8 چیزهایی که تبلیغ کنندگان می گویند در طول COVID-19 انجام می دهند

من در حال حاضر میزبان پنج سالن اجتماعات PPC بوده ام و از چندین متخصص PPC به عنوان پانل نمایندگان استقبال کرده ام تا در پاسخ به بحران اقتصادی که ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 است چه کاری انجام می دهند به اشتراک بگذارم.

من می خواهم چند مورد از پیشگویی های کلیدی را که شنیده ایم به اشتراک بگذارم.

1. سازگار با Survive در یک بازار بی ثبات

ناپایداری در بازاریابی دیجیتال از دنیای واقعی تبعیت می کند.

از آنجا که مصرف کنندگان در مناطق مختلف باید به سرعت در حال تحقق مقررات دولتی عمل کنند ، تغییر رفتار آنها باعث می شود شرکت ها به سرعت سازگار شوند یا خطر خارج شدن از تجارت را به خطر بیاندازند.

مدیرعامل لووی ، چیپ برگ ، می گوید: “این همه گیری ، برندگان و بازندگان را از هم جدا می کند.”

اما از آنجا که هیچ سناریویی برای سناریویی که اکنون با آن روبرو هستیم وجود ندارد ، دلپذیر بودن و سازگاری با اوضاع ، بخش مهمی برای برنده شدن خواهد بود.

اگر در تیم بازاریابی دیجیتال حضور دارید ، اولین قدم برای موافقت مشتری یا شرکت خود برای توافق برای انطباق ، نشان دادن داده هایی از نحوه تاثیر همه گیری بر روی آنها است.

تأثیر منطقه ای PPC Script

شرکت من ، Optmyzr ، یک اسکریپت Google Ads را ارسال کرده است که مقررات مربوط به coronavirus منطقه ای را در بالای داده های عملکرد Google Ads پوشش می دهد.

جدول زمانی حاشیه نویسی می تواند دلایل اصلی عدم موفقیت نتایج PPC را نشان دهد.

این امر به ویژه می تواند برای آژانس هایی که با مشتری های چند مکان کار می کنند مفید باشد ، جایی که ممکن است ماندن در برابر بسیاری از مقررات مختلف محلی دشوار باشد.

اسکریپت تجزیه و تحلیل COVID برای PPC از Optmyzr رویدادهای COVID بر داده های عملکرد PPC پوشیده شده است

پیش نویس و ارسال نامه COVID-19

یکی دیگر از فیلمنامه های تجسم رایگان توسط مارتین روترگردینگ نوشته شده است.

این معیارهای کلیدی PPC را قبل و بعد از COVID برای همه حساب های یک MCC نمودار می کند.

این بسیار مفید است زیرا عملکرد هر حساب شخصی را به جای داده های جمع آوری که ما تمایل به شنیدن آنها داریم و ممکن است آنچه که اتفاق می افتد بر اساس حساب به حساب می آید ، مفید می داند.

برنامه ریز کلمه کلیدی

و ابزارهای خود موتورها را که ممکن است قبلاً فقط به صورت پراکنده بازدید کرده اید فراموش نکنید.

در سالن PPC Town Hall ، پیتر اولیویرا از Google به تبلیغ کنندگان توصیه می کند هر هفته ابزارهای برنامه ریز عملکرد را از Google بررسی کنند تا احساس تغییر در منظره را کسب کنند.

تبلیغ کنندگان ممکن است متوجه تغییر رقابت و تأثیر آن در سهم برداشت از دست رفته شوند.

بر این اساس ، آنها می توانند تصمیم بگیرند اهداف را برای مناقصه خودکار تغییر دهند تا با شرایط فعلی بازار مطابقت داشته باشند.

2. به هر راهی که می توانید مرتبط باشید

همسرم فقط موهایم را بریده و عالی به نظر می رسد.

من در حیاط خودم کار را شروع کردم و دوست ندارم 15 دقیقه رانندگی کنم.

بیشتر اوقات کفش ورزشی می پوشم و دوست دارم چقدر راحت باشند.

اینها فقط برخی از روشهایی است که من تغییر می دهم.

من هنوز نمی دانم که به چه حدی باز خواهم گشت و به همان روشی که قبلاً بوده اند برمی گردم.

این خبر خوبی برای آرایشگر ، سالن بدنام و سازندگان کفش های رسمی نیست.

مقاله پیشنهادی  Google ویژگیهای جدیدی را به تبلیغات جستجوی پاسخگو می افزاید

به هر حال ، من می توانم پیراهن خود را در حین انجام کار دستی ، پوشانده باشم تا شواهد غیرقابل انکار بتوانند برخی کارها را در خانه و خارج از خانه انجام دهند.

https://www.youtube.com/watch؟v=7xkG1GmdmkA

ما باید یک PPC دیگر را برای انجام این چالش نامزد کنیم …

به عنوان یک تجارت ، شما باید ارزش خود را ثابت کنید ، بیش از هر زمان دیگری ، حتی اگر شما به همین میزان پرداخت نشوید.

مصرف کنندگان مانند روالهایی هستند.

بدست آوردن آنها برای امتحان کردن چیز جدید دشوار است ، به همین دلیل هزینه برای به دست آوردن مشتری جدید بالاتر از هزینه نگهداری یک مشتری قبلی است.

اما اکنون مصرف کنندگان عاشق وضع مجبور به تغییر هستند.

به عنوان یک تجارت ، این فرصتی است که اگر بتوانید نیاز دقیق آنها را برآورده کنید ، مشتری جدیدی را بدست آورید.

و همچنین تشخیص اینکه چگونه می توانید آن مشتری را حفظ کنید ، حتی اگر تنها بخشی از نیاز آنها را برآورده کنید ، چالشی است.

3. با الهام گرفتن و داشتن تبلیغات به روز بفروشید

هنگامی که تبلیغ می کنید ، “مانند یک فروشنده اتومبیل استفاده شده به نظر نمی رسد؛ شریک مشتریان خود در حل یک مشکل باشید ، “جو مارتینز در PPC Town Hall توصیه کرد.

مردم عصبی ، بی حوصله و مضطرب هستند. به یادآوری این موضوع به آنها الهام نمی دهد که عاشق یک مارک شوند. آن پیام را تغییر دهید تا در مورد چگونگی کمک به مصرف کنندگان به بیرون آمدن از این موضوع صحبت کنید. “

سپس دوباره ، اگر در حال فروش اتومبیل هستید ، داده های تجاری را در مورد وضعیت محلی به هم متصل کنید تا پسوند تبلیغ و متن تبلیغ صحیح سناریو را منعکس کنند.

به عنوان مثال ، از اجرای تبلیغات معمول خود در هنگام دعوت از مصرف کنندگان به سالن نمایش خود ، وقتی درایوهای تست در منزل و برخی از بهترین مشوق های فروش در سالهای اخیر استفاده می کنید.

اگر زنجیره تأمین شما تحت تأثیر COVID باشد ، “خطر بزرگ تبلیغ کالاهایی است که موجودی ندارند و سهام آنها کم است و هنگام فرود آمدن روی صفحه ، کاربران را ناامید می کنند. به عنوان یک صنعت ما باید بهتر عمل کنیم ، زیرا این یک شکایت رایج است که من همواره شاهد آن هستم. “

اطمینان حاصل کنید که داده های خوراک بازرگان بارها همگام سازی شده و از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر داده های تجاری استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات منعکس کننده موجودی فعلی و قیمت گذاری هستند.

4- این جشن یا قحطی است

وقتی مرزهای بین المللی بسته شده و سفارشات پناهندگی در آن تصویب می شود ، هواپیماها باید زمینی شوند.

شرکت های هواپیمایی ، هتل ها و شرکت های کرایه اتومبیل نیاز چندانی به تبلیغات ندارند.

داشبورد عملکرد COVID-19 Tinuiti این موضوع را کاملاً نشان می دهد و نشان می دهد که هزینه تبلیغات برای تبلیغ کنندگان مسافرتی در فیس بوک سخت ترین ضربه است ، حدود 80٪ ماه گذشته.

در عین حال ، مصرف کنندگان که می خواهند سفرهای خارج از خانه خود را به حداقل برسانند ، با نرخ های بی سابقه ای به دنبال خدمات تحویل غذا و مواد غذایی هستند.

اما در حالی که تقاضا وجود دارد ، عرضه با اسلات تحویل Whole Foods در عرضه اندک نیست.

وقتی Instacart در راه است برای استخدام بیش از 500،000 کارگر جدید در راستای عرضه و تقاضا به کار خود کمک می کند.

مقاله پیشنهادی  اپل سافاری ردیابی Google Analytics را مسدود نخواهد کرد

جینی ماروین از رسانه دروازه سوم در سالن PPC Town Hall گفت: “این تقریباً یک” جشن یا قحطی “در تجارت و خدمات است ، و هر دو سناریو با چالش هایی روبرو هستید.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، صرف نظر از اینکه شرکت شما در مقیاس جشن یا قحطی سقوط کند ، کار بیشتری از همیشه برای پیگیری امور دارد.

ما از Benu Aggarwal شنیدیم که آژانس در عمودی مسافرت فعالیت می کند که آنها بلافاصله راه های جدیدی برای کمک به مشتریان خود پیدا کردند ، حتی اگر این به معنای بیرون رفتن از قلمرو معمول کارهایی باشد که انجام می دهند.

5- دوباره وحشی است

آنچه وضعیت را دشوارتر و بی نظیر تر می کند این است که ما دیگر فایده ای نداریم که به طور یکسان تصویب شود ، یک معیار اساسی برای یک اقتصاد در اوج خود است.

چندین گزارش حکایتی از مردم در یک شهر شنیده ام که بلیط دریافت می کنند دقیقاً همان فعالیتی که به کسی در شهر بعدی اجازه می دهد بدون مجازات انجام دهد.

ما به عنوان تبلیغ کننده ، ما دیگر لوکس یک منظره یکنواخت را نداریم.

اگر یک زنجیره خرده فروشی ملی هستید ، ممکن است مجبور شوید تبلیغات خود را از شهر به شهر دیگر تطبیق دهید تا نشان دهد چه نوع خرید هنوز هم مجاز است:

  • بازدید از فروشگاه با فاصله اجتماعی.
  • خرید آنلاین ، انتخاب کنید با ماشین.
  • فقط سفارشات آنلاین
  • یا یک بسته کامل.

علاوه بر تطبیق مقررات ، اکنون ما نیز با عدم قطعیت اجرای متناقض روبرو هستیم.

در لوس آلتوس ، جایی که من در آن زندگی می کنم ، روزی پلیس به همه گفت که می توانند مزارع مدرسه را ترک کنند ، فقط برای ارسال نامه الکترونیکی سرپرست به کل شهر برای گفتن این یک سوء تفاهم بوده و زمینه ها در واقع باز هستند.

وقتی قوانین به حدی تغییر می کنند که دولت نتواند آنرا حفظ کند ، جای تعجب نیست که مصرف کنندگان دچار سردرگمی شوند.

یک اراضی جدید نیز موجود است که اکنون امکان پذیر است.

الیزابت مارستن درباره تصمیم آمازون برای استفاده مجدد از برخی محصولات FBA گفت: “این یک شرکت بزرگ است که بخش بزرگی از تجارت الکترونیک این سیاره را اداره می کند و می گوید دیگر نمی تواند آنچه را که ما را به شرط آن انتظار می رود تحویل دهد ، و همه نمی دانند که چقدر این مزاحم است.”

“برای تبلیغ کنندگان جستجوی پرداخت شده که توانایی خودپسندی یا فروش از طریق بستر دیگر را دارند ، این طولانی تر می شود زیرا زمان حمل و نقل FBA طولانی تر می شود.”

من به شخصه در حال یادگیری بسیاری از شرکت های جدید هستم که می توانند به من کمک کنند تا نیازهای خود را برآورده کنم اکنون که چندین بازیکن معمولی با مشکلات لجستیکی وجود دارند.

6. از مخاطبان به نفع خود استفاده کنید

کارهای زیادی وجود دارد که می تواند با مخاطبان انجام شود ، حتی در بازاریابی جستجو و اکنون ممکن است زمان بسیار خوبی برای امتحان کردن چیزهای جدید باشد که پنل شناسان ما به اشتراک گذاشتند.

اگر كسب و كار شما دیگر نتواند فوراً معامله را ببندد ، باز هم فرصتهایی وجود دارد كه “تقاضا را ایجاد كنید ، زیرا بار دیگر توانایی تحویل محصول یا خدمات را دارید.”

او به طور خاص به رسانه های اجتماعی با قیمت پایین و نمایش تبلیغاتی اشاره کرد که بعدا می تواند برای ساخت مخاطبان و قیف برای اولین بار استفاده کند.

مقاله پیشنهادی  Pinterest الگوریتم را به روز می کند تا انواع محتوا را بیشتر سطحی کند

جولی فریدمن-باچینی توصیه کرد “از مخاطبان استفاده کنید تا از تبلیغات در افرادی که در مناطق عمیق تر کار می کنند ، جلوگیری کنید.

در حالی که به مخاطبان ربطی ندارد ، از طرف تبلیغ کنندگان مسافرتی نکته ای مشابه را شنیدیم که وقتی متوجه سوالات مسافرتی برای لغو سفر شدند ، تعداد زیادی از کلمات کلیدی منفی را اضافه کردند.

7. آزمایش با مناقصه خودکار

من در ابتدا نگرانی هایی در مورد نحوه پاسخ دهی قیمت خودکار به تغییر رفتار غیر منتظره داشتم.

مثلا:

  • آیا به سرعت این واقعیت را جلب می کند که همان افرادی که قبلاً از طریق پارک های اداری به خرید آنلاین می پرداختند ، ناگهان با انجام همان جستجوها از خانه های خود در شهرهای مختلف ، ناگهان انجام می دادند؟
  • آیا این پیش بینی یادگیری ماشین را از تأثیر جغرافیایی در شانس تبدیل یک پرس و جو خراب می کند؟

پیتر الیوویرا از Google پاسخ داد كه “پیشنهاد قیمت هوشمند توانایی برداشتن سیگنال و مقایسه آن با سایر مواردی را دارد كه در بازار برای انجام آن تنظیمات وجود دارد. اگرچه از روندهای تجمعی و اخیر استفاده می کند ، آنچه را که اخیراً اتفاق افتاده است ، طرفداری می کند.

بیشتر آنچه که ما از شرکت کنندگان و مجلبان شنیدیم ، چیزی را که الیوریرا گفت که مناقصه خودکار کار می کند ، تأیید کرد.

کرک ویلیامز نتایج خوبی غیر منتظره از استراتژی حداکثر کلیک را به اشتراک گذاشت و گفت: “مناقصه خودکار نسبتاً خوب کار می کند. به طور قابل توجهی تبدیل ها کمتر هستند اما ROAS در واقع بهبود یافته است. “

اما به یاد داشته باشید که مناقصه خودکار برای ساخت پیش بینی ها به داده های خوبی نیاز دارد و بخشی از آن مربوط به انجام اندازه گیری مناسب در محل است.

ونوگراد گفت: “این بد نیست برای به دست آوردن کاربران حتی اگر همه آنها بلافاصله نمی توانند تبدیل شوند.”

نکته اساسی این است که مدل های انتساب با کلیک آخر ممکن است برای این استراتژی خاص کار نکند ، بنابراین الگویی که ارزش فعل و انفعالات قبلی را ممکن است در مواقعی مانند اینها بهتر انجام دهد.

پیتر افزود: “از ذهنیت تنظیم و فراموشی ، به ویژه در حال حاضر ، پرهیز کنید. مناقصه هوشمند مناقصه خودکار نیست ، شما هنوز هم باید اهداف را هفتگی تجدید نظر کنید. “

برای اینکه بتوانیم اهداف را با آنچه که در یک منطقه اتفاق می افتد ، هماهنگ کنیم ، حتی ممکن است معقول تر باشد که حتی در موقتاً ، در ساختار مبارزات انتخاباتی گرانتر جلوه کنیم.

به یاد داشته باشید که تغییرات ساختار کمپین مدلهای مناقصه خودکار را خراب نمی کند زیرا مدل های یادگیری ماشین در درجه اول به اتصالات بین پرس و جو و تبدیل نگاه می کنند و مواردی مانند نام کمپین را نادیده می گیرند.

8. به یادگیری خود ادامه دهید

بازاریابی دیجیتال همیشه زمینه ای پر سرعت بوده است و بسیاری از ما از خانه کار می کنیم ، بنابراین ما توانسته ایم نسبتاً سریع سازگار شویم.

اما یک مورد که شخصاً دلم برای آن تنگ شده است وقایعی است که ما از متخصصان یاد می گیریم و مکالمه های راهرو با همسالان هوشمند داریم.

من همچنین دوست دارم که برای ادامه مکالمه و بهره مندی از یادگیری مشارکتی به یک سالن اجتماعات هفتگی PPC Town Town بپیوندید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020