9 فاکتورهای سطح صفحه برای ارزیابی

هنگام انجام ممیزی سئو ، باید به برخی از عناصر سطح صفحه وب سایت خود مراجعه کنید.

در اینجا نه عامل سطح صفحه برای بررسی و چگونگی ارزیابی آنها آورده شده است.

1. سایت خود را خز کنید

با استفاده از Screaming Frog ، یک خزیدن از سایت خود انجام دهید.

برای این مثال خزنده ، من از Screaming Frog SEO Spider 7.2 استفاده کردم.

من همچنین از CNN.com به عنوان یک سایت نمونه برای همه این بیت ها و قطعات استفاده کردم.

  • قورباغه فریاد بزنید.
  • برای اکثر ممیزی های اساسی ، می توانید با مراجعه به تنظیمات زیر استفاده کنید پیکربندی> عنکبوت.

فریاد زدن تنظیمات اصلی قورباغه:

Screaming-Frog-1

فریاد زدن تنظیمات پیشرفته قورباغه:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Screaming-Frog-2

چه چیزی را بررسی کنید

می خواهید موارد زیر را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه این عناصر به روز هستند و مطابق با استراتژی SEO شما پیاده سازی می شوند.

اگر اینطور نیست ، پس رفع این مشکل را شناسایی کرده اید که باید بعد از این ممیزی انجام دهید:

  • کلید واژه در برچسب عنوان.
  • برچسب عنوان با کلید واژه شروع می شود.
  • کلید واژه در برچسب توضیحات.
  • کلید واژه در برچسب H1 ظاهر می شود.
  • كلمه كليد اغلب در سند استفاده مي شود.

2. E-A-T: تخصص ، اقتدار بودن ، قابل اعتماد بودن

همه ساله ، Google دستورالعمل های ارائه دهنده کیفیت خود را برای دیدن جهان به روز می کند.

این هیچ ارتباطی با الگوریتم های جستجو ندارد ، اما در واقع ارتباط بیشتری با رندرهای گوگل (که خوانندگان انسان هستند) و نحوه ارزیابی قدرت و کیفیت یک صفحه وب است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این چهارچوبی که از آنها استفاده می کند E-A-T یا Expertise ، Aut autority و Trustworthness است.

تجربه و تخصص

این بدان معناست که شما باید در زمینه انتخاب شده خود مشارکت کننده سطح متخصص باشید. Seoinc.com این واقعیت را ذکر می کند که:

شما باید در زمینه خود متخصص باشید. تخصص بدان معنی است که شما باید مهارت خالق را برای محتوای اصلی یا (MC) نشان دهید و آن را در محتوای خود ذکر کنید. تخصص برای وب سایتهای طنز یا شایعات بسیار حیاتی است ، اما برای وب سایتهای پزشکی ، مالی یا قانونی بسیار حیاتی است. خبر خوب این است که اگر سایت حقیقت و مفید برای کاربران باشد ، هر سایتی می تواند تخصص خود را نشان دهد. “

اقتدار بودن

“شما باید نشان دهید که یک مرجع یا معتبر بودن خالق MC هستید. و می توانید این را از تخصص نویسندگان یا خودتان دریافت کنید. اگر صفحه شما یک بحث انجمن یا انجمن است ، کیفیت مکالمه باعث تحریک می شود. اعتبار لازم است ، اما تجربیات شخصی مانند بررسی ها نیز وجود دارد. “

امانت

“شما باید به کاربران نشان دهید که می توانند به سازنده یا شرکت محتوای اصلی ، خود MC و وب سایت اعتماد کنند. قابلیت اطمینان برای وب سایت های تجارت الکترونیکی که از کاربران اطلاعات کارت اعتباری خود را می خواهند ، بسیار مهم است. همه چیز درباره سایت شما باید باعث شود تا کاربران هنگام بازدید از آنها احساس امنیت کنند. به عنوان نقطه شروع ، باید سریعاً گواهی SSL را در سایت خود پیاده سازی کنید زیرا حداقل 70٪ از نتایج صفحه اول از SSL استفاده می کنند (این یکی از بسیاری از سیگنال های به ثمر رساندن Google است). “

توجه به این نکته حائز اهمیت است (متخصصان سئو مانند ماری هینز از این امر یاد می کنند) ، اما همه متخصصان سئو قبول ندارند که E-A-T واقعاً یک عامل رتبه بندی است.

توسط اکثر جوانب مثبت SEO اینگونه گمانه زنی شده است که سایتهایی که به سختی تحت تأثیر به روزرسانی الگوریتم هسته اوت سال 2018 قرار گرفتند ، همچنین دارای موضوعات فنی قابل توجهی در مورد سئو بودند که باید بر آنها غلبه کرد ، و این یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است که اگر بخواهید نمی توانید آن را نادیده بگیرید. برای بازیابی عملکرد سایت خود

ماری همچنین خاطرنشان می کند:

گوگل می گوید E-A-T بسیار مهم است

Google EAT

E-A-T برای سایت های پول یا زندگی شما (YMYL) بسیار مهم است

اگر سایت شما یک سایت پزشکی ، قانونی یا مالی است ، داشتن E-A-T خوب ، بسیار مهم است. اگر سایت شما توصیه ای را ارائه می دهد که به افراد کمک می کند تصمیم مهمی بگیرند ، ممکن است سایت شما YMYL محسوب شود. احتمالاً اگر محصولات وب سایت خود را بفروشید ، YMYL نیز هستید.

ما شخصاً فکر می کنیم که اکثر وب سایت های وب YMYL در نظر گرفته می شوند. ممکن است استدلال کنید که سایت شما که قلم توپ نقطه ای می فروشد ، به مردم در تصمیم گیری های مهم زندگی کمک نمی کند. با این حال ، اگر شما در حال انجام معاملات کارت اعتباری در سایت خود هستید ، پس افراد باید بتوانند به شما اعتماد کنند و به همین ترتیب ، تقریباً YMYL هستید.

QRG (https://static.googleusercontent.com/media/guidlines.raterhub.com/fa//searchqualityevaluatorguidlines.pdf) به ما می گوید یک سایت YMYL که فاقد E-A-T است یک سایت با کیفیت پایین در نظر گرفته می شود.

Google EAT - 1

باز هم ، ما معتقدیم که بسیاری از سایت ها YMYL محسوب می شوند. تقریباً در هر زمینه موضوعی افرادی وجود دارند که به عنوان متخصص در این زمینه شناخته می شوند. حتی اگر موضوع شما مضمون YMYL آشکار نیست ، ما همچنان توصیه می کنیم به Google E-A-T توجه کنید. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Manish Dudharejia همچنین روشهای مختلفی برای بهبود E-A-T شما ارائه می دهد.

E-A-T حتی به عاملی در جدیدترین الگوریتم های Google تبدیل شده است.

اما ، همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که تمام فاکتورهای SEO فنی شما هماهنگ هستند ، زیرا اگر شما در سئو فنی فاقد تکنولوژی باشید و سایت خود را به راحتی خزنده و فهرست بندی کنید ، تمام EAT در جهان به عملکرد سایت شما کمک نمی کند. .

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نحوه بررسی

بررسی E-A-T در سایت شما دقیقاً یک روند علمی نیست ، بلکه بیشتر یک روند خلاقانه است.

این نکات باید به روند حسابرسی شما در یافتن مسائل E-A-T در وب سایت کمک کند:

  • آیا سایت شما دارای اطلاعات نویسنده شخصی است و آیا شخصی سازی آن نیز فعال است؟
    • این به این معنی است: زندگی نامه نویسنده ، صفحه نویسنده و اطلاعات تماس برای نویسنده.
  • آیا سایت شما دارای محتوای شخصی و معتبر است که قابل اعتماد باشد؟
    • این به معنای: مقالات با کیفیت بالا و دارای حقایق است. مقالات باید به طور واقعی اطلاعات صحیحی در مورد مباحث مورد بحث داشته باشند.
    • مقالات همچنین باید در چگونگی بحث در مورد موضوع قابل اعتماد باشند. اگر نوشته های شما از کیفیت پایین تری برخوردار است و به شکلی بی وقفه ساختار یافته است ، نمره E-A-T خوبی در مقالات خود نخواهید داشت. از کیفیت مقاله استفاده نکنید.
  • آیا سایت شما از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار است و آیا این موضوع را به شکلی حل می کند که انگیزه ای به گوگل می دهد تا آن را در صفحه اول نتایج خود قرار دهد؟
    • می توانید سئو را انجام دهید و مطالب خود را برای کل روز بهینه سازی کنید. شما می توانید پیوندها را در تمام طول روز ایجاد کنید اما اگر محتوای شما در مورد موضوع شما ضعیف است ، ممکن است عاملی در عملکرد سایت شما باشد.
    • توضیحات متا و برچسب های عنوان شما باید همگی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشد ، در عین حال کلمات کلیدی و عبارت های کلیدی را نیز مورد بحث قرار دهد که در مورد موضوعات مقاله شما بحث می شود. آنها را نباید به عنوان یک فکر پسند نوشت.
مقاله پیشنهادی  جستجوی Google ‘سایت:" فرمان خراب است [Update: Fixed] از طریقMattGSouthern

3. عناوین

سرمقاله SEO به طور کلی جانوری متفاوت است.

شما باید کلمات کلیدی را برای SEO ادغام کنید.

اما ، شما همچنین باید عناوین خود را به بازدید کنندگان وب سایت های اجتماعی و متناسب اختصاص دهید ، و آنها باید ضمن ادغام آن کلمات کلیدی ، در خدمت SEO باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این یک سناریوی ساده “نوشتن برای پنج دقیقه نیست و انجام شده است” نیست.

در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که می توانید در هر صفحه بررسی کنید تا مطمئن شوید عناوین محتوای شما به درستی نوشته شده است:

  • آیا عناوین شما به صورت طبیعی و مکالمه نوشته می شود؟
    • اینها معمولاً در اجتماعی بسیار خوب عمل می کنند و ادغام کلمات کلیدی SEO شما فقط یک حلقه خوب را به آن اضافه می کند و کیفیت عناوین شما را افزایش می دهد.
  • عناوین خود را به گونه ای بنویسید که آنها در نتیجه جذب کاربر و شهرت تجاری را هدف قرار دهند.
  • عناوین خود را بنویسید تا بحث و رمز و راز در زمینه اجتماعی ایجاد شود.
    • با استفاده از اصل فروش AIDA (توجه – علاقه – تصمیم – اقدام) ، می توانید عناوین خود را مطابق با این استاندارد بدانید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در سایت شما قرار بگیرد.

رند فیشکین جمعه در وایت برد خود در این زمینه خاطرنشان می کند که برخی از تعارضات قابل توجه وجود دارد که می تواند با این رویکرد اتفاق بیفتد:

“1 کلمات کلیدی برای SEO می توانند در سایت های رسانه های اجتماعی واقعاً کسل کننده باشند. هنگامی که سعی می کنید چیزهای کلیدی و کلیدی را به خصوص حساس یا کلمات کلیدی باشید ، عملکرد اجتماعی شما به طرز وحشتناکی پیش می رود.

2. ایجاد رمز و راز در اجتماعی ، بنابراین در اصل گفتن این قطعه در واقع چیست ، اما فقط ایجاد یک نتیجه از آنچه ممکن است در مورد آن باشد باعث صدمه دیدن شفافیت موردنیاز برای جستجو می شود تا بتوانید رتبه خوبی داشته باشید و به این ترتیب که بتوانید آن کلیک را انجام دهید. یک موتور جستجو. همچنین به توانایی شما در انجام هدف گیری کلمات کلیدی آسیب می رساند.

3. نیاز به تعامل و شهرت برند که برای بازدید کنندگان وب سایت خود بدست آورده اید واقعاً باعث صدمه دیدن شما می شود اگر می خواهید قطعاتی از سبک clickbait را توسعه دهید که این کار را به خوبی از نظر اجتماعی انجام می دهند.

4- در جستجوی ، رتبه بندی برای کلمات کلیدی با کم اهمیت به دنبال بازدید کننده های بسیار ناراضی خواهد بود ، افرادی که اهمیتی نمی دهند فقط به این دلیل که برای این امر رتبه بندی می کنند لزوماً به معنای این نیست که شما باید ، زیرا شما در خدمت آنها نبودید. قصد بازدید کننده با محتوای واقعی. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به طور طبیعی ، برخی از زمینه ها همیشه به عنوان بخشی از عناوین خود ، از کیفیت خاصی برخوردار نیستند.

بگذارید واقع بین باشیم.

مباحث خشک و سایر موضوعاتی که چندان مورد توجه قرار نمی گیرند ، باید تصمیم بگیرند که رویکرد متفاوتی درگیر باشد.

شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید ، اما همیشه رویکردهای خلاقانه ای وجود دارد که می تواند در صنایع خشک و خسته کننده استثنایی انجام شود.

شما می توانید از نکات فوق برای حسابرسی سایت خود برای عناوین استفاده کنید که در آزمون زمان ایستاده و به گونه ای باشد که بتوانید در آینده آنها را بهبود بخشید.

4- نوشتن SEO

نگارش متن SEO به قدری برای فرآیند جستجوگرها یکپارچه است که برخی افراد فراموش می کنند که مطالب خود را به گونه ای بنویسند که شامل سئو نیز باشد.

آنها احساس می كنند كه نوشتن مطالب كافی است ، و اینكه “اگر آنرا ارسال كنید ، می آیند.”

متأسفانه نوشتن فقط نیمی از نبرد است.

نیمی دیگر از نبرد شامل SEO – ویژگی های ملموس سئو از محتوا است که باید یکپارچه شوند تا در مورد یافتن گوگل در محتوای خود با کیفیت کافی ، مشکلی با گوگل نداشته باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

طراوت محتوا را فراموش نکنید! طراوت جایگاه خود را در سئو دارد ، اما بیشتر برای جستجوهای حساس به زمان طراحی شده است و نه تک تک مطالب.

بیایید نگاهی به برخی از فاکتورهای مشترک نوشتن SEO که باید در ممیزی وب سایت مورد بررسی قرار گیرند ، بیاندازیم:

ساختار متن

ساختار متن شما به اندازه بهینه سازی شما مهم است.

به طور استاندارد ، متن شما باید از دو جبهه به طور غیر رسمی و از منظر کدگذاری به ساختار حمله کند.

در چشم انداز برنامه نویسی ، شما باید از HTML معنایی استاندارد برای تعریف عناوین و بخش های محتوا ، یعنی (برچسب های H1 ، برچسب های H2 ، برچسب های H3 برای سرفصل ها و برچسب های P برای پاراگراف ها) استفاده کنید.

از نظر غیررسمی ، محتوای شما باید از یک ساختار منطقی پیروی کند که متناسب با موضوع باشد.

فقط در بحث محتوای خود سه موضوع نامربوط را وارد نکنید ، مگر اینکه آنها به نوعی اهمیت قابل توجهی داشته باشند.

ادغام کلمه کلیدی

ادغام کلمات کلیدی مهم است ، اما چیزهای کلیدی نیست.

ششصد کلمه کلیدی خود را شامل نشود و انتظار داشته باشید که این مقاله باکیفیت باشد. این هرگز اتفاق نمی افتد

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به طور طبیعی بر روی کلمات کلیدی و عبارات کلمات کلیدی خود توجه کنید که در آنجا معنا پیدا می کند.

مقاله پیشنهادی  خصوصیات قیف بازاریابی محتوای برتر [SEMrush Survey Stats]

تصاویر

تصاویر بخش مهمی از ساختار متن هستند ، اما در جای دیگر در این راهنمای حسابرسی بحث شده است.

اگر می توانید از یک تصویر به صورت استراتژیک در محتوای خود برای پشتیبانی از آن استفاده کنید ، احساس راحتی کنید. این نکته همچنین باید در ممیزی وب سایت شما مورد بحث قرار گیرد.

فراموش نکنید که نکات مربوط به بهینه سازی تصویر و تأثیر آنها بر سرعت سایت را درج نکنید.

نوشتن با کیفیت بالا

نوشتن با کیفیت بالا بخش اساسی هر صفحه جستجوگرها است. نوشتن با کیفیت بالا باعث می شود هر محتوای SEO برای درک ، خواننده واضح و روشن باشد و به صورت موجز ارتباط برقرار کند.

انتظار ندارید که خوانندگان همیشه درک کاملی از موضوع شما مانند شما داشته باشند. این هرگز به هیچ وجه کمک نمی کند.

همیشه اطمینان حاصل کنید که هر نوشتاری در ممیزی شما برای خواننده روشن است.

اطمینان حاصل کنید که نوشتار شما به طور واضح هر موضوع ، هر نقطه گلوله ، هر عنوان را توضیح می دهد.

در صورت لزوم به بندهای 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 یا بیشتر بروید. این همچنین بر روی نکات قبلی که در این بخش مورد بحث قرار گرفته است بنا شده است – ادغام کلمات کلیدی ، ساختار متن و تصاویر باید همه در این کیفیت نقش داشته باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

لیست ها ، نقاط گلوله ، کلید واژه های برجسته و متن برای تأکید

لیست های چک ، نقاط گلوله و کلمات کلیدی جسورانه و تأکید شده باید همه بخشی از مطالب بهینه شده باشند.

لیست ها سلسله مراتب واضحی از مواردی را ارائه می دهند که هر موضوع را با جزئیات بیشتری توضیح می دهد. آنها همچنین برای خواننده واضح هستند (بسته به نحوه ساخت آنها) درک و ارائه اطلاعات خوب به روش مختصر آسان است.

اما ، فقط لیست هایی را برای لیست درج نکنید. این به کسی کمک نمی کند.

اطمینان حاصل کنید که هر لیست در ممیزی شما موضوع وب سایت را تقویت می کند ، نه این که از این کار مضر باشد.

پیوندهای داخلی و پیوندهای داخلی

هر قطعه از محتوا باید شامل پیوندهای خروجی به منابع خارجی ، به همراه پیوندهای داخلی به سایر محتوای صفحه مرتبط باشد.

این امر درک بیشتر از موضوع را در صورت انجام درست فراهم می کند و شامل منابع معتبری برای سایر نویسندگان در صنعت است.

وقتی پیوند برقرار می کنید ، فرصت های پیوند خود را از طریق نویسندگان دیگری که ممکن است از Google Alerts استفاده کنند ، برای هشدار دادن به آنها درباره هر مقاله جدیدی که در موضوع خاصشان منتشر شده است ، نیز افزایش می دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

5- کلید واژه Cannibalization

این می تواند یک مشکل بزرگتر از آنچه فکر می کنید باشد.

اگر بیش از یک صفحه دارید که همان کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد ، می توانید cannibalization با کلمه کلیدی را تجربه کنید.

این در حالی است که دو صفحه سعی در رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی یکسان دارند و گوگل مجبور به انتخاب بین صفحات می شود.

این بدان معناست که اگر کلمات کلیدی شما خیلی شبیه هم هستند ، در صورت وجود ، SEO را از تلاشهای بهینه سازی خود مقدار زیادی کسب نخواهید کرد.

همچنین می توانید سایر مشکلات مربوط به cannibalization با کلید واژه را معرفی کنید. OnCrawl درباره اینها صحبت می کند:

  • نرخ تبدیل: اگر یکی از این موارد در حال تبدیل شدن بهتر است ، وقت خود را در صفحات مختلف با همان هدف هدر می دهید؟ شما باید تلاش خود را بر روی یکی از این صفحه ها متمرکز کنید ، بجای صرفه جویی در مصرف انرژی برای نسخه با تبدیل پایین تر ، هدف قرار دادن همان ترافیک.
  • کیفیت محتوا: اگر چندین صفحه را با همان کلمه کلیدی هدف قرار می دهید ، آنها نیز باید در مورد همین موضوع باشند. آنچه شما را در معرض خطر قرار می دهید ، کپی کردن مطالب ، محتوای بی کیفیت یا همان تکرار است و شانس خود را برای دریافت مراجعه و لینک کاهش می دهید.
  • متن لنگر داخلی: اگر صفحات مختلف را با همین موضوع هدف قرار می دهید ، شانس دارید که ارزش متون لنگر داخلی را در یک صفحه متمرکز کنید.
  • لینک های خارجی: پیوندهای خارجی می تواند باعث افزایش ارزش جستجوگرها در صفحه شود که یک کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد. اما اگر صفحات مختلفی را برای کلمه کلیدی یکسان دارید ، پیوندهای خارجی شما بین آن صفحه های فرود مختلف تقسیم می شود. بنابراین شما به جای تمرکز بر روی یک صفحه ، لینک پیوند خارجی را بین صفحات مختلف به اشتراک می گذارید.

نحوه بررسی

در Screaming Frog ، بعد از اینکه سایت خود را خزیدیم ، می توانیم عنوان ها و توضیحات متا را در صفحات خود بررسی کنیم تا ببینیم نمونه ای بیش از یک صفحه وجود دارد که همان کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد.

پس از یافتن این صفحات ، Google را بررسی کنید تا صفحاتی را نشان دهید که این کلمات کلیدی را نشان می دهند یا خیر.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر بیش از یک نتیجه برای سایت خود دارید که این کلمات کلیدی را نشان می دهد ، به احتمال زیاد دارای مشکلات cannibalization در کلمات کلیدی هستید که باید آنها را برطرف کنید.

6. تعامل کاربر و تجربه کاربر

در سئو امروز ، مشارکت کاربر عامل مهمی در کیفیت صفحه شما است ، و ویژگی هایی را که برای به دست آوردن آن بسیار مهم است ، تشکیل می دهد.

آن چنان که آنا کرو می نویسد:

“تجربه كاربر (UX) تاثیری در سئو دارد.

اگر به UX فکر نکنید ، وب سایت شما در سطل زباله کنار شام تلویزیون و نخود فرنگی سرخ می شود.

در حقیقت ، اگر محتوا و چیدمان غیر جذاب باشد ، 38٪ از افراد متوقف می شوند با یک وب سایت.

Main Street Host ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال ، با به روزرسانی مطالب و بهینه سازی دکمه های تماس به اقدام ، 66 درصد افزایش در صفحات در صفحه پروفایل وکلای خود دیده است.

و ، Ezoic پس از ایجاد یک UX بهتر ، 186٪ درآمد را در هر 1000 بازدیدکننده مشاهده کرد. “

اگرچه ممکن است یک عامل رتبه بندی مستقیم نباشد ، فواید غیر مستقیم اما نامحسوس برای ایجاد یک وب سایت با طراحی با کیفیت و ایجاد محتوای با کیفیت بالاتر وجود دارد که منجر به یک تجربه کاربری حتی بهتر می شود و منجر به تعامل بهتر کاربر می شود.

آنها نامحسوس هستند زیرا نمی توانند با هیچ یک از عوامل رتبه بندی مستقیم در Google مرتبط شوند.

بنابراین ، ما نمی توانیم بگوییم “ما کلمه کلیدی را در اینجا تغییر دادیم ، و این منجر به بهبود فوری در کلیک های دکمه سمت راست این کلمه کلیدی شد.”

قطعی نیست و این یک معضل درگیری کاربر است که بسیاری از متخصصان سئو در گزارش خود با آن روبرو هستند.

چگونه می توانید معیارهای مختلف تعامل کاربر را با تلاشهای SEO خود مرتبط کنید تا بتوانید با یک استراتژی مناسب که به نتیجه می رسد ، به جلو پیش بروید؟

توجه به این نکته مهم است که سطوح مختلف کیفیت وب سایت می تواند در جذب کاربر تأثیر بگذارد.

کیفیت به موارد بسیاری اشاره دارد: کیفیت طراحی وب سایت شما. کیفیت مطالب شما

همه اینها می توانند عوامل غیرمستقیم عمده ای باشند که می توانند در خرید محصولات یا ثبت نام در خدمات شما افراد را تحت تأثیر قرار دهند.

و ، سطوح مختلف کیفیت می تواند در جذب کاربر تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال: اگر یک صفحه فرود یک طرفه دارید که دیوار محتوای متن است ، فقط ممکن است انتظار داشته باشید که دو معیار درگیری کاربر داشته باشید: زمان ساکن شدن و کلیک روی دکمه تماس به عمل در انتها.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر سایتی پیچیده تری دارید که انواع مختلفی از دکمه های تماس برای اقدام را شامل می شود ، مانند گفتگوی زنده ، شماره تلفن با ما ، ثبت نام در خبرنامه ما ، گوش دادن به پادکست های ما ، مشاهده فیلم های ما و سایر تماس های عملی برای اطمینان از اینكه مشاركت كاربری مناسبی را در وب سایت خود ایجاد كرده اید ، باید از این موارد استفاده كنید و آنها را حسابرسی كنید.

آیا می دانید که می توانید URL های سفارشی برای ردیابی همه این تعامل های کاربر خاص و موارد دیگر ایجاد کنید؟ درسته.

نه تنها این ، بلکه بسیاری از معیارهای مختلف جذب کاربر برای ردیابی در Google Analytics وجود دارد که به شما کمک می کند تا آنچه را که در سایت شما اتفاق می افتد را بطور مؤثر تفسیر کنید.

خوشبختانه روشهای زیادی برای ممیزی معیارهای جذب کاربر وجود دارد تا مطمئن شوید آنچه انجام می دهید تأثیر مثبتی در سایت شما دارد.

7. شناسایی URL های سفارشی ایجاد شده برای اهداف ردیابی

نحوه بررسی

این یک چک آسان با Screaming Frog است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به سادگی می توانید تمام URL های اصلی را که توسط Screaming Frog خزیده شده است ، ممیزی کنید. از ویژگی جستجو در برنامه استفاده کنید تا URL های حاوی “utm” را جستجو کنید.

اگر آنها در وب سایت شما پیوند دارند ، باید در یک خزیدن Scogaming Frog ظاهر شوند.

پارامترهای UTM شناسه های منحصر به فرد هستند. با استفاده از پارامترهای UTM ، متخصصان سئو می توانند URL های منحصر به فردی را برای هر مؤلفه تبدیل تبلیغات ایجاد کنند که ممکن است یک صاحب سایت بخواهد آن را ردیابی کند.

همچنین می توانید در صفحات UTM در Google Analytics جستجو کنید ، زیرا آنها به آدرس اصلی صفحه GA برای آدرس های صفحه فرود وارد می شوند.

فقط کلیک کنید کسب> همه ترافیک> منبع / متوسط.

تمام URL های UTM شما که ایجاد کرده اید باید در اینجا نشان داده شوند.

ممکن است بخواهید برای راهنمایی در مورد نحوه استفاده از کدهای UTM برای ردیابی تبدیل ، این راهنما را در SEJ ، نوشته شده توسط آملیا ویلسون بخوانید.

اگر این مطلب را می خوانید و نمی دانید چگونه URL های UTM ایجاد کنید ، برنامه سازنده URL Google Campaign فقط ممکن است دستور پزشک باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

8- در Google Analytics میزان نرخ گزاف غیر طبیعی بالا را بررسی کنید

اگر میزان گزاف گویی شما به طور غیرطبیعی زیاد باشد (در دامنه 65٪ و بالاتر) می تواند به چیز دیگری (سرعت صفحه کند) ، طراحی کم کیفیت ، محتوای کم کیفیت یا سایر مواردی اشاره کند که باعث درگیری کم می شوند.

همچنین می تواند به این معنی باشد که مباحث شما مشغول کاربر نیستند.

مادی عثمان بخش فوق العاده ای را در فصل کتاب خود در ژورنال موتور جستجو در مورد چگونگی ردیابی معیارهای جذب کاربر در Google Analytics نوشت. معیارهای بیشتری برای راهنمایی او وجود دارد.

9. بررسیهای کاربران را بررسی کنید

بررسی کاربران یکی دیگر از معیارهای جذب کاربر است که می توانید برای بررسی اثربخشی استراتژی های سئو خود استفاده کنید.

اگر سایت شما جذب کاربر بزرگی ایجاد کند ، آنها به احتمال زیاد محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند.

اگر تعامل کاربر بزرگ در کسب و کار شما گسترش یابد ، آنها به احتمال زیاد بررسی های مثبت را ترک می کنند.

نحوه بررسی

فقط سایت های بررسی خود مانند Yelp ، BBB و سایر سایت های بررسی را بررسی کنید.

هر ماه معیارهای اندازه گیری را در این سایت ها نگه دارید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آنها به شما کمک می کنند ارزیابی کنند که آیا مشارکت کاربر سایت شما آنگونه که باید انجام می شود یا خیر.

بله ، آن غیر مستقیم عامل.

اما این می تواند از نظر عملکرد وب سایت شما یک عامل واقعی باشد.

افراد همچنین بازخوردهای وب سایت را در بررسی ها رها می کنند ، و می توانند یک شاخص عالی در مورد عملکرد (یا عدم) عملکرد سایت شما باشند.

توجه به این نکته مهم است که دقیقاً یک عامل تعیین کننده مستقیم نیست.

استثنائات همیشه وجود دارد

من در سایتی درگیر شدم که شخصی به عنوان “مرد مشهور به شهرت” استخدام شد تا به دنبال شرکت باشد و بررسی های منفی را ارسال کند.

بله ، این افراد وجود دارند.

در حالی که گاهی دلسردی مشتریان و کارمندان گذشته ممکن است مقصر باشد ، مواردی وجود دارد که مردان شهرت زیادی به دنبال شرکت ها می کنند و این کاری است که آنها در تمام طول روز انجام می دهند.

مراقب بررسی ها باشید و اطمینان حاصل کنید که چنین چیزی را خریداری نمی کنید.

به همین دلیل حسابرسی در این بخش از مشاغل شما مهم است زیرا بررسی ها همچنین می توانند بینش خوبی از نحوه عملکرد سایت شما توسط کاربران یا نبودن کاربران داشته باشند و همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده