7 گناه ساختن پیوند مرگبار که همه مرتکب شده اند

خواننده گرامی: برای اهداف سرگرمی ، همه موارد ریز و درشت را درب منزل گذاشتم – بنابراین آماده شوید تا از طریق این راه نفوذ کنید. همچنین ، تمرکز اصلی در اینجا ایجاد لینک است ، نه کسب درآمد.

همه از لینک سازی متنفرند.

می دونی چرا؟

من از برخی از دوستانم پرسیدم ، و در اینجا آنچه آنها گفتند:

ارتباط ساختمان با روزنامه نگاران

و غیره

اما این همه به دلیل اصلی اشاره دارد:

پیوند سازها با سردبیران و روزنامه نگاران ارتباط برقرار می کنند تا از این کار نتیجه بگیرند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و آنها می خواهند این کار را با حداقل تلاش و حداقل تعامل انجام دهند.

من می توانم در مورد برخورد با گرمای زیاد در باشگاه تشبیه کنم ، اما فکر می کنم شما این تصویر را دریافت می کنید: این یک روش کاملا آشفته برای شروع است هر مکالمه.

من نمی گویم که این اشتباه است ، اما این زیربنای بسیاری از موضوعاتی است که ما در مورد پیوند سازی داریم.

چشم انداز Receiver’s

آنهایی که در انتهای دریافت لینک های ارتباطی قرار دارند از این کار متنفر هستند زیرا آنها می دانند که فرستنده فقط برای دریافت آن لینک لینک است.

هیچ کس فقط “در مقاله شما تصادف نکرد”.

آنها “وبلاگ شما را دوست ندارند”

آنها احتمالاً حتی به موارد شما نگاه نکردند.

احساس انزجار و انعطاف پذیری می کند.

چشم انداز Outreacher

و برای خود فروشندگان تبلیغات ، به جای اینکه مهندسان خداپسند را در حباب دلپذیر SEO در سایت خود بازی کنند ، در معرض ویراستاری ویراستاران هستند.

بنابراین آنها کل موضوع را کوچک و خودکار کردند و در نتیجه هرزنامه عمومی غیر هدفمند ایجاد کردند.

در بدترین حالت ، ایجاد پیوند می تواند یک چرخه بی پایان آزار و تحقیر باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خوشبختانه همیشه اینطور نیست و راه حل هایی وجود دارد.

ابتدا باید بدانید که کجا از مسیر دور شده اید و چگونه می توانید به مسیر خود برگردید.

من می خواهم به برخی از boo-boos لینک سازی اشاره کنم که خودم متوجه شده ام و دیگران در آن افتاده اند.

اجتناب از این امر باعث خستگی در مبارزات بعدی شما می شود و شما را با پیوندها ، پیوندها ، پیوندها به هر سو سواری لذت بخشی می کند!

بنابراین ، آیا شما آماده مواردی هستید که یک سس مخفی نیست اما به طور واضح باید به آنها یادآوری شود؟

عالی

اینجا ما می رویم

پیوند ساختمان گناه 1: سرگردان دور از چرا

SEO به بسیاری از موارد تجاری دیگر متصل است.

به عنوان مثال ، بهینه سازی جستجو در هنگام مکیدن CRO به معنای مطلق نیست.

شما می توانید با بهترین هدف خرید ، ترافیک مورد نظر خود را ارسال کنید – اگر این مکنده ها روی دکمه “خرید” شما کلیک نکنند ، فایده ای ندارند.

و به عنوان بخشی از SEO ، ایجاد لینک در یک زمینه نیز وجود دارد.

هنگامی که یک کمپین را شروع می کنید ، باید اهداف کاملاً مشخصی در ذهن داشته باشید.

شما نمی توانید مثل یک کودک 3 ساله فقط جیغ بزنید: “پیوندها ، پیوندها ، می خواهم!”

حتی اگر شما نکن هدف مشخصی داشته باشید ، در پشت سر آن به برخی از فرایندهای تفکر نیاز دارید.

شاید فقط این باشد: “بگذارید ببینیم اگر این نوع پیوند را بسازم چه اتفاقی می افتد؟”

و سپس آن را به طور مداوم دنبال کنید.

اکنون که آماده شده است ، می توانید یک استراتژی تدوین کنید ، تاکتیک های خود را انتخاب کنید و شروع به شکار این پیوندها کنید.

و سپس این اتفاق می افتد …

در حالی که در آن غرق هستید ، فراموش می کنید که چرا از اول شروع کرده اید.

به عنوان مثال ، شما یک اطلاعیه مطبوعاتی اجرا می کنید و 400 پیوند برای شما فراهم می کند.

واوزا

شما تحت تأثیر حجم زیاد قرار گرفته و گرسنه لینک می شوید.

اگر هدف شما گرفتن هرچه بیشتر از بک لینک است ، خوب است.

اما اگر می خواهید از مخاطبانی که تازه شروع به مقایسه محصولات کرده اند ، ترافیک ارجاع شیرین بخواهید؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر می خواهید برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید ، چه می کنید؟

هر از چند گاهی باید رکاب بزنید و ببینید آیا کاری که انجام می دهید باز هم با هدف شما همسو است یا خیر.

به عنوان مثال – ممکن است از مارک بزرگی پاسخی دریافت کنید که آنها به شما پیوند نخواهند داد ، اما آنها با یک میلیون دنبال کننده فعال درباره محصول شما در Insta خود پست خواهند گذاشت.

اگر در حال ایجاد پیوندهایی برای افزایش حضور آنلاین خود هستید ، آیا باید این پیشنهاد را رد کنید و برای پیوند دادن آن فشار وارد کنید؟

هدف شما ، انتخاب شماست ، اما حواس پرت نشوید.

مسیر شما برای رستگاری

قبل از انتخاب استراتژی و تاکتیک های خود ، یک دلیل را انتخاب کنید

تا جایی که می توانید آن را به وضوح مشخص کنید.

در صورت امکان سعی کنید موفقیت را به نظر برسد.

ممکن است دلیل شما نادرست باشد یا در برخی موارد خدمات خود را متوقف کنید ، اما برای مدتی پیروی از یک قطب نما روشن می تواند مانع از پرزرفتن بی هدف شما شود.

وقتی دنبال پیوندها هستید و فرصتی پیش می آید ، آن را حفظ کنید

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مدام بپرسید که چرا این هدف شما را تأمین می کند؟

کور خیره شدن به معیارها و تبدیل شدن به یک دزد لینک ، که در آن فرصت های بی نقصی را که به شما کمک می کند ، رد می کنید ، یکی از بزرگترین مشکلات است.

یا به سراغ پیوندهایی می روید که کاملاً بی ارزش هستند اما در کارنامه خوب به نظر می رسند.

Link Building Sin 2: تمرکز بر چشم اندازهای بد

اگر پیوندهای خود را از طریق ارتباط ایجاد می کنید ، اغلب لیست های احتمالی سایت هایی را که می خواهید با آنها تماس بگیرید ایجاد می کنید.

شما از نوعی معیارهای صلاحیت استفاده خواهید کرد که به این س answerال پاسخ می دهد: آیا از این سایت پیوند می خواهم یا نه؟

همه این کار را متفاوت انجام می دهند.

بعضی از آنها از لیستی از سنجه ها استفاده می کنند. برخی بر ارتباط ، نگاه و محتوا تمرکز می کنند. دیگران به رفتار پیوند یک سایت نگاه می کنند.

مقاله پیشنهادی  3 استراتژی پیشرفته SaaS SEO و بهترین روش ها

و برخی دیگر همه اینها و موارد دیگر را انجام می دهند.

یک دام که بسیاری از جستجوگران پیوند در آن قرار می گیرند ، صرف وقت و انرژی نامتناسب برای قضاوت در مورد چشم اندازهای مناسب است.

اتلاف وقت روی چیزهای اشتباه

تصور کنید در حال ساخت لیستی از 100 چشم انداز هستید که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شما ممکن است SERP ها یا بک لینک های رقیب را در لیست 1000 سایت قرار دهید.

در این حالت ، باید موارد بد را فیلتر کنید.

یا اینکه به صورت دستی از طریق وب سایت ها به جستجوی آنلاین می پردازید ، وب سایت هایی را که دوست دارید به لیست اضافه می کنید.

در این حالت ، شما سایت ها را به یک لیست خالی (در ابتدا) اضافه می کنید.

اما در هر دو مورد ، با چشم اندازهایی روبرو خواهید شد که در رسیدن به اهداف شما مثر نیستند.

و آنچه که من در بسیاری از افراد آینده پژوه دیده ام این است که آنها تمایل دارند انرژی بیشتری به چشم اندازهایی که در مورد آنها مطمئن نیستند بدهند.

برای بعضی از سایت ها ، آنها به مدت پنج دقیقه به عقب و جلو می روند ، آنها را از زوایای مختلف تجزیه و تحلیل می کنند ، آنها را در این ابزار یا آن انداختند.

در عوض ، در این پنج دقیقه آنها می توانستند 10 سایت پیدا کنند که بلافاصله می دانستند که عالی هستند.

پس چرا وقت زیادی را در وب سایت هایی تلف می کنیم که به شما شک کافی برای بررسی بیشتر می دهند؟

فقط آن ها را نادیده بگیرید و ادامه دهید.

روی مواردی تمرکز کنید که بلافاصله ارتباط ، کیفیت و اقتدار را فریاد می زنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مسیر شما برای رستگاری

هنگام آموزش جستجوی پیوند جدید ، دو نکته وجود دارد که بر آنها تأکید می کنم:

چشم اندازهایی را انتخاب کنید که کاملاً واقعی شرکت های ارائه دهنده محصولات یا خدمات هستند

این افراد کمتر به کسب درآمد از طریق وبلاگ خود و بیشتر به رشد تجارت خود توجه می کنند.

به طور کلی ، آنها معیارهای محتوا را بالا نگه می دارند.

آنها به هر تام ، دیک و هری پیوند نخواهند داد.

در واقع به سراغ سایتهایی بروید که فکر می کنید سخت قابل دسترسی هستند.

خوشحال خواهید شد

اگر بیش از 1 دقیقه در مورد چشم انداز پیوند شک دارید ، آنها را حذف کنید

هزاران وب سایت دیگر در آنجا وجود دارد که شما وقت زیادی را برای تصمیم گیری از دست نخواهید داد.

Link Building Sin 3: صداگذاری مانند یک تجارت یا پیوند ساز

این همیشه صدق نمی کند.

برخی از کمپین ها نیاز به لحن تبلیغاتی حرفه ای و شرکتی دارند.

اما تعجب خواهید کرد بزرگ پیوندهایی که می توانید با سادگی شخصیت پذیری دریافت کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، بسیاری از متخصصان سئو از تماس شخصی در کار خود اجتناب می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنها دوست دارند در حباب خود دور شوند و احساس کنند مانند یک شورشی در حال بازی با بد شخص بزرگ (مرد Boogey-Google) هستند.

اما وقتی هدف شما دریافت پیوندهای پرداخت نشده از ویراستاران ، مدیران سایت و بنیان گذاران است ، با ایجاد یک اتصال شخصی شانس خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهید.

این بدان معنی نیست که شما باید یک دوست طولانی مدت پیدا کنید.

یعنی شما باید صدا کنید کمتر مانند شغلی که سعی دارد مقداری خمیر درست کند ، و بیشتر مثل یک انسان دیگر که یک لطف ساده را می خواهد.

به روشی فوق العاده آرام ، غیرمطلع ، بدون التماس.

بنابراین پیچ صدایی رسمی است.

صدای حرفه ای پیچ.

به محض این که یک ویرایشگر شما را به عنوان یک لینک ساز متصل به پیوندهای شرکتی می کند – آنها می دانند که شما سود پولی دارید.

و یا از هول خوردن بدشان می آید ، یا این سود را نیز می خواهند.

اما این تنها بخشی از آن است.

پیوند ساز نباشید

و اینجا جایی است که شما یک قدم جلوتر می روید: لینک ها را فراموش کنید.

به طور جدی.

این لینک به پیوند شما اهمیتی نمی دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه شما باید نگران آن باشید این است که چه چیزی در آن قرار دارد آنها، a.k.a. ، ارزش پیشنهادی.

همه ما این را می دانیم اما به نوعی هنگام اجرای کمپین ها گم می شود.

اگر وقت بیشتری برای داشتن یک پیشنهاد ارزش شگفت انگیز صرف کنید که برای چشم انداز پیوند شما بی فایده باشد ، نیمی از نبرد پیروز می شود.

بنابراین نیمه دیگر می آید: خود حوزه اطلاع رسانی.

فروشندگان خوب ایمیل هایی ایجاد می کنند که حداقل آزار دهنده ترین حالت ممکن است.

ایمیلی که از پرچم گذاری گیرنده ها به عنوان هرزنامه جلوگیری کرده و آنها را فریب می دهد تا باز شوند.

فروشندگان بزرگ پیشنهادی ارزش را ایجاد می کنند که متقاعد کنندگان را متقاعد می کند تا با آنها ارتباط برقرار کنند.

به عنوان مثال ، یک دارایی قابل پیوند که نقطه درد خاصی از مخاطبان آنها را حل کند.

فروشندگان Kick-ass تشخیص می دهند که تبلیغات نیز خود یک محصول است و باید بهتر از سایر مراکز تبلیغاتی موجود باشد.

این فقط لازم نیست که آزار دهنده و بله قانع کننده باشد – بلکه باید برجسته ترین شادی روز آینده شما باشد!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

لبخند بزنید ، آموزش دهید یا به آنها کمک کنید.

آنها را ترغیب کنید که مدام با شما صحبت کنند.

اگر فراتر از حد عالی بروید و به آن دست یابید – می توانید برخی از پیوندهای بیمار را بدست آورید.

بنابراین پیوند ساز نباشید: شادی آورید ، هرزنامه نیست.

مسیر شما برای رستگاری

باید برای این کار الهام بگیرید.

و اگر شما نوع خلاق نیستید ، شخصی را استخدام کنید.

نویسندگان تبلیغات و کمدین ها عالی هستند.

از همه چیز در اطراف خود – شعر ، فیلم ، جناس و جوک های پدرانه الهام بگیرید.

برای حداکثر تأثیر ، منابعی را که می دانید می توانند در مکانی که برای پیوندها هدف قرار داده اید به خوبی کار کنند ، امتحان کنید.

امنیت سایبری؟

نقل قول های جنگ ستارگان را امتحان کنید.

وبلاگ های لوکس؟

جوک های رولکس را امتحان کنید.

مقاله پیشنهادی  منتظر نمانید تا افراد سایت خود را پیدا کنند

اما مهمتر از همه: ایمیل های خود را با صدای بلند بخوانید.

آنها را از نظر هر چیزی که به نظر می رسد مانند یک محل فروش ، یک سخنرانی یا بدتر از آن مانند ده هزار لینک ساز دیگر بررسی کنید.

Link Building Sin 4: اعدام ناآرام

“چگونه 489 لینک بدون محتوای جدید ایجاد کردم” … کلیک کنید!

شما یک راهنمای گام به گام عالی برای بهمن پیوند بعدی خود پیدا کرده اید و آن را به Evernote بریده اید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چند روز بعد دوباره قطعه را می گیرید و به سر کار می روید.

و سپس متوجه می شوید … این در واقع کار واقعی بسیاری است.

بنابراین در نهایت نیمه اسکن چیز را انجام داده و با حداقل تلاش و قدرت مغزی ، آن قسمتهایی را که اکنون می توانید اعمال کنید ، گیلاس انتخاب می کنید.

و شما پنج پیوند برنده خواهید شد.

و همه آنها عوضی هستند

پس از آن تصمیم گرفتید که روش کارشناسی کل باشد و آه صبر کنید – “9 استراتژی ایجاد پیوند آسان (که هر کسی می تواند استفاده کند)”

….کلیک!

بشویید و تکرار کنید.

بگذارید این را به شما بگویم: 90٪ از استراتژی های لینک سازی که کار آنلاین می کنید.

اما یک صید وجود دارد:

هر استراتژی فقط به خوبی اجرای آن است.

اگر واقعاً می خواهید طرح اولیه شخصی را امتحان کنید ، ابتدا باید دقیقاً هر مرحله را دنبال کنید.

بعداً ، می توانید آن را اینجا و آنجا تغییر دهید ، و آن را متعلق به خودتان کنید.

یا اگر مورد مناسبی برای شما نیست کاملاً آن را رها کنید.

اما اولین بار از مراحل آن صرف نظر نکنید و بدون کنترل کیفیت از طریق آن عجله نکنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من می دانم که این احتمالاً “گناه” بیشتر از همه گناهان موجود است – اما شما نمی خواهید بدانید که چگونه توانستم یک کمپین کامل را ایجاد کنم ، فقط با اطمینان از انجام وظیفه فرعی کوچک.

مسیر شما برای رستگاری

نکن پرش ش! ت

Link Building Sin 5: خودتان را برای رد کردن آماده کنید

این یک مسئله کمتر ملموس است و همه مربوط به طرز فکر است.

اما این امر مستقیماً با نحوه پیشرفت پیوند شما ارتباط دارد.

بسیاری از مشکلات من با پیوند سازهایی که آموزش می بینم ناشی از ناامنی است:

  • شما در مورد کیفیت محصول خود شک دارید.
  • درباره محتوای خود مطمئن نیستید.
  • شما در مورد اهداف آینده خود بدترین چیز را فرض می کنید.
  • شما از طرد شدن می ترسید.

وقتی این حاملگی های منفی را داشته باشید ، می درخشد در هر قدمی که به سمت برنده شدن بک لینک می برید.

به عنوان مثال ، شما دسترسی خود را محدود به سایت های بی کیفیت می کنید زیرا فکر می کنید سایت های شگفت انگیز زمان روز را به شما نمی دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شما انرژی زیادی را برای کیفیت ایمیل ارتباطی خود صرف نمی کنید ، زیرا تصور می کنید همه سایت ها به محض دیدن وب سایت یا محصول تند و زننده شما درخواست پول می کنند.

شما ایمیل خود را به هزاران نفر در هفته می رسانید زیرا پیش بینی می کنید نرخ تبدیل شما پایین باشد.

من اغلب ایمیل های ارتباطی را می بینم که مملو از عباراتی است که از این فرضیات ناشی می شود: چاپلوسی جعلی ، عذرخواهی و رشوه.

یک فرد آینده نگر احساس می کند که وقتی آنها ایمیل شما را می خوانند – و در نتیجه ، آنها تحت فشار قرار می گیرند ، با آنها صحبت می کنند یا حتی بدتر از آن ، برتر هستند.

تعادل قدرت را به طور کامل در مکالمه شما پیچ می کند.

شما باید خود را به عنوان همسن و سالی دوستانه بخواهید که یک لطف ساده را به روشی آرام و جذاب ارائه دهید.

نه به عنوان کسی که گدایی می کند یا چیزی را طلب می کند.

مسیر شما برای رستگاری

قسمتهایی را که به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید اصلاح کنید.

محتوای خود را برطرف کنید ، جستجوی خود را برطرف کنید ، خدمات اطلاع رسانی خود را برطرف کنید.

و بالاترین را هدف قرار دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

زیرا حتی اگر به آن نرسیدید ، در نهایت نتیجه بهتری نسبت به حالت دیگری خواهید داشت.

اگر هنوز اعتماد به نفس ندارید ، پس این را به عنوان یک تجربه بازیگوشانه ببینید و در این راه نیشگون بگیرید.

در پایان ، این یک بازی اعداد است و فقط در صورت ادامه آزمایش و تغییر ، این شانس را بهبود خواهید بخشید.

Link Building Sin 6: وسواس با مقیاس گذاری

متخصصان سئو یک گروه خنده دار هستند.

آنها دوست دارند علیه وضع موجود قیام کنند ، و دوست دارند هر سیستمی را که در آنجاست بازی کنند.

و کاملا عالی است!

کار هوشمندانه ، و نه سخت و همه اینها …

اما با مواردی مانند اتوماسیون و مقیاس گذاری – گاهی اوقات شروع به اشتباه گرفتن اهداف با روند می کنید.

اگر هدف ایجاد پیوندهای محکم در مقیاس باشد ، بیشتر سازندگان پیوند روی قسمت مقیاس گذاری تمرکز می کنند.

آنها فرایندهایی را ایجاد می کنند که در آن ها هزاران ایمیل ارسال می شود ، که می تواند باعث تحویل ایمیل شود.

اما همچنین می تواند نرخ تبدیل پیوند شما را پایین بیاورد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین به جای اینکه همیشه سعی کنید مقیاس ها را با هزینه کیفیت و نرخ تبدیل مقیاس بندی کنید ، می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید اولین.

مسیر شما برای رستگاری

تیرانداز از خفا لیست آینده خود را تقسیم بندی کنید و متناسب با آن ارتباطات خود را تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، وقتی با بلاگرهای موسیقی تماس می گیرید ، لیست جداگانه ای برای هر ژانر ایجاد کنید.

سپس الگوی خود را با زبان اصلی که فقط طرفداران آن سبک استفاده می کنند ، سفارشی کنید.

از هر چیزی که کاملاً مختص آن میکرو طاقچه است استفاده کنید.

کمی بیشتر به یک غواصی عمیق در یک موضوع نیاز خواهید داشت ، اما نرخ تبدیل شما به میزان قابل توجهی بهبود می یابد.

حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید: برای هر مشتری ایمیل سفارشی ارسال کنید.

چیزی که به وضوح فقط می توانست برای آنها نوشته شود.

مقاله پیشنهادی  یک لیست کامل بررسی محلی SEO

بله ، مقیاس گذاری این سخت تر است.

اما اگر نرخ تبدیل پیوند شما بیش از 60٪ باشد ، چه کسی به این مهم توجه می کند؟

اگر نمی خواهید این کار را خودتان انجام دهید ، یک نویسنده متن استخدام کنید و آنها را برای تحقیق و اطلاع رسانی تخصصی آموزش دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Link Building Sin 7: ایده محتوای لنگ

بله ، این بسیار واضح است ، من می دانم

پس چگونه بسیاری از شما این اشتباه را می گیرید؟

چه ایجاد دارایی های قابل پیوند برای وب سایت شرکت خودتان باشد و چه ارسال پست های مهمان ، به نظر می رسد بسیاری از متخصصان سئو حداقل اهداف را دارند.

به سختی.

فهمیدم – تو مشغول هستی

شما فضای لازم برای آن را ندارید و همستر شما مشق شب شما را خورد.

یافتن نویسندگان و طراحان گرافیک خوب کار سختی است ، یا می ترسید که به یک تیم بازاریابی بگویید که نوزادان محتوای آنها را می مکند.

در این مورد موارد دیگری وجود دارد: آموزشهای آنلاین در مورد بازاریابی محتوا که می گوید باید ذهن شما را خسته کند.

نیازی به ضربه زدن به ذهن نیست

بسیاری از مطالب در مورد محتوا در مورد “محتوای حماسی” صحبت می کنند. همه چیز باید “آسمان خراش حماسی” یا “اینفوگرافی حماسی” یا “حماسه حماسی” باشد.

با هدف حماسه خطر شکست حماسه را در خود جای داده است.

که می تواند شما را از حتی تلاش باز دارد.

اما محتوای شما لزوماً نباید حماسی باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

البته ، “epic-y” جای خود را دارد ، اما اگر شما در ایجاد آن نیستید ، این باید آرامش بخش باشد:

تنها مطلبی که باید به روز باشد و مفید باشد ، و فقط کمی بیشتر از موارد دیگر به ترکیب اضافه کنید.

به عنوان مثال ، یک جدول ساده که در آن می توانید تعدادی از اعداد را جستجو کنید ، می تواند مورد نیاز افراد باشد.

یا مجموعه ای از داده های تحقیقاتی مختلف در یک مرور کلی قابل اسکن.

خیلی واضح باش

ایجادکنندگان پیوند وقتی ایده های محتوایی برای دارایی های قابل پیوند و پست های مهمان ایجاد می کنند ، ممکن است خیلی “در دماغ” باشند.

آنها سعی می کنند هر قطعه ای را بسیار در مورد محصول یا خدمات خود بسازند ، در حالی که در عوض ، این باید مربوط به نقاط درد مخاطبان چشم انداز پیوند باشد.

و این زندگی را برای پیوند سازها بسیار سخت می کند:

لینک به صفحات هدف سخت

این نتیجه منجر به این می شود که لینک های پیوندی هیچ علاقه ای به زمین شما ندارند زیرا به مخاطبان آنها ارتباطی ندارد ، یا اینکه پول بخواهید زیرا سود کسب و کار شما کاملا آشکار است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مسیر شما برای رستگاری

دیگر مانند یک پیوند ساز فکر نکنید و مانند یک نویسنده شروع به فکر کنید.

برای شما و / یا یک نویسنده متن ، یک ساعت فاصله بگذارید تا زوایای ارزشمندی پیدا کنید.

زیرا هیچ کس به پیوند شما اهمیت نمی دهد.

چشم اندازهای کیفی فقط به محتوای با کیفیت اهمیت می دهند.

و دیگر به فکر محصول خود نباشید ،

به اهداف چشم انداز پیوند خود فکر کنید اولین.

آیا ایده شما به آنها کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشند ، مخاطبان خود را آموزش دهند یا اقتدار خود را افزایش دهند؟

سپس به سود خود فکر کنید ، دومین.

قطعاً قطعه شما باید (به طور غیرمستقیم) مربوط به شغل اصلی شما باشد ، اما شما می توانید این ارتباط را بین شما و هدف چشم انداز پیوند برقرار کنید.

به عنوان مثال: می خواهید پیوندهایی به صفحه ماساژورهای گردن ایجاد کنید.

اکنون وقتی به متخصصین فیزیکی مراجعه می کنید ، چیزهایی را که ماساژ گردن دارند ، انتخاب نکنید.

با طرح مباحث مربوط به کار در خانه با خیال راحت ، این ارتباط را برطرف کنید.

در آن بخش ، پاراگرافی بسیار مرتبط وجود دارد که در مورد وضعیت قرارگیری درد و گردن صحبت می کند ، و به صفحه خود پیوند داده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه می توان ایده های محتوایی را که سردبیران دوست دارند ، ارائه داد

روش های مختلفی برای تحقیق در مورد موضوعات عالی وجود دارد ، اما من یکی از راه های راهنمای خود را در زیر به اشتراک می گذارم (عمدتا برای نمایش پست های مهمان).

اگر هدف خاصی را با ایجاد لینک ایجاد کرده اید ، این مراحل را دنبال کنید:

  • Google که طاقچه + روند .
  • لیستی از موضوعات ارائه خواهد شد.
  • یکی از آن مباحث را انتخاب کنید.
  • نتایج جستجو را روی ماه گذشته تنظیم کنید.
  • آن موضوع را جستجو کنید.
  • نگاهی به عناوین عنوان شده در بالا بیاندازید.
  • عنوانی را که دوست دارید انتخاب کنید.
  • آن عنوان را ماه آخر جستجو کنید.
  • خودتان را براساس آنچه می بینید ایجاد کنید.

به این ترتیب شما به ایده هایی می رسید که هستند طاقچه عمیق ، در تقاضا ، و جاری.

وقتی چندین عنوان را عنوان می کنید ، مطمئن شوید که آنها را در موارد زیر تغییر می دهید:

  • قالب (فهرست ، 1-2 پانچ ، نحوه انجام کار ، و غیره).
  • سبک (خنثی ، خنده دار ، نمایشی).
  • موضوع.
  • سطح دانش (101 ، متخصص).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اکنون شما یک بوفه طاقچه زیبا با چیزی که در آن قرار دارد برای سلیقه همه ارائه می دهید.

غذای آماده

لینک سازی همه چیز در مورد است ایجاد ارتباطات.

(منظورم این است که می دانید یک پیوند است است یک اتصال ، duh!)

من می دانم که بیشتر شما وقتی خبر ایجاد روابط را می شنوید چشمانتان را می چرخانند.

اما در حقیقت ، شما نیازی به ایجاد دوستی مادام العمر با سردبیران ندارید (هرچند به شما کمک می کند!).

تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که ارتباطی بین آنچه که آنها برای آن ارزش قائل هستند ایجاد کند (اعم از این که علایق آنها ، مخاطبان آنها یا اهدافشان باشد) و آنچه می خواهید آنها به آن پیوند دهند.

اگر نمی توانید آن اتصال را برقرار کنید ، گناهکار پیوند هستید و رستگاری در گوشه گوشه است.

حالا برو ، مادر بی بی را افتخار کن ، و چند لینک ایجاد کنید!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، اکتبر 2020