7 راه کسب و کار از وبلاگ نویسی سود می برد

آیا می خواهید ترافیک وب سایت خود را به طور مداوم رشد دهید ، مشتری های جدیدی را جذب کنید ، وفاداری با مشتریان فعلی بسازید و در فضای خود به یک رهبر برند تبدیل شوید؟

قدرت یک وبلاگ را کشف کنید.

مزایای آن بی پایان است.

اما هشدار دهید: شما نمی توانید تنبلی یا تبلیغاتی باشید.

هدف این است که به طور مداوم با چاپ مقالات آموزنده و خوب که با استراتژی و جذب مشتری در ذهن ایجاد می شود ، ارزش خود را اضافه کنید.

وبلاگ نویسی به شما کمک می کند:

  • رشد ترافیک آنلاین.
  • مشتری ها را پرورش داده و تبدیل کنید.
  • مشتریان فعلی را درگیر نگه دارید.
  • شما را از سایر مشاغل مشابه متمایز می کند.
  • تقاضا و علاقه خود را به محصولات یا خدمات خود افزایش دهید.

نکته جالب در مورد یک وبلاگ؟

آنها مدتها پس از انتشار مزایایی را ارائه می دهند.

این جایی است که بیشتر از وزن کمتری می کند. هرچه تعداد وبلاگ های بیشتری ایجاد کنید ، بیشتر از مزایای فوق دریافت خواهید کرد.

این به معنای محتوای ارزشمند و جذاب است که فقط خدمات یا محصولات شما را تبلیغ نمی کند.

و همه باید با در ذهن نوشته شود ، چیزی که من در نگارش به آن پرداختم: 47 نکته برتر برای استاد یک هنر ترکیبی.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در زیر هفت روش واقعی وجود دارد که یک وبلاگ می تواند به مشاغل شما کمک کند ، بعلاوه نمونه هایی از شرکت هایی که وبلاگ هایی دارند که در حال حاضر مشاغل خود را تقویت می کنند.

1. افزایش ترافیک به سایت شما

محتوای مکرر و مداوم را ارسال کنید که ارزش آموزشی و سرگرمی را به دنبال دارد و ترافیک وب سایت خود را افزایش خواهید داد.

ترافیک بیشتر برای هر دو شرکت B2B و B2C ، خواه شما خدمات SEO یا جدیدترین کفش را بازاریابی کنید ، یا دارای یک وب سایت خبره است که به افزایش ترافیک برای درآمد بیشتر تبلیغات متکی است.

شرکتها در مقایسه با شرکتهایی که بلافاصله یا اصلاً وبلاگ نویسی می کنند ، مزایای قابل توجهی را مشاهده می کنند.

افراد بیشتری در سایت شما فقط می توانند به معنای پتانسیل بیشتری برای رزرو / رزرو ، ارسال بیشتر به فرم تماس شما و سوالات مشتری بالقوه تر باشند.

ترافیک قوی تر وب سایت برای هر نوع مشاغل مناسب است – به ویژه برای بازدیدکنندگانی که در جستجوی راه حل برای مشکلات خود ، محتوای شما را کشف کردند.

محتوا ایجاد کنید که در مورد نکات درد مخاطب هدف شما صحبت کند ، و اطمینان حاصل کنید که عناوین محتوا را به شرح زیر توصیف می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

2. جذب مشتریان جدید

چه بخواهید برای قطعات موتور سیکلت یا سینه بند خریداری کنید ، آن دسته از مشاغل دارای وبلاگ نویسی مداوم و مکرر بیشترین توجه را به خود جلب می کنند.

و توجه بیشتر به مشتریان جدیدتر ترجمه می شود (دوباره – اگر محتوا ارزش افزوده را اضافه کند!).

دو شرکت در این زمینه ایستادگی می کنند – Roland Sands Design ، که احساس تازه ای به قطعات و پوشاک موتور سیکلت های بعدی می دهد ، و Glamorise ، یک شرکت سینه بند به علاوه 100 ساله است.

هر دو وبلاگ خود را به طور مرتب به روز می کنند و محتوای آموزشی و سرگرمی را ارائه می دهند که نیازهای یک جستجوگر را تأمین می کند.

چگونه می توانید قبل از خرید یک محصول یا خدمات ، بصورت آنلاین تحقیق کنید؟

احتمالاً شما از Google یا سایر موتورهای جستجو برای تحقیق درمورد هر تصمیم خرید یا اعم از بزرگ یا کوچک استفاده می کنید.

هرچه محصول یا خدمات گرانتر باشد ، تحقیقات بیشتری انجام می شود.

احتمالاً قبل از هزینه 40،000 دلار برای Ducati V4R ، هر بررسی و یا اخبار موجود را بررسی کنید ، اما شاید حدود 5 دقیقه برای یک جفت جوراب 15 دلار Ducati.

یافتن آموزنده ، جذاب کردن مطالب وبلاگ در این زمینه می تواند به تغییر نظر شما کمک کند و در نهایت به یک عامل در خرید شما تبدیل شود.

در حالی که ایجاد یک استراتژی وبلاگ ممکن است مدتی از روز شما خارج شود ، ارزش آن را دارد.

مقاله پیشنهادی  نحوه ادغام بازاریابی محتوا و سئو

یک وبلاگ آموزشی به مشتریان بالقوه شما اجازه می دهد تا در وقت خود از راه حل تحقیق کنند و در صورت آماده بودن برای خرید با شما تماس بگیرند.

در اینجا چند نمونه هستند:

  • یک شرکت کنترل آفات می تواند ضمن حفظ ایمنی از مواد شیمیایی ، اطلاعاتی را در مورد آفات محلی و راه حل های DIY برای مقابله با این آفات ارائه دهد.
  • یک شرکت پوشاک می تواند پیش بینی های سبک هفتگی یا ماهانه و نکات مربوط به لباس در هر فصل را ارسال کند.
  • مشاغل یک مشاور مالیاتی می تواند از پیشرفت های مورد انتظار و قابل توجه در جستجوهای مرتبط با مالیات در زمان های مشخص در طول سال بهره مند شود و مشاوره مالیاتی بهینه شده با کلمه کلیدی را ارائه دهد (به عبارت “Trends Google” در زیر برای عبارت “کمک مالیاتی” مراجعه کنید).

Google Trends به ردیابی روند کلمات کلیدی

به یاد داشته باشید ، ایجاد وبلاگهایی با بهترین شیوه های سئو در ذهن ضروری است و نسبت به تبلیغ در کانال های اخبار اجتماعی و خبرنامه ها بی اعتماد باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این اطمینان حاصل خواهد کرد که وبلاگ شما بعنوان ابزاری شبانه روزی برای پرورش مشتری و ایجاد بالقوه منجر به عمل می کند.

اطمینان حاصل کنید که هر پست وبلاگ از نوعی فعالیت یا نوع دیگری الهام بخش است ، بنابراین CTA را در کل شامل کنید.

بسته به شغل شما ، ممکن است افراد بخواهند مطالب مرتبط دیگری را بخوانند ، یک فرم را برای دریافت نقل قول پر کنند ، با شما تماس می گیرند تا یک مشاوره راه اندازی کنید یا روی تبلیغ یک تبلیغ کننده کلیک کنید تا برداشتهای تبلیغاتی را بهبود ببخشید.

مثال صنعت: وبلاگ نویسی قانونی

اگر در یک موسسه حقوقی کار می کنید ، شکی نیست که مشتریان بالقوه به صورت آنلاین به دنبال خدمات حقوقی هستند.

بسیاری از آنها ابتدا به محض پیدا کردن آنچه می یابند ، شروع به حرکت می کنند.

یک وبلاگ با پست های بهینه شده و حاوی مشاوره حقوقی و مباحث مربوط به حوزه (های) عمل شما می تواند دقیقاً در لحظه مناسب افراد را به سمت وب سایت شما جذب کند و شانس انتخاب انتخاب برای همکاری با شما را افزایش دهد.

این مثال از موسسه حقوقی Joye یک وبلاگ خوب طراحی شده با داشتن اطلاعات مفید فراوان و فرصت های فراوان برای تماس با شرکت را نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

وبلاگ وکالت به نگه داشتن مطالب مرتبط با جستجوگرها کمک می کند

3. تجارت خود را در معرض تفریح ​​خوانندگان قرار دهید

بسیاری از وبلاگ های شغلی مبتنی بر نیاز هستند ، به این معنی که محتوا پاسخ سوالات را می دهد و خوانندگان را به راه حل متصل می کند.

اما وبلاگ های مبتنی بر خواسته نیز وجود دارند ، تمرکز بیشتری روی تحریک تقاضا برای چیزی که خوانندگان شما نمی دانند در ابتدا آنها می خواستند (به محصولات امدادی طبیعی ، مواد غذایی ، پوشاک و محصولات سلامتی فکر کنید).

این وبلاگ های مبتنی بر نیاز برای کسانی ساخته شده اند که می خواهند در اوقات فراغت خود بخوانند ، برخی از مطالب را برای سرگرمی در اوقات فراغت خود دارند.

این نوع محتوا برای ایجاد کمی چالش برانگیز است.

نکته مهم این است که این وبلاگ ها را به اندازه کافی جالب و جذاب انجام دهید تا افراد بخواهند آنها را برای سرگرمی بخوانند – فقط برای تفریح.

نکته مهم این است که مطالب خود را به اندازه کافی جالب و جذاب جلوه دهید که افراد بخواهند آنها را برای تفریح ​​بخوانند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با گذشت زمان ، می توانید از طریق لحن و محتوای وبلاگ ارتباط خود را با خوانندگان خود ایجاد کنید که در نهایت وفاداری به برند را تقویت می کند.

مانند کانال خبری شیوه زندگی مانند Esquire ، Playboy یا Popular Mechanics فکر کنید.

محتوا را ارائه دهید که سرگرم کننده باشد ، اما در اطراف محصول یا خدمات شما قرار دارد.

در اینجا چند مثال آورده شده است:

هیچکدام از محصولات یا خدمات فروخته شده در شرکت فوق (سکوی عکاسی ، لوازم آشپزی ، لباس های مرسوم ، مد روز) واقعاً نیاز ندارند – بلکه می خواهند.

مقاله پیشنهادی  فروشندگان Google اجازه می دهد اطلاعات مربوط به محصولات را در نتایج جستجو سفارشی کنند

به همین دلیل ، وبلاگ های آنها مبتنی بر سبک زندگی هستند و به معنای ایجاد و پرورش جامعه و نشان دادن چگونگی راه حل های آنها می توانند کیفیت زندگی افراد را ارتقا بخشند.

مثال صنعت: وبلاگ نویسی رستوران

اگر صاحب رستوران هستید و وبلاگ ندارید ، در یک فرصت عظیم از دست نمی دهید.

در حالی که ممکن است افراد هنگام نیاز به مشاوره ، وبلاگ های قانونی و املاک را بخوانند ، مردم برای تفریح ​​در مورد غذا می خوانند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

هشتگ # غذا در بیش از 200 میلیون پست در اینستاگرام قرار دارد. “غذا و نوشیدنی” برترین رده Pinterest است.

رستوران ها نهادهای مناسبی برای اداره بلاگ های غذایی هستند که می توانند به خودی خود یک مقصد باشند.

این تصویر از وبلاگ Tupelo Honey Cafe ، یک مکان پرطرفدار محبوب با مکان هایی در سراسر جنوب ، یک پست وبلاگ با دستور العمل های copycat بسیار اشتراکی را با یک تصویر بهینه برای بازپس گیری در Pinterest نشان می دهد.

مثال یک دستور العمل از وبلاگ

این وبلاگ همچنین اطلاعاتی درباره غذاهای جدید در رستوران و گردآوری تصاویر مشتری از اینستاگرام ارائه می دهد.

این وبلاگ موفق می شود زیرا نه تنها یک وبلاگ بصری خیره کننده و مفید که برای مرور مناسب است ، بلکه یک تبلیغ کم هدف و غیر تهاجمی برای غذاهای خوشمزه Tupelo Honey نیز هست.

4. نشان دهید و بگویید که تجارت شما چه کاری می تواند انجام دهد

برای بسیاری از مشاغل ، مانند مربیان شخصی ، پیمانکاران خانه ، مناظر ، طراحان وب و غیره ، یک وبلاگ می تواند به عنوان یک نمونه کار مداوم از کارهای گذشته عمل کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این ایده آل برای شرکت هایی است که به اثبات موفقیت های گذشته می پردازند ، مانند مشاغل ذکر شده در بالا.

داشتن راهی آسان برای نشان دادن به مشتریان بالقوه چه نتایجی را می توان انتظار داشت ضروری است.

یک وبلاگ می تواند به همین هدف برسد ، و سپس برخی از آنها.

با یک وبلاگ و چند عکس جذاب در مورد کار خود می توانید به راحتی یک سبد چشمگیر را ایجاد کنید و مشتریان خود را به آنجا سوار کنید.

اگرچه بسته به نحوه ایجاد آن ممکن است تلاش بیشتری صورت بگیرد ، بسته به نحوه ایجاد آن ، وبلاگ های سیستم های مدیریت محتوا مانند WordPress به طور کلی به روزرسانی آسان می شوند ، حتی اگر دانش فنی زیادی نداشته باشید.

اگر می توانید یک پست فیس بوک منتشر کنید ، می توانید یک وبلاگ در وردپرس منتشر کنید.

اگر به کمک نیاز دارید ، مشاوره رایگان و ارزشمند زیادی وجود دارد (نمونه دیگری از مفید بودن وبلاگ ها!).

هنگامی که شروع به فهرست نویسی کار خود در وبلاگ خود کردید ، پیوند ساده ای برای ارسال افرادی که می خواهند از کیفیت و کارآیی کار شما دریافت کنند ، ارسال شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مثال صنعت: وبلاگ نویسی در منزل

با محبوبیت در بهسازی خانه و نمایش های DIY ، می دانید که مردم عاشق یک داستان خوب در خانه هستند.

اگر یک پیمانکار خانه هستید ، از وبلاگ خود برای نشان دادن پروژه های چشمگیر که تمام شده اید به مردم کمک می کند تا تجسم کنند که خانه هایشان پس از بازسازی چگونه می تواند به نظر برسد.

وبلاگ شرکت بهبود منزل Haskell Interiors شامل مطالعات موردی در مورد کار مشتری گذشته و نکاتی در مورد بهبود منازل است.

تأثیر کیفیت بالا قبل و بعد از تصاویر و توضیحات دقیق پروژه به اندازه کافی قانع کننده است که باعث شود هر کسی یک پروژه بازسازی را در نظر بگیرد.

وبلاگ دکوراتور داخلی به آموزش مشتریان آینده نگر کمک می کند

5- مدت زمان پس از پست اولیه نتایج کسب و کار خود را ارائه دهید

این یکی از قابل توجه ترین فواید وبلاگ ها است – آنها همچنان به آینده منجر به جذب مشتری و مشتری های جدید می شوند – بعضی اوقات.

HubSpot گزارش می دهد که بیش از سه چهارم بازدیدهای وبلاگ آنها از ارسال های قدیمی است. حتی بهتر ، آن پست های قدیمی به جمع آوری اکثریت قریب به اتفاق (بیش از 90٪) از نتایج خود کمک می کنند.

در حالی که ایجاد پست های جدید هنوز ضروری است ، پست های قدیمی می توانند برای مدت طولانی برای خوانندگان شما مرتبط باشند.

پست های وبلاگ های قدیمی که به مرور زمان اقتدار / رتبه بندی را به دست آورده اند و میزان معقول ترافیک ارگانیک را به همراه دارند ، می توانند به راحتی برای ارائه خدمات / کمپین های فعلی به روز شوند.

به همین دلیل تمیز نگه داشتن وبلاگ های قدیمی تر با داده های جدید و پیوندهای جدید ، یک عمل عالی است.

بعضی اوقات ، وبلاگ فقط چند ترفند کوچک برای حفظ سودمندی خود و ادامه راه های صحیح کسب کرده است.

6. شبکه خود را در طاقچه خود ایجاد کنید

وقتی بیشتر مشاغل به وبلاگ نویسی فکر می کنند ، روی مشتری متمرکز می شوند.

آنها به ندرت در مورد فرصت های شبکه ای که یک وبلاگ مستقر می تواند فکر کند فکر می کنند.

هر طاقچه دارای تعداد انگشت شماری از وبلاگ های قابل اعتماد و با ارزش است – به صدها وبلاگ بازاریابی دیجیتال فکر کنید.

فقط تعداد انگشت شماری از این موارد متمایز است و همه آنها دارای بلاگ نویسی مداوم و مکرر هستند. می توانید شرط بندی کنید که آنها دارای مهمترین پرتفوی مشتری و مشارکت استراتژیک هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بسیاری از شرکت ها محتوا را منتشر می کنند که رقبای خود منتشر می کنند. دنبال کردن فید وبلاگ ساده ترین روش برای دیدن کار دیگران است.

مشاهده آنچه دیگران در مورد وبلاگ می نویسند به یک تجارت کمک می کند تا همچنان رقابتی باشد. اما همچنین به ایجاد مزایای شبکه قوی با دیگران در طاقچه کمک می کند.

بسیاری از این روابط منجر به موارد زیر می شوند:

  • وبلاگ های به اشتراک گذاشته شده یا پیوند اضافی.
  • از رویدادهای صنعت دعوت می شود (مانند Pubcon در دنیای بازاریابی دیجیتال).
  • حتی کل خرید شرکت ها.

7. ایجاد یک جریان اعتماد

هنگامی که یک کسب و کار اعتماد ایجاد می کند ، شهرت آن با سرعت بیشتری گسترش می یابد.

استفن آر. کووی ، نویسنده “هفت عادت افراد بسیار مؤثر” ، که برای هر کس دیگری در تجارت باید خواند ، می گوید: “وقتی حساب اعتماد بالاست ، ارتباطات آسان ، سریع و مؤثر است.”

وبلاگ نویسی مکرر و مداوم ، ساده ترین راه برای ساخت برند اعتماد شما است.

هنگامی که شما محتوای بسیار ارزشمندی را ایجاد می کنید که به طور مداوم به خوانندگان شما ارزش افزوده می دهد ، همانطور که نویسنده جان هال درباره همان کتابی با عنوان خود که می نویسد ، “بالای ذهن” می گوید ، برند شما تبدیل می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اعتماد به سرعت برقرار نمی شود ، اما هنگامی که خواننده وبلاگی را مشاهده کند که دارای ارزش بی پایان است ، آنها به طور طبیعی به آن تجارت اعتماد خواهند کرد.

و سرانجام ، این منجر به تبدیل شدن آنها به مشتری می شود – احتمالاً در تمام طول زندگی بر اساس جریان محتوای ارزشمند.

وبلاگ نویسی را برای تجارت شروع کنید

قدرت وبلاگ بی پایان است. این مهم نیست که فارغ از مشتریان شما در مرحله خرید قرار داشته باشند.

برای کسب و کار خود یک یا چند نمونه از این مثال ها را امتحان کنید.

مطمئن باشید که نتایج خود را ردیابی و اندازه گیری می کنید و همیشه وبلاگ های قدیمی تر را با داده ها و پیوندهای جدید تازه می کنید.

وبلاگ نویسی مؤثر به شما در جذب و پرورش هدایت کمک می کند ، سپس با جدید جذب و درگیر می شوید و مشتریان موجود

اگر به درستی انجام شود ، تلاشهای وبلاگ نویسی وب سایت شما ممکن است سودآورترین نتیجه را برای کسب و کار شما به همراه آورد.

همچنین قدرت وبلاگ نویسی مهمان را در وب سایت های مربوطه در صنعت خود به یاد داشته باشید.

این می تواند تلاشهای بازاریابی محتوایی شما را در عین ارائه هفت مزایای فوق بیان کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020