7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

رفتار مصرف کننده به سرعت و به طور غیرقابل پیش بینی در طول همه گیر کرونویروس تغییر می کند.

به همین دلیل است که انجام تحقیقات کلمات کلیدی اکنون برای درک جدیدترین تغییر در هدف مصرف کننده مهمتر از همیشه است.

اگرچه 100٪ از متخصصان سئو ارزش نمک خود را می دانند که چگونه می توانند بینش از کنسول جستجوی گوگل را بیرون بیاورند و بدانند کدام ابزار کلمه کلیدی در گذشته به آنها در افزایش ترافیک ، رتبه بندی و دید در نتایج جستجو کمک کرده است ، اما این زمان فکر کردن در خارج است جعبه جستجو

حتی یک بینش جدید در هر دو شبانه روز می تواند به شرکت یا مشتریان شما محور کمک کند تا وقتی در “حالت عادی جدید” حرکت می کنند ، محتوای مناسب تری ایجاد کنند.

این بدان معناست که از منابعی که قبل از 11 مارس 2020 وجود نداشت ، هنگامی که سازمان بهداشت جهانی (WHO) شیوع بیماری کورو ویروس را یک بیماری همه گیر یا استفاده از ابزارهای اضافی برای بررسی مجدد فرضیات شما اعلام کرد ، وجود نداشت.

در اینجا مکانهایی وجود دارد که من هر روز تقریباً هر هفته از آنها بازدید می کنم و برخی از ابزارهایی که در جعبه ابزار که قبلاً به ندرت از آنها استفاده کرده ام به آنها دسترسی پیدا نکرده ام ، قبل از اینکه مجبور شدم با چیزهای عجیب و غریب که در شب شکوفا می شوند شروع کنم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

1. افزایش دسته بندی خرده فروشی

در ماه مه سال 2020 ، Think با Google ابزاری تعاملی به نام Rising Retail Categories را راه اندازی کرد تا به ما در درک کمک کند:

  • دسته بندی های خرده فروشی سریع در جستجوی Google.
  • مکانهایی که در آن رشد می کنند.
  • نمایش داده شد با آنها

7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

به عنوان مثال ، دسته های برتر روند در ایالات متحده در طول سال شامل:

  • آبپاش ها را کنترل می کند.
  • نگهبانان عطسه
  • ضد عفونی کننده های خانگی.
  • راه راه گردن.
  • ماسک های محافظ

یا برای یافتن ماه ها ، روی دسته های برتر ماهانه بیش از یک ماه تمرکز کنید:

  • پوشش ظروف غذا (+ 100٪).
  • مداد رنگی (+ 100٪).
  • تجهیزات پزشکی (+ 90٪).
  • موارد قلم و مداد (70٪ +)
  • لباس نوزاد و کودک نو پا (+60٪).

سپس ، در طول هفته ، مقوله های برتر روند را حل کنید و بررسی کنید:

  • کارت شناسایی خالی (+ 40٪).
  • پر کردن شیرینی و شیرینی (+ 30٪).
  • بازی تشک و ورزشگاه (+ 30٪).
  • جداول Foosball (+ 30٪).
  • گترهای گردن (30٪ +).
  • تخته سیاه (+ 30٪).

اگر شرکت یا مشتریان شما هر یک از این محصولات را تولید می کنند ، این فرصت شماست که یک روند کلیدی را ببینید و یک قهرمان شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

2. روند جستجوی Coronavirus

در مارس 2020 ، گوگل Trends Search Coronavirus را راه اندازی کرد.

از اواخر فوریه تا اوایل ماه مه ، علاقه زیادی به جستجوی موضوع ، کروناویروس داشت.

از آن زمان ، علاقه به coronavirus در زیر موضوع ، آب و هوا کاهش یافته است و اکنون تقریباً برابر است با علاقه جستجو به موضوع ، اخبار ، اما هنوز هم بالاتر از مباحث ورزشی و موسیقی است.

7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

3. اقتصاد ایالات متحده و COVID-19

به تازگی ، گوگل بخش جدیدی از روندهای جستجوی Coronavirus خود را اضافه کرده است که روی اقتصاد ایالات متحده و COVID-19 متمرکز شده است.

مقاله پیشنهادی  جان مولر گوگل درباره تغییرات اخیر در جستجو بحث می کند

بیماری همه گیر Coronavirus چگونه بر تحقیقات موجود در اقتصاد تأثیر گذاشته است؟

اکنون آنها چگونه با جستجوها در گذشته مقایسه می کنند؟

برای دیدن علاقه به جستجو در اصطلاح ، رکود ، از سال 2004 به پایین صفحه بروید.

7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

و حرکت را به پایین نگاه کنید تا سنبله های مورد علاقه را به اصطلاحات دیگری مانند مزایای بیکاری ، بانک غذا ، تمبر مواد غذایی و تحمل رهن ببینید.

یا به نقشه کشور نگاه کنید تا ببینید که علاقه جستجو به اصطلاحاتی مانند بدهی ، ورشکستگی و “امکان پرداخت اجاره بها” در کجا واقع شده است.

4. بینش خرید

گوگل Shopping Insights را در اکتبر سال 2015 راه اندازی کرد ، اما من به ندرت از این ابزار قبل از رکود COVID-19 استفاده کرده ام ، با وجود این واقعیت که این امکان را به شما می دهد تا ببینید چگونه شرکت یا مشتریان شما در برابر رقبای خود کنار می آیند ، و این به شما امکان می دهد محصولات رقیب را ردیابی کنید. دسته شما

در این موارد “فوق العاده نامشخص” ، یک نجات دهنده زندگی است.

اکنون ، به طرز دردناکی کاملاً آشکار است که اختلالات امسال برنامه ریزی برای تعطیلات را برای خرده فروشان سخت کرده است.

اما ، خرید Insights به آنها کمک می کند تا در مورد آنچه خریداران می خواهند به روز بمانند و روندهای دسته بندی خود را دنبال کنند.

چگونه Google می تواند این بینش های خرید را ارائه دهد؟

براساس فکر با Google ، در 63٪ از سناریوهای خرید ، خریداران قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، صرف نظر از اینکه آیا آنها به صورت آنلاین یا فروشگاه خریداری می کنند ، تحقیق می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با داشتن اطلاعات جستجوی روزانه برای 55،000+ محصولات ، مارک های 45000+ و تقریباً 5000 دسته در ایالات متحده ، خرید Insights به شما کمک می کند تا قصد خرید مشتریان را به صورت آنلاین بهتر بشناسید ، و از طریق کانالهای آنلاین و آفلاین تصمیم به تجارت و تصمیم گیری در مورد بازاریابی بگیرید.

به عنوان مثال ، برترین مارک های موجود در گروه Toys & Games ، بر اساس داده های 17 ژوئیه تا 16 آگوست 2020 ، عبارتند از:

  • لگو
  • هاسبرو
  • متل
  • فونکو
  • چرخ های داغ.

بنابراین ، اگر در حال برنامه ریزی برای شنبه شغل های کوچک یا کل تعطیلات هستید ، می دانید که کدام مارک ها را در قفسه های خود بورس کنید.

7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

5. بازار یاب

گوگل Market Finder را در نوامبر سال 2017 راه اندازی کرد ، اما من در گذشته به ندرت از این ابزار استفاده نکردم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما ، هنگامی که به مشتریان کمک می کند تا در “حالت عادی جدید” حرکت کنند ، اکنون به یک بازیگر تبدیل شده است.

به عنوان مثال ، من با دانشکده مدیریت و روابط کار راجرز (SMLR) کار می کنم تا برنامه هایی را برای استادان آنلاین حرفه ای خود در برنامه مدیریت منابع انسانی تولید کنم.

با وارد کردن URL SMLR به Market Finder ، براساس معیارهای کلیدی برای دسته های انتخابی من ، محاسبه کردم کدام منطقه بهترین فرصت های رشد را ارائه می دهد.

مقاله پیشنهادی  تصاویر تصویر بند انگشتی تست Google در نتایج جستجو

در داخل ایالات متحده ، کالیفرنیا ، تگزاس و فلوریدا قرار دارند.

برای روتگرز ، که دانشگاه ایالتی نیوجرسی است ، این یک تعجب بزرگ بود ، زیرا نشان دهنده تغییر چشمگیر روندهای جغرافیایی قبل از همه گیری است.

7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

6. Google Surveys

نظرسنجی های مربوط به مصرف کنندگان Google در مارس 2012 راه اندازی شد. در اکتبر سال 2016 به Google Surveys تغییر نام داد.

این یکی از ابزارهای اساسی در مجموعه ابزار من برای بدست آوردن بینش های ارزشمند در ذهن مخاطبان هدف مشتریان من است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر هنوز از آن استفاده نکرده اید ، Google Surveys ابزاری برای تحقیقات بازار است که داده ها را از سؤالات نظرسنجی که می نویسید جمع می کند.

کاربران وب برای دسترسی به مطالب باکیفیت در شبکه نمایش Google ، به سؤالات نظرسنجی شما پاسخ می دهند.

به نوبه خود ، ناشران محتوا به عنوان کاربران خود به سؤالات شما پاسخ می دهند. سپس گوگل پاسخ ها را از طریق یک رابط آنلاین ساده جمع می کند و آنالیز می کند.

بله ، من همچنین از ابزارهای کنسول جستجو و ابزارهای کلیدی استفاده می کنم. اما ، اینها به من می گویند “مردم” چه چیزی را جستجو می کنند.

آنها به من نمی گویند “چرا” مردم این سؤالات را انجام می دهند.

به همین دلیل است که از گوگل پیمان چندین بار برای “دیدن اطراف گوشه یا نگاه به بالای دیوارها” استفاده کردم ، همانطور که تبلیغات پریسکوپ اسباب بازی اغلب می گویند.

فقط اکنون ، Google Surveys به من کمک می کند تا هدف جستجو را کشف کنم ، که بسیار با ارزش است.

من اغلب از سؤالات غربالگری استفاده کرده ام تا اطمینان دهم که پاسخ دهندگان به نظرسنجی خاص ، به جای هرکسی و هرکسی که از اصطلاح جستجو استفاده کرده باشند ، مخاطبان طاقچه ای را که مشتری من هدف قرار می دهد ، نشان می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

و Google Surveys به من این امکان را داده است که بجای هفته ها با روش های سنتی تر نظرسنجی ، در طی روزها جواب بگیرم.

اوه ، و آیا من ذکر کردم که ارزان است؟

خیر ، این برنامه رایگان نیست ، اما قیمت ها در هر بررسی انجام شده 0.10 دلار شروع می شود ، اگرچه من به طور معمول در هر بررسی انجام شده 1.50 دلار پرداخت می کنم زیرا از نظرسنجی هایی با 2 تا 10 سؤال استفاده می کنم که به پاسخ دهندگان سنین ، جنس ها یا مکان های خاص اختصاص می یابد.

به عنوان مثال ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی به من کمک می کند تا یک عبارت کلمه کلیدی را انتخاب کنم تا عنوان و عنوان صفحه یک صفحه بهینه‌سازی شود.

اما ، نظرسنجی های Google به من کمک می کند تا اطمینان حاصل کنم که محتوای موجود در آن صفحه فرود واقعاً از نظر مصرف کننده در پشت سوال است.

7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

چرا این ارزشمند است؟

زیرا می توانید کارهای بیشتری نسبت به ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک انجام دهید

SEO می تواند باعث ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک شود که به سرب واجد شرایط یا فروش آنلاین تبدیل می شود.

7. Google Trends

Google Trends در ماه مه 2005 راه اندازی شد ، بنابراین قدیمی ترین ابزار موجود در این لیست است.

و بسیاری از متخصصان سئو اغلب از آن استفاده نمی کنند زیرا داده هایی را در مورد جستجوی ارگانیک ارائه نمی دهد.

اما این روزها عادی نیستند.

و یافتن بینشهایی که می تواند در طی چند دقیقه از وقوع یک رویداد در دنیای واقعی پردازش شود ، می تواند SEO را در یک میز که در آن تصمیمات استراتژیک اتخاذ می شود ، به دست آورد.

به عنوان مثال ، من فقط دوره ای را برای آکادمی رسانه جدید (NMA) با عنوان “ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال” به گروهی از بیش از 100 متخصص تجارت در امارات متحده عربی آموخته ام.

و یکی از مقالاتی که اخیراً با کلاس NMA به اشتراک گذاشتم تحت عنوان این بود که چگونه مردم تصمیم می گیرند چه چیزی را در وسط کثیف سفر خرید خریداری کنند.

این نوشته توسط آلیستر رنی و جانی پروروتو ، که هر دو در تیم بینش مصرف کنندگان Google کار می کنند ، نوشته شده است ، و ماه گذشته در Think with Google منتشر شد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

رنی و Protheroe از Google Trends استفاده کردند تا از اول ژانویه 2004 تا اول ژوئیه سال 2020 به جستجوی علاقه جهانی در مورد “بهترین” در مقابل “ارزان” بپردازند.

7 ابزار Google برای استفاده در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی امروز

اکنون ، من در مورد شما نمی دانم ، اما من قبلاً هرگز این مقایسه خاص را انجام ندادم.

و من از تعجب دیدم كه علاقه به جستجو در سرتاسر جهان برای “بهترین ها” طی 16 و نیم سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است ، در حالی كه جستجوی جهانی كه به “ارزان” علاقه مند هستند در همین مدت زمان بطور پیوسته كاهش یافته بود.

اوه ، و رکود بزرگ 2007-2009 به هیچ وجه بر این روندها تأثیر نمی گذارد.

اکنون ، این بینش ارزش دارد که به جلسه بعدی بزرگنمایی کل تیم بازاریابی شما برسد.

از آنجا که شرکت یا مشتریان شما با این موارد “فوق العاده نامشخص” سروکار دارند ، این زمان برای ایجاد و بهینه سازی محتوای جدید برای “ارزان” نیست.

در عوض شما باید محتوای جدید را برای “بهترین” ایجاد و بهینه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چرا؟

زیرا این همان چیزی است که مشتریان شما در جستجوی آن هستند.

و ، حتی اگر با یک بحران بی سابقه ای روبرو هستیم ، یادآوری می کنیم که یک بحران تهدید و فرصتی برای شرکت یا مشتریان شما محسوب می شود.

این بدان معنی است که این بحران بی سابقه نیز تهدید و فرصتی برای شما محسوب می شود.

به همین دلیل دیگر وقت آن نیست که از همان ابزارهای قدیمی استفاده کنید که یاد گرفته اید از پنج ، 10 یا 15 سال قبل استفاده کنید.

وقت آن است که برخی یا تمام گزینه های ذکر شده در بالا را کشف کنیم.

چه کسی می داند ، آنها ممکن است به شرکت یا مشتریان شما کمک کنند تا سریعتر از رکود COVID-19 عقب نشینی کنند ، یا حتی ممکن است به شما کمک کند در یک دوره کوتاهتر به تبلیغ بعدی خود بروید.

منابع بیشتر: