8 نکته ساده در مورد تبلیغات Google که درآمد بیشتری کسب می کند

یک کارزار PPC به خوبی اجرا شده می تواند برای کل تبدیل و درآمد یک تبلیغ کننده بسیار مهم باشد.

چه راهی بهتر برای پیدا کردن مشتریهای بالقوه از زمانی که در Google یا Bing جستجو می کنند و دقیقاً به شما می گویند که به دنبال چه چیزی هستند؟

با این حال ، به دلیل پرداخت هر کلیک از تبلیغات خود ، یک کمپین PPC با مدیریت ضعیف می تواند هزینه بیشتری (گاهی اوقات بسیار بیشتر) نسبت به درآمد حاصل از آن داشته باشد.

مخاطبان هدف و پیام رسانی منحصر به فرد برای تجارت شما هستند ، اما برخی از راهکارهای اساسی وجود دارد که بدون توجه به صنعت ، در کارزارهای PPC بطور مداوم کار می کنند.

هیچ گلوله ای از نقره برای یک فعالیت PPC سالم و تولیدی وجود ندارد ، اما اهرم های بسیاری وجود دارد که می توانید تنظیم کنید تا نتایج خود را به حداکثر برسانید.

در اینجا هشت عنصر مهم (اما اغلب نادیده گرفته شده) هنگام بهینه سازی کمپین های PPC وجود دارد.

برخی از اینها از سایرین پیشرفته تر هستند ، اما اگر این عناصر را در تلاشهای جستجوی پرداختی خود بکار بگیرید ، باید پیشرفت بزرگی را ببینید و کسب و کار خود را درآمد بیشتری کسب کنید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

1. صفحه فرود خود را مناسب کنید

این یکی از نادیده گرفته ترین جنبه های جستجوی پولی است.

گم شدن در سیستم عاملهای جستجو پولی ، جابجایی پیشنهادات ، آزمایش نسخه کپی آگهی و وارد کردن تمام انرژی خود به خود سیستم عامل آسان است.

اما بعد از کلیک کاربر بر روی تبلیغی در آن سیستم عامل شما بسیار مهم اتفاق می افتد: آنها به وب سایت شما می روند!

هدف نهایی بازاریابی PPC این است که فروش.

یک آگهی موفق PPC منجر به یک صفحه فرود می شود ، اما این تنها نیمه اول پیروزی است.

پس از آن وظیفه آن صفحه فرود برای تبدیل این چشم انداز به مشتری پرداخت کننده است.

شما باید صفحات فرود خود را برای تبدیل PPC با بهینه سازی پیام تبلیغات خود با پیام صفحه فرود خود بهینه کنید.

نکات ppc برای کسب درآمد بیشتر sej

حفظ سازگاری بین کلمات کلیدی ، کپی آگهی و صفحات فرود شما باید ضمن پایین آمدن CPC ، نرخ کلیک و تبدیل شما را بهبود بخشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در حالت ایده آل ، نتیجه این است که درآمد بیشتری کسب می کنید و در ضمن حداکثر بودجه خود را نیز به دست می آورید.

در صفحه فرود امتیازات کپی را در آگهی خود تکرار کنید.

از آنجا که می دانید مشتریان در تبلیغات شما به پیشنهاد و پیام شما علاقه مند هستند ، می توانید با ارائه همان پیام و CTA در صفحه فرود خود ، تبدیل ها را افزایش دهید.

با رعایت این قانون اساسی ، شما قادر خواهید بود به تبلیغات قانع کننده تری بپردازید که به مشتریان کمک می کند ارزش شما را درک کنند و تبدیل های بیشتری را انجام دهند.

2. بهینه سازی کلمات منفی

یکی از قدرتمندترین ابزارهای مورد نیاز شما برای اطمینان از یکپارچگی برنامه های Google Ads و Microsoft Ads استفاده از کلمات کلیدی منفی است.

هر دو سیستم عامل به شما امکان می دهند که کلمات کلیدی برای محصول یا خدمات شما مناسب نیستند.

با گفتن گوگل محصول شما چیست نه، شما مانع از نمایش تبلیغات خود در جستجوی کلمات کلیدی می شوید که با مشتری های مورد نظر خود مطابقت ندارند.

adwords sem نکات کلمات کلیدی منفی

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک شرکت مدیریت آپارتمان هستید که دارای چندین مجتمع آپارتمان دانشجویی خارج از دانشگاه است.

این آپارتمان ها برای دانش آموزان ساخته شده است نه خانواده های سنتی.

برای اطمینان از اینکه آنها فقط از ترافیک واجد شرایط برخوردار هستند ، می توانید عباراتی مانند “خانواده” به همراه “ارزان” و سایر واجد شرایط بودن را برای نفی ترافیک از جستجوگرانی که در جمعیتی شما نیستند رد کنید.

همانقدر مهم است که به Google بگویید محصول و خدمات شما چیست نه فقط به اندازه آن است که به آنها بگویید شما چه چیزی هستید هستند.

مقاله پیشنهادی  Chrome 85 در صورت عدم وجود عناوین ارجاع وب سایت را تنظیم می کند

کلمات کلیدی منفی را می توان به سطح کمپین اضافه کرد ، اما می توانید با اضافه کردن کلمات کلیدی منحصر به فرد به گروه های تبلیغاتی خاص ، این کار را تغییر دهید.

3. از انواع مطابقت با کلید واژه مناسب استفاده کنید

تبلیغات PPC یک کانال بازاریابی با ویژگی مستقیم است و Google Ads از طریق کلمات کلیدی به قصد کاربر متکی است.

هر زمان شخصی یک جستجوی جستجو را به Google وارد کند ، تبلیغات بر اساس میزان ارتباط سیستم حراج ، اصطلاح جستجو را نشان می دهد و براساس آن ، یک آگهی را نمایش می دهد.

کلمات کلیدی شما استفاده می کنید و نوع اصلاح کننده ای که برای این کلمات در کمپین PPC خود استفاده می کنید برای درک مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چهار نوع مطابقت با کلمات کلیدی وجود دارد ، به معنای چهار روش ممکن که می توانید Google و Bing را به “گفتن” برای رسیدگی به کلمات کلیدی مورد نظر خود دهید.

  • گسترده: این وسیع ترین شبکه است که می توانید از آن استفاده کنید و جستجوها را با هر کلمه ای به هر ترتیب (از جمله مترادف) که شامل کلمه کلیدی هدف است ، مطابقت خواهد داد.
  • بازی گسترده اصلاح شد: این نوع مسابقه دومین شبکه گسترده ای است که می توانید آن را بازیابی کنید. بر خلاف Broad Match ، که به شما امکان می دهد تبلیغ شما برای هر کلمه کلیدی در عبارت مورد نظر خود را نشان دهد ، Broad Match Modified به Google می گوید “باید همه این اصطلاحات را در پرس و جو جستجو ، به هر ترتیب و یا مکان قرار دهد.”
  • مسابقه عبارات: این اصلاح کننده تبلیغات شما را فقط هنگامی جستجو می کند که جستجوگرها از عبارت دقیقی که مشخص کرده اید استفاده کنند. پرس و جو باید با کلمات کلیدی که به آنها توجه می کنید حاوی کلمات کلیدی مورد نظر خود باشد.
  • مطابقت کامل: این اصلاح کننده کلمه کلیدی شبیه به عبارت مطابقت است؛ به طور سنتی تبلیغات شما فقط با پرس و جو جستجو دقیقی که وارد می کنید نشان داده می شود ، اما Google با نشان دادن آگهی تبلیغاتی خود برای مواردی مانند غلط غلط ، نسخه های جمع شده یک کلمه یا ایجاد کلمات کلیدی قابل تعویض به آنچه شما مشخص کرده اید ، این مسئله را تا حدودی آرام کرد.sem adwords اصلاح کننده های جستجو

هر نوع مسابقه یک معامله بین برداشت ها ، ارتباط و هزینه است.

اگر بیشترین تصور را می خواهید ، پس از آن Broad Watch این کار را انجام می دهد ، به طور معمول برای پایین ترین CPC. اما همچنین می تواند به معنای این باشد که شما با یک دسته از جستجوهای بی ربط همخوانی دارید و برایتان هزینه دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از طرف دیگر ، Exact Match کمترین میزان برداشت را دارد ، اما ارتباط بیشتر و سرعت کلیک را نشان می دهد. تجارت این است که به طور معمول گران تر است.

4. تغییر نوع کلمه کلیدی در طول زمان

هنگام راه اندازی یک کمپین با نام تجاری جدید Google یا Microsoft Ads ، معمولاً با چندین گروه تبلیغاتی شروع می کنم که مضامین کلمات کلیدی مشابه دارند.

من اغلب استفاده از انواع مطابقت Broad Modified را شروع می کنم زیرا آنها در هنگام نمایش تبلیغات من سطح خوبی را برای واجد شرایط بودن ارائه می دهند ، اما همچنین فرصت کافی برای نمایش تبلیغات را دارند تا بتوانم داده ها را جمع کنم.

با گذشت زمان ، تمرکز تمایل به ترکیبی از کلمات اصلاح شده گسترده ، عبارات و بازی های دقیق بازی با شروع داده ها برای نشان دادن آنچه در واقع تبدیل می شود ، می شود.

جستجوی جستجوهای برنده را می توان به “دقیق یا اصطلاح” ارتقا داد ، در حالی که اصلاح شده من همچنان گسترده تر است و به من کمک می کند تا چیزهای جدیدی را برای پیشنهاد ارائه دهم.

5. کل محتوای تبلیغاتی موجود را پر کنید

از زمان انتشار آنها در ژوئیه 2016 ، تبلیغات متن گسترده (ETA) تأثیر بسزایی در دنیای تبلیغات Google داشته است.

با ارائه فضای اضافی برای محتوای مربوطه ، ETA ها برای PPC راهی عالی برای گفتن داستانی درباره یک محصول یا خدمات فراهم می کنند.

اگر می خواهید تبلیغات شما بهتر انجام شود ، حتماً همه قسمتهای اطلاعات موجود را پر کنید.

8 نکته ساده در مورد تبلیغات Google که به شما پول بیشتری می بخشد

  • URL نهایی: این را به یک صفحه فرود بسیار مناسب تبدیل کنید.
  • تیتر 1: مواردی مانند موضوع کلمه کلیدی را که کاربر در آن تایپ کرده اید ، نام تجاری شما یا گزاره ارزش اصلی در این زمینه را درج کنید.
  • تیتر 2: یک گزاره ارزش پشتیبانی را در اینجا وارد کنید ، یا از این منطقه برای ایجاد زمینه توضیحات استفاده کنید.
  • تیتر 3: این نمایش به طور مداوم نشان نمی دهد ، اما ارزش آن را دارد که یک CTA قوی یا گزاره ارزش برای آن را درج کنید.
  • مسیر 1: زمینه های مسیر نشانی اینترنتی “واقعی” نیستند ، اما درج کاربر پسند برای نشان دادن ارتباط با جستجوگر هستند. این مکان مناسبی برای توجه به طبقه بندی سطح بالا ، نام تجاری یا دسته کلمات کلیدی مربوط به گروه تبلیغات است (یعنی آنچه کاربر جستجو کرده است
  • مسیر 2: سعی کنید اطلاعات بیشتر و دقیق تری را در این زمینه درج کنید تا زمینه بیشتری برای جستجوگر فراهم شود.
  • شرح خطوط 1 و 2: این بخش طولانی تر از نسخه است که نیازهای جستجوگر را با راه حل محصول یا خدمات شما مرتبط می کند. برای اینکه کاربر به جای جستجوی اطلاعات عمومی درباره نام تجاری یا خدمات شما جستجو کند ، آن را تا حد امکان مرتبط کنید. به یاد داشته باشید ، جستجوگر به شما می گوید آنچه نیاز دارند ، و این منطقه شما برای پرداختن به آن است!

Google همچنین گزینه تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) را اضافه کرده است.

در RSA ، شما اساساً لیستی از گزینه های عنوان ، لیستی از گزینه های توضیحات را به Google ارائه می دهید ، و گوگل ترکیب های آنها را با هم آزمایش می کند تا بهترین نتیجه را پیدا کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شما می توانید تا 15 عنوان و 4 شرح را لیست کنید:

8 نکته ساده در مورد تبلیغات Google که به شما پول بیشتری می بخشد

در هر ترکیب تبلیغاتی داده شده ، حداکثر 3 عنوان و 2 توضیحات نشان داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که می توان آنها را در هر ترکیبی جمع کرد ، مهم است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که عناوین و توضیحی که در آن قرار می دهید به هر شکلی قابل جمع شدن هستند و هنوز هم منطقی است!

6. از هر افزونه تبلیغی مرتبط استفاده کنید

بسیاری از حسابهای PPC بیشتر روی عنوان ها ، مسیرها و توضیحات تبلیغ اصلی متمرکز می شوند.

با این حال ، پسوندهای تبلیغاتی بخش مهمی از تجربه مشتری هستند و می توانند باعث افزایش قابل توجهی در عملکرد تبلیغات شوند.

8 نکته ساده در مورد آگهی های Google که به شما سود بیشتری می دهند

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پسوندهای تبلیغاتی می توانند ضمن ارائه اطلاعات ارزشمند به مشتریان ، به بهتر بگویید داستان برند شما کمک کنند.

چندین پسوند تبلیغ برای انتخاب وجود دارد ، اما در اینجا مواردی وجود دارد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • برنامه های افزودنی سایت: این پیوندهای اضافی است که ممکن است مشتریان شما ارزشمندی پیدا کنند که مستقیم به صفحات فرود منحصر به فرد در وب سایت شما باشد.
  • برنامه های افزودنی فراخوان: با استفاده از مطالبی مانند “خدمات حرفه ای سریع” یا “تضمین صلح از ذهن” ، از این ها برای ایجاد اعتماد با خوانندگان استفاده کنید.
  • قطعه های ساختاری: برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره ویژگیهای ارائه شده ، از این موارد استفاده کنید. اینها بر اساس دسته‌بندیهای خاص است ، بنابراین حتماً هنگام ساختن پسوندهای تبلیغاتی ، یک دسته مربوطه را انتخاب کنید.
  • برنامه های افزودنی تماس: با این کار می توانید شماره تلفن مشاغل خود را مستقیماً وارد لیست کنید.
  • برنامه های افزودنی مکان: اگر یک عملیات آجر و خمپاره هستید ، می توانید حساب Google My Business خود را به حساب Google Ads خود پیوند دهید. با فعال کردن این برنامه افزودنی ، آدرس و شماره تلفن شما را به سمت تبلیغات شما برای مشتریان بالقوه جذب می کند تا بتوانند مکان شما را به راحتی درک کنند.
مقاله پیشنهادی  تشخیص عملکرد Google Ads با توضیح ساده تر تغییر می کند

7. تنظیم پیشنهادات برای Geotargeting

فارغ از بازار یا صنعت شما ، می توانید با تمرکز دلارهای بازاریابی خود در مکان های جغرافیایی خاص ، از مزایای آن استفاده کنید.

بررسی کنید که مشارکت شما از کجاست برای اولویت بندی هزینه رسانه در آن مناطق.

صنایع محلی مانند آپارتمان ها ، هتل ها و وکلا معمولاً مشتری های ایده آل خود را با توجه به نزدیکی آنها به دفاتر فیزیکی خود نزدیک می کنند ، اما عملکرد جغرافیایی محدود به این محدود نمی شود.

حتی اگر محصولات و خدمات شما به موقعیت جسمی مشتریان شما وابسته نباشد ، می توانید بر اساس فصلی ، آب و هوا و نیازهای کاربر ، کمپین های PPC خود را با پیشنهادات Geotargeted بهینه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اگر بیل های برفی را می فروشید ، باید در مناطق گرمتر مانند فلوریدا و آلاباما پیشنهاد منفی دهید زیرا افراد در آن ایالت ها به محصول شما احتیاج ندارند و با هر کلیک از آن ایالت ها هدر خواهید داد.

با این حال ، شما می توانست مناقصه های جابجایی را برای شهرهایی افزایش دهید که بارش برف را از جبهه سرد ورودی دریافت کنند.

بسیاری از مبتدیان Google Ads بر اساس موقعیت فیزیکی مخاطبان خود ، توجه به نیازهای مشتری های مختلف و سایر صلاحیت های خود را فراموش می کنند.

با جلوگیری از نمایش تبلیغات در برخی مناطق و در عین حال افزایش احتمال تبدیل و افزایش تعدیل پیشنهاد در جغرافیایی های دیگر می توانید با صرفه جویی در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

همچنین ممکن است توجه کنید که شهرهای بزرگی مانند نیویورک و لس آنجلس به سرعت بودجه می گیرند ، اما گران هستند و به خوبی تبدیل نمی شوند.

این نوع مسائل با اصلاحات مبتنی بر جغرافیا نیز قابل بررسی است.

8- به دنبال فرصت هایی برای هدایت بودجه به موبایل باشید

بسیاری از مشتریان آینده شما از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند و کاربران بیشتر و بیشتر به آنها تبدیل می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

کمپین های متمرکز بر روی موبایل به طور بالقوه می توانند بهترین فرصت را برای شما درگیر کنند تا مشتریان تلفن همراه خود را در قالب مناسب در دستگاه مورد نظر خود درگیر کنید.

جدا کردن کمپین ها راهی آسان برای رانندگی با کلیک های واجد شرایط تر است.

چگونه تعیین می کنید که یک کمپین باید یک مؤلفه فقط موبایل داشته باشد؟

به تبدیل های دستگاه نگاه کنید.

8 نکته ساده در مورد تبلیغات Google که به شما پول بیشتری می بخشد

همانطور که مشاهده می کنید ، موبایل از میز کار و رایانه لوحی بهتر است.

در این مثال ، می توانید یک اصلاح کننده پیشنهاد مثبت را به کاربران تلفن همراه اضافه کنید تا دید شما در آنجا به حداکثر برسد.

با این حال ، اگر موبایل بخش قابل توجهی از تبدیل را هدایت می کند و می خواهید بودجه بیشتری را نسبت به آن اعمال کنید ، می توانید یک کمپین موجود و به سادگی منفی را برای کمپین اصلی کپی کنید.

در همین روش ، دسک تاپ منفی منفی در کمپین جدید تنها تلفن همراه.

همچنین می توانید با تمرکز روی برنامه های افزودنی کلیک به تماس ، از کمپین های تلفن همراه استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تبلیغات Google یک سرمایه گذاری است

کمپین PPC که به درستی حفظ شده است می تواند به ایجاد مشاغل در افزایش درآمد خود کمک کند.

از آنجا که Google برای هر کلیک در تبلیغات خود ، هزینه های شما را به اتهام می گذارد ، اطمینان حاصل می کند که تمام اقدامات موجود را برای بهینه سازی کل تجربه و درایو تبدیل انجام می دهید.

پیشنهادات فوق را برای فعالیتهای PPC خود امتحان کنید و باید با ترافیک واجد شرایط و افزایش فروش بتوانید کسب و کار خود را درآمد بیشتری کسب کنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

کلیه تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020