9 عاملی که باید در استخدام یک آژانس جستجوگر در نظر بگیرید

استخدام آژانس جستجو یک تصمیم پیچیده و یک تعهد اساسی است.

در کنار بلوغ بازاریابی جستجو به عنوان یک صنعت ، شاهد کالاهای زیادی بین آژانس ها و مشاوران هستیم.

کلمات هشدار دهنده مانند “خدمات کامل” یا “متخصصان” در وب سایت ها ، در زمین ها و در طبیعت معمول هستند.

این واقعیت که ما اکنون آژانس ها ، مشاوران و پزشکان زیادی داریم که برای چندین دهه کار SEO و PPC انجام داده اند – به علاوه مانع ورود نسبتاً آژانس های جدید ، مشاوران و فریلنسرها به این معنی است که تنوع زیادی در ارائه دهندگان مناسب وجود دارد.

در انتخاب آژانس جستجو به دنبال چه چیزی می گردید؟

در اینجا 9 عاملی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد نیازهای منحصر به فرد برند شما مورد بررسی قرار گیرد.

1. فرآیند و روش

هر یک از متخصصان و متخصصان SEO یا PPC دارای روند و رویکردی برای نحوه انجام کار خود هستند.

شما قطعاً می خواهید در مورد آن بیاموزید.

با تغییر در الگوریتم های جستجو و شبکه های تبلیغاتی ، در مورد مواردی که در مورد آنها صحبت می کنند و چگونگی جاری ماندن آنها یادداشت کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یکی از خطرات کار با آژانسی که باعث ایجاد اصطلاحات و اصطلاحات فنی می شود این است که آنها از روش های قدیمی استفاده می کنند.

ممکن است بخواهید ابزارها و اصطلاحات مورد استفاده را جستجو کنید تا مطمئن شوید از به روز بودن و مرتبط بودن آن مطمئن هستید.

خطر دیگر این است که آنها در صحبت در سطح موضوعی تبحر دارند ، اما برای اجرای یک استراتژی فراتر از بهینه سازی برخی از برچسب ها و کپی کردن ، عمق کافی ندارند.

شما قطعاً می خواهید یک نمونه طرح را ببینید تا بدانید آنها چگونه کار خود را سازماندهی می کنند.

به دنبال نمونه های اخیر نتایج قابل اندازه گیری برای دیگران نیز باشید.

شما باید اطمینان داشته باشید که آنها در بالای بازی خود هستند و قرار نیست همیشه هنگام کار با شما درگیر جبران یا آتش زدن باشند.

2. سطح سفارشی سازی

چالشی که صرف نظر از اینکه با چه کسی برای خدمات بازاریابی جستجو شریک هستید ، باقی می ماند ماهیت نامحسوس محصول کار و خدمات ارائه شده است.

گفتن همه موارد یکسان یا حتی موارد صحیح برای برنده شدن قرارداد آسان است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هر آژانس جستجوی احتمالی چقدر زمان صرف کرده است تا در مورد تجارت و اهداف شما س askingال کند تا اینکه به شما بگوید راه حل آنها چیست؟

ما می خواهیم آژانس جستجوی ما فرآیند و برنامه ای داشته باشد (نگاه کنید به بالا). اما ما طرح خارج از قفسه یا یک اندازه مناسب را نمی خواهیم.

مقاله پیشنهادی  Google استارت‌آپ AR را در Shift to Ambient Computing خریداری کرد

حتی اگر آنها آژانس برتر صنعت شما هستند ، برای فهمیدن که چه مقدار از طرح سفارشی و متناسب با اهداف و معیارهای تجاری شما طراحی شده است ، فقط به معیارها و روند آنها متمرکز نیستید ، آنها را فشار دهید.

3. ضبط آهنگ قابل تأیید

از پرسیدن درباره مشتریان ، درخواست مطالعات موردی ، بررسی منابع و خواندن بررسی ها خجالتی نباشید.

سابقه و سابقه آژانس جستجو می تواند چیزهای زیادی بگوید.

یک دلیل ممکن است به دلایلی از جمله افزایش سریع سرعت ، استخدام ضعیف ، نرخ گردش مالی زیاد یا تغییر کانون در یک سطح سال دیگر نباشد.

به دنبال موارد استفاده اخیر باشید و از هر آژانس بخواهید که چه چیزی باعث ایجاد یک همکاری خوب می شود و چه چیزی باعث نمی شود ، به نظر آنها.

از آنها بپرسید که بزرگترین چالشها در نامزدی شما چیست.

دلایل مشترکی بخواهید که تعاملات PPC یا SEO کار نمی کنند.

آنچه در اینجا به دنبال آن هستید ، سطح خاصی از صداقت است.

این فرآیند می تواند بازنگری ارزشمندی در مورد اینکه آیا برند شما برای این نمایندگی خاص نیز مناسب است یا خیر.

4. ثبات در سرویس

سئو زمان می برد و یک روند مداوم است.

در طول زمان نیز کمپین های جستجوی پولی عالی ساخته و مقیاس می شوند.

به علاوه ، یادگیری و ادغام هر دو SEO و PPC می تواند بینش معنی داری ارائه دهد.

مطمئناً ، یک آژانس می تواند به شما بگوید که آنها مدت طولانی در تجارت بوده اند.

هر چند عمیق تر حفاری کنید.

چه مدت است که آنها بهینه سازی جستجو را انجام می دهند؟

نرخ ماندگاری مشتری آنها در طول زمان چقدر است؟

نرخ نگهداری کارمندان آنها چقدر است؟

همچنین ، تمرکز آنها چیست؟

امیدوارم ، جستجو قسمت عمده ای از آن باشد و در طولانی مدت به آن متعهد باشند. اگر آنها در حالت رشد هستند ، مطمئن شوید که می توانند آنچه را که برای حساب شما اتفاق می افتد هنگام رشد بیان کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

5. گواهینامه ها و صلاحیت ها

گواهینامه ها و گواهینامه ها اغلب داده شده یا حداقل هستند.

بیشتر آژانس های جستجوگر نشان Google Partner را نمایش می دهند و می توانند در مورد تحلیلگران مجاز خود صحبت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه با کدام اعضای تیم خاص کار می کنید و سطح تجربه و آموزش آنها را فشار دهید.

آژانس های کوچک ممکن است یک تحلیلگر به شما بدهند.

آژانس های بزرگتر ممکن است رویکرد تیمی داشته باشند.

صرف نظر از این ، شما نمی خواهید عملکرد جستجوی شرکت شما با تجربه یا ایده های یک یا دو نفر محدود شود.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان بر SEO در بازارهای کوچک تسلط یافت [CASE STUDY]

در مورد افرادی که قرار است با آنها کار کنید و اینکه آیا آنها به عنوان تیم توسعه یافته تیم شما عمل می کنند یا صرفاً خدمات یا کالایی را ارائه می دهند ، تحقیق کنید.

6. اسناد و اندازه گیری

شما به احتمال زیاد موفقیت شراکت در روابط نمایندگی را بر اساس عملکرد خواهید سنجید.

در اوایل کار خود به عنوان بازاریاب جستجو ، من یک درس سخت آموختم که در اندازه گیری موفقیت های خود به اندازه کافی عمیق نیستم. من خوشحال بودم تا زمانی که معیارهای جستجو در حال بهبود و خوب به نظر می رسند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در چند مورد ، وقتی در آن جدول نشسته بودم و شماره های سبز و نمودارهایم را که بالا و راست بالا رفته بودند نشان می دادم ، گزارش خود را آنچنان عمیق ادغام نکرده بودم که بدانم همه این موارد تبدیل شده اند.

در واقع ، هیچ یک از معیارهای من اهمیتی نداشت زیرا هیچ تجارت جدیدی ایجاد نشده است.

آخ.

اطمینان حاصل کنید که سطح گزارشگری را انتظار دارید ، نمایندگی از نظر ادغام با داده های فروش یا CRM شما تا چه حد عمیق خواهد بود و آیا آنها می توانند حلقه را برای نسبت دادن عملکرد به تلاش خود ببندند.

آخرین چیزی که می خواهید این است که شش ماه به یک کمپین یا رابطه با یک آژانس بروید و از کارکرد آن مطلع نشوید.

7. مردم

قطعاً می خواهید افرادی را که با آنها کار می کنید دوست داشته باشید و بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

جستجو (به ویژه سئو) می تواند به همکاری زیادی از طریق آژانس و مشتری نیاز داشته باشد.

  • انتظارات هر دو طرف چیست؟
  • آیا با افرادی که در حال پیاده سازی و بهینه سازی هستند کار خواهید کرد؟
  • یا ، آیا سطح خدمات حساب یا مدیریت پروژه وجود دارد؟
  • تماس اصلی شما کیست؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دریافت تعریف مشخصی از نقش ها ، مسئولیت ها و داشتن طول عمر در این روابط مهم است.

اگر ما در حال سرمایه گذاری برای کمک به افراد هستیم که به عنوان تیم توسعه دهنده تیم ما کار می کنند و آنها نیز در حال اجرای برنامه هستند ، احتمالاً ما نیز دوست داریم که در این راه با آنها کار کنیم.

8. ارتباطات

در تجربه من به عنوان یک رهبر آژانس ، ارتباطات اغلب ریشه در روابط آزار دهنده جستجوگر و روابط مشتری دارد.

هیچ نمایندگی و هیچ شخصی کامل نیست (این امر مربوط به مشتری نیز می شود).

با این حال ، برای جلوگیری از اشتباهات و مسائل می توان کارهای زیادی انجام داد.

مقاله پیشنهادی  Google می گوید متفاوت بودن به بهبود رتبه بندی کمک می کند

هنگام استخدام یک آژانس جستجو ، درک خطوط ارتباطی ، نقش در ارتباطات و ابزارهای ارتباطی ارائه شده بسیار مهم است.

این شامل استفاده از ایمیل ، اسلک ، تلفن ، متن ، سیستم های مدیریت پروژه و موارد دیگر است.

یافتن تناسب و روشهای مناسب برای برقراری ارتباط مهم است.

به همان اندازه مهم این است که اطمینان حاصل شود که ارتباطات برنامه ریزی شده و به خوبی جریان می یابد.

در بیشتر موارد ، من دریافته ام که بهترین کار ارتباطی و چابکی بیشتر است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

روزهای صرف یک هفته برای ایجاد یک عرشه فانتزی و ارائه ماهانه به مشتری از بین رفته است.

غرق شدن در ساعاتی برای ارائه رسمی ، کار بیهوده ای است.

اطمینان حاصل کنید که آژانس حرفه ای است و همه چیز را دکمه دار کرده است ، اما خسته کننده و بیش از حد رسمی نیست.

شما نمی خواهید پس از امضای قرارداد ، ساعتها هدر رفته در ارائه ها و مسابقات غیرضروری را بپردازید.

9. همکاری

با تکیه بر مانترا نه چندان رسمی و در عین حال حرفه ای که در بالا به آن اشاره شد: شما آژانسی را می خواهید که بخواهد در تیم شما عضویت داشته باشد.

این ممکن است به اندازه کلیشه کلمه مشارکت به نظر برسد اما برای درک اینکه مشتری چقدر موفقیت شما را می خواهد فشار آورد.

امیدوارم ، آنها درک کنند که موفقیت شما به موفقیت آنها منجر خواهد شد.

سیلوها مدت هاست که دیگر در بازاریابی جستجو جستجو نشده اند.

همکاری برای تأیید به موقع ، برنامه ریزی محتوا ، ادغام داده های فروش و بازخورد مداوم مهم است.

من بسیاری از مشتری ها را نمی شناسم که برایشان مهم نیست که بدانند چه اتفاقی می افتد و فقط چند بار در سال چک می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اطمینان حاصل کنید که سطح همکاری چگونه خواهد بود و آژانس از لحاظ شریک بودن یا ادغام تیم در تلاش شما را چگونه می بیند.

استخدام یک آژانس جستجوگر وقت و تلاش برای درست کردن آن را دارد

واقعیت این است که هر نمایندگی مناسب هر مشتری نیست.

یک آژانس جستجوگر ممکن است از دانش فنی لازم ، استراتژیهای متناسب با اهداف مشتری و ارتباطات خوبی برخوردار باشد.

اما اگر همه جعبه های شما را علامت گذاری نکرد ، باید به جستجوی خود ادامه دهید.

آرزوی من برای شما این است که با در نظر گرفتن صحیح عواملی که باعث ایجاد یک همکاری طولانی مدت موفق ، سودآور و لذت بخش می شود ، مناسب و صحیح را پیدا کنید.

منابع بیشتر: