7 افسانه مشترک SEO ، Debunked

در مورد سئو مشاوره زیادی وجود دارد که در مورد SEO صحبت کنید.

برخی از آن بسیار مفید است ، برخی از آنها اگر به آنها عمل کنید گمراه خواهید شد.

مشکل این است که دانستن کدام یک است.

تشخیص اینکه مشاوره صحیح و مبتنی بر واقعیت است ، و اینکه فقط از مقالات اشتباه گرفته شده یا اظهارات گوگل ضعیف استفاده شده است ، دشوار است.

اسطوره های SEO بسیار زیاد است.

آنها را در عجیب ترین مکان ها خواهید شنید.

مشتری با اطمینان به شما می گوید که چگونه از مجازات محتوای تکراری رنج می برند.

رئیس شما به دلیل عدم نگه داشتن عناوین صفحه به 60 کاراکتر ، شما را عذاب می دهد.

بعضی اوقات افسانه ها آشکارا جعلی هستند. در موارد دیگر تشخیص آنها دشوارتر است.

خطرات افسانه های SEO

مسئله این است که ما به سادگی نمی دانیم موتورهای جستجو چگونه کار می کنند.

به همین دلیل ، بسیاری از کارهایی که ما به عنوان SEO انجام می دهیم به محاکمه و خطا و حدس و گمان آموزش داده می شوند.

هنگامی که در مورد SEO می آموزید ، آزمایش تمام ادعاهایی که می شنوید دشوار است.

این زمانی است که اسطوره های سئو شروع به کار می کنند.

قبل از اطلاع از آن ، با افتخار به مدیر خط خود می گویید که قصد دارید نسخه وب سایت خود را “بهینه سازی” کنید.

اسطوره های SEO می توانند بسیاری از مواقع را با مکث و برخی ملاحظات درگیر کنند.

  • Google دقیقاً چگونه می تواند چنین چیزی را اندازه بگیرد؟
  • آیا این به واقع به هیچ وجه برای کاربر نهایی سود خواهد کرد؟

این خطر را در سئو وجود دارد که موتورهای جستجو را همه پرسی بدانند و به همین دلیل ، اسطوره های وحشی درباره چگونگی درک و اندازه گیری وب سایتهای ما شروع به رشد می کنند.

اسطوره سئو چیست؟

قبل از اینکه دوباره اسطوره های رایج SEO را از بین ببریم ، ابتدا باید بفهمیم شکل آنها چیست.

خرد غیرمستقیم

اسطوره های موجود در سئو تمایل دارند به صورت خرد دستی آزمایش شوند که آزمایش نشده باشد.

در نتیجه ، چیزی که ممکن است هیچ تاثیری در رانندگی ترافیک ارگانیک واجد شرایط به یک سایت نداشته باشد ، مانند آن برخورد می شود.

عوامل ناچیز از تناسب منفجر شده است

اسطوره های سئو همچنین ممکن است چیزی باشد که تأثیر کمی در رتبه بندی های ارگانیک یا تبدیل داشته باشد اما به آن اهمیت زیادی داده می شود.

این ممکن است یک تمرین “تیک جعبه” باشد که به عنوان یک عامل مهم در موفقیت سئو ، یا صرفاً فعالیتی که ممکن است باعث شود سایت شما فقط در صورت مساوی بودن همه موارد با شما رقابت کند ، مورد ستایش قرار می گیرد.

مشاوره تاریخ گذشته

اسطوره ها می توانند به سادگی بوجود آیند زیرا آنچه در گذشته برای کمک به سایتها برای رتبه بندی و تبدیل خوب مؤثر بوده است ، دیگر انجام نمی دهد ، اما هنوز هم توصیه می شود.

ممکن است این چیزی باشد که قبلاً واقعاً خوب کار کند.

با گذشت زمان الگوریتم ها باهوش تر شده اند.

عموم مردم نسبت به اینکه به بازار عرضه می شوند بیشتر منفی هستند.

به سادگی ، آنچه که یک بار توصیه خوب بود اکنون نقص است.

گوگل اشتباه گرفته می شود

بسیاری اوقات شروع یک اسطوره خود گوگل است.

متأسفانه ، یک توصیف اندک مبهم یا فقط توضیحی صریح و روشن از یک نماینده Google نفهمیده می شود و با آن فرار می کنید.

قبل از این که بدانیم یک سرویس بهینه سازی جدید در پشت یک کامنت شلوغ گوگلر که به شوخی ساخته شده است فروخته می شود.

اسطوره های سئو را می توان در واقع پایه گذاری کرد یا شاید اینها به طور دقیق تر افسانه های SEO باشند؟

در مورد اسطوره های متولد گوگل ، به نظر می رسد که این واقعیت چنان با تعبیر صنعت SEO از بیانیه تحریف شده است که دیگر شبیه اطلاعات مفید نیست.

چه وقت می توان چیزی ظاهر شد تا یک اسطوره باشد

بعضی اوقات تکنیک سئو صرفاً به دلیل اینکه آنها در انجام این فعالیت برای سایت خود موفق نشده اند می توانند به صورت اسطوره کنار گذاشته شوند.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که هر وب سایت دارای صنعت خاص خود ، مجموعه ای از رقبا ، فناوری قدرتمند سازی در آن و سایر عوامل منحصر به فرد آن است.

استفاده از تکنیک های پتو در هر وب سایت و انتظار داشتن آنها از نتیجه یکسان ساده است.

ممکن است کسی وقتی که آن را در عمودی بسیار رقابتی خود امتحان کرده است ، با یک تکنیک موفقیت نداشته باشد.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک و اینستاگرام به کسب و کارها اجازه می دهند محصولات مستقیماً در صفحه خود بفروشند

این بدان معنا نیست که به کسی که در یک صنعت کم رقابتی کمتر موفق باشد ، کمک نمی کند.

علت و همبستگی اشتباه گرفته می شود

بعضی اوقات افسانه های SEO به دلیل ارتباط نامناسب بین فعالیتی که انجام شده است و افزایش عملکرد جستجوی ارگانیک بوجود می آید.

اگر یک سئو از کاری که انجام داده اند ، فایده ای داشته باشد ، طبیعی است که به دیگران توصیه کند که همین کار را انجام دهند.

متأسفانه ، ما همیشه در تفکیک علی و همبستگی عالی نیستیم.

فقط به این دلیل که رتبه بندی یا نرخ کلیک در حدود افزایش یافته است تقریباً همزمان با اجرای یک تاکتیک جدید ، به این معنی نیست که باعث افزایش آن شده است.

عوامل دیگری در بازی وجود دارد.

به زودی اسطوره سئو از طرف SEO جستجو می شود که می خواهد آنچه را که آنها به اشتباه تصور می کنند بلیط طلایی است ، به اشتراک بگذارد.

پاک کردن افسانه های سئو

اگر یاد بگیرید که می توانید اسطوره های سئو را کشف کرده و مطابق آن عمل کنید ، می تواند شما را از تجربه سردرد ، درآمد از دست رفته و زمان زیادی نجات دهد.

تست

نکته اصلی عدم سقوط اسطوره های سئو این است که اطمینان حاصل کنید که هر زمان ممکن می توانید مشاوره را آزمایش کنید.

اگر به شما توصیه ای مبنی بر ساخت ساختار عناوین صفحه به روشی خاص به شما کمک می کند تا صفحات شما برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود بهتر رتبه بندی کنند ، ابتدا آن را با یک یا دو صفحه امتحان کنید.

این می تواند به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که آیا ایجاد تغییر در بسیاری از صفحات ، ارزش زمانی را دارد که قبل از انجام این کار متعهد شوید.

آیا Google Just Testing است؟

بعضی اوقات به دلیل تغییر در نحوه نمایش یا سفارش نتایج جستجوی گوگل ، در جامعه سئو بسیار ناگهانی رخ خواهد داد.

این تغییرات اغلب قبل از اینکه به نتایج جستجوی بیشتری منتقل شوند ، در طبیعت آزمایش می شوند.

پس از مشاهده یک تغییر بزرگ توسط یک یا دو سئو ، مشاوره در مورد چگونگی بهینه سازی آن شروع به گسترش می کند.

موارد دلخواه در نتایج جستجوی دسک تاپ را به خاطر دارید؟

ناراحتی که صنعت سئو (و به طور کلی کاربران گوگل) را به وجود آورد ، بسیار گسترده بود.

ناگهان مقالات در مورد اهمیت موارد دلخواه در جذب کاربران به نتیجه جستجوی شما سرچشمه گرفت.

این که آیا favicons می تواند نرخ کلیک را تحت تأثیر قرار دهد که به سختی وقت برای مطالعه دارد.

از آنجا که دقیقاً مانند همین ، گوگل آنرا عوض کرد.

قبل از انتخاب جدیدترین توصیه سئو که به دلیل تغییر گوگل در اطراف توییتر پخش شده است ، منتظر بمانید تا ببیند آیا این برنامه برگزار خواهد شد یا خیر.

ممکن است این توصیه را که گوگل اکنون به نظر می رسد به سرعت تبدیل به یک اسطوره شود اگر گوگل تغییر کند ، تغییر کند.

7 افسانه مشترک SEO

بنابراین اکنون می دانیم که چه عواملی باعث ایجاد اسطوره سئو می شود ، بیایید حقیقت را در پشت برخی از رایج ترین ها بفهمیم.

1. Google Sandbox

این اعتقاد توسط برخی SEO ها وجود دارد که گوگل به طور خودکار وب سایت های جدید را در نتایج جستجوی ارگانیک برای مدت زمانی سرکوب می کند قبل از اینکه بتواند آزادانه تر رتبه بندی شود.

این موضوعی است که بسیاری از سئوها به سادگی بحث می کنند اینگونه نیست.

پس چه کسی درست است؟

سئو های جستجوگر که سالها در آنجا بوده اند ، شواهدی حکایتی را به شما ارائه می دهند که هم ایده ایده ماسه ای را پشتیبانی می کند و هم از بین می برد.

به نظر می رسد تنها راهنمایی ای که از این طریق توسط Google داده شده است به صورت توییت است.

همانطور که قبلاً نیز مورد بحث قرار گرفت ، پاسخ های رسانه های اجتماعی Google اغلب می تواند به اشتباه تفسیر شود.

Tweet sandbox درباره Google sandbox

حکم: رسما؟ این یک افسانه است

به طور غیررسمی – به نظر می رسد یک دوره زمانی وجود دارد که Google می کوشد صفحات متعلق به یک سایت جدید را بفهمد و مرتب کند.

این ممکن است یک ماسهبازی را تقلید کند.

2. مجازات محتوا کپی کنید

این اسطوره ای است که من بسیار می شنوم. ایده این است که اگر در وب سایت خود محتوایی داشته باشید که در جای دیگری در وب کپی شده باشد ، Google شما را به خاطر آن جریمه می کند.

نکته اصلی درک آنچه واقعاً در اینجا اتفاق می افتد ، دانستن تفاوت بین سرکوب الگوریتمی و یک عمل دستی است.

مقاله پیشنهادی  مارتین اسپلیت گوگل توضیح می دهد که چرا پیمایش بی نهایت باعث بروز مشکلات SEO می شود

یک اقدام دستی ، وضعیتی که منجر به حذف صفحات وب از فهرست Google شود ، توسط یک شخص در Google انجام خواهد شد.

به صاحب وب سایت از طریق کنسول جستجوی Google اطلاع داده می شود.

سرکوب الگوریتمی هنگامی اتفاق می افتد که صفحه شما به دلیل برخورداری از فیلتر الگوریتم ، نمی تواند رتبه خوبی کسب کند.

چاک پرایس در توضیح تفاوت بین این دو در این مقاله که تمام عملکردهای دستی مختلف از گوگل را بیان می کند ، کار بزرگی انجام می دهد.

در اصل ، داشتن کپی از صفحه وب دیگر ممکن است به معنای این باشد که نمی توانید از آن صفحه خارج شوید.

موتورهای جستجو می توانند میزبان اصلی نسخه را نسبت به درخواست شما نسبت به جستجوی جستجو مرتبط کنند.

از آنجا که فایده ای ندارد که هر دو در نتایج جستجو سرکوب شوند. این یک پنالتی نیست ، این الگوریتم کار خود را انجام می دهد.

برخی اقدامات دستی مربوط به محتوا ، مانند مقاله Price وجود دارد ، اما اساساً کپی کردن یک یا دو صفحه از محتوای شخص دیگر باعث نمی شود آنها را تحریک کنید.

اگر حق قانونی برای استفاده از آن محتوا نداشته باشید ، به طور بالقوه می تواند شما را به دردسر دیگری بیاندازد. همچنین می تواند از ارزش وب سایت شما به کاربر کم آورد.

حکم: اسطوره سئو

3. تبلیغات PPC به رتبه بندی کمک می کند

این یک اسطوره رایج است. همچنین بسیار ساده است که از کار بیاندازید.

ایده این است که گوگل از وب سایتهایی که در نتایج جستجوی ارگانیک هستند و از طریق تبلیغات با هر کلیک ، با آن هزینه می کند ، وب سایت ها را ترجیح می دهد.

این به سادگی نادرست است.

الگوریتم Google برای رتبه بندی نتایج جستجوی ارگانیک کاملاً جدا از نمونه ای است که برای تعیین جایگاه های تبلیغی PPC استفاده می شود.

اجرای یک کمپین تبلیغاتی جستجوی پرداخت شده از طریق Google همزمان با انجام جستجوگرها ، می تواند به دلایل دیگری به سایت شما سود برساند ، اما به طور مستقیم به نفع شما نخواهد بود.

حکم: اسطوره سئو

4- Domain Age یک عامل رتبه بندی است

این ادعا کاملاً در اردوگاه “علت و همبستگی گیج کننده” کاملاً نشسته است.

از آنجا که یک وب سایت مدت زمان طولانی است که در آن قرار دارد و از نظر سن رتبه خوبی دارد باید باشد یک عامل رتبه بندی

گوگل بارها این اسطوره را از بین برد.

در حقیقت ، تازه در ژوئیه سال 2019 ، جان مولر ، تحلیلگر گرایشات وب گوگل ، در پاسخ به توئیتی که نشان می دهد سن دامنه یکی از “200 سیگنال رتبه بندی” است و می گوید “نه ، سن دامنه به چیزی کمک نمی کند”

Tweet درباره سن دامنه به عنوان یک عامل رتبه بندی

حقیقت این افسانه این است که یک وب سایت قدیمی تر زمان بیشتری برای انجام امور خوب داشته است.

به عنوان مثال ، وب سایت که به مدت 10 سال زنده و فعال بوده است ، ممکن است حجم بالایی از بک لینک های مربوط را به صفحات اصلی خود بدست آورد.

وب سایتی که کمتر از 6 ماه در آن راه اندازی شده باشد ، بعید است که با آن رقابت کند.

به نظر می رسد وب سایت قدیمی تر در رتبه بندی بهتری قرار دارد و نتیجه گیری این است که سن باید عامل تعیین کننده باشد.

حکم: اسطوره سئو

5- محتوای جدول بندی شده بر رتبه بندی ها تأثیر می گذارد

این ایده ایده ای است که ریشه های طولانی دارد.

پیش فرض این است که گوگل به اندازه محتوا که پشت یک زبانه یا آکاردئون نشسته است ، به همان مقدار ارزش نخواهد داد.

به عنوان مثال ، متنی که در اولین بار یک صفحه قابل مشاهده نیست.

گوگل به تازگی در تاریخ 31 مارس 2020 ، این اسطوره را از بین برد ، اما این ایده در میان بسیاری از سالهای جستجوگرها ایده جنجالی بوده است.

در سپتامبر سال 2018 ، گری الیس ، تحلیلگر وب مستر Trends در گوگل ، درمورد استفاده از برگه ها برای نمایش محتوا به یک توییت توییت پاسخ داد.

پاسخ وی:

“AFAIK ، هیچ چیز در اینجا تغییر نکرده است ، بیل: ما این مطالب را فهرست بندی می کنیم ، وزن آن برای رده بندی کاملاً در نظر گرفته می شود ، اما ممکن است در میانبرها جسور نشود. این یک سوال فنی تر است که چگونه محتوای آن توسط سایت نمایش داده می شود. نمایه سازی محدودیت هایی دارد. “

اگر محتوا در HTML قابل مشاهده باشد ، هیچ دلیلی وجود ندارد که فرض کنیم ارزش آن کم ارزش است ، زیرا در بار اول صفحه برای کاربر آشکار نیست.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn ‘Digital Marketer’ به عنوان شغل برتر تقاضا

این نمونه ای از عبا نیست و گوگل می تواند به راحتی محتوا را بدست آورد.

تا زمانی که هیچ چیز دیگری مانع مشاهده متن توسط Google نباشد ، باید مانند نسخه ای که در برگه ها نیست ، وزن شود.

در این باره توضیح بیشتری می خواهید؟

سپس پست راجر مونتی را بررسی کنید که این اسطوره را در رختخواب قرار می دهد.

حکم: اسطوره

6. Google از Google Analytics در رده بندی استفاده می کند

این یک ترس رایج در بین صاحبان مشاغل است.

آنها گزارشات Google Analytics خود را مطالعه می کنند.

آنها احساس می کنند متوسط ​​نرخ گزاف گویی در ساحل بسیار زیاد است ، یا زمان صفحه آنها خیلی کم است.

بنابراین آنها نگران هستند که گوگل به دلیل این امر سایت خود را از کیفیت پایین درک کند.

آنها می ترسند که به این دلیل رتبه خوبی کسب نکنند.

اسطوره این است که گوگل از داده های موجود در حساب Google Analytics شما به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه بندی خود استفاده می کند.

این یک اسطوره است که مدتهاست در آنجا اتفاق می افتد.

گری الیس گوگل دوباره این ایده را با این سؤال مخالفت کرده است ، “ما از Google Analytics استفاده نمی کنیم. [sic] در “الگو”

Tweet درباره استفاده از داده های Google Analytics در رتبه بندی

اگر به طور منطقی به این موضوع فکر کنیم ، استفاده از داده های Google Analytics به عنوان یک عامل رتبه بندی برای پلیس بسیار سخت خواهد بود.

به عنوان مثال ، استفاده از فیلترها می تواند داده ها را دستکاری کند تا به نظر برسد که سایت به گونه ای عمل می کند که واقعاً اینگونه نباشد.

به هر حال عملکرد خوب چیست؟

زمان طولانی در صفحه ممکن است برای برخی از مطالب با فرم طولانی مفید باشد.

پایین بودن زمان در صفحه می تواند برای محتوای کوتاهتر قابل درک باشد.

درست است یا غلط؟

Google همچنین باید راه های پیچیده ای را برای پیکربندی هر حساب Google Analytics درک کند.

بعضی ها ممکن است همه ربات های شناخته شده را حذف کنند و برخی دیگر هم نه.

برخی ممکن است از ابعاد سفارشی و گروه بندی کانال استفاده کنند و برخی دیگر هیچ کاری را تنظیم نکرده اند.

استفاده از این داده ها با اطمینان بسیار دشوار است.

صدها هزار وب سایت که از سایر برنامه های تحلیلی استفاده می کنند را در نظر بگیرید.

Google چگونه با آنها رفتار خواهد کرد؟

حکم: اسطوره سئو

این اسطوره مورد دیگری از “علیت است نه همبستگی”.

نرخ گزاف گویی سطح بالا ممکن است نشان دهنده یک مشکل کیفیت باشد یا ممکن است نباشد.

زمان کم در صفحه می تواند به معنی جذاب بودن سایت شما نباشد ، یا این بدان معنی است که محتوای شما به سرعت قابل هضم است.

این معیارها سرنخ هایی را برای شما نشان می دهد که چرا شما نمی توانید رتبه خوبی کسب کنید ، آنها دلیل این امر نیستند.

7. Google درباره Domain Authority مراقبت می کند

PageRank یک الگوریتم تجزیه و تحلیل پیوند است که توسط گوگل برای اندازه گیری اهمیت یک صفحه وب استفاده می شود.

Google از آن استفاده کرده است که صفحه PageRank صفحه ، یک عدد تا 10 را در نوار ابزار خود به نمایش بگذارد.

Google به روزرسانی PageRank را که در نوارهای ابزار در سال 2013 نمایش داده شد متوقف کرد. در سال 2016 گوگل تأیید کرد که متریک نوار ابزار PageRank قرار نیست از پیش رو استفاده شود.

در صورت عدم وجود PageRank ، بسیاری از امتیازات مقامات شخص ثالث دیگر تولید شده است.

موارد شناخته شده آنها عبارتند از:

  • امتیاز دامنه و صفحه مؤسسه Moz.
  • جریان اعتماد و جریان استنادی Majestic’s.
  • رتبه بندی دامنه Ahrefs و رتبه بندی URL.

این نمرات توسط برخی از SEO برای تعیین “ارزش” یک صفحه استفاده می شود.

این محاسبه هرگز نمی تواند بازتاب کاملی از نحوه ارزیابی موتور جستجوگر صفحه باشد.

معمولاً ، SEO ها به قدرت رتبه بندی یک وب سایت که اغلب همراه با نمایه بک لینک آن است ، اشاره می کنند.

این نیز به عنوان اختیار دامنه شناخته شده است.

می بینید که سردرگمی کجاست.

نمایندگان Google مفهوم متریک اقتدار دامنه را که توسط آنها استفاده شده است ، برطرف کرده اند.

گری الیز یک بار دیگر اسطوره ها را با “ما واقعاً” اقتدار کلی نداریم “

Tweet درباره گوگل درباره متریک اقتدار دامنه کلی

حکم: اسطوره سئو

نتیجه

برخی اسطوره ها از نظر منطق ریشه های خود را دارند و برخی دیگر هیچ معنایی با آنها ندارند.

حالا می دانید که وقتی ایده ای را می شنوید که به یقین نمی توانید بگویید حقیقت یا اسطوره است چه باید بکنید.

منابع بیشتر: