8 کاری که فروشندگان آمازون برای آمادگی در فروش Q4 باید انجام دهند

هر ماه نوامبر ، فروشندگان آمازون از هیجان سر و صدا می کنند.

در فصل تعطیلات نوامبر و دسامبر ، فروشندگان می توانند به اندازه بقیه سال در مجموع فروش خود را انجام دهند.

آمادگی شرکت برای فروش سه ماهه چهارم (Q4) می تواند سودآوری آن را برای سال 2020 ایجاد کند.

در سال جاری ، پتانسیل بیشتری برای فروش وجود دارد زیرا همه گیری مردم بیشتر از هر زمان دیگری را به سمت خرید آنلاین سوق داده است.

این امر همچنین باعث ایجاد زنجیره تأمین گسترده و چالش تدارکاتی برای آمازون و فروشندگان مستقل آن شده است.

در حالی که پیش بینی سال 2020 غیرممکن است ، پیروی از بهترین روش های شناخته شده می تواند به فروشندگان کمک کند تا برای رونق فروش کریسمس امسال آماده شوند.

1. تدارکات خود را محکم کنید

ما به مشتریان خود گوشزد کرده ایم که امسال بیش از هر تاریخ دیگری ، تدارکات عامل اصلی موفقیت در Q4 است.

معمولاً پشتیبان گیری از انبارهای آمازون را زمانی بین اکتبر و نوامبر مشاهده می کنیم.

امسال انبارها از ماه ژوئن تاخیر قابل توجهی در دریافت دریافت کرده اند.

از آنجا که فروشندگان در پایان سال خود را برای طوفان فروش تعطیلات آماده می کنند ، انتظار می رود که انبارها در دریافت محصولات حتی کسادتر شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه معمولاً هفت روز طول می کشد تا دوباره بارگیری شود ، ممکن است سه یا چهار هفته مصرف کند.

آمازون اخیراً چندین محدودیت جدید را اعلام کرده است که نحوه فروش مجدد موجودی Fulfillment توسط Amazon (FBA) توسط فروشندگان را تغییر خواهد داد.

این شرکت بسیاری از محصولات را محدود به ذخیره مجدد هر بار بیش از 200 واحد کرده است.

علاوه بر این محدودیت ، آمازون فضای ذخیره سازی برای بسیاری از فروشندگان را نیز به شدت محدود کرده است.

این بدان معناست که فروشندگان باید بارهای کوچکتر و مکررتر را به آمازون بفرستند.

همانطور که انبارها شلوغتر شده و زمان دریافت آنها افزایش می یابد ، فروشندگان می توانند در پرتحرک ترین فصل سال با سهام انبوهی روبرو شوند.

در اینجا چند استراتژی وجود دارد که ما برای آماده سازی بهتر برای حمل و نقل Q4 توصیه می کنیم.

از استفاده کمتر از کامیون (LTL) اجتناب کنید

در حالی که محموله های LTL به طور کلی هزینه کمتری نسبت به بسته های کوچک دارند (ارسال از طریق UPS با حمل و نقل مشترک آمازون) ، دریافت آمازون مدت بیشتری طول می کشد.

اطمینان حاصل کنید که برای تسریع در حمل و نقل ، از بسته های کوچک یا بارهای کامل (FTL) استفاده می کنید.

اگر کلاً به Premium Placement علاقه مند هستید ، می خواهید فوراً برای آن درخواست دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پایین SKU خود را پایینs

اگر در کل میزان ذخیره موجودی که می توانید حمل کنید محدود شده اید ، کاهش SKU خود را در نظر بگیرید.

این به شما امکان می دهد محصولات بیشتری را از هر SKU ارسال کنید و زمان طولانی تری از موجودی را ارائه دهید.

آماده باشید تا محوری تاجر تحقق یابد

این یک بهترین عمل پذیرفته شده است که داشتن پیشنهاد FBA برای موفقیت در آمازون بسیار مهم است ، اما امسال چیزی غیر عادی است.

در حالی که داشتن پیشنهادات Prime برای همه محصولات خود هنوز توصیه می شود ، شما همچنین باید یک SKU Merchant Fulfilled (MF) ایجاد کنید و سهام داشته باشید تا بتوانید از محل یا شریک زندگی 3PL خود حمل کنید.

اگر محصول شما از طریق FBA به دلیل تأخیر یا محدودیت ذخیره سازی قابل تهیه نیست ، داشتن این گزینه MF برای افزایش فصل فروش تعطیلات بسیار مهم است و به شما امکان می دهد کل فروش خود را برای سال به حداکثر برسانید.

مقاله پیشنهادی  کانال بازاریابی مناسب به شما امکان می دهد تا به سرعت محور شوید: خردمندانه را انتخاب کنید

به طور کلی ، سفارشات MF به سرعت محصولات موجود از طریق FBA به فروش نمی رسند.

اما کالای MF شما در صورت عدم ارائه پیشنهادات FBA دیگر و یا اینکه رقبای شما نیز به دلیل محدودیت و تأخیر در حمل و نقل ، از جعبه خرید خارج شده اند ، به فروش می رسد.

ما دیده ایم که در اوج قفل شدن ، بسیاری از پیشنهادات MF حتی به دلیل تأخیر در انبارهای آمازون ، حتی بهتر از پیشنهادات FBA فروخته می شوند.

2. لیست های خود را حسابرسی کنید

Q4 می تواند تعداد چشم محصولات شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ، وقتی بازدید از لیست شما ایجاد می شود ، بازدیدکننده تبدیل می شود.

تأیید بهینه بودن لیست های شما و پیروی از بهترین روش های صنعت می تواند به آنها کمک کند تا با ثبات تر تبدیل شوند.

پس از بهینه سازی اولین بار ، به عقب برگردید و تعیین کنید که آیا تغییرات شما در افزایش تبدیل شما مثر بوده است.

با پایین آوردن جزئیات گزارش فروش و ترافیک محصول خود و مشاهده درصد جلسه واحد ، که اساساً نرخ تبدیل شما در آمازون است ، می توانید این مورد را دقیقاً مشخص کنید.

شما می توانید از ابزارهای مختلفی برای آزمایش A / B لیست محصولات خود مانند Splitly یا Sellerly (در حال حاضر رایگان) استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آمازون همچنین دارای یک ابزار آزمایش تقسیم ، “مدیریت با آزمایش” است ، اما ، از زمان نگارش این مقاله ، استفاده از آن محدود به آزمایش محتوای A + شما است.

اوایل این ماه در کنفرانس Amazon Accelerate اعلام شد که مدیریت آزمایشات خود را برای آزمایش عناوین و گلوله ها نیز گسترش دهید.

همچنین می توانید از داده های موجود در گزارش تفصیلی فروش و ترافیک توسط Child برای شناسایی تغییرات بازدیدها ، جلسات و صفحه صفحه استفاده کنید.

3. استراتژی تبلیغات خود را مرور کنید

اکنون زمان بررسی کمپین های تبلیغاتی فعلی شما و اطمینان از این است که:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • استفاده صحیح از یک ساختار مبارزاتی.
  • به کارگیری چندین نوع مسابقه.
  • پیشنهاد کلمات کلیدی بی اثر

مشتریان احتمالی معمولاً از ما می پرسند که چه زمانی باید تبلیغات خود را افزایش دهند تا عملکرد را در فصل تعطیلات بهینه کنند.

پاسخ به این سادگی ها نیست.

نمی خواهید منتظر اوج فصل خود باشید تا تبلیغات خود را افزایش دهید.

توصیه می کنیم تبلیغات خود را حداقل 90 روز قبل از شروع فصل شروع کنید.

در یک کمپین تبلیغاتی ممکن است 30 روز طول بکشد تا تمام کلمات کلیدی شما به طور منظم نمایش داده شوند.

علاوه بر این ، تعداد کمتری از رقبای شما قبل از فصل اوج تبلیغات را انجام می دهند ، که استفاده از تبلیغات برای رتبه بندی کلمه کلیدی را از نظر ارگانیک آسان تر می کند.

4. بر رتبه بندی کلمات کلیدی تمرکز کنید

هنگامی که استراتژی تبلیغات خود را توسعه می دهید و لیست های خود را حسابرسی می کنید ، مهم است که مشخص کنید کدام یک از کلمات کلیدی را می خواهید کاملاً متمرکز کنید.

مشتریان بالقوه اغلب با ما تماس می گیرند که می گویند: “ما لیست های خود را بهینه کرده ایم و همه کارهایی را که می توانیم انجام داده ایم ، اما به دلایلی ، محصول ما هنوز در حال حرکت نیست.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور کلی ، آن دسته از فروشندگان عبارات کلیدی کلیدی را که مشتریانی را جذب می کنند که در آخر خرید یک محصول را جذب می کنند ، شناسایی نکرده اند.

در آمازون ، مشتریان محصولات را عمدتا از طریق جستجو پیدا می کنند.

شما باید عبارات کلیدی خاصی را مشخص کرده باشید که:

  • خریداران بسیار مرتبط را به ارمغان می آورد.
  • برای جستجوی خریداران بالقوه کافی ، حجم جستجو کافی داشته باشید.
  • در بودجه تبلیغات خود برای ایجاد تبدیلاتی برای رتبه بندی در صفحه اول قرار دارید.
مقاله پیشنهادی  Google توصیه می کند هنگام مهاجرت سایت ها از استفاده از پیوندهای nofollow استفاده کند

5. استرس سیستم های خود را آزمایش کنید

با توجه به چالش های احتمالی دریافت و حمل و نقل که بسیاری پیش بینی این Q4 را دارند ، بازرگانان بیش از هر زمان دیگری علاوه بر ارائه پیشنهادات FBA برای اقلام خود ، به دنبال سفارشات MF از محل خود هستند.

اگر در برخی از مواقع این فصل تعطیلات قصد دارید سفارشات MF را متمرکز کنید ، توصیه می کنیم اکنون که سفارشات کمتری وجود دارد ، سیستم های داخلی خود را آزمایش کنید.

تو باید:

  • آزمایش کنید که تیم شما در روز واقعاً چه تعداد سفارش می تواند ارسال کند
  • بررسی کنید که زمان دستیابی شما در سطح کارکنان فعلی شما کار خواهد کرد
  • مشخص کنید که برای سهولت حمل و نقل از مکان خود ، چه لوازم یا ابزارهای اضافی را باید خریداری کنید

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر تیم شما برای کمک به حمل و نقل اضافی نیاز به قرارداد با یک ارائه دهنده 3PL (تدارکات شخص ثالث) دارد یا اگر در روند کار شما مواردی وجود دارد که با سرعت بالا آزمایش نکرده اید ، اکنون زمان انجام این کار است.

مطمئن شوید که سیستم شما برای دستیابی به افزایش فروش MF آماده است تا مقیاس بندی کند.

هنگام عقد قرارداد با 3PL ، باید اطمینان حاصل کنید که محصولات همیشه به موقع حمل می شوند و شخصی در تیم شما نرخ حمل و نقل دیررس شما را مشاهده می کند و در صورت لزوم پیشنهادات MF را حذف می کند.

مهم: داشتن نرخ حمل و نقل دیرهنگام بیش از 4٪ می تواند به سرعت منجر به تعلیق حساب شود.

آزمایش فرآیندهای خود با برخی از پیشنهادات MF به شما کمک می کند تا تغییراتی را که باید در سیستم خود ایجاد کنید شناسایی کنید.

همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا در سیستم آمازون سوابق را شناسایی کنید.

به عنوان مثال ، اگر کسی حمل و نقل یک روزه را انتخاب کند ، این مدت زمان رسیدگی بیشتر را لغو می کند ، به این معنی که شما زمان کمتری برای حمل آن کالا دارید.

سیاست آمازون این است که دانستن این موارد باعث تعلیق احتمالی شما نمی شود ، بنابراین مطمئن شوید که سیستم را قبل از اندازه گیری به خوبی درک کرده اید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

6. زنجیره تأمین خود را مدیریت کنید

تغییر تقاضا و قفل قفل در سراسر جهان نگرانی های زنجیره تأمین نگران کننده ای ایجاد کرده است.

این بدان معنی است که اجزای کالای کالای فیزیکی شما ممکن است به تأخیر بیفتد.

همچنین می تواند در دسترس بودن لوازم حمل و نقل یا بسته بندی شما را به خطر بیندازد.

همانطور که وارد Q4 می شویم ، بسیار مهم است که شما برای تولید مجدد کالاهای خود وقت اضافی در نظر بگیرید و در ردیابی در دسترس بودن تمام لوازم مورد نیاز برای تحقق محصول خود فعال باشید.

همچنین ممکن است بخواهید نظارت بر رقبای اصلی خود را برای تعیین زمان انباشت سهام شروع کنید.

اگر رقبا مرتباً موجودی خود را از دست می دهد ، ممکن است بخواهید هزینه تبلیغات خود را افزایش دهید تا محصولات آنها یا کلمات کلیدی مارک دار آنها را هدف قرار دهد تا در صورت عدم موجودی در فروش ، فروش آن را از بین ببرد.

ذخیره سهام می تواند برای رتبه بندی کلمات کلیدی ارگانیک شما مضر باشد.

اگر به نظر می رسد موجودی شما تمام می شود ، توصیه می کنیم:

  • کوپن های قابل برش یا کدهای تخفیف را حذف کنید.
  • هزینه های تبلیغات را کاهش دهید.
  • قیمت اقلام خود را افزایش دهید.

به خاطر داشته باشید که افزایش قیمت زیاد می تواند باعث سرکوب Buy Box شود که باعث می شود محصول شما در دسترس نباشد.

اگر محصول شما از طریق سایر خرده فروشان آنلاین با قیمت کمتری در دسترس است ، محتاط باشید.

ماندن در انبار در درجه اول زمانی مهم است که شما تنها فروشنده یک محصول باشید.

این اتفاق می افتد زمانی که شما یک فروشنده انحصاری تولید کننده یا مالک مارک هستید.

اگر فروشندگان متعددی کالای شما را ارائه دهند ، یک فروشنده کالای موجود در محصول تاثیری در رتبه بندی ارگانیک شما نخواهد داشت.

7. بهداشت حساب خود را تماشا کنید

تعلیق حساب در تعطیلات یکی از پر استرس ترین تجربه هایی است که یک فروشنده آمازون می تواند با آن روبرو شود.

بهبود مجدد زمان می برد – گاهی هفته ها یا ماه ها.

اجتناب از تعلیق باید در اولویت اصلی قرار گیرد.

شما باید نظارت کنید:

  • نرخ نقص سفارش (ODR).
  • عملکرد حمل و نقل.
  • انطباق سیاست
  • صدای مشتری.

در بخش عملکرد ، سلامت حساب می توانید تمام معیارهای خود را در Seller Central مرور کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صدای مشتری در بخش عملکرد ، صدای مشتری در دسترس است و تجربیات منفی مشتری را در مورد محصولات شما که توسط SKU تجزیه شده اند ، شناسایی می کند.

عکس صفحه از مشتری در آمازون فروشنده مرکزی صدای مشتری بازدهی بیش از حد و بازخورد منفی توسط SKU را برای محصولات شما شناسایی می کند.

8. جریان نقدی خود را بررسی کنید

زمان سال مهم نیست ، مدیریت جریان وجوه نقد شما بخشی جدایی ناپذیر از ادامه کار است.

مشاغل مبتنی بر موجودی کالا به ویژه در مورد مدیریت جریان وجه نقد به چالش کشیده می شوند زیرا موجودی کالا می تواند بخش قابل توجهی از هزینه های عملیاتی شما را نشان دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همانطور که وارد Q4 می شویم ، شما می خواهید به زنجیره تأمین و توانایی خود در چرخش نگاه کنید.

اگر به دلیل برخی از چالش های جدید لجستیکی که در سال جاری انتظار می رود ، قادر به ارسال موارد ناکافی از طریق برنامه FBA نباشید ، چه تاثیری بر گردش وجه شما در سه ماهه اول خواهد داشت؟

اگر انبارها به میزان قابل توجهی از عملکرد خود عقب بمانند ، ممکن است نتوانید آخرین ذخیره را برای کریسمس انجام دهید ، به این معنی که محصول شما موجودی ندارد.

در این صورت ، شما باید جریان نقدی کافی داشته باشید تا بسته به فصلی بودن محصول خود ، سفارش شما را پوشش دهید و دوره بعدی را انجام دهید.

شما باید اشتیاق خود را برای فروش هر چه بیشتر در این فصل تعطیلات تضمین کنید و اطمینان حاصل کنید که ، اگر طبق برنامه پیش نرفت یا با مشکل روبرو شدید ، می توانید فروش خود را تا سال جدید ادامه دهید.

فروش امسال متفاوت خواهد بود

گرچه شکی نیست که این فصل تعطیلات با بقیه متفاوت خواهد بود ، اما می توانید روی برخی اصول اساسی حساب کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

می توانید انتظار داشته باشید که از افزایش مشتری و انبارها پشتیبان تهیه شود.

همچنین در مانور فروش از طریق آمازون می توانید به یک جامعه شگفت انگیز اعتماد کنید تا از شما پشتیبانی کند.

برنامه ریزی و آماده سازی شما طی 30 روز آینده عنصری اساسی است که سودآوری و درآمد فروش شما را در Q4 تعیین می کند.

اطمینان از اینکه شما یک استراتژی فعال ایجاد کرده اید که امکان مانور زیادی را فراهم می کند ، به شما امکان می دهد فروش خود را در سه ماهه آخر سال 2020 به حداکثر برسانید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2020