6 نکته نکاتی درباره بازاریابی ویدیو برای سال 2020

این گزارشات به دست آمده است و فیلمبرداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​به ویژه در COVID-19 برنده است.

یک مطالعه جدید در مورد رفتار بازاریاب مشاغل کوچک ، نشان از افزایش تمرکز بر بازاریابی ویدیویی و همچنین استفاده از فیلم برای یافتن جستجو دارد.

طبق این مطالعه ، 64٪ پاسخ دادند كه فیلم مؤثرترین نوع محتوای بازاریابی آنلاین است. و تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان موافق بودند که برای رشد شغل خود باید فیلم بسازند.

این مطالعه که توسط Promo.com انجام شده است ، بیش از 500 بازاریاب و صاحبان مشاغل کوچک را از سراسر جهان بررسی کرده است.

این داده ها با داده های سال 2019 بیش از 1 میلیون کاربرشان ترکیب شده است تا نحوه شناسایی بازاریاب ها فیلم و استفاده از آنها برای دستیابی به مخاطبان خود و رشد مشاغلشان مشخص شود.

در زیر آمارها و حقایق بازاریابی ویدیویی بیشتری مطابق گزارش روند بازاریابی مشاغل کوچک Promo ارائه شده است:

  • 70٪ SMB ها فیلم ها را در اینستاگرام و فیس بوک استوری ارسال می کنند.
  • 62٪ از پاسخ دهندگان حداکثر 5 فیلم در هر ماه ایجاد می کنند.
  • 76٪ کمتر از 20 دقیقه برای ایجاد یک فیلم صرف می کنند ، با 49٪ کسانی که می توانند در کمتر از 10 دقیقه (از طریق کاربران Promo.com) بسازند.
  • 59٪ از پاسخ دهندگان عکس ها و فیلم های خود را با فیلم های بورس ترکیب می کنند.
  • اکثریت (39٪) عکسهای سهام از مکانهایی مانند Unsplash یا سایر منابع رایگان تهیه می شوند.
  • 41٪ از SMB ها برای تبلیغ فیلم های خود ماهانه 500 دلار هزینه می کنند.
  • 30٪ از پاسخ دهندگان یک فیلم را در هفته با 26٪ ارسال می کنند که یک بار در هر ماه ارسال می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اکنون وضعیت ویدیو را می دانیم ، بیایید چند نکته را برای کمک به شما در پیشبرد استراتژی بازاریابی ویدیوی خود بررسی کنیم.

مقاله پیشنهادی  YouTube آزمایشات تجربه محصول همهجانبه را ادامه می دهد

1. ایجاد یک استراتژی برنامه نویسی

یک نکته از Google این است که “هنگام بارگذاری ، یک برنامه انتشار منظم برای فیلم های خود ایجاد کنید تا بینندگان را به تماشای مجموعه فیلم ها از طریق فیلم های مجرد ترغیب کنید. شما حتی می توانید برای انتشار زمان برنامه ریزی کنید. “

یکی از احساسات مشاغل کوچک در حال افزایش ، تمرکز شدید در بازاریابی آنلاین است.

وی گفت: “سال گذشته ، یکی از گرایش های رسانه های اجتماعی که بیشترین اهمیت را داشت فیلم ، فیلم ، ویدئو بود! امسال ، بزرگترین روشی که مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) برای موفقیت بیشتر باید به آن توجه کنند ، ظهور یوتیوب به عنوان سکوی پیشرو ویدئوهای اجتماعی است. “

طبق مطالعه Promo ، 77٪ از بازاریاب های مورد بررسی با این گفته موافق هستند ، “فیلم ها بخش مهمی از بازاریابی آنلاین من هستند.”

محتوای ویدیویی ما بهترین تولید کننده در سراسر بازاریابی ما است. ما در سکوهایی مانند promo.com سرمایه گذاری کرده ایم تا به تیم محتوا کمک کنیم تا زمان تولید را کاهش داده و کیفیت خلاقیت را از دست ندهد. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

2. بازی Nice & Do No Harm را انجام دهید

هنگام استفاده از فیلم در مواقع نامشخص بحران مانند بیماری همه گیر COVID-19 ، جاربو نکات زیر را برای روابط عمومی مثبت پیشنهاد می کند.

  • فیلم های مفیدی مانند فیلم های “چگونه به” ایجاد کنید. سرآشپزها از سراسر جهان وقت آزاد خود را سپری کردند و برای ماندن در مقابل مخاطبان خود شروع به ساخت فیلم های مفید آشپزی کردند.
  • برنامه ریزی شده خود را مرور کنید و حتی به محتوای گذشته نگاه کنید. تبلیغات ویدیویی سفرهای لوکس ، برنامه های دانشجویی در خارج از کشور یا ترویج رویداد سخنرانی بعدی شما احتمالاً اکنون مکث بزرگی است “نه ، نه”.
  • شبح نباش تاریک نشو اکنون زمان آن است که مخاطبان خود را در ارتباط با زوم کردن ، فیس بوک لایو ، پیشنهادهای ویژه یا صرفنظر کردن از مخاطبان خود قرار دهید.
  • در پشت صحنه در تیم کاری #WFH-از-خانه خود به اشتراک بگذارید. اگر نمایش امروز می تواند از آشپزخانه ها ، زیرزمین ها و اتاق های خانوادگی آنها به صورت زنده برود ، پس می توانید!

3. بینندگان را با تکنیک های بازاریابی ویدیویی تماشا کنید

زمان مشاهده ، مدت زمانی که بیننده ویدیویی را تماشا کرده است ، مهمترین عامل الگوریتم YouTube است.

بنابراین ، محتوای فوق العاده ای بی نظیر ، قانع کننده و سرگرم کننده یا آموزنده ایجاد کنید.

اما ، سعی کنید فیلم هایی بسازید که بیشتر از چهار دقیقه و سی ثانیه باشد ، اما کوتاه تر از 16 دقیقه است.

طبق گفته های الکسا ، یک شرکت Amazon.com ، YouTube.com سایت شماره 2 در ایالات متحده است و فقط Google.com را پشت سر می گذارد.

برای مقایسه ، Amazon.com # 3 است و Facebook.com رتبه 4 را دارد.

شما نمی توانید بدون درک اهمیت فیلم در بازاریابی باشید ، اما هنوز هم آنها را تحت الشعاع قرار می دهد.

با 64٪ از پاسخ دهندگان گفتند كه فیلم منبع شماره یك مؤثرترین منابع آنهاست و تنها 24٪ اثربخشی آنها برای عکس ها است.

این می تواند به ادامه مسیر رو به بالا و روند بازاریابی ویدیویی کمک کند.

4. تحت تأثیر فیلم: Google

بعد از اینکه ژیلت بهترین فیلم اخیر خود را راه اندازی کرد ، یک مرد می تواند تبلیغ ویدیویی کند ، طی 90 روز ، مدت زمان جیلت در گوگل ترندز افزایش یافت و بالاترین سطح از سال 2004 بود.

فیلم تأثیرگذار می تواند به طور مستقیم بر نتایج جستجوی یک برند تأثیر بگذارد و انتظار می رود بیشتر از آن را ببینیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=koPmuEyP3a0

5- یک ویرایشگر مؤثر باشید

جاربو گفت: “یک فیلم دلپذیر برای فیلم های خود ایجاد کنید و سپس از تکنیک های برنامه نویسی ، برندسازی و بسته بندی برای حفظ و جلب علاقه در طول فیلم استفاده کنید.”

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یافته های مطالعه نشان می دهد که SMB ها می دانند که فیلم مهم است و می دانند ارتباط مستقیمی بین جستجو و فیلم وجود دارد ، بنابراین همه قصد دارند منابع اضافی را در سال 2020 اختصاص دهند.

6. فیلم های مارک تجاری ایجاد کنید که سوزن را جابجا می کند

بیایید نگاهی به برخی از دستورالعمل های متخصص در ساخت یک فیلم با نام تجاری که سوزن را جابجا می کند و تبدیل می شود.

مت جانستون ، مدیرعامل و بنیانگذار راهنمای اجتماعی ، یک آژانس بازاریابی ویدیویی را اداره می کند و این هفت نکته را قبل از فشار پخش بازی های ویدیویی ارائه می دهد.

  • این در مورد شما نیست. این مربوط به مخاطبان شماست
  • نمی تواند خودخواه باشد. باید از خودگذشتگی برخوردار باشد.
  • این باید برای افرادی که آن را تماشا می کنند دارای ارزش باشد.
  • همدلی پیروز خواهد شد.
  • “ستاره شمالی” خود را بشناسید – به چه کسی می توانید کمک کنید ، چرا می توانید کمک کنید ، چگونه می توانید کمک کنید.
  • هدف از ایجاد ارتباط بین انسانهای موجود در برند شما و انسانها در مخاطب / مشتری احتمالی خود است.
  • این آسیب پذیری را در خود بیابید و با شجاعت برای به اشتراک گذاشتن آن با جهان قدم به قدم بگذارید.

نکته طرفدار: از Canva برای ایجاد زمینه های زوم برای خلق و خوی روز استفاده کنید. روز جدی و ساعتی شاد.

پس زمینه زوم

آیا شما برای پخش فیلم در سال 2020 فشار می دهید؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نکته اصلی در روند تحقق آن است و نه در تلاش برای کمال.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر شاخص: ایجاد شده توسط نویسنده ، آوریل 2020
تصویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020