7 SEO سریع در طول COVID-19 برنده شد

وقتی COVID-19 برای اولین بار ضربه زد ، همه ما متعجب و وحشت شدیم.

وقتی تأثیرات اقتصادی آن آشکار شد ، بسیاری از شرکت ها وارد حالت مدیریت ریسک شدند و شروع به کاهش هزینه ها کردند.

از آنچه من شنیده ام ، در بسیاری از شرکت ها ، کاهش بودجه PPC در لیست کاهش هزینه ها زیاد بود.

خوشبختانه برای بسیاری از افراد در بازاریابی دیجیتال ، SEO به سختی برخورد نکرد. و گاهی اوقات به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نمی گرفت ، یا شرکت ها شروع به سرمایه گذاری حتی بیشتر در SEO کردند.

شرکت ها درک می کنند که می تواند پاداش سرمایه گذاری ها را در SEO و بازاریابی محتوا ماهها به طول انجامد.

سرمایه گذاری های انجام شده در حال حاضر می توانند جوانه زنی ROI را آغاز کنند ، پس از اینکه جهان مانند جهانی پیش از COVID که همه ما می شناسیم شروع به جوانه زدن کرد. بیایید آنرا جهان پس از COVID بنامیم.

با مهار زمانی که به دلیل شرایط فعلی آزاد شد ، بسیاری از شرکت ها در حال حاضر شروع به ایجاد محتوای عالی کرده اند. هم به صورت آنلاین و هم به صورت آنلاین.

آنها قبلاً آماده سازی برای جهان پس از COVID را آغاز کرده اند. حرکت هوشمندانه.

در این مقاله ، من چندین تاکتیک را طی می کنم که اکنون می توانید به آنها عمل کنید. من چند نمونه را به شما نشان می دهم تا خلاقیت شما جاری شود.

در حال حاضر مخاطب مورد نظر خود را محتوا کنید

شرکت شما ممکن است خیلی خوب در حالت زنده ماندن باشد. در این صورت ، به ASAP به نتایج نیاز دارید.

و از آنجا که نمی توانید پولی را صرف PPC کنید ، به جای آن روی SEO و بازاریابی محتوا تمرکز می کنید.

برای دستیابی سریع به نتایج ، بهترین شرط شما این است که محتوای موجود را جستجو کنید که در حال حاضر توسط مشتریان بالقوه جستجو می شود و قبلاً عملکرد منطقی دارد.

مقاله پیشنهادی  لیست کاملی از انواع ویژه Snippets های Google

1. تحقیقات کلمات کلیدی

قطعات محتوا را با عملکرد برتر بدست آورید و جستجو کنید که آنها از چه سؤالی استفاده می کنند.

از داده هایی که می توانید دست خود را بدست آورید استفاده کنید. از کنسول جستجوی Google ، Google Trends ، SEMrush ، Ahrefs ، Moz ، AlsoAsked ، Scout Suggest ، QuestionDB و AnswerPPublic (نگران نباشید ، آن مرد خزنده در پس زمینه از بین رفته است!).

تمام نمایش داده شدگان مربوطه را جمع آوری کنید ، بررسی کنید که در حال حاضر چگونه کار می کنید ، و نمایش داده شدها به:

  • نمایش داده شد با رتبه 1 صفحه.
  • نمایش داده شد با رتبه بندی صفحه.
  • نمایش داده شد که در زیر صفحه 2 رتبه بندی می کنید.

2. بهبود محتوای موجود

برای رتبه بندی صفحات اول ، می فهمید که حتی با برخی از ترفندهای جزئی درباره محتوای خود ، می توانید چند نقطه بالا برود ، یا یک قطعه برجسته را برنده شوید.

برای رتبه بندی های صفحه دوم ، معمولاً کمی سخت تر است.

شاید لازم باشد بخش هایی به محتوای موجود خود اضافه کنید ، یا صفحه جداگانه ای را برای آن به سبک توپی و سخنگویی ایجاد کنید.

هدف قرار دادن نمایش داده شدگان با محتوای بسیار خاص اغلب شما را به یک قطعه برجسته نیز برنده می کند.

برخی از سؤالات متداول مفید نیز به این محتوا اضافه کنید. بعداً توضیح خواهم داد که چرا

3. تحکیم محتوای موجود

اکنون سؤالهایی را که در زیر صفحه 2 درج شده اید ، تجزیه و تحلیل کنید.

احتمال وجود دارد ، برخی از مطالب مرتبط یا شاید حتی بسیار مشابه را پیدا کنید.

به طور جداگانه ، این صفحات ممکن است هرگز عملکرد خوبی نداشته باشند ، اما با ادغام این محتوا در یک صفحه قوی تر ، به آنها فرصت جنگیدن می دهید.

تصویر صفحه SERP re: Consolidation Content

کل از جمع قسمتهای آن بیشتر است.

4- محتوای جدید فرم کوتاه را برای نمایش داده شدگان طولانی بنویسید

اکنون برای جستجوی سؤالات سؤالاتی مانند حجم کم جستجو که در حین تحقیقات کلمه کلیدی پیدا کرده اید ، گنجانیده شود.

مقاله پیشنهادی  39 نمونه الهام بخش صفحه تماس با ما

در حالی که حجم جستجوی فردی این نمایشگرها چندان زیاد نیست ، حجم جستجوی ترکیبی و رقابت کم آنها باعث می شود ارزش دنبال کردن داشته باشند.

این نمایش داده شدگان را در قطعات جدید و با فرم کوتاه قرار دهید.

در اینجا مثالی از سایت خودمان است که به یک سؤال خاص پاسخ می دهد:

فرم محتوای کوتاه به عنوان مثال

5. Markup طرحواره FAQPage را پیاده سازی کنید

اکنون باید خلاقیت کسب کرده و محتوا را با نوع FAQPage Schema مشخص کنیم.

این به شما امکان می دهد قطعه مورد نظر خود را به طور قابل ملاحظه ای با جعبه FAQ متصل کنید ، مانند این به عنوان مثال:

مقاله SEJ با سؤالات متداول در SERP

سریع Google در پیاده سازی نشانه گذاری FAQPage Schema استفاده می کند ، بنابراین باید سریع نتیجه شما را جلب کند.

اجرای نشانه گذاری Schema چندان دشوار نیست ، اما اگر می خواهید از نوشتن کد JSON-LD خودداری کنید ، می توانید از ابزاری برای تولید آن استفاده کنید.

6. ابزارهایی را برای مخاطب هدف خود ایجاد کنید

اگر می خواهید نشانه COVID-19 SpecialAnnouncement را به سایت خود اضافه کنید ، تولیدکننده نشانه گذاری Schema ویژه Aymen Loukil برای شما سنگین می کند.

7. محتوای جدیدی را ایجاد کنید که هم اکنون بسیار مرتبط باشد

ایجاد محتوا جدیدی که بسیار مرتبط باشد به این معنی است که برداشت می شود و فوراً به سایت شما ترافیک می کند.

مثالی از افراد موجود در Tidio که لیست گسترده ای از ابزارهایی را ارائه می دهند که معاملات ویژه COVID-19 را ایجاد می کنند ، آورده شده است.

محتوای مخاطب هدف شما همیشه می خواهد

اکنون ، اگر همه این موارد را انجام داده اید و هنوز زمان باقی مانده است ، در اینجا یک حرکت اضافی است که می توانید انجام دهید: روی محتوایی سرمایه گذاری کنید که مخاطبان هدف شما هنوز هم در دنیای پس از COVID بخواهند.

مقاله پیشنهادی  مولر گوگل در مورد کپی کردن سایت های دارای رتبه برتر

این محتوا منجر به افزایش فوری بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت نمی شود ، اما شما به طور معمول در صورت حفظ آن ، رشد مداوم با این نوع محتوا را مشاهده می کنید.

این یک سرمایه گذاری است که بعداً تحویل ROI را آغاز خواهد کرد.

به طور معمول ، این اثر در این نوع محتوا تولید می شود:

  • منابع صفحه
  • آمار
  • ابزارها
  • واژه نامه ها
  • کتابهای الکترونیکی

در اینجا چند نمونه از صحنه بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

  • کتاب ساختمان پیوند آیرا دیجیتال: مقادیر عظیمی از ارزش را در خفاش ارائه می دهد و به صورت رایگان هدیه می شود. آیا همین حالا منجر به مشتریان جدید خواهد شد؟ احتمالا نه. آیا مردم کیفیت آن را به خاطر می آورند و آیرا آن را واگذار کرده است ، هیچی نمی پرسد؟ من متقاعد شده ام.
  • یافتن ابزارهای جستجوگرها: یک سایت ساده که به شما امکان می دهد به سرعت ابزارهای جستجوگرها را پیدا کنید. در حال حاضر بیش از 200 ابزار لیست شده است. مقدار فوری ارائه شده است – و در توییتر SEO ویروسی شده است.
  • این مجموعه از آمارهای PPC: اگر برای تهیه نسخه پشتیبان از استدلال خود آماری در این زمینه ندارید بسیار مفید است.
  • نقشه های Onely نشان می دهد که چگونه بسیاری از افراد از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب دسترسی پیدا می کنند.

افکار بسته شده

روش های زیادی برای استفاده بیشتر از وقت اضافی که بحران COVID-19 برای شما به همراه داشته است ، وجود دارد.

ابتدا برای رسیدن به نتایج سریع روی میوه های کم مصرف تمرکز کنید و اگر هنوز هم بعد از این مدت زمان باقی مانده است ، آن را در محتوای مورد نظر مخاطبان خود که همیشه به آن نیاز دارید سرمایه گذاری کنید.

موفق باشید و قوی باشید!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020