاهای مورد نیاز خود را در انبار و آماده ارسال دارند ، اما کمتر آنلاین قابل کشف هستند.”

در اینجا چگونگی سود این تغییر از فروشندگان ، خریداران و تبلیغ کنندگان آورده شده است:

  • خرده فروشان: قرار گرفتن در معرض رایگان میلیون ها نفر از افرادی که هر روز در Google محصولات جستجو می کنند.
  • خریداران: محصولات بیشتری را از فروشگاههای بیشتر کشف کنید ، از جمله برخی از مواردی که ممکن است در غیر اینصورت آنها را نشنیده باشید.
  • تبلیغ کننده: کمپین های پرداخت شده با لیست رایگان افزوده می شوند.
مقاله پیشنهادی  فقط آگهی های تماس Google اکنون گزینه پیوند را شامل می شوند

کاربران موجود در مرکز بازرگان و تبلیغات خرید مجبور نیستند از مزایای لیست های رایگان ، کارهای دیگری انجام دهند.

در مورد خرده فروشان جدید در مركز تجار ، گوگل اعلام می كند روند كاربرد را در طی هفته ها و ماه های آینده ادامه خواهد داد.

یک حساب Merchant Center برای انتشار لیست کالاهای رایگان کاملاً ضروری است ، زیرا کلیه لیست های موجود در Google Shopping به خوراک محصول آپلود شده در مرکز تجارت بستگی دارد.

مقاله پیشنهادی  آیا می توان خودزیرشی را خرابکاری کرد؟

مشاهده کنید: راهنمای مبتدی برای تبلیغات در خرید

لیست های رایگان تا هفته آینده به پایان نمی رسد ، اما به خوبی به خرده فروشان توصیه می شود که در اسرع وقت یک حساب مرچنت مرکز تنظیم کنند.

مشارکت جدید با پی پال

در کنار این تغییر جالب توجه در Google Shopping ، همکاری جدیدی با PayPal آغاز شده است.

بازرگانان می توانند حسابهای PayPal خود را به Google Shopping پیوند دهند که گفته می شود روند پردازش را سرعت می بخشد.

پی پال اکنون به شرکای موجود Google ، از جمله Shopify ، WooCommerce و BigCommerce می پیوندد.

مقاله پیشنهادی  Google بر روی گزینه های ویژوال برای خریداران و مارک ها افزوده می شود

سایر یادداشت ها در مورد این تغییر

گوگل به طور خاص اظهار می دارد كه خرید گوگل “در درجه اول” از لیست های رایگان است.

به این دلیل است که این شرکت هنوز لیست های پرداخت شده را می پذیرد ، که در بالای برگه خرید Google قرار می گیرد.

همچنین ، لیست های پرداخت شده تنها موارد نشان داده شده در چرخ فلک تبلیغاتی محصول در جستجوی Google خواهند بود.

این فرض عادلانه است که تصور کنیم در مورد هر مکان دیگری که تبلیغات خرید در خارج از تب Google Shopping نشان داده شده است ، مانند اضافه شدن اخیر تبلیغات خرید در Gmail ، این امر صادق است.

مشاهده کنید: Google در حال تبلیغ تبلیغات خرید در Gmail است

بنابراین هنوز مزایایی برای پرداخت هزینه تبلیغات وجود دارد ، اما اگر به دنبال راه هایی برای پس انداز پول در تبلیغات هستید ، این منطقه ای است که می توانید پس انداز کنید.

منبع: Google