7 علامت تجاری که در طول همه گیر کورون ویروس بسیار ناخوشایند به نظر می رسند

اگر این مقاله را یک ماه پیش نوشته بودم ، پیدا کردن مارک هایی که ناخوشایند از تغییر ناگهانی نگرش و رفتار مصرف کننده ناشی از بیماری همه گیر رمان کروناویروس بودند ، به راحتی تیراندازی به ماهی در هر بشکه خواهد بود.

اما قبل از سفارش در خانه ، تعطیلی مدارس و مسافت اجتماعی “طبیعی جدید” شد.

Corona Hard Seltzer

به عنوان مثال ، Corona USA Corona Hard Seltzer را در 24 فوریه 2020 راه اندازی کرد.

تبلیغ ویدیویی که در آن زمان آپلود کردند ، NEW Corona Hard Seltzer. چهار طعم خوشمزه. یک ورودی پاشیده. ، اکنون ثبت نشده است.

و توضیحات تبلیغ ویدیو می خواند:

”معرفی Corona Hard Seltzer: 0g Carbs | 99 کالری | 0 گرم شکر. چهار طعم خوشمزه به زودی

https://www.youtube.com/watch؟v=cumBN7fNFtg

اکنون اگر یک استراحت در Corona Hard Seltzer در یک مهمانی ساحلی در طول استراحت بهاری داشته اید ، دست خود را بالا ببرید.

در صورت وجود ، آزمایش کنید زیرا احتمالاً شما یکی از “شکن کنندگان بهاری” هستید که به “ابر پخش کننده” های COVID-19 تبدیل شده اید.

بله ، می دانم ، تغییر نام تجاری خود برای Corona تقریبا غیرممکن بود.

و به تعویق انداختن عرضه محصول جدید بسیار دشوار است.

اما ، حتی در آن زمان ، بازاریان شرکت Corona Hard Seltzer بهتر می دانستند که وقتی همه “شکست های جهنم” از دست می روند ، به “برنامه” بپیوندید.

اکنون ، برخی ممکن است استدلال کنند که سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام نکرده است که COVID-19 تا 11 مارس 2020 به عنوان یک بیماری همه گیر شناخته شود.

بنابراین ، ما باید تیم بازاریابی در Corona را کمی کاهش دهیم.

اما ، حتی در اوایل 27 فوریه ، مگان گراهام از CNBC داستانی نوشت ، کورونا به دلیل بحث و گفتگو در مورد سلتزر سخت در میان شیوع تاج ویروس ادامه خواهد داد.

و او گفت:

“YouGov ، یک شرکت بین المللی نظرسنجی و تحقیقات بازار ، چهارشنبه تحقیقاتی را درمورد چگونگی احساسات نام تجاری Corona در میان شیوع Coronavirus فرار داد ، منتشر کرد و گفت قصد خرید Corona در پایین ترین حد آن در دو سال گذشته است ، هرچند نوشیدنی تابستانی که از نزدیک با تعطیلات ساحل همراه است ، نوسان فصلی قابل توجهی را مشاهده می کند. “

بنابراین ، اگر “به آن مرد پشت پرده توجه نکنید” یا در این مورد هیچ توجهی به روزنامه نگار در CNBC و تحقیقات بازار از YouGov نمی کنید ، در این صورت برند شما قیمتی را پرداخت می کند.

خط مسافرتی کارناوال

مارک دیگری که با نمای 20/20 افتضاح به نظر می رسد ، کارناوال کروز خط است.

Watch Behind the Fun: ساخت Mardi Gras | Quarter French With Emeril Laggase | Carnival Cruise Line که در 25 فوریه 2020 بارگذاری شد.

در توضیحات آمده است:

“ماردی گراس با BAM در حال آمدن است! اگر نمی دانید چه چیزی برای شما در منطقه یک محله فرانسوی Mardi Gras وجود دارد ، پس مراقب دیدار با Emil و VP از نوشیدنی های ما ، ادی آلن باشید. آنها به پشت سرگرمی روی تمام غذاها و نوشیدنی های باورنکردنی که در اینجا پیدا خواهید کرد ، می روند! “

https://www.youtube.com/watch؟v=UZp6YkSf8VM

تماشای امروز امروز خطوطی را از شعر به طول کارل Sandburg “مردم ، بله” به یاد می آورد که در سال 1936 در دوران رکود بزرگ منتشر شد:

“این یک کوه یخی در افق نیست ، کاپیتان؟”

“بله خانم.”

“اگر با آن برخورد کنیم؟”

“کوه یخ ، خانم ، درست حرکت خواهد کرد انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.”

به همین دلیل خط مسافرتی کارناوال با نگاهی گذرا به افرادی که از The Big Easy بازدید کرده اند ، که با شیوع coronavirus ویران شده است ، به شدت نگاه می کند.

بیمه مترقی

این ویدئو از بیمه پیشرو ، که در تاریخ 7 مارس بارگذاری شده است ، بسیار جالب تر است.

با عنوان Off the Mara-ket | تجارت پیشرفته بیمه ، در توضیحات آگهی ویدیو آمده است:

“مارا علاقه ای ندارد … مگر اینکه در مورد جمع آوری خانه ، اتومبیل یا اجاره دهنده باشد.”

https://www.youtube.com/watch؟v=v8846PMaWl4

خوب ، اگر یک ماه کارائوکه در یک کوره محله و نوار در یک ماه گذشته بوده اید ، دست خود را بالا ببرید.

بنابراین ، در مورد فاصله اجتماعی چه چیزی را نمی فهمید؟

و صادق باشید ، خنده بی دست و پا مؤثرترین راه برای افزایش آسانسور مارک نیست در حالی که مشتریان شما پناهنده هستند و به پایین شکار می شوند.

اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد!

از آن زمان به نظر می رسد که اکثر مارک های دیگر یا مدت زمان سفارش سفارش در خانه را “تاریک” کرده اند ، یا آنها یک درس مهم یاد گرفته اند.

وقتی روند بازار به طرز چشمگیری زیاد می شود ، تبلیغات ویدیویی و برنامه های بازاریابی محتوا شما نیز باید به طرز چشمگیری زیگ بزنید.

مقاله پیشنهادی  الگوریتم های Google On Link و مدت زمان کار لینک ها

به همین دلیل است که این مقاله برای تحقیق و نوشتن در اواسط ماه آوریل بسیار سخت تر از آن است که در اواسط ماه مارس برگشته باشد.

براساس دو نظرسنجی اخیر از 1500 بزرگسال در آمریكا كه هر دو توسط شركتابل انجام شده است ، 60٪ از مصرف كنندگان معتقدند كه ماركها و شركتها به طور مناسب نسبت به شیوع COVID-19 در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند.

یکی از نظرسنجی ها پرسید ، “شما چه مارکی را از مارکهای اطراف همه گیر COVID-19 ترجیح می دهید؟”

سوال چند گزینه ای دیدگاه های جالبی را به همراه داشت:

  • 64٪ از مصرف کنندگان گفتند که آنها در مورد اخبار (به عنوان مثال ، میزان عفونت فعلی) و / یا اعلامیه های خدمات عمومی (به عنوان مثال ، شستشوی دست) مطالب را ترجیح می دهند.
  • 56٪ از مطالب مربوط به “نرمال جدید” گفتند (مثلاً کار در خانه و / یا آموزش در منزل).
  • 52٪ گفتند كه در مورد حمايت از جامعه (مثلاً اهدايها و يا اقدامات مهرباني) مطالب خود را اعلام كرده اند.
  • 46٪ از مطالب مربوط به خوش بینی اظهار داشتند (به عنوان مثال ، زمانهای بهتر پیش رو و / یا داستانهای احساس خوب).

برای مثال ، Heineken را مقایسه کنید Ode to Close به تبلیغات ویدیویی با صدای ناشنوا و صریح قبلی توسط Corona Hard Seltzer.

همانطور که در توضیحات ویدیوی هایکنن آمده است:

ما بیشتر از هم جدا هستیم. با این حال ، ما نزدیک تر از همیشه هستیم. “

https://www.youtube.com/watch؟v=znNGqU73QHw

بنابراین ، حتی قبل از انتشار نظرسنجی های Shareablee ، به نظر می رسد که انبوهی از بازاریابان این یادداشت را دریافت کردند: “واقعیت جدید را تصدیق کنید”.

و آنها این بینش استراتژیک را با میانگین سه همکار به اشتراک گذاشتند ، و اینگونه ایده ها ویروسی می شوند.

اما ، به نظر می رسد تعداد کمتر بازاریاب مقاله مرتبط با عنوان “چگونه در صدر روند بازار در یک محیط پویا باقی بمانیم” ، که توسط Simon Rogers ، ویرایشگر داده های آزمایشگاه Google News نوشته شده است ، خوانده و به اشتراک گذاشته است. با Google فکر کنید.

و اگر آنها شروع به خواندن آن کردند ، پس از رسیدن به بند دوم ، اکثراً به نظر می رسید که خواندن را متوقف کرده اند.

“در این محیط پویا ، نیازهای مردم به طور مداوم در حال تغییر است. برای پیگیری رفتارهای متغیر ، Google Trends ، یک ابزار رایگان را در نظر بگیرید که به درخواست های جستجوی واقعی در جستجوی Google ، YouTube ، خرید و تصاویر دسترسی می دهد. “

سلام ، من آن را دریافت کنید

ما قبلاً در مورد Google Trends می دانیم و بیشتر ما گاهی اوقات در جستجوی اصطلاحات جستجوی فصلی از آن استفاده می کنیم.

اما ، در پاراگراف سوم ، راجرز اضافه كرد:

“برای کمک به شما در صعود از این تغییرات ، آزمایشگاه Google News در حال اصلاح روندهای جهانی مربوط به همه گیری است و گزینه ای برای عمیق تر شدن در هر 24 بازار محلی دارد.”

این “خبر جدید” بود

به عبارت دیگر ، راجرز رهبری خود را دفن كرد.

بنابراین ، بسیاری از ما هنوز این روندهای تغییر یافته محلی و جهانی را بررسی نکرده ایم.

و ارزش دارد هر روز صبح از روند جستجوی coronavirus تجدید نظر کنید ، زیرا آنها همچنان در حال تغییر هستند.

به عنوان مثال ، در ماه مارس ، جستجوهایی در مورد “چگونه می توان ضدعفونی كننده دست” را در سراسر جهان 4،950٪ افزایش داد.

در همان زمان ، افزایش 600٪ در جستجوها برای “آیا می توانید دو بار کورو ویروس دریافت کنید” وجود داشته است.

و جستجوهای “خدمات تحویل مواد غذایی نزدیک من” در سطح جهان 200٪ افزایش یافته بود.

در ماه آوریل ، جستجوهای “بازپرداخت بیمه اتومبیل COVID-19” در ایالات متحده 3،750٪ افزایش یافته بود.

در همین حال ، افزایش 4،950 درصدی در جستجوی “تجارت کوچک coronavirus” رخ داده است.

و جستجوهای مربوط به “گروه خون و کورو ویروس” 1400٪ افزایش یافته است.

بنابراین ، SEO های زرنگ و دانا ، کارشناسان PPC ، بازاریابان محتوای خلاق و مأمورهای رسانه های اجتماعی می توانند با مراجعه به Google Trends اولین کاری را که هر روز صبح روزه انجام می شود ، بینش روزانه کسب کنند.

به عبارت دیگر ، تقریباً همه می دانند که coronavirus “فیل موجود در اتاق” است.

اما ، در این محیط پویا ، بازاریابان دیجیتال باید دریابند که در سراسر جهان جستجو می کند:

  • “واکسن” در تاریخ اول آوریل در همه زمانها قرار گرفت.
  • “مراقبه” در تاریخ 3 آوریل به اوج خود رسید.
  • “رشته فرنگی فوری” در 7 آوریل به اوج خود رسید.
  • “پخت و پز” در 9 آوریل به اوج خود رسید.
  • هر دو “آنتی بادی” و “بی خوابی” در 10 آوریل همه زمان های اوج را گرفتند.
  • هر دو “عادی” و “بهداشت عمومی” در 15 آوریل به اوج خود رسیده اند.
  • “برش وزوز” در تاریخ 16 آوریل به او اصابت کرد.
مقاله پیشنهادی  چگونه شرکت های بازاریابی محتوا سود می کنند

شما نمی خواهید آخرین مورد در بخش بازار خود باشید تا یک ویدیوی YouTube یا وبلاگ جدید درباره یکی از این روندهای جدید ایجاد کنید.

اکنون ، وقتی نوبت به سرعت پاسخ دادن به تغییرات مداوم در نیازهای اطلاعاتی مردم می رسد ، رسانه های خبری مدتی قبل “یادداشت را گرفتند”.

اما ، بیشتر بازاریاب های دیجیتالی باید عادت های قدیمی را از زمان کمتری پر تلاطم تغییر دهند و با سرعت اخبار شروع به حرکت کنند.

طبق یک بررسی جدید از شرکت تحقیقاتی تبلیغات آگهی تبلیغاتی ، در زمانی که 86 درصد از تبلیغ کنندگان و آژانس های آمریکایی انتظار دارند کاهش عمیق در هزینه های رسانه ای خود داشته باشد ، انجام این کار سخت است.

در همین حال ، 14 درصد دیگر از مارک ها هنوز هم در حال کار هستند تا تیم های بازاریابی دیجیتال خود را از راه دور از خانه کار کنند.

بنابراین ، این موج دوم دلایلی را ایجاد می کند که باعث می شود مجموعه های دیگری از مارک ها در طی “رکود کروناویروس” که توسط همه گیری COVID-19 برانگیخته شده اند ، بسیار ناخوشایند به نظر برسند.

آن تیلور ، عقاب آمریکایی و مردم شناسی

به عنوان مثال ، Tasneem Nashrulla از BuzzFeed News اخیراً مطلبی را نوشت ، مارک های بزرگ از اینکه می گویند مبلغ فروشگاهی خود را در طول همه گیر کروناویروس می پردازند ، ستایش می شوند. کارمندان می گویند این گمراه کننده است.

و او سرب را دفن نکرد. نشرولا گفت:

وی گفت: “در پاسخ به بیماری همه گیر کروناویروس ، مارک های بزرگ لباس ، از جمله آن تیلور ، آمریکایی عقاب و مردم شناسی ، فروشگاه های خود را در سرتاسر جهان تعطیل کردند اما بخاطر اینکه اعلام کردند کارمندان فروشگاه خود را در طی تعطیلات پرداخت می کنند ، ستایش می شوند. اما کارمندان به BuzzFeed News گفتند که این شرکت ها همچنین مردم را گمراه می کنند. “

وی افزود:

وی گفت: “همكاران فروشگاه پس از قطع تعویض تغییر برنامه های خود ، پس از پرداخت هزینه بسیار كم یا چیزی پس از آنكه مغازه ها را پرداخت كردند ، پایان یافتند. و کارمندان گفتند که شرکت ها در برقراری ارتباط با آنها در طول همه گیری شکست خورده اند. “

بنابراین ، “گفتگو کردن صحبت” کافی نیست.

نام تجاری شما همچنین مجبور است “پیاده روی کند”.

صلیب سرخ آمریکا

مخالفش هم درست است.

ممکن است فکر کنید که اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند ، اما کلمات نیز مهم هستند.

به عنوان مثال ، همزمان با گسترش COVID-19 عدم اطمینان ، اضطراب و بیماری در سراسر جهان ، امیدواریم كه اعلامیه های خدمات عمومی (PSA) از دولت و سازمان های مهم بهداشت با مردم طنین انداز شود.

اما ، یک تحلیل رسانه ای مقایسه ای توسط رئیسی از پنج تبلیغات ویدیویی اخیر از این نوع سازمان ها در ایالات متحده نشان داد که آنها اینگونه نیستند.

در ژوئن سال 2018 ، توضیح دادم که چگونه Realeyes با استفاده از وب کم و همچنین دید کامپیوتر و یادگیری ماشین برای سنجش میزان احساس مردم هنگام تماشای محتوای ویدیو به صورت آنلاین در مقاله ژورنال موتور جستجو ، “هوش هیجانی مصنوعی چیست و چگونه احساسات کار می کند؟”

خوب ، میانگین امتیاز Realeyes در بین 26000 ویدئویی که تاکنون اندازه گیری کرده اند 50 از 100 ممکن است.

اما ، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، پنج PSA COVID-19 برای درگیری عاطفی و توجه کلی بین بینندگان در ایالات متحده آمریکا بسیار پایین تر از حد متوسط ​​بودند.

این نه تنها غم انگیز است

افتضاح است.

7 علامت تجاری که در طول پاندمی کورون ویروس بسیار چشمگیر به نظر می رسند

بدترین این گروه بد PSA ، اهداکنندگان خون سالم صلیب سرخ آمریكا بود كه در هنگام شیوع Coronavirus مورد نیاز بودند كه در بین 18 نفر از 100 نتیجه Realeyes به دست آورد.

https://www.youtube.com/watch؟v=Wl2mt4ZFYRA

کمک به حفظ خون کافی دلیل خوبی است.

همانطور که توضیحات ویدیو توضیح می دهد:

“صلیب سرخ آمریكا انتظار دارد كه با افزایش تعداد بیماری های كروناویروس 2019 (COVID-19) فسخ كننده خون همچنان ادامه یابد ، و این امر باعث می شود كه تأمین خون برای بیماران نیازمند دشوار شود.”

اما ، اگر کمتر کسی PSA سازمان شما را تماشا کند و حتی کمتر کسی مانند آن نظر دهد یا آن را به اشتراک بگذارد ، PSA شما در نتیجه بحران کوروی ویروس به نظر می رسد وحشتناک است.

چرا؟

زیرا این یک فرصت از دست رفته بود.

برای ایجاد PSA بهتر چه کاری می توانند انجام دهند؟

در تاریخ 10 آوریل ، ماکس کالهوف پست در وبلاگ Realeyes با عنوان COVID-19 اطلاعیه های خدمات عمومی Fighting to Engage نوشت.

مقاله پیشنهادی  چرا برند شما به یک راهنمای سبک نیاز دارد

او گفت:

“در حالی که تولید کنندگان PSA اغلب دارای موضوع چالش برانگیز و بودجه کمتری هستند ، آنها می توانند با ترکیب بهترین شیوه از برخی از تبلیغ کنندگان شرکت های برتر که به نمرات بسیار بیشتری دست می یابند ، سود ببرند.”

به عنوان مثال ، Flatten Curve را که توسط وزارت بهداشت اوهایو ایجاد شده است ، بررسی کنید.

توضیحات این فیلم به سادگی می گوید:

“کارهای دوردست اجتماعی”

آن-کریستین دیاز Ad Age در مقاله ای می گوید: این تبلیغ از راه دور اجتماعی از توپ های پینگ پنگ برای ترساندن جهنم از شما استفاده می کند.

او اضافه می کند که این فیلم:

“[T]صفحه ای از “این مغز شما روی دفترچه مواد مخدر است” است و یک شبکه بی پایان از توپ هایی که در بالای تله های ماوس محکم بسته شده اند به تصویر می کشد. سپس فقط یک مدار می کشد تا بقیه آنها را به پرواز بکشاند. “

https://www.youtube.com/watch؟v=o4PnSYAqQHU

رقبا کبوتر

و اگر فکر می کنید می توانید از نگاه ناخوشایند خودداری کنید زیرا به هیچ وجه در زمانی که هر ایالت در ایالات متحده تحت اعلامیه فاجعه فدرال قرار دارد – برای اولین بار در تاریخ – هیچ کاری انجام نمی دهید ، دوباره فکر کنید.

اگر مارک شما به جای پیدا کردن راهی برای تشکر از پزشکان ، پرستاران و کارکنان پزشکی که جان خود را در معرض خطر قرار داده اند ، در زمان خطر بی سابقه ای ، نمی خواهید سهم بازار خود را برای مدت طولانی حفظ کنید.

به عنوان مثال ، تصور کنید که شما عضو گروه بازاریابی دیجیتال در یکی از رقبای Dove در دسته بندی محصولات زیبایی و مراقبت شخصی هستید.

اکنون ، Dove را تماشا کنید شجاعت زیباست.

همانطور که توضیحات ویدیو می گوید:

“به همه قهرمانان خط مقدم ، و برای کسانی که از آنها پشتیبانی می کنند – ما از شجاعت و مراقبت شما سپاسگزاریم.”

https://www.youtube.com/watch؟v=sQOq0-ODBbc

بنابراین ، حتی اگر سعی می کنید با تاریکی تاریک به نظر نرسیدید ، نمی خواهید بعد از توزیع واکسن به طور گسترده و واکسن ، وضعیت اقتصادی و قدرتمندی برای گزاف گویی باشید و اقتصاد شروع به بهبود می کند.

رقبا Oreo

به یک نمونه خوش بین تر نیاز دارید؟

تصور کنید که شما عضو تیم بازاریابی دیجیتال در یکی از رقبای Oreo در بازار کوکی ها در ایالات متحده هستید ، که در بازار “بیسکویت” در ایالات متحده نامیده می شود.

اکنون ، OREO را در خانه بمانید. بازیگوش باشید 30

همانطور که توضیحات ویدیو می گوید:

“ما باید بیش از گذشته بازیگر بمانیم.”

https://www.youtube.com/watch؟v=4wOaqOpDxNQ

اگر Oreo در حالی که تاریک شده اید با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید ، فکر می کنید بعد از فروشگاه های مواد غذایی محلی در هر دو طرف حوضچه ، دیگر چه مقدار قفسه قفسه یا مارک بیسکویت شما می تواند نگهداری کند؟

رقبای Realtor.com

سرانجام ، من به قانون سه معتقدم.

بنابراین ، بگذارید یک مثال سومی را به اشتراک بگذارم که نشان می دهد چرا 80٪ از مارک هایی که قصد تاریکی دارند پس از واریز چک های محرک و ترقی ماندن در سفارشات خانه ، بسیار ناخوشایند به نظر می رسند.

تصور کنید که شما عضو تیم بازاریابی دیجیتال در یکی از رقبای Realtor.com هستید.

اکنون ، #StayHome را تماشا کنید.

سپس توضیحات ویدیو را بخوانید که می گوید:

“” خانه “معانی متفاوتی برای هر یک از ما دارد. هرچه برای شما معنی داشته باشد ، امیدواریم که در حالی که این طوفان را با هم هوا می کنیم ، #StayHome را بیابید و آسایش پیدا کنید. Realtor.com 100،000 دلار کمک مالی بهFeeding America برای کمک به افراد نیازمند در جریان بحران کنونی اهدا می کند. “

https://www.youtube.com/watch؟v=M2pFVJFWcvc

احتمالاً حدس زده اید که من در مورد این مثال سوم می گویم.

اما اگر نظر دوم می خواهید ، ستون اخیر مارک ریتسون را در هفته بازاریابی ، یک مجله تجاری و وب سایت متمرکز بر صنعت بازاریابی در ایالات متحده بخوانید.

این عنوان تحت عنوان بهترین بازاریاب بودجه های خود را افزایش می دهد ، و نه کاهش می دهد.

اکنون ، ممکن است یک پارادوکس به نظر برسد ، اما ریتسون می گوید که دوره های رکود اقتصادی در واقع زمینه های باروری را برای بازاریابان فراهم می کنند که اگر آماده اند تا بلند مدت فکر کنند ، سهم بازار برند خود را رشد دهند.

تنها چیزی که می توانم اضافه کنم این است: مارک ها باید دو بار قبل از تاریک شدن در دوره رکود COVID-19 و کرون ویروس فکر کنید.

مانند دموکراسی ، مارک ها در تاریکی می میرند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر در پست: Realeyes