Digiday فاش کرد 56٪ از تبلیغ کنندگان در ماه ژوئیه در فیس بوک متوقف شده اند

همه نگاه ها به سود Q2 فیس بوک است که چهارشنبه آینده در این مورد فراخوانی می شود ، در هیچ بخش کوچکی چون 2020 سال سختی برای این سیستم عامل بوده است.

اکنون ، یک نظرسنجی کوچک توسط Digiday نشان می دهد که درآمد Q3 آنها احتمالاً به همان اندازه مهم خواهد بود. 56٪ از خریداران رسانه های مورد بررسی تأیید کردند که مشتری هایشان مطابق جنبش توقف نفرت برای سود ، هزینه های ماه ژوئیه را متوقف کرده اند.

توقف نفرت برای جنبش سود چیست؟

این حرکت برای مارک های تجاری برای تحریم فیس بوک به عنوان یک بستر بازاریابی ، زیر پرچم #StopHateForProfit گالوانیزه شد. این گروه در بین چندین نهاد از جمله سازمان های شناخته شده عدالت اجتماعی سازماندهی می شود.

هدف نهایی آنها بسیج فشار بر آنچه که توسط فیس بوک به عنوان سیاست های محتوا در نظر گرفته می شود ، به ویژه در مورد چیزهایی مانند بلاغت سیاسی و نژاد پرستی است.

وب سایت Stop Hate for Profit شامل لیست به روز شده ای از شرکت هایی است که هزینه های خود را جمع کرده اند ، به همراه مراحلی که شرکت ها پیشنهاد می کنند انجام دهند.

مقاله پیشنهادی  مارتین اسپلیت گوگل توضیح می دهد که چرا پیمایش بی نهایت باعث بروز مشکلات SEO می شود

چه چیز دیگری در Facebook در سال 2020 تأثیر داشته است؟

فیس بوک در ادامه تاریخ سنگین ادراک عمومی خود ، امسال به چند ضربه دیگر اشاره کرده است.

تصمیم عدم مهار اظهارات رئیس جمهور ترامپ طوفانی آتش سوزی را در داخل و خارج از کشور به وجود آورد. کارمندان درون سازمان نسبت به این تصمیم بسیار انتقاد داشتند ، که 400 نفر در یک نقطه پیاده روی داشتند.

Coronavirus همچنین در درآمد تبلیغات تبلیغاتی را ایجاد کرد که هراس همه گیر اولیه در برابر تبلیغات کم بود. شماره ها بهبود یافتند ، اما کوید مشکلات دیگری ایجاد کرد. بازیگران بد در طول کمبود سراسری اقدام به فروش مجدد ماسک های پزشکی و وسایل محافظ می کردند و این اتفاق هنگام کمبود داوران تبلیغ در طرف فیس بوک رخ داد. همچنین تلاش موفقی برای اثبات عدم اثربخشی تبلیغات با اطلاعات نادرست Covid انجام شد.

ناامیدی ادامه دارد از فصل آینده انتخابات ، و چه می تواند برای تبلیغات و سیاست ها معنی دهد. این باعث به روزرسانی های اخیر توسط فیس بوک در مورد سیاست ها و همچنین توانایی کاربران در عدم تمایل به تبلیغات سیاسی در خبرنامه خود شده است.

مقاله پیشنهادی  آزمون های Pinterest رتبه بندی محصولات ، برچسب های "بهترین فروشنده" ، موارد دیگر

هفته گذشته ، فیسبوک نیز به دلیل استفاده از نرم افزار تشخیص چهره ، برای 650 میلیون دلار در ایلینویز مستقر کرد تا کاربران را در عکس ها نشان دهد. ایلینویز برای نرم افزار تشخیص چهره در شرایطی که مورد رضایت است ، قرار گرفت و اظهار داشت که رضایت شما توسط کاربران حاصل نشده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

CCPA همچنین از موضع تهاجمی خارج شد و فیسبوک موضع تهاجمی را برای مجبور کردن تبلیغات به اجبار به کار گرفت. اگرچه احساسات بدی نبود ، سردرگمی پیرامون خود سیاست و خریداران آماده نشده رسانه ها شروع بدی را برای ماه ژوئیه ایجاد کردند.

بعد از گذشت بیش از یک سال تأکید بر این که ویژگی بهینه سازی بودجه کمپین آنها یک الزام محسوب می شود ، آنها حوله ای انداختند و تصمیم گرفتند که آن را عملی نکنند.

آیا مکث درآمد آگهی به اقتصاد گره خورده است؟

این سؤال برانگیز است که چه مقدار مکث هزینه برای مکث ارتباط با وضعیت اقتصادی فعلی ، در مقابل یک بیانیه اجتماعی دارد.

با این حال ، کمی کمتر از نیمی از نظرسنجی ها گفتند که اگر اعتبار و ارزش های فیس بوک و هماهنگی های بهتر با فیس بوک ، مشتری هایشان هزینه بیشتری را خرج کنند.

مقاله پیشنهادی  کاربران اکنون قادر به مسدود کردن تبلیغات سیاسی در فیس بوک و اینستاگرام هستند

Digiday فاش کرد 56٪ از تبلیغ کنندگان در ماه ژوئیه در فیس بوک متوقف شدند

وقتی از آنها سؤال شد که چه مدت انتظار دارند مکث ادامه یابد:

  • 41 درصد گفتند که هزینه ها تا پایان ماه ژوئیه از سر گرفته می شوند
  • 26٪ اعلام كردند كه تا آخر Q3 نخواهد بود
  • 17٪ گفتند تا فیس بوک “تغییرات معنی دار” ایجاد نمی کند

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در حالی که “تغییرات معنی دار” تعریف نشده اند ، خریداران می گویند کنترل بیشتر آنها و حذف سخن از نفرت دو مهمترین کاری است که در این مرحله می توانند انجام دهند.

با وجود این احساسات ، خریداران در مورد اینکه آیا این تحریم واقعاً به نتیجه خواهد رسید یا نه ، اختلاف نظر دارند

Digiday فاش کرد 56٪ از تبلیغ کنندگان در ماه ژوئیه در فیس بوک متوقف شدند

تماس Q2 درآمد این هفته فقط آغاز بحث تحریم ها است که در ماه مه و ژوئن گرم شده است.

اثرات کامل آن در خط انتهایی فیس بوک تا زمان بسته شدن Q3 مشخص نمی شود ، اما همه چشم ها به نتایج Q2 می روند تا یک شاخص برجسته از آنچه در آن نقطه مشاهده می شود باشد.