9 نکته تخصصی برای کسب ترافیک از اینستاگرام

اینستاگرام به دلیل لینک نشدن بدنام است ، اما این نما به سرعت محو می شود.

مطمئناً ، شما نمی توانید یک پست استاندارد اینستاگرام را پیوند دهید ، اما این بدان معنا نیست که این سیستم عامل نمی تواند بازدید قابل توجهی را به سایت شما هدایت کند.

بیایید به روش های استراتژیک برای اضافه کردن پیوندهای قابل کلیک و کسب ترافیک وب سایت رایگان از Instagram بپردازیم.

1. با پیوند Bio خود بیشتر کار کنید

وقتی ابتدا نمایه اینستاگرام خود را تنظیم کردید ، احتمالاً پیوندی به سایت خود اضافه کرده اید (حدس می زنم پیوندی به صفحه اصلی شما باشد) – و از آن زمان به بعد آن وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما این پیوند کوچک زیستی می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

می توانید هر زمان که بخواهید به هر صفحه ای از سایت خود اشاره کنید ، این پیوند را به روز کنید.

  • یک صفحه کمپین
  • مجموعه ای که به تازگی راه اندازی شده است.
  • یک داستان برجسته
  • یک صفحه ضبط سرب.

سپس با افزودن فراخوان راهکارهای استراتژیک در زیرنویس های پست که ارزش پیوند را توضیح می دهد ، به پیوند توجه کنید. مواردی مانند:

  • “برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوند ما در بیو کلیک کنید …”
  • “داستان کامل را در لینک بیوگرافی ما بخوانید.”
  • “برای اطلاعات بیشتر ، به پیوند موجود در بیوگرافی ما مراجعه کنید.”

اما یک نکته با تغییر پیوند مرتبا وجود دارد.

چگونه پست های قدیمی را مدیریت می کنید؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر کسی برای کسب اطلاعات بیشتر به بیو شما مراجعه کند و پیوند یا پستی متفاوت از شش ماه پیش پیدا کند ، چه می کنید؟

این جایی است که شما به ابزار “پیوند در بیو” نیاز دارید ، بنابراین یک پیوند می تواند بر همه آنها حاکم باشد.

ابزارهای مختلف به روش های مختلف به این مهم دست می یابند.

بسیاری از ابزارها به سادگی لینک ها را لیست می کنند. بعید است که این مقدار قابل توجهی اضافه کند.

ابزارهای بهتر “پیوند در بیو” به شما امکان می دهد صفحه ای را شبیه به خوراک اینستاگرام خود تنظیم کنید اما پست های شما را به عنوان تصاویر قابل کلیک نمایش دهد.

اما انتظار نداشته باشید که یک استراتژی “پیوند در زیست” بتواند یک شبه کامل خود را ارائه دهد.

شما باید متعهد باشید و ثابت قدم باشید تا مخاطبان شما وقت داشته باشند بیاموزند برای دیدن جزئیات به پیوند موجود در بیو مراجعه کنند.

مقاله پیشنهادی  Pinterest پینهای داستان و ابزارهای جدید بیشتری را راه اندازی می کند

برای سرعت بخشیدن به روند کار ، یک فراخوان برای عمل به خود بیوگرافی Instagram خود اضافه کنید.

یک کپی سریع قبل از پیوند در بیو ، مانند: “برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یک پست کلیک کنید …” باعث می شود پیوند شما در بیو بیشتر قابل اجرا باشد.

این امر می تواند تأثیر مهمی در هنگام ایجاد ترافیک بیشتر از اینستاگرام داشته باشد.

2. محصولات را با خرید اینستاگرام برچسب گذاری کنید

instagram-shopping-post-tag

با خرید اینستاگرام ، می توانید با ایجاد برچسب گذاری روی محصولات برای ایجاد پست های قابل خرید ، خوراک خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید:

  • حداکثر 5 برچسب در پست های استاندارد یا پست های ویدیویی.
  • با پست چرخ فلک تا 20 ، که می تواند مانند یک کتاب نگاه برای نام تجاری شما عمل کند.
  • یک برچسب محصول در Instagram Stories شما.

همچنین در نمایه خود یک برگه خرید مشاهده خواهید کرد که دامنه محصول برچسب خورده شما را نشان می دهد.

همه این ویژگی ها فرصتی است که مخاطبان شما می توانند روی کالای موجود در وب سایت شما کلیک کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ارگانیک ترین راه برای تبلیغ خرید در اینستاگرام است.

اما برای استفاده از این ویژگی باید:

3. ارسال های IGTV را پیوند دهید

عنوان IGTV با فراخوان عمل

پست های IGTV می توانند در توضیحات خود دارای پیوندهای قابل کلیک باشند.

اما برای دیدن توضیحات ، کاربران باید روی عنوان پست ضربه بزنند.

برای به دست آوردن بیشترین بازدید ، بینندگان را ترغیب کنید تا با افزودن یک فراخوان برای اقدام در عنوان IGTV ، توضیحات ویدئوی شما را باز کنند یا از پیوند موجود در خود ویدیو به آنها بگویید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

4. پیوندهایی را به Stories Instagram خود اضافه کنید

در صورت کشیدن انگشت از صفحه کاربر یا کلیک روی متن اصلی “مشاهده موارد بیشتر” در پایه یک داستان پیوندی ، می توانید پیوندی را به Instagram Stories اضافه کنید که به سایت شما مراجعه کند.

برای تشویق پیروان خود به بازدید از وب سایت خود ، حتماً پایه قاب را آزاد نگه دارید تا متن “مشاهده بیشتر” به وضوح قابل مشاهده باشد.

همچنین می توانید برچسب های “کش رفتن به بالا” را برای تماس اضافه کنید.

هشدار؟

شما باید با داشتن بیش از 10000 دنبال کننده این ویژگی داستان های قابل پیوند را باز کنید یا یک حساب تأیید شده باشید.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام محدودیت زمانی پخش جریانی مستقیم را به 4 ساعت افزایش می دهد

5. نکات برجسته داستانهای Instagram را درست کنید

داستانهای اینستاگرام پیوندهای برجسته

برای اینکه دائماً ترافیک را از Stories پیوند داده شده Instagram بیش از 24 ساعت برانید ، از موارد برجسته استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ویژگی به شما امکان می دهد داستان ها را گروه بندی کرده و به صورت دائمی در نمایه خود قرار دهید.

اما همه داستان ها در یک برجسته قرار ندارند.

کتابخانه ای از داستان های همیشه سبز را که می خواهید نورافکن خود را روشن کنید ، به طور استراتژیک تنظیم کنید.

یا آن را ساده نگه دارید و از یک داستان واحد در هر برجسته به عنوان ناوبری برای دسته های اصلی وب سایت خود استفاده کنید.

6. لینک ها را در پیام های مستقیم اینستاگرام ارسال کنید

فالوورهای اینستاگرام خود را تشویق کنید تا با شما در DMs تبدیل کنند.

همچنین می توانید مکالمه را خودتان شروع کنید ، به عنوان مثال با استقبال از پیروان جدید و پرسیدن س relevantال مربوطه.

تایپ کردن یک پیام منحصر به فرد برای هر عضو جدید کارآمد نیست.

برای مقیاس گذاری ، می توانید پاسخ های سریع را تنظیم کنید – متنی را که قبلاً قالب بندی کرده اید و در یک پیام مستقیم وارد می کنید ، برای جلوگیری از نوشتن یک چیز به طور مکرر برای افراد مختلف.

حتما روزانه صندوق ورودی خود را کنترل کنید.

نه تنها درک عمیق تری از مخاطبان خود خواهید داشت ، بلکه می توانید آنها را به مناطق مرتبط وب سایت خود پیوند دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر جایی برای ارسال آنها ندارید ، می دانید محتوای بعدی که باید ایجاد کنید.

7. Push Notifications را فعال کنید

اعلان های فشار اینستاگرام را فعال کنید

با روشن کردن اعلان های فشار Instagram برای پست ها ، IGTV و استوری ها ، دسترسی خود را به تمام این روش های پیوند تقویت کنید.

این یک ویژگی تا حدودی پنهان است.

مخاطبان شما باید روی دکمه دنبال کردن ، سپس اعلان ها کلیک کرده و سپس انتخاب کنند.

پس از آن ، آنها هر زمان که محتوای جدیدی از این نوع ارسال می کنید ، اعلانی را بر روی تلفن خود دریافت می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بدست آوردن این امکان برای حتی بخش کوچکی از مخاطبان شما مطمئناً باعث افزایش KPI اینستاگرام ، از جمله جلسات می شود.

مقاله پیشنهادی  مقدمه ای عملی برای یادگیری ماشین برای افراد حرفه ای سئو

بنابراین چگونه انتخاب می کنید؟

شما می توانید یک مبارزات تشویقی مفصل را اجرا کنید.

یا فقط می توانید بپرسید.

تعجب خواهید کرد که چند نفر به درخواست مستقیم شرکت در شبکه های اجتماعی پاسخ می دهند.

اما اگر گزینه انتخاب را دارید ، به آن احترام بگذارید.

اگر پست های شما شایسته اطلاع رسانی باشند ، احتمال انصراف سریع خواهد بود و رابطه با آن دنبال کننده برای همیشه خراب خواهد شد.

8. شریک اینفلوئنسرهای اینستاگرام

چه می شود اگر:

  • شما حضور گسترده ای در اینستاگرام ندارید؟
  • تعداد بازدید شما از پست یا IGTV بسیار کم است؟
  • نمی توانید داستان ها را پیوند دهید؟

در حالی که روی آن کار می کنید ، با یک سفیر برند که توانایی دسترسی دارد شریک شوید.

این نه تنها می تواند پیام برند شما را تقویت کند ، بلکه به موازات جلسات شما است.

هزاران تأثیرگذار در اینستاگرام وجود دارد – اما تعداد زیادی از دنبال کنندگان کافی نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در نظر بگیرید که مخاطبان آنها چگونه با مخاطب شما همسو می شوند و چگونه از برند شما حمایت می شود.

هنگامی که در حال انجام توافق نامه هستید ، اطمینان حاصل کنید که راهنمای تأثیرگذار را برای استفاده از اقدامات عملی موثر برای ارسال پیروان خود به وب سایت خود در نظر گرفته اید.

9. دکمه های اقدام را به نمایه اینستاگرام خود اضافه کنید

بعضی وقتها ارزش این را دارد که متوقف و فکر کنیم چرا شما می خواهید ترافیک رانندگی کنید.

آیا این برای افراد است که از طریق تلفن ، ایمیل یا پیامک با شما تماس بگیرند؟

ممکن است برای رزرو وقت ، رزرو میز یا خرید بلیط برای یک رویداد باشد؟

همه این اقدامات و موارد دیگر را می توان مستقیماً در Instagram با دکمه های عملکرد نمایه انجام داد.

با قطع کردن مرد میانی وب سایت خود ، می توانید تبدیل های بیشتری انجام دهید.

ارسال و پیگیری!

اینستاگرام با استفاده از ابزارها و استراتژی مناسب می تواند باعث افزایش بازدید برای برند شما شود.

اما فراموش نکنید که از برچسب های UTM در تمام پیوندهای اینستاگرام به سایت خود استفاده کنید تا گزارش عملی داشته باشید که بهترین راهکارهای جلسه بهترین روش ها هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: ایجاد شده توسط نویسنده ، اکتبر 2020
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، اکتبر 2020