71 آمار بهینه سازی موتور جستجو

مسلماً جستجوی ارگانیک با ارزش ترین کانال بازاریابی موجود است.

به همین دلیل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای هر مارک و تجاری که امروزه بصورت آنلاین فعالیت می کند ضروری است.

شرکت شما به سئو نیاز دارد. عادت زنانه.

کم اهمیت. متوسط. شرکت بزرگ

استارت آپ. تجارت محلی. نام تجاری جهانی.

هر زمان که افراد پرس و جو مربوط به وب سایت شما را وارد یک موتور جستجو می کنند ، شما می خواهید نتیجه شما همان چیزی باشد که روی آن کلیک می کنند.

این بدان معنی است که سایت شما باید در موتورهای جستجو قابل شناسایی باشد.

کلیک بر روی نتیجه جستجوی شما ، یا عدم وجود آن ، می تواند تفاوت بین رونق کسب و کار یا مرگ باشد.

اگر وب سایت شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر شما قابل مشاهده نیست ، مطمئن باشید که یکی از رقبای شما همین است!

با این وجود ، به دلایلی مضحک ، هنوز برای توجیه ارزش سئو هنوز یک مبارزه باقی مانده است – حتی اگر سئو دارای 20 سال سابقه رانندگی ، تبدیل و درآمد باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چرا؟

تا حدی ، اثبات انکارناپذیر ارزش SEO در تعداد زیادی از وب سایت ها در گزارش ها و مطالعات مختلف پراکنده است.

در این فصل ، ما آخرین آماری را که باید در مورد ترافیک ارگانیک ، هزینه و ارزش صنعت ، رفتار جستجو ، Google و موارد دیگر بدانید ، گردآوری کرده ایم.

در اینجا بیش از 70 آمار ذهن ساز وجود دارد که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید.

آمار ترافیک ارگانیک

53٪: درصد کل ترافیک وب سایت قابل پیگیری که از جستجوی ارگانیک حاصل می شود. (BrightEdge)

32٪: میانگین نرخ کلیک ارگانیک (CTR) اولین نتیجه جستجوی دسک تاپ گوگل. (رتبه بندی پیشرفته وب)

26.9٪: میانگین CTR ارگانیک ، اولین نتیجه جستجوی تلفن همراه Google است. (رتبه بندی پیشرفته وب)

91.75٪: کل سهم بازار موتور جستجو در سراسر جهان که در حال حاضر گوگل در اختیار دارد. (StatCounter ، 2020)

2.75٪: مایکروسافت بینگ در کل سهم بازار موتورهای جستجو در سراسر جهان را در اختیار دارد. (StatCounter ، 2020)

90.63٪: درصدی از صفحاتی که از Google هیچ بازدید جستجوی ارگانیک ندارند. (Ahrefs)

50.3٪: درصدی از کل جستجوهای مبتنی بر مرورگر در Google.com که منجر به کلیک صفر شده است. (SparkToro ، ژوئن 2019)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

25.25٪: درصدی از کل جستجوهای مبتنی بر مرورگر در Google.com که منجر به کلیک ارگانیک شده است. (SparkToro ، ژوئن 2019)

مقاله پیشنهادی  چگونه سهم صدا را در چندین شهر اندازه گیری کنیم

8.5: میانگین تعداد نتایج جستجوی تلفن همراه ارگانیک که Google در صفحه 1 نشان می دهد. (SearchMetrics)

8.7: میانگین تعداد نتایج جستجوی دسک تاپ ارگانیک که Google در صفحه 1 نشان می دهد. (SearchMetrics)

آمار هزینه های صنعت / تجارت

79.27 میلیارد دلار: میزان تخمینی مارک ها و نمایندگی ها در ایالات متحده برای خدمات جستجوگرها در سال 2020 ارائه می شود. (همکاران بورل)

39.58 میلیارد دلار: Google درآمد خالص آگهی های دیجیتال ایالات متحده تا پایان سال 2020 پیش بینی کرده است – معادل 29.4٪ سهم بازار تبلیغات دیجیتال ایالات متحده. این 5.3 درصد کاهش از درآمد سال 2019 گوگل به 41.8 میلیارد دلار رسیده است. (eMarketer)

7.2٪: درصد کاهش درآمد خالص تبلیغات جستجوی Google در ایالات متحده برای سال 2020. (eMarketer)

> 5000 دلار: مبلغی که ماهانه اکثر مشاغل برای SEO جستجو می کنند. (موز)

آمار جستجوی محلی

تقریبا 1 از 3 از همه جستجوهای تلفن همراه مربوط به مکان است. (با Google فکر کنید)

تقریباً 2 در 3 کاربران تلفن های هوشمند به احتمال زیاد از شرکت هایی که سایت ها یا برنامه های تلفن همراه آنها اطلاعات را به موقعیت مکانی خود سفارشی می کنند ، خرید می کنند. (با Google فکر کنید)

76٪: درصد افرادی که با تلفن های هوشمند خود چیزی را در این نزدیکی جستجو می کنند و در طی یک روز از یک تجارت بازدید می کنند. (28٪ از آن موارد جستجو برای چیزی در نزدیکی منجر به خرید می شود.) (Google)

حدود 45٪: درصد خریداران جهانی به صورت آنلاین خرید می کنند و سپس در فروشگاه خرید می کنند. (Google / IPSOS)

بیش از 55٪: درصدی از خریدارانی که می گویند هنگام خرید در یک فروشگاه از ویدیوی آنلاین استفاده کرده اند. (Google / IPSOS)

90٪: درصد مشتریانی که در سال گذشته از اینترنت برای یافتن مشاغل محلی استفاده کرده اند. (BrightLocal)

91٪: درصدی از مشتریانی که می گویند بررسی های مثبت باعث می شود احتمال استفاده از مشاغل در آنها بیشتر باشد. (BrightLocal)

82٪: درصدی از مشتریانی که نظرات آنلاین را برای مشاغل محلی می خوانند. (BrightLocal)

13 دقیقه و 45 ثانیه: زمانی که یک مصرف کننده معمولی قبل از تصمیم گیری برای خواندن بررسی ها می گذراند. (BrightLocal)

76٪: درصد مشتریانی که به بررسی آنلاین اعتماد دارند به اندازه توصیه های خانواده و دوستان است. (BrightLocal)

کاربران و آمار رفتار

52.94٪ کاربران اینترنت در سراسر جهان از دستگاه های تلفن همراه و رایانه لوحی استفاده می کنند 47.06٪ استفاده از دسک تاپ (StatCounter)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

+ 1000٪: درصد رشد علاقه جستجو در س “الات “چه چیزی را تماشا کنیم” از سال 2019. (Google)

65٪: درصد افرادی که در لحظات خرید من از تلفن خود استفاده می کنند. (گوگل)

39٪: درصد خریدارانی که تحت تأثیر جستجوی مرتبط قرار گرفته اند. (گوگل)

مقاله پیشنهادی  Google's Question Hub در ایالات متحده و این هفته اخبار بازاریابی دیجیتال راه اندازی می شود [PODCAST]

79٪: درصد افرادی که قبل از خرید از طریق تلفن خود اقدام مربوطه را انجام داده اند. (گوگل)

3: میانگین تعداد کلماتی که یک جستجوگر معمولی در جستجوی خود استفاده می کند. (موز)

8 ~: درصد جستجوی جستجو که به صورت س phال بیان شده است. (موز)

18٪: درصدی از س quالات در Google که منجر به تغییر جستجوگر در جستجوی عبارت جستجو بدون کلیک کردن بر روی هیچ نتیجه ای می شود. (موز)

21٪: درصد جستجوهایی که منجر به بیش از یک کلیک بر روی نتایج Google می شوند. (موز)

: درصد سeriesالات Google منجر به چسبندگی pogo می شود (یعنی جستجوگر نتیجه را کلیک می کند ، سپس به صفحه نتایج جستجو باز می گردد و نتیجه دیگری را انتخاب می کند). (موز)

9 روز بیشتر: متوسط ​​روزهایی که مردم برای تصمیم گیری در سال 2019 در مقایسه با 2015 اتخاذ می کنند. (Google)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آمار ساختمان پیوند

75٪: درصد بازاریابان دیجیتال که از بازاریابی محتوا به طور خاص برای تولید لینک استفاده می کنند. (آیرا)

1-9 پیوند: متوسط ​​تعداد پیوندهایی که یک کمپین بازاریابی محتوا تولید می کند همانطور که توسط اکثر بازاریاب های دیجیتال گزارش شده است. (آیرا)

28٪: درصد بازاریابان دیجیتال که گزارش داده اند کمپینی ایجاد کرده اند که به هیچ وجه پیوند ایجاد نمی کند. (آیرا)

70٪: درصد بازاریابان دیجیتال که از Ahrefs به عنوان ابزاری برای ایجاد لینک استفاده می کنند. (آیرا)

51٪: درصد بازاریابان دیجیتال که از SEMrush به عنوان ابزاری برای ایجاد لینک استفاده می کنند. (آیرا)

34٪: درصد بازاریاب های دیجیتال که Domain Authority (Moz) را انتخاب می کنند ، اگر فقط می توانید یک معیار برای اندازه گیری اقتدار و / یا کیفیت پیوند انتخاب کنید. (آیرا)

38٪: درصد بازاریاب های دیجیتال که رتبه بندی را KPI اصلی برای اندازه گیری اثربخشی ایجاد لینک می دانند. (آیرا)

53٪: درصدی از بازاریابان دیجیتال که ارسال مهمان را موثرترین استراتژی ایجاد لینک می دانند. (SEMrush)

بیش از 63٪: درصدی از بازاریاب های دیجیتال که ترجیح می دهند برنامه های معمول خود را برای ایجاد لینک ایجاد کنند. (SEMrush)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

66.31٪: درصد صفحات وب که بک لینک ندارند. (Ahrefs)

77.80 دلار: متوسط ​​هزینه انتشار پست مهمان. (Ahrefs)

آمار جستجوی Google

15٪: درصد جستجوهایی که Google قبلاً هرگز ندیده است – از میلیاردها پرسش روزانه. (گوگل)

1 میلیارد پوند: تعداد کل دستگاههایی که اکنون دستیار Google در آنها تعبیه شده است. (گوگل)

2 تریلیون پوند: تعداد تخمینی جستجوهایی که Google در سال در سراسر جهان انجام می دهد. (سرزمین موتور جستجو)

40–60 میلیارد: تخمین ماهانه تعداد جستجوهای انجام شده در Google در ایالات متحده. (موز)

89٪: تفاوت بین کل موتور جستجوی جهانی Google در مقایسه با Bing’s. (StatCounter)

مقاله پیشنهادی  روش های بهینه سازی شده برای بهینه سازی Google Snippets ویژه داده ها

کمتر از 1 دقیقه: زمان کل جلسه متوسط ​​جستجوی Google (از زمان پرس و جو اولیه تا بارگذاری صفحه نتایج جستجو و انتخاب هر نتیجه ، به علاوه هر کلیک کلیک بر روی آن SERP ها و انتخاب نتایج جدید.) (موز)

66٪: درصد جستجوی متمایز جستجو که منجر به یک یا چند کلیک روی نتایج Google می شود. (34٪ از جستجوها هیچ کلیک ندارند.) (Moz)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

3.4٪: درصدی از جستجوهای متمایز در Google که منجر به کلیک بر روی تبلیغات Google (پولی) شده است. (موز)

0.9٪: درصدی از نتایج جستجوی Google.com که بر روی Google Maps کلیک می کند. (موز)

~ 0.5: درصد کلیک در نتایج جستجوی Google که به پیوندهای موجود در نمودار دانش مراجعه می کند. (موز)

: درصد کلیک در نتایج جستجوی Google که به بلوک های تصویر می رود. (موز)

23 0.23: درصد کلیک روی نتایج جستجوی Google که به نتایج مسدود کردن توییتر می رود. (موز)

1.8٪: درصد کلیک در نتایج جستجوی Google که به YouTube می رود. (موز)

0.16٪: درصد کلیک روی نتایج جستجوی Google که به نتایج شخصی شده Gmail / Google Mail می رود. (موز)

0.55٪: درصد کلیک روی نتایج جستجوی Google که به نتایج خرید Google می رود. (موز)

11.8٪: درصد کلیک های جستجوهای متمایز Google که منجر به کلیک بر روی ویژگی Google می شود ، یعنی YouTube ، Google Maps ، Gmail ، Google Books ، فروشگاه Google Play در تلفن همراه و غیره (Moz)

25 ~ از همه جستجوها در پرس و جوهای برتر 1MM توزیع شده است ، و پرسشهای 10MM برتر حدوداً حساب می شود 45٪ و پرسشهای برتر 1BB که نزدیک به 90٪. (موز)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

25٪: درصدی از کل حجم جستجو که در خارج از 100 میلیون کلمه کلیدی برتر اتفاق می افتد. (موز)

40.9٪: درصد جستجوی Google در دستگاه های تلفن همراه که منجر به کلیک ارگانیک می شود ، با یک کلیک پرداخت شده ، و 57.1٪ در هیچ کلیک. (موز)

62.2٪: درصد جستجوی Google در دستگاههای دسک تاپ که منجر به کلیک ارگانیک می شود ، 2.8٪ با یک کلیک پرداخت شده ، و 35٪ بدون کلیک. (موز)

سئو در مقابل سایر کانال های بازاریابی

15٪: درصد کل ترافیک قابل ردیابی که از جستجوی پولی حاصل می شود. (BrightEdge)

: درصد کل ترافیک قابل ردیابی که از طریق اجتماعی پرداخت می شود. (BrightEdge)

15٪: درصد کل ترافیک قابل ردیابی که از منابع دیگر حاصل می شود. (BrightEdge)

27٪: درصد جمعیت آنلاین جهانی از جستجوی صوتی در تلفن همراه استفاده می کنند. (گوگل)

20 پوند: تعداد دفعاتی که SEO دارای ترافیک بیشتری نسبت به PPC در تلفن همراه و دسک تاپ است. (موز)


اعتبار ویژه تصویر: پائولو بوبیتا