9 نکته در مورد بهره وری برای صرفه جویی در بازاریابی محتوا در وقت

بیشتر ما آرزو می کنیم در یک روز زمان بیشتری وجود داشته باشد یا کارهای کمتری انجام شود.

نیازی به نوشتن آن نیست: ما غرق هستیم.

این سالها حتی قبل از ورود به یک بیماری همه گیر جهانی ، یک مشکل رو به وخامت بوده است.

بازاریابان محتوا مانند همه افراد با مشکلات مشابه در محل کار روبرو هستند.

و به طور کلی ، طبق اعلام موسسه آمریکایی استرس ، استرس شغلی یکی از رایج ترین اوقات استرس است.

از آن استرس شغلی ، شایع ترین علت بار کاری است.

مشخص است که کمتر به بشقاب هایمان احتیاج داریم.

اما چند نفر از ما فقط می توانند رئیس ما را خسته کنند و بگویند ، “سلام ، من در این سه ماه کمتر می خواهم انجام دهم ، خنک؟”

چه تعداد از ما در فرهنگ شرکت کار می کنیم که سلامت روان و مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهد تا در هنگام سوختن به ما پروژه های کمتری بدهد؟

متأسفانه کافی نیست.

بنابراین ما باید راه حل های دیگری نیز بیابیم.

به عنوان مثال ، هنگامی که شما نمی توانید پروژه های کمتری را به عهده بگیرید ، می توانید راه هایی برای تکمیل آن پروژه ها در زمان کمتری پیدا کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای ساده سازی ، سازماندهی و بهینه سازی فرآیندهای بازاریابی خود به اندازه کافی برای به دست آوردن نتیجه همان کارفرمایان خود ، بدون آنکه ساعتها کار کنید.

و روش های انجام این کار در هر مرحله از روند بازاریابی محتوا ، هر نوع کار مورد نیاز برای انجام این کار وجود دارد.

مطمئناً ، شاید به نظر نرسد که 5 دقیقه در اینجا و 15 دقیقه در آنجا اصلاح شود.

اما وقتی با هر مرحله از مراحل خود این کار را انجام می دهید ، می تواند باعث صرفه جویی در ساعت در هفته شود.

در اینجا چند مکان برای شروع صرفه جویی در بازاریابی محتوای زمانی وجود دارد.

چگونه می توان مطالب را با تولید بیشتری برنامه ریزی کرد

ابتدا ، در مورد مرحله ایده صحبت خواهیم کرد.

حتی برنامه ریزی و ایده پردازی می تواند با بارآوری بیشتری انجام شود. افزایش کارآیی نیازی به هزینه خلاقیت یا اثربخشی ندارد.

در اینجا چگونه است

1. ایده های محتوای طوفان مغزی در دسته ها

هنگامی که شما یا تیم خود در جلسه طوفان مغزی یا جلسات ایده پردازی قرار می گیرید ، بیشترین استفاده را از تفکر خلاقانه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پس از ورود به “منطقه” ، یک ایده را متوقف نکنید. تا آنجا که می توانید با ما همراه باشید.

به عنوان مثال ، به جای این که با ایده های محتوا یک پست را بطور همزمان یا حتی یک هفته در هر نوبت به وجود آورید ، بنشینید و ایده های خود را تا زمانی که تمام نشوید ، بیابید.

مقاله پیشنهادی  7 علامت تجاری که در طول همه گیر کورون ویروس بسیار ناخوشایند به نظر می رسند

زیرا اگر تا به حال عمیق و طوفان مغزی داشته باشید ، می دانید اولین ایده برای شما سخت ترین ایده است.

ایده اول را بگیرید و هر مسیری را که طی می کنید ، دنبال کنید.

این به شما کمک می کند تا بجای یک به یک ، یک برنامه یا یک چهارم کل ایده ها را به طور کلی برنامه ریزی کرده و با ایده های محتوا در بیاورید.

2. یاد بگیرید که ایده های خود را مانند آنها ضبط کنید

حتی با وجود دسته های ویژه طوفان مغزی ، شما هنوز هم می خواهید ایده های زیادی را در مورد پرواز ارائه دهید.

در واقع ، من آن را توصیه می کنم.

من آن را “زندگی در حالت ایده” خوانده ام. اما شما باید حتماً آن ایده ها را ضبط کنید.

به عنوان مثال ، وقتی با همکار یا مشتری صحبت می کنید و متوجه می شوید ، “اوه ، این باید یک پست وبلاگ باشد” ، این را بنویسید.

هنگامی که نام تجاری شما یک رسانه اجتماعی را دریافت می کند که باعث می شود شما همان حرف را بزنید ، آنرا تصویر بگیرید.

تمام بازخورد ها و بینش های روزانه مشتری باید در یک پرونده ایده ای ضبط شود تا در زمان رسیدن طوفان مغزی اختصاصی بعدی شما ، در یک پرونده ایده قرار گیرد.

3. قبل از ایجاد برنامه ریزی کنید

سرانجام ، برنامه ریزی نباید به بخش طولانی از مطالب مانند پست های وبلاگ و ایمیل شما پایان یابد.

از قبل برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید آن ها را نیز تبلیغ و دوباره بپیچانید.

به این ترتیب ، نمی خواهید بدانید که بعد از انتشار «انتشار» چیز جدید ، چه کاری باید انجام دهید.

این برنامه ریزی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • جایی که می خواهید محتوای خود را تبلیغ کنید.
  • چه فرمی از این تبلیغ استفاده خواهد کرد.
  • هنگامی که تبلیغات انجام شود ، هم کوتاه مدت و هم بلند مدت.
  • چگونه می خواهید محتوای خود را مجدداً مورد استفاده قرار دهید.
  • وقتی که این خنثی سازی اتفاق می افتد.

در حقیقت ، تقریباً برنامه ریزی و مدیریت پروژه در آن مرحله در چرخه حیات محتوا نسبت به مراحل نوشتن وجود دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نحوه تولید محتوا بیشتر با تولید

به گفته این ، روند تولید محتوا هنوز زیاد است.

خوشبختانه ، برای صرفه جویی در وقت ، کار ساده دیگری نیز وجود دارد.

بگذارید در مورد چند راهکار برای انجام این کار صحبت کنیم.

مقاله پیشنهادی  7 راه کسب و کار از وبلاگ نویسی سود می برد

4- از یک Outline به عنوان یک اسکلت استفاده کنید

بگذارید واضح باشیم: طرح کلی ضروری است.

بسیاری از مردم فکر می کنند که وقت خود را برای فکر کردن و نقشه برداری از آنچه می خواهید برای گفتن قبل از حفر کردن بیفزایید ، بیهوده است.

اما این مثل این است که بگوییم قبل از شروع سفر جاده ای ، وقت خود را بفهمید یا نقشه را جستجو کنید.

درک کنید که به ازای هر پنج دقیقه صرف کردن مطالب خود ، می توانید در طی فرایند نوشتن 10 یا 15 را در ذهن سرگردان کنید.

من دوست دارم قبل از اضافه کردن گوشت به استخوان ، مطالب تشریح شده را با ایجاد اسکلت بنامم.

5- تحقیق از نوشتن را جدا کنید

راه دیگر برای صرفه جویی در وقت در نوشتن واقعی ، انجام هرگونه تحقیق و جمع آوری هرگونه پیوند مورد نیاز قبل از شروع جملات کامل است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این تحقیق می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • با کشیدن پیوندها به همه پست های وبلاگ موجود می خواهید به آنها مراجعه کنید.
  • یافتن مثالهایی که نکات شما را اثبات می کند.
  • مصاحبه با کارشناسان یا درخواست نقل قول کتبی.

شما می خواهید هر کاری که می توانید انجام دهید تا به محض اینکه “وارد منطقه شوید” و شروع به ایجاد کنید ، لازم نیست Google را در یک برگه جدید باز کنید تا به جستجوی هر چیزی بپردازید.

تحقیقات پر از سوراخ های خرگوش و راه های دیگر برای پرت کردن حواس شما برای بیرون کشیدن از حالت تمرکز نوشتن است.

6. ایجاد محتوای طولانی در جلسات کوتاه

سرانجام ، وقت آن است که نوشتن شروع شود ، ساعتها وقت خود را صرف نوشتن بنزین نکنید ، زمانی که بتوانید به آن کمک کنید.

دقیقاً مانند خود محتوای کامل ، زمان نوشتن نقطه بازگشتی را کاهش می دهد.

اگر محتوای شما بیش از چند ساعت طول می کشد تا تولید شود ، آن را در جلسات کوتاه تر با وقفه بین آنها تقسیم کنید.

من طرفدار تکنیک Pomodoro هستم ، اما نویسندگان دیگر می دانند که 25 دقیقه به اندازه کافی طولانی نیست تا وارد حالت فوکوس شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر این مورد شما است ، احساس رایگان کنید که جلسات نوشتن خود را به آنچه برای شما مفید است تمدید کنید.

نحوه توزیع محتوا بیشتر با تولید

سرانجام ، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، پس از فشار دادن “انتشار” ، کارهای زیادی باید انجام شود.

با این حال بسیاری از بازاریابان فاقد هر نوع سیستم یا فرآیند برای آن هستند.

اگر این شما باشید ، هر سازمانی از سیستم سازی باعث صرفه جویی در وقت می شود.

مقاله پیشنهادی  7 SEO سریع در طول COVID-19 برنده شد

و چه بهتر ، به روشی که علاقه کاملی داشته باشد ، بنابراین هر چه زودتر آنها را انجام دهید ، باعث صرفه جویی در وقت بیشتر می شوند.

7. یک فرایند تکرار شونده ایجاد کنید

ابتدا ، فرایند توزیع و تبلیغ محتوای کلی را سازماندهی کنید.

در مورد یک لیست کلی یا سیستم تصمیم بگیرید که به عنوان نقطه شروع برای هر قطعه از مطالب استفاده شود ، مواردی مانند:

  • کجا و چه زمانی برای ارسال در رسانه های اجتماعی.
  • از کجا می توان آن پست های رسانه های اجتماعی را تعیین کرد.
  • لیست انجمن ها یا انجمن هایی که می توانند در توزیع استفاده شوند.
  • تأثیر گذاران مربوطه جهت دسترسی به ایمیل از طریق ایمیل.
  • چگونه مشترکین خبرنامه خود را در مورد محتوا ایمیل کنیم.

این می تواند برای کمپین های خاص یا مطالب خاصی تنظیم شود ، اما داشتن یک سیستم برای شروع کار باعث صرفه جویی در وقت صرف شده در تقلا می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

8. استفاده مجدد از کپی از محتوای اصلی

در مرحله بعد ، سعی نکنید تمام نسخه های تبلیغاتی و اجتماعی خود را از ابتدا بنویسید.

از کپی و چسباندن استفاده کنید.

بله ، لازم است نسخه را بعد از چسباندن آن از یک سکو به سیستم عامل دیگر کمی تغییر دهید.

اما این هنوز زمان کمتری از شروع صفر خواهد داشت.

همیشه اطمینان حاصل کنید که در هنگام تهیه تبلیغی ، محتوای خود را در برگه دیگری باز کنید تا بتوانید نقل قول ها و متن ها را از آن خارج کنید.

9. ساخت در زمان بافر آتی

نکته نهایی تبلیغات من برای شما این است که پس از پایان یک بخش از مطالب به صورت مستقیم ، وقت در ماه ، سه ماه و غیره را مسدود کنید.

این به شما زمان می دهد تا مجدداً تبلیغ ، مجدداً به روز شوید یا به روزرسانی یا بهینه سازی موارد برای تازه نگه داشتن آنها بپردازید.

بهینه سازی و سرپیچی کردن تمایل به “یکی از این موارد” هستند که به راحتی به سمت مشعل پشت یا لیست کارهای فردا سوق می یابند زیرا ما از قبل برنامه ای برای آن نداریم.

این بلوک های زمان بافر می توانند آن را تغییر دهند.

برای صرفه جویی در بازاریابی محتوا در زمان ، شروع به اصلاح کنید

همانطور که قبلاً نیز گفتم ، این تغییرات موارد دیگری است که اضافه خواهد شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنها از علل اصلی به بازاریابی محتوا می پردازند.

بنابراین در حالی که ممکن است تفاوت فوری عظیمی نبینید ، بدانید که روزها و هفتههای استرس خود را در طول سال یا بیشتر صرفه جویی می کنید.

منابع بیشتر: