7 میانبرهای تبلیغاتی Google برای نتایج بهتر با تلاش کمتر

اگر شما وقت خود را صرف عناصر مهم نیستید ، نفخ بی حساب خود را به حساب می آورید یا از ابزارهای صرفه جویی در وقت خود صرف می کنید ، PPC می تواند زمان زیادی را به شما بخورد.

در اینجا هفت میانبر و ویژگی برای تبلیغات به شما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

این فرآیندها نه تنها می تواند به شما در صرفه جویی در وقت کمک کند بلکه به شما سریعتر بینش می بخشد بنابراین شما حتی در زودتر به نتایج بهتر خواهید رسید.

7. جریان کلید واژه های متغیر

در روز ، ما مجبور شدیم در مورد Google Ads درباره کلمات کلیدی که می خواهیم برای آنها نشان دهیم ، کاملاً خاص باشیم.

مواردی مانند اشتباهات غلط و کلمات همه ضروری بودند زیرا Google با کلمات کلیدی شما در انواع واژگان کلمات کلیدی واژگان و کلمات دقیقاً واضح بود.

اما ، این همه تغییر کرده است

Google Ads نحوه مطابقت Phrase و Exact را با همخوانی با “انواع نزدیک” این نوع مسابقات ، نحوه برخورد با این نوع نمایش داده ها را تغییر داد.

بنابراین اگر یک جمع ، یک تایپ یا اصطلاح مشابه باشد ، Google هنوز به خود اجازه می دهد تا تبلیغ خود را برای آن شرایط نشان دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

امروزه ، در فرصت ها در واقع ، شما را توصیه می کند نه این نسخه ها را در اختیار داشته باشید تا حساب کاربری خود را از شرط های غیرضروری نگیرید.

در اینجا نمونه ای از خوشه کلیدی مشابه را مشاهده می کنید که Google در این مرحله تمایز چندانی قائل نمی شود:

7 میانبرهای تبلیغاتی Google برای نتایج بهتر با تلاش کمتر

در واقع ، وقتی به جستجوی عبارت های می پردازید ، می توانید ببینید که در آن انواع مختلفی پیدا کرده و با جستجو در ستون نوع مسابقه مطابقت دارد:

نوع ستون مطابق شکل

اگر می خواهید مدیریت ساده سازی کنید ، می توانید پیشنهادات مربوط به هر نسخه ممکن از یک کلمه را حذف کنید ، و به Google اجازه دهید این کار را انجام دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر اطلاعاتی را پیدا کنید که نشان می دهد نمی خواهید تبلیغات خود را برای انواع مختلف نشان دهد ، می توانید نفیات منطبق دقیقی را اضافه کنید ، اما شما را از پیدا کردن همان عبارت جستجو با چندین کلمه کلیدی مختلف نجات می دهد.

6. کلید واژه های تکراری را حذف کنید

با رشد حساب ها یا اینکه مدیران مختلف به مرور زمان این کار را می کنند ، می توان ردیابی آنچه را که پیشنهاد می شود از دست داد.

این امر به ویژه هنگامی صادق است كه یك مدیر حسابداری چیزی را به یك روش خاص ساختار می دهد ، و سپس مدیر دیگری دست به كار می شود و اجرای ساختار خود را آغاز می كند.

تلاش برای جستجوی اصطلاحات برای پیدا کردن نسخه های تکراری ، وقت گیر است.

خوشبختانه ، ویرایشگر Google Ads یک ویژگی بسیار مفید دارد که این کار را برای شما انجام می دهد!

از منوی بالا در زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید ابزارها.

کلمات کلیدی تکراری

این گزینه ها به شما امکان بسیاری می دهد تا بتوانید در نحوه تعریف کلمات کلیدی تکراری عمدی باشید.

مقاله پیشنهادی  6 استراتژی سئو برای موفقیت

به عنوان مثال ، می توانید یک دستور کلمه سخت یا هر دستور کلمه را انتخاب کنید.

اگر بیشتر مربوط به خودتان با بازی دقیق هستید ، ممکن است بخواهید ترتیب کلمات سخت را انتخاب کنید.

اما هر دستور کلمه می تواند یک روش عالی برای پاک کردن عبارات جستجوی گسترده اصلاح شده باشد که فقط با همان کلمات مشابه هستند.

این به طور مستقیم به توصیه های نکته 1 مربوط می شود ، یعنی تکمیل کردن هرچه بیشتر!

کلمات کلیدی تکراری
گزینه مفید دیگری که باید در نظر داشته باشید گزینه ای است که برای آن وجود دارد محل تکراری.

نمونه ای از این که چرا ممکن است بخواهید فقط در گروه های خاص به نظر برسید ، این است که اگر کمپین هایی دارید که به صورت تکراری باشند ، اما در دستگاه های مختلف یا جغرافیای مختلف نشان داده می شوند.

آنها به طور عمد در آن موارد تکثیر هستند ، بنابراین شما فقط می خواهید در هر کمپین جداگانه موارد تکراری را بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

5. برای مدیریت تبلیغات خلاق از برچسب ها استفاده کنید

عملکرد Label کوچک فروتن در واقع نیروگاهی برای سازماندهی و صرفه جویی در وقت است.

در حالی که می توان آنها را در زمینه های تبلیغاتی ، گروه تبلیغاتی و کلمات کلیدی نیز استفاده کرد ، استفاده از آن برای کپی حساس به زمان یا آزمایش معمول برای خاموش / روشن کردن موارد جایی است که می درخشد!

همچنین اگر می خواهید پیام های سطح بالاتر یا تلاش های قبل یا بعد از تست های کپی را مقایسه کنید ، کمک بزرگی است.

می توانید با بررسی کادر کنار نسخه های نسخه کپی آگهی مورد نظر برای برچسب زدن ، و سپس انتخاب ، به هر نسخه تبلیغی برچسب اضافه کنید برچسب در نوار ابزار آبی که ظاهر می شود:

برچسب

سپس می توانید برچسب های مورد نظر خود را برای آن تبلیغات بررسی کنید یا یک برچسب جدید ایجاد کنید.

در این مثال ، آنها می خواهند پیام جدید مربوط به COVID-19 را در مقابل تبلیغات تولید شده توسط گوگل به راحتی آزمایش کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

راه ساده ای برای مشاهده مقایسه بدون فیلتر کردن برای هر نوع تبلیغات وجود ندارد.

برچسب زدن هر یک به سرعت آن را آسان تر می کند

سپس می توانید وارد شوید گزارش ها> گزارش های از پیش تعریف شدهو گزینه Labels را انتخاب کنید.

سپس می توانید فقط گروه های Label را مشاهده کرده و معیارهایی را که می خواهید بررسی کنید ، اعمال کنید.

روش مفید دیگر برای استفاده از برچسب ها و تبلیغات ، برنامه ریزی است.

پس از برچسب زدن به تبلیغات همانطور که در بالا ذکر شد ، مواردی را که می خواهید برای یک تاریخ و ساعت مشخص روشن کنید انتخاب کنید.

کادر کنار تبلیغات را علامت بزنید ، و سپس به نوار ابزار آبی بروید و کلیک کنید ویرایش کنید.

یک قانون خودکار ایجاد کنید

از اینجا ، می توانید برای همه آگهی هایی که با انواع پارامترهای زمان بندی و شرایط انتخاب کرده اید ، قوانینی ایجاد کنید.

مقاله پیشنهادی  Google ویژگیهای جدیدی را به تبلیغات جستجوی پاسخگو می افزاید

شما این مرحله را برای هر بار که می خواهید چیزی خاموش شود ، تکرار می کنید و سپس روشن می کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پارامترهای زمان بندی و شرایط

4. از “ایجاد تنوع تبلیغ” برای آزمایش سریعتر استفاده کنید

صحبت از ساده سازی ایجاد آگهی و آزمایش ، روش مفید دیگر برای انجام این کار با استفاده از ویژگی Ad Variation است.

این قسمت در قسمت Drafts and Experiments قرار دارد که در نوار ابزار درست در سمت چپ صفحه اصلی شما قرار دارد.

تغییرات تبلیغات

سپس می توانید دکمه آبی “به علاوه” را بزنید ، و منو را برای مشخص کردن اینکه چه نوع تبلیغاتی روی آن تأثیر می گذارد ، نوع تبلیغی که می خواهید تغییر دهید و سایر جزئیات لازم برای راه‌اندازی را دریافت کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یکی از مواردی که من در مورد این گزینه دوست دارم این است که شما می توانید درصد تقسیم مخاطبان خود را تنظیم کنید.

این می تواند به شما در اجبار تقسیم 50/50 کمک کند ، در حالی که در آزمایش آگهی منظم ، Google بهینه سازی می کند.

3. از نمادها استفاده کنید

نگهداری از سابقه سابقه حساب می تواند در Google Ads دشوار باشد.

بسیاری از قسمت های متحرک ، خارج از چیزهایی که بر نتایج تأثیر می گذارند وجود دارد ، و سپس چندین نفر که دارای طول عمر آن هستند.

این می تواند هنگام تلاش برای تجزیه و تحلیل اعداد مشکلاتی ایجاد کند.

به عنوان مثال ، شما در حال مشاهده داده های سال هستید و می دانید که اعداد و ارقام سال گذشته بسیار بهتر شده اند.

چرا؟

تعطیلات خاص هر سال در تاریخ های مختلفی قرار می گیرند. بنابراین ممکن است که باشد

یا شاید این برند دارای یک PR بزرگ باشد که باعث جلب توجه و جستجو زیادی شد.

استفاده از یادداشت ها می تواند به شما در ورود به آن تاریخ کمک کند و اودهای زمان را در تلاش برای حفاری و تکه کردن این نوع تجزیه و تحلیل کنید.

چگونه یادداشت ها را اضافه کنید؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ابتدا کافی است روی نمودار عملکرد موجود در کلیک کنید پویش یا نمای گروه تبلیغاتی.

وقتی روی خط شناور می شوید ، تاریخ و اندازه های عملکرد به همراه رنگ آبی ظاهر می شوند یادداشت را اضافه کنید گزینه. می توانید یادداشت خود را در آن تایپ کنید.

توجه داشته باشید

پس از یادداشت در حساب ، آنها به عنوان یک مربع کوچک در امتداد خط تاریخ نمودار ظاهر می شوند.

در نمودار
با کلیک بر روی آن یادداشت های باقی مانده و تاریخ ساخت آنها را به شما نشان می دهد.

2. Customizer Ad را امتحان کنید

گاهی اوقات به تبلیغات تکراری نیاز دارید ، اما انسان – آیا می توانند هدر رفت وقت باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شاید بخواهید برای تعداد روزهایی که یک کالا در آن فروش دارد ، شمارش معکوس را نشان دهید.

یا یک مارک تجارت الکترونیکی می خواهد دقیقاً در زمان تقریباً واقعی مقدار محصول خاصی را که هنوز در انبار موجود است ، منعکس کند.

مقاله پیشنهادی  جستجوی تصویر معکوس: راهنمای کامل شما

مدیریت این تبلیغات تکراری به صورت دستی کابوس است!

موارد سفارشی سازی تبلیغ را وارد کنید.

این ویژگی ابتدا به شما الگویی را ایجاد کرده است که خصوصیات محصول را در آن می توانید در Google Ads بارگذاری کنید.

روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، اما ویژگی های استانداردی که می توانید مشخص کنید عبارتند از:

  • دستگاه ها
  • برنامه
  • تاریخ شروع
  • تاریخ پایان
  • شناسه مشتری
  • محدودیت های موقعیت مکانی

لیست کامل این موارد را می توان در اینجا یافت.

این کار به شما امکان می دهد قطعه ای از کد متصل به صفحه گسترده اطلاعاتی خود را وارد کنید ، که سپس مواردی مانند مدل صحیح ، مارک ، قیمت یا پارامتر دیگر را در نسخه تبلیغی خود وارد می کند.

اتوماسیون فرایندهایی مانند این ، صرفه جویی در وقت بسیار زیادی است ، اما همچنین به شما کمک می کند تا تبلیغات موثر و مؤثرتری را انجام دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

1. ابزارهای اهرمی و اتوماسیون

به عنوان مثال ، از اسکریپت ها برای خودکار سازی استفاده کنید

گزارش دهی یکی از بزرگترین نتیجه های زمان PPC است ، به ویژه اگر با برخی از مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم رسیدگی می کنید.

گزارش و تجزیه و تحلیل می تواند یک زمان بزرگ PPC باشد.

اسکریپت های Google Ads را وارد کنید.

از این قطعه های کد می توان برای ایجاد گزارش های سفارشی یا ایجاد ویرایش های خودکار به حساب شما استفاده کرد.

اسکریپت ها می توانند به شما امکان دهند که تقریباً هر کاری انجام دهید ، مانند ردیابی نمرات کیفیت تاریخی ، ردیابی افزایش چشمگیر در هزینه ها ، شناسایی کلمات کلیدی کم کار و موارد دیگر.

به نظر می رسد بسیار پیچیده است.

اما اجازه ندهید که شما را بترساند.

آسانترین راه برای به دست آوردن قدرت اسکریپت ها استفاده از صدها سهام موجود است که قبلاً ایجاد شده اند ، یا اینکه به یک توسعه دهنده دسترسی پیدا کنید تا یکی را برای شما شلاق بزند.

اگر کسی در خانه توانمند ندارید ، انجمن اسکریپت های تبلیغات Google Ads یا یک مترجم آزاد را بررسی کنید.

مردم در حال توسعه انواع اسکریپت های جذاب هستند و می توانید گزینه های زیادی را بصورت آنلاین پیدا کنید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در نتیجه:

یک موضوع مشترک در بین اکثر این پیشنهادات وجود دارد که ممکن است متوجه شده باشید:

اتوماسیون.

Google Ads پیچیده است و می تواند بسیار زمانبر باشد.

وظایف اداری می تواند زمان زیادی را بخورد که بهتر بتواند در مواردی مانند استراتژی و تصمیمات سطح بالاتر در مورد PPC صرف شود.

از ابزارهایی که Google به شما می دهد استفاده کنید.

مناقصه خودکار خود را امتحان کنید ، مواردی مانند تبلیغات جستجوی پاسخگو را آزمایش کنید و برای ایجاد مواردی که مدیریت مداوم را بسیار آسان تر می کند ، زمان مقدماتی را بگیرید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020