9 اشتباه در PPC که بر موفقیت تأثیر می گذارد

آیا کمپین های PPC شما در بالاترین سطح ممکن عمل می کنند؟

شاید. یا شاید نه

مهم نیست که با چه نوع شرکتی کار می کنید ، صنعت یا اندازه آنها.

بسیاری از اشتباهات خاص وجود دارد که بر موفقیت PPC شما تأثیر می گذارد. این مقاله 9 مورد از این اشتباهات را برجسته می کند.

برخی از این اشتباهات PPC واضح است ، در حالی که برخی دیگر منجر به مسائل پنهانی می شود که مانع عملکرد نهایی می شوند.

توجه: این مقاله در اینجا با جزئیات دقیق اشتباهات Google Ads را مرور نخواهد کرد. اگر به دنبال آن هستید ، کارهای عالی سوزان ونوگراد را در مورد آن موضوع بررسی کنید.

اشتباه PPC 1: تعریف نکردن موفقیت

اگر تعریف نکنید که موفقیت چگونه به نظر می رسد ، در هنگام راه اندازی ، مدیریت و اندازه گیری کمپین های PPC نمی توانید تصمیماتی عینی و واقعی بگیرید.

با اهداف عالی تجارت ، اهداف بازاریابی یا اهداف دقیق تر شروع کنید.

سپس به عقب برگردید تا به این نتیجه برسید که بتوانید تأثیر PPC بر سازمان را ببینید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به حداکثر تعداد هدایت ، فروش ، بازدید ، بازدید یا سایر معیارهای اصلی مهم برسید.

در صورت نیاز ، یک پیش بینی رسانه PPC ایجاد کنید.

اعداد را کار کنید تا مطمئن شوید که بودجه و انتظارات عملکردی را به درستی تنظیم کرده اید.

اشتباه PPC 2: عدم درک قیف

در حالی که اولویت معمولاً باید روشن کردن تلاش های PPC و گرفتن میوه کم آویز – پایین تبدیل قیف باشد – اگر در آنجا متوقف شوید ، این یک روش کوتاه بینی است.

این ساده لوحی است که فکر می کنم همه بازدید کنندگان وب سایت من به سایت می آیند و در آن بازدید تغییر می دهند.

مطمئناً شرایط منحصر به فردی وجود دارد که درصد بالایی تبدیل می شود و کلمات کلیدی خاص یا هدف گذاری نمایش در سطح بالایی انجام می شود.

با این حال ، نادیده گرفتن بقیه قیف ، فرصت های زیادی را روی میز می گذارد.

قیف خود را بسازید.

برای درک اینکه سفر مشتری چگونه است ، از تجزیه و تحلیل ، نقشه برداری حرارتی و ابزارهای UX استفاده کنید.

برای باز کردن ، پشتیبانی و بستن معامله با تبدیل ، از PPC استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مقادیر ، بودجه ها و تمرکزهای مختلف را روی کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، محتوای آگهی و صفحه های اصلی برای مکان شخصی قرار دهید.

برای انتقال آنها از طریق بازاریابی مجدد ، از آنها استفاده کنید.

فراتر از هدف گذاری پاسخ مستقیم پایین قیف بروید.

اشتباه PPC 3: فاقد ردیابی تبدیل یا KPI

قیف مهم نیست و تلاش ما برای موفقیت (یا عدم موفقیت) بدون سطح ردیابی و اندازه گیری مناسب دشوار است.

مقاله پیشنهادی  بهترین کانالها برای نمایش کار شما

همه مبارزات PPC منجر به فروش یا هدایت نمی شوند.

چه در بالای آگاهی از قیف باشد ، چه در میانه درگیری قیف و چه در حمایت از یک هدف تجاری که به صورت آنلاین قابل اندازه گیری نیست ، همیشه یک موفقیت وجود دارد.

اگر تبدیل دارید ، مستقیماً آنها را ردیابی کنید.

اگر اهداف نامزدی دارید ، آنها را تعریف و پیگیری کنید.

اگر اهداف آگاهی دارید ، آنها را تعریف و پیگیری کنید.

با PPC و سایر رشته ها و کانال های بازاریابی دیجیتال ، توانایی شناخت را داریم.

ندانستن یک اشتباه بزرگ است که باعث می شود مبارزات PPC له شود یا فرصت برای به دست آوردن بودجه مورد نیاز برای به حداکثر رساندن آن در بلند مدت ، مانع شود.

اشتباه PPC 4: بودجه بندی مبلغ اشتباه

امیدوارم ، ما تکالیف خود را انجام دهیم و تمام تلاش خود را برای تولید آنچه که نیاز داریم انجام دهیم.

یکی از بزرگترین چالش های PPC هزینه های بیهوده است.

برعکس ، هزینه نکردن کافی نیز یک چالش است.

یکی از اولین کارهایی که من هنگام به دست گرفتن یک کمپین PPC موجود انجام می دهم این است که قبل از تلاش برای افزایش بودجه به دنبال روش های کاهش زباله باشم.

این مربوط به هدف گذاری ، پیشنهادات و طیف گسترده ای از بهترین عملکردها ، عناصر رقابتی و موارد دیگر است.

من به سراغ کسانی که در اینجا هستند نمی روم ، اما لطفاً بدانید که اگر سوالی در مورد کارآیی هزینه ها وجود دارد ، باید حسابرسی کنید و مواد زائد را جستجو کنید.

از طرف مقابل ، مدیران PPC همیشه بودجه بیشتری می خواهند.

چندین کلید برای باز کردن قفل بودجه بیشتر وجود دارد. زدن اهداف یکی از آنهاست.

صادق بودن با آنچه چشم انداز است ، اطمینان از اینکه بازدهی نزولی نداشته اید و تلاش برای KPI مانند ROAS بسیار مهم است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این اشتباه است که نمی دانیم فرصت های افزایش بودجه و داشتن ارتباط آزاد در مورد آن با ذینفعانی که بودجه کلی PPC را کنترل می کنند چیست.

اشتباه PPC 5: ساختن صفحات فرود یک فکر بعدی

اجرای نمایش در Google Ads ، Microsoft Advertising و موارد دیگر مرحله اول است.

با این حال ، تمرکز بر روی آن سیستم عامل ها یک مشکل است.

من اشاره کردم که متخصصان سئو در همکاری باید عمیق تر شوند.

این بدان معنا نیست که PPC از حالت قلاب خارج است.

اگر تمرکز زیادی بر اینکه کجا ترافیک می فرستید و چطور به شما کمک می کند کار رسیدن به مرحله بعدی قیف یا تبدیل را انجام ندهید ، اشتباه می کنید.

ما می توانیم دقیق ترین تنظیمات حساب ، تحقیق ، هدف گیری و میزان مشارکت را در کمپین های خود داشته باشیم.

با این حال ، اگر ما در حال ارسال ترافیک به صفحات اشتباه هستیم ، باعث بازگشت می شویم و به مرحله بعدی یا تغییر کار فکر نمی کنیم ، تلاش های ما کمرنگ یا هدر می رود.

بر روی صفحه مقصد ، تجربه کاربر ، محتوا ، پیام رسانی و اهداف هر تبلیغی که برای هدایت بازدید به سایت استفاده می کنید تمرکز کنید.

بله ، شما احتمالاً روی نمرات کیفیت متمرکز شده اید ، اما فراتر از این فکر کنید.

در اینجا چه هدفی وجود دارد و چگونه می توانم به سمت آن رانندگی کنم وقتی که آنها قدم اول را برداشتند و از تبلیغ من کلیک کردند.

اشتباه PPC 6: فقط به فکر خودمان هستیم

از تحقیق در مورد رقابت خود صرف نظر نکنید.

بله ، ما در صنعت خود پیام ، مارک تجاری و صلاحیت های منحصر به فردی داریم.

نه ، ما احتمالاً تنها کسانی نیستیم که در فضای خود تبلیغ می کنیم.

اینکه فقط به واژگان ، محصولات ، خدمات و محتوای خود نگاه کنیم ، یک اشتباه بزرگ است.

ما باید ببینیم چه چیزی در همان کلمات کلیدی که هدف قرار داده ایم تبلیغ می شود.

ممکن است مجبور شویم قدم از صحنه خودمان برداریم تا به مخاطبان هدف خود برسیم.

اگر اصطلاحات مارک دار خودمان را داشته باشیم ، اصطلاحاتی که واقعاً باریک هستند یا حجم جستجو زیادی ایجاد نمی کنند ، باید شاخه های خود را گسترش دهیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ممکن است استفاده از اصطلاحی که در واژگان ما نیست اشتباه باشد.

بسیاری از روش های خلاقانه و هوشمندانه برای هدف قرار دادن اصطلاحات وجود دارد که معمول است ، اما مواردی نیست که ما می خواهیم استفاده کنیم.

به عنوان مثال ، اگر شما یک جامعه بازنشستگی در سطح بالایی هستید که زندگی مستقل ، زندگی مساعدت شده و پرستاری ماهر را ارائه می دهید – و مخالف اصطلاحات “خانه سالمندان” و هر چیزی هستید که “امکانات” در آن دارد – پس باید بهش فکر کن.

واقعیت این است که افراد به دنبال خانه سالمندان می گردند.

شاید لازم باشد آن اصطلاح را هدف قرار دهید.

سپس می توانید با استفاده از نام تجاری خود در مورد اینکه چرا خانه سالمندان نیستید صحبت کنید.

شما یک جامعه برتر و دارای موقعیت متفاوت هستید.

شما باید پیدا شوید ، با بازار هماهنگ باشید و سپس مارک و پیشنهادات منحصر به فرد خود را بفروشید.

اشتباه PPC 7: هدف گیری نادرست

اگر در پاسخ به س questionsالات زیر منطقه خاکستری یا ابهام داریم:

  • ما سعی در رسیدن به چه کسی داریم؟
  • پرسونا چیست؟
  • چه چیزی را جستجو می کنند؟
  • آنها کجا واقع شده اند؟
  • آنها چگونه رفتار می کنند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به علاوه مجموعه ای از س questionsالات بیشتر درباره مخاطبان هدف ما – ما با مشکل روبرو هستیم.

مقاله پیشنهادی  نحوه کسب گواهینامه تبلیغات Google شما

گوگل ، مایکروسافت و سایرین خواه پول ما را بگیرند خواه PPC کار کند یا نه.

این یک واقعیت و یک واقعیت است.

برای اشتباهات یا هدف گیری ضعیف هیچ گونه بازپرداختی صورت نمی گیرد.

PPC اشتباه 8: در حال اجرا با خلبان خودکار

بله ، برخی از سیستم عامل های نرم افزاری عالی وجود دارند که برای مدیریت حساب های شما از یادگیری ماشین استفاده می کنند.

با این حال ، این ابزارها و روبات ها در جلسات بازاریابی ، جلسات مشتری شرکت نمی کنند و باید شخصاً پاسخگوی نتایج باشند.

شما ، تیم یا فروشندگان این کار را انجام می دهید.

اشتباه نکنید که زیاد به ربات ها رجوع کنید.

بدانید چه تصمیماتی توسط فناوری گرفته می شود و چه تصمیماتی توسط انسان گرفته می شود.

بدانید چه چیزهایی باید در اختیار داشته باشید ، چه چیزهایی را می توانید کنترل کنید و چند بار نیاز به مداخله دارید.

آیا PPC خود را کاملاً با انسان انجام می دهید؟

عالی!

با استفاده از نرم افزار و داشتن فرایندی برای نظارت ، به روزرسانی و اصلاح؟

عالی.

هر ماه یا سه ماه یک بار به آن نگاه می کنید و به داده ها و عملکرد واکنش نشان می دهید؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اشتباه!

اشتباه PPC 9: نادیده گرفتن به روزرسانی های Google Ads

از متغیرهای الگوریتم جستجوی ارگانیک بسیار ساخته شده است که به نظر می رسد اخبار جستجو هرگز به روزرسانی های PPC را لمس نمی کند.

بدانید که گوگل ، مایکروسافت و دیگران سیستم های خود را تغییر می دهند.

به روزرسانی ها و اطلاعیه های قابل توجهی وجود دارد.

نادیده گرفتن اخبار مربوط به تغییر در مزایده ها ، پیشنهادات ، ساختار آگهی ، طرح بندی صفحه SERP و موارد دیگر اشتباه بزرگی است.

به روز باشید و این واقعیت را فراموش نکنید که موتورهای جستجو برای کمک به مخاطبان اصلی (جستجوگران) ، تبلیغ کنندگان و به طور کلی خود ، سیستم عامل های خود را به روز می کنند و تغییر می دهند.

نتیجه

PPC برای موفقیت به مهارت و تجربه فنی نیاز دارد.

ممکن است به نظر برسد که برای برخی از شرکت ها کارساز نیست.

یا ممکن است تا حدی کارساز باشد.

اشتباهاتی که بدیهی است به درستی سرزنش می شوند.

با این حال ، بسیاری از اشتباهات زیر هود وجود دارد که اتفاق می افتد و غالباً بر یکدیگر تأثیر می گذارند.

با دانستن و کار کردن با اشتباهات خاص یا اشتباهات احتمالی ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که PPC عکس منصفانه ای دریافت می کند ، به پتانسیل کامل خود می رسد و در گوشه ای از تیم ها و بودجه های بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی نوشته نمی شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع بیشتر: