8 استراتژی برتر بهینه سازی وب سایت

آیا می خواهید امروز در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کنید؟

سپس باید وب سایت خود را بهینه کنید.

اما واقعاً امروز چه اهمیتی دارد؟

در روزهای خوب قدیمی (حدود 2009) ، بنا بر گزارش ها ، گوگل از حدود 200 عامل رتبه بندی برای تعیین SERP استفاده می كرد.

در 10+ سال گذشته تغییرات زیادی شده است.

اما یک چیز که نیست؟

لازم نیست هر عامل رتبه بندی را عرق کنید.

برخی از متغیرها حامل هستند خیلی وزن بیشتر از دیگران

اگر فقط روی ملزومات سئو توجه می کنید ، هنوز می توانید آن را خرد کنید.

در این پست به بررسی این عوامل می پردازیم و برای بهینه سازی هر یک از آن چه نقش دارند.

1. موبایل-اول

گوگل رسماً فهرست اول موبایل را از مارس 2018 آغاز کرد.

بازاریابان هوشمند مدتها قبل از اعلام رسمی ، رویکرد اول را برای استفاده از موبایل در نظر گرفتند.

مطابق با دنی سلیوان گوگل:

“نه دوستی برای موبایل و نه یک طرح پاسخگو به موبایل ، الزاماتی برای فهرست بندی اول موبایل نیستند. صفحات بدون نسخه موبایل هنوز روی تلفن همراه کار می کنند و برای نمایه سازی قابل استفاده هستند. این گفت ، اکنون زمان آن رسیده که فقط از دسک تاپ حرکت کنیم و از تلفن همراه در آغوش بگیریم 🙂 “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در اینجا چند اصول اساسی برای ساخت سایت شما با موبایل همراه است:

  • سایت خود را با هر دستگاهی سازگار – از نظر رومیزی ، موبایل یا رایانه لوحی قرار دهید.
  • همیشه تصاویر خود را هنگام استفاده از طراحی پاسخگو ، بخصوص برای کاربران تلفن همراه مقیاس کنید.
  • از عناوین کوتاه متا استفاده کنید. خواندن آنها در دستگاه های تلفن همراه آسان تر است.
  • از پاپ آپ هایی که محتوای شما را پوشش می دهند ، خودداری کنید و از بازدیدکنندگان نمی توانید نگاهی اجمالی به محتوای شما داشته باشند.
  • کمتر می تواند بیشتر در تلفن همراه باشد. در دنیای موبایل همراه اول ، محتوای فرم طولانی لزوماً با ترافیک بیشتر و رتبه های بهتر برابر نیستند.
  • از تلفن همراه به عنوان بهانه ای برای ربا استفاده نکنید. کاربران و موتورهای جستجو باید محتوای مشابه را مشاهده کنند.
مقاله پیشنهادی  YouTube پس از تغییر به هوش مصنوعی ، دو برابر تعداد ویدیوها را حذف کرد

8 استراتژی برتر بهینه سازی وب سایت مهم

2. سئو فنی

برخی تصور می کنند انجام SEO فنی فنی را ارعاب کند.

با تشکر از بسیاری از ابزارهای جستجوگرهای موجود ، ممیزی سئو دیگر کاری دلهره آور نیست.

مهمترین نکته این است که بدانیم چگونه داده های ارائه شده را تفسیر کنیم و با آن چه کار کنیم.

برای مبتدیان باید موارد زیر را بررسی کنید:

3. ویتامین های اصلی هسته

همانطور که از این نام پیداست ، این ابتکار عمل Google برای تعیین کمیت معیارهای اساسی برای یک وب سایت سالم طراحی شده است. هدف نهایی ارائه بهترین تجربه کاربر است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با شروع حدوداً در سال 2021 ، این سیگنال “صفحه تجربه” به عنوان یک عامل رتبه بندی در الگوریتم اصلی گوگل قرار می گیرد.

به گفته گوگل ، “بارگیری تجربه ، تعامل و ثبات بصری محتوای صفحه و ترکیب آنها پایه و اساس ویتامین های هسته اصلی 2020 است.”

هر یک از این معیارها:

  • بر جنبه ای منحصر به فرد از تجربه کاربر متمرکز می شود.
  • برای تعیین عینی نتیجه قابل اندازه گیری و سنجش است.

ابزاری برای اندازه گیری ویتامین های هسته اصلی

  • PageSpeed ​​Insights: عملکرد موبایل و دسک تاپ را اندازه گیری می کند و توصیه هایی را برای بهبود ارائه می دهد.
  • فانوس دریایی: ابزاری خودکار منبع باز و باز تولید شده توسط Google برای کمک به توسعه دهندگان در بهبود کیفیت صفحه وب. این چندین ویژگی در PageSpeed ​​Insights موجود نیست از جمله برخی بررسی های SEO.
  • کنسول جستجو: اکنون یک گزارش اصلی ویتامین های وب در GSC گنجانده شده است ، عملکرد URL را بر اساس وضعیت ، نوع متریک و گروه URL طبقه بندی می کند.

4- قصد کاربر

نوشتن “محتوای عالی” ، بهینه سازی آن ، و به دست آوردن لینک های قابل اعتماد ، اکنون تازه شروع رتبه بندی یک کلمه کلیدی است.

از آنجا که یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق همچنان در حال تکامل هستند ، هر یک وزن بیشتری را در الگوریتم اصلی Google تحمل می کنند.

هدف نهایی Google برای درک زمینه و ارائه نتایج بر اساس قصد جستجوگر است.

این امر باعث می شود تحقیقات و انتخاب کلمات کلیدی سطح پیشرفته از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کند.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google نتایج جستجو را بهبود می بخشد

برای مبتدیان ، باید برخی از کلمات کلیدی و نمایش داده شد که رتبه بندی آنها غیرممکن خواهد بود.

ارتباط متنی یک کلمه کلیدی باید با یک جستجوی جستجو هماهنگ باشد.

قبل از صرف وقت و منابع در تلاش برای رتبه بندی یک عبارت ، باید به وب سایت ها و اصطلاحات رتبه بندی فعلی نگاه کنید.

مگر اینکه وب سایت و صفحه فرود شما شبیه به رتبه بندی باشد ، احتمال وقوع آن وجود نخواهد داشت.

5- بازاریابی محتوا

پیش بینی می شود که تا سال جاری ، 44 زیتابایت داده هر روز تولید شود.

برای چشم انداز این ، این معادل 8.48 تریلیون آهنگ یا 1،440 سال فیلم HD است هر روز.

با گذشت زمان چالش برای شکستن درهم و برهمی از نظر ظاهری دشوارتر خواهد شد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به منظور انجام این کار:

  • یک مرکز محتوا را در قالب مرکز منابع ایجاد کنید.
  • منبع منابع خود را با ترکیبی از مطالب مفید ، آموزنده و سرگرم کننده پر کنید.
  • قطعات “صحبت شده” مربوط به مرکز منابع خود و بهم پیوسته را بنویسید.
  • مقالات خبری مربوط به منبع خود را بنویسید و به هم پیوند دهید.
  • کلمه را پخش کنید – مقالات خبری خود را در کانالهای اجتماعی تبلیغ کنید.
  • مباحث مربوط به روند ربودن مربوط به محتوای شما – در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
  • از دوربین تلفن هوشمند خود استفاده کنید. تصاویر و فیلم ها معمولاً بهتر از متن هستند.
  • محتوای قدیمی و کم قاچاق را به روز کنید.

6. طرحواره

نشانه گذاری طرحواره ، یک بار به یک صفحه وب اضافه می شود ، “قطعه غنی” ایجاد می کند – توضیحی پیشرفته که در نتایج جستجو ظاهر می شود.

همه موتورهای جستجوی پیشرو ، از جمله گوگل ، یاهو ، بینگ و یاندکس ، از استفاده از میکرودیتاها پشتیبانی می کنند.

ارزش واقعی در طرحواره این است که می تواند زمینه یک صفحه وب را فراهم کند و تجربه جستجو را بهبود بخشد.

هیچ مدرکی مبنی بر اضافه کردن طرحواره در SERP ها وجود ندارد.

طرحواره برای چه مواردی استفاده می شود؟

در زیر برخی از محبوب ترین کاربردها برای طرحواره وجود دارد

اگر فکر اضافه کردن طرحواره به یک صفحه را ارعاب کرده اید ، لازم نیست.

طرحواره در واقع بسیار ساده است.

اگر سایت وردپرسی دارید ، تعدادی افزونه وجود دارد که این کار را برای شما انجام می دهند.

7. تجربه کاربر

تجربه کاربری (UX) بر اساس بینش کاربران ، نیازهای آنها ، ارزش های آنها ، توانایی ها و محدودیت های آنها محور است.

UX همچنین اهداف و اهداف تجاری را در نظر می گیرد.

بهترین شیوه های UX بر بهبود کیفیت تجربه کاربر متمرکز است.

به گفته پیتر مورویل ، عواملی که بر UX تأثیر می گذارد عبارتند از:

  • مفید: محتوای شما باید منحصر به فرد باشد و یک نیاز را برآورده کند.
  • قابل استفاده: وب سایت شما برای استفاده و پیمایش آسان است.
  • مطلوب: عناصر طراحی و برند شما باید احساسات و قدردانی را برانگیزد.
  • قابل یافتن: عناصر طراحی و ناوبری را یکپارچه کنید تا کاربران بتوانند آنچه را که لازم دارند پیدا کنند.
  • در دسترس: محتوا باید برای همه قابل دسترسی باشد – از جمله 10٪ جمعیت معلول.
  • قابل اعتماد: برای اینکه کاربران بتوانند شما را باور کنند ، سایت شما باید قابل اعتماد باشد.
  • با ارزش: سایت شما باید از نظر تجربه و برای شرکت از نظر ROI مثبت ارزش لازم را برای کاربر فراهم کند.

8. ساختمان پیوند

پیوندها مدتهاست که در بین عوامل رتبه بندی برتر قرار دارند.

Google در شناسایی و کاهش ارزش پیوندهای اسپم مهارت بیشتری پیدا کرده است.

در این صورت ، کیفیت همچنان به کمیت مقدار ادامه خواهد داد.

بهترین استراتژی های ایجاد لینک

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نتیجه

بسیاری از اطلاعات و اطلاعاتی که هر روز در فیدهای بازاریابی مختلف ارائه می شود ، می تواند بسیار زیاد باشد.

اگر مواظب نباشید ، می تواند منجر به فلج تجزیه و تحلیل شود و هیچ کاری انجام نشود.

گفته می شود ، اگر فقط به این هشت مورد توجه کنید ، خود را برای موفقیت امسال و فراتر از آن تعیین خواهید کرد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

عکس در پست: MichaelGaida / Pixabay