6 دلیل برای ایجاد محتوای در طول COVID-19

بیماری همه گیر COVID-19 بسیاری از جهان را به حالت مکث قرار داده است.

اما ، به عنوان یک برند ، همه گیر COVID-19 نباید تمام تلاش بازاریابی در شرکت شما را متوقف کند.

سکوت کامل با تولید محتوا انتخاب اشتباهی است.

در اینجا هفت دلیل مهم برای ادامه ایجاد محتوا در طول این بیماری همه گیر و فراتر از آن وجود دارد ، فارغ از اینکه ویروس و اقتصاد به سمت ما پرتاب شود.

1. مردم در دستگاه های دیجیتالی خود هستند زیاد

بیایید ابتدا به این واقعیت بپردازیم که افراد در تلفن ها ، رایانه های لوحی / لپ تاپ خود قرار دارند همیشه این روزها.

میلیون ها نفر در قرنطینه کار می کنند و از خانه کار می کنند ، همه چیز از اخبار تا سرگرمی به وسایل دیجیتالی روی آورده اند.

واشنگتن پست اخیراً گزارش داده است كه گزارش های هفتگی صفحه نمایش آیفون در پشت بام است. استفاده از برنامه همچنین در حالی که مردم به مرور ساعتها در فیس بوک ، اینستاگرام ، TikTok و دیگران مرور می کنند ، افزایش چشمگیری پیدا می کند.

بنابراین ، این چه ارتباطی با تولید محتوای برند شما دارد؟

خوب ، صریحانه ، مخاطبان مشتری بی حوصله و معتاد به فن آوری را در نوک انگشتان خود قرار داده اید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

حتی اگر مردم در این مدت نامشخص کیف پول خود را محکم ببندند ، هنوز فرصت بزرگی برای دسترسی و نفوذ گروه های بزرگی از مشتریان از طریق محتوای شما وجود دارد.

آن پست جدید وبلاگ را منتشر کنید.

موارد را در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

با پست های اینستاگرام خود همراه باشید.

به ما اعتماد کنید – مردم به دنبال هستند ، و حتی اگر چیزی نخرید ، متوجه خواهند شد که شما چه چیزی را منتشر می کنید.

2. مشتریان تضمین شده به دنبال حواس پرتی هستند

صحبت از قرنطینه های بی حوصله در تلفن هایشان است ، اجازه دهید در مورد آنها صحبت کنیم چگونه می توانید حواس پرتی آنلاین را برای مشتریان فراهم کنید.

حبس ، کاهش محتوای اجتماعی و جسمی و ناامیدی باعث شده است که بسیاری از افراد در حین انزوا احساس اضطراب زیادی داشته باشند.

به عنوان یک برند ، می توانید این موضوع را به عنوان یک عامل ارعاب مشاهده کنید یا به عنوان فرصتی برای فراهم کردن حواس پرتی مورد نیاز مردم برای مدیریت نگرانی هایشان.

در هر کجا که برگردید ، مردم در مورد همه گیر و پیامدهای آن صحبت می کنند.

اگرچه این زاویه ای است که می توانید در محتوای خود به خود اختصاص دهید ، همچنین می توانید پیام هایی تولید کنید که مربوط به مضامین اضطراب آور نباشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نگاهی به نمایش تلویزیونی اخیر نتفلیکس ، “ببر ببر”.

چرا اینقدر محبوب است؟ آیا این به دلیل کیفیت ستاره‌ای است یا برای زندگی افراد مفید است؟

نه – به این دلیل است که کاملاً آشکار از نگرانی های دنیای اطراف ما فاصله می گیرد.

مقاله پیشنهادی  7 SEO سریع در طول COVID-19 برنده شد

به همین دلیل این بیش از 64 مورد مشاهده می شود میلیون خانوارها

مردم برای سرگرمی و مطالب جالب در مدت زمانی که عملاً در بازداشت خانگی هستند ناامید شده اند.

شرکت شما چه کاری می تواند انجام دهد تا در حال حاضر مردم کمی حواس پرتی کند؟

اگر یک شرکت مراقبت از پوست هستید ، در مورد نکاتی درباره مراقبت از خود در حالی که در خانه هستید ، یک وبلاگ بنویسید.

آیا شما یک تجارت اسباب بازی هستید؟

انتشار پست ها در مورد روش های خلاقانه برای سرگرمی بچه ها.

مهم نیست که شما در چه بخشی از مارک تجاری هستید ، راهکارهایی وجود دارد که به مردم منبع حواس پرتی شود. شما فقط با خلاقیت خود محدود هستید.

3. موضع گیری مهم است

بعضی اوقات ، گرفتن موضع گیری بدتر از موضع گیری بد است.

فقدان اظهارنظر درباره COVID-19 می تواند مردم را به این فکر بیاندازد که مارک شما بی کیفیت و ناشنوا است ، و مطمئناً آن را نمی خواهید.

از محتوا به عنوان روشی برای تعیین موقعیت برای پیامهای COVID-19 استفاده کنید.

همه ، از مارک هایی مانند Nike گرفته تا Coca-Cola ، در مورد افکار و اقدامات خود در مورد ویروس صحبت می کنند.

با انجام این کار ، آنها موضع گیری می کنند که افراد می توانند تحسین کنند.

راه های زیادی برای گرفتن موقعیت از طریق محتوای شما وجود دارد.

  • درمورد کمکهای خیرخواهانه خود در طول قرنطینه ، پستی بنویسید.
  • ارزش رایگان را به مشتریان / دنبال کنندگان ارائه دهید.
  • افکار و مثبت خود را برای کسانی که به آن نیاز دارند ارسال کنید.
  • از کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایر کارمندان اساسی پشتیبانی کنید.
  • در مورد ایمنی مردم در مورد آنچه مارک شما انجام می دهد بحث کنید.

همچنین می توانید از “موقعیت یابی مجدد” خود در اطراف تاج استفاده کنید تا استراتژی های فعلی بازاریابی محتوای را بهبود بخشید.

به عنوان مثال ، آیا اکنون سیستم های امنیتی منزل را دیدید که اهمیت ایمنی را برجسته می کنند؟

یا کالاهای تجاری که بیش از گذشته بر “راحتی” تأکید می کنند؟

محصولات بهداشتی که دارای خواص “تقویت ایمنی” برای خانواده شما هستند؟

نگاهی بیندازید که موقعیت شما در مورد COVID-19 چیست و چگونه می تواند در تولید محتوای شما نقش داشته باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نادیده گرفتن ویروس و پیامدهای آن گزینه ای نیست – وقت آن است که به روشی صحبت کنیم که برای نام تجاری شما مفید باشد.

4- محتوا یک سرمایه گذاری بلند مدت است

احساس می کنید که مارک شما در طول همه گیری توجه زیادی نمی کند؟

این قابل درک است – این مواقع نامشخص است که افراد به یکباره در چند جهت رانده می شوند.

با این حال ، این بدان معنی نیست که تولید محتوای متوقف شده ایده خوبی است.

ممکن است مردم در حال حاضر با آن درگیر نباشند ، اما انواع محتوا وجود دارد که اهداف بلند مدت را هدف قرار می دهد. به جای اینکه به محتوای متمرکز بر فروش بپردازید ، سعی کنید به آینده نگاه کنید.

مقاله پیشنهادی  10 سؤالی که هنگام سوء استفاده از مشتری محتوای SEO می توانید بپرسید

طی چند ماه آینده ، مطالبی بنویسید که می تواند:

  • آگاهی از برند را بهبود بخشید با نشان دادن شخصیت و عقاید خود
  • به خریداران بالقوه اطلاع دهید در مورد وضعیت فعلی تجارت و محصولات شما
  • اعتماد با مشتریان را ایجاد کنید از طریق ارتباط مداوم و پشتیبانی
  • وفاداری مشتری را افزایش دهید از طریق بازخورد و تعامل و همچنین پیشنهادات ویژه
  • تقویت منجر می شود با مراجعه به مشتریان از طریق قطعات سرگرم کننده و آموزنده.

به هر پست وبلاگ یا کمپین رسانه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی امروز و اکنون فکر نکنید.

به عنوان یک سرمایه گذاری در آگاهی طولانی مدت مردم از نام تجاری خود فکر کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هنگامی که مؤسسه بازاریابی محتوا پاسخ هایی را برای بررسی بازاریابی محتوا B2C در سال 2019 جمع آوری کرد ، متوجه شد که نزدیک به 90٪ از مارک های موفق اظهار داشتند که بازاریابی محتوا به آنها در افزایش آگاهی از برند کمک کرده است. 12 ماه.

ما نمی دانیم که این بیماری همه ساله ما را از کجا رها می کند ، اما می دانیم که اوضاع همچنان تغییر خواهد کرد.

محتوای شما در حال حاضر باید درباره آگاهی از برند باشد – چیزی که منجر به درآمد خواهد شد.

5- نمی توانید بسیاری از تبدیل ها را بدست آورید؟ پیروان را بدست آورید

با بی ثباتی اقتصاد اخیر و رکود قریب الوقوع پیش بینی شده ، بسیاری از مردم دلارهای سخت درآمد خود را محکم نگه می دارند.

بنابراین ، جای تعجب آور نیست که بسیاری از مشاغل در طول همه گیری ها تعداد تبدیل های کمتری را تجربه می کنند.

حتی برداشتهای تبلیغاتی در جستجوی Google نیز به 7 درصد پایین تر از متوسط ​​کاهش یافته است. نرخ تبدیل در تبلیغات PPC به طور متوسط ​​21٪ کاهش یافته است.

بنابراین ، ممکن است در حال فکر کردن باشید ، “چرا من برای رسیدن به مشتری وقت خود را با استفاده از محتوا تلف می کنم؟”

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پاسخ در طرز فکر شما در مورد تولید محتوا است.

نوشتن وبلاگ ، ایجاد پست های رسانه های اجتماعی و شروع کمپین های جدید نیست فقط در مورد کسب درآمد – این مربوط به کسب دنبال کننده در سیستم عامل های دیگر است.

همانطور که TechCrunch خاطرنشان کرد ، تحت قرنطینه ، رسانه ها در واقع اجتماعی هستند.

مردم دیگر فقط مارک های تجاری را صرفاً برای اهداف خرید دنبال نمی کنند – آنها برای دنبال کردن از آنها پیروی می کنند ، و اگر می توانید از این انرژی استفاده کنید ، می توانید تعداد دنبال کننده های خود را به طور قابل توجهی پشت سر بگذارید.

مشاغل طبق پستهای معمول آن را کاهش نمی دهند.

مقاله پیشنهادی  فروشگاه های فیس بوک برای مشاغل کوچک و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

پیروان را با پست هایی درباره چگونگی سازگاری و چگونگی حضور در آنها در این زمان دشوار جلب کنید.

آیا می دانید که در اکتبر سال 2019 ، Chipotle تنها زنجیره بزرگ رستوران با حضور TikTok بود؟

اکنون ، صدها نفر سازگار هستند تا به مکانهای خود بروند – در بسترهای سرگرم کننده رسانه های اجتماعی.

در اواسط ماه مارس ، مارک هایی مانند واتساپ ، فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام حداقل 40 درصد سنبله در استفاده را تجربه کرده بودند.

به جای اینکه نگرانی در مورد چگونگی پریشانی مشتریان و مایل به هزینه کردن پول نگران نباشید ، به شانس اینکه آنها نیستند پرش کنید خیلی در سیستم عامل های رسانه ای که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در صورت لزوم ، حسابهای محتوای جدید را در جایی شروع کنید که احساس می کنید به تعداد بیشتری از پیروان بالقوه دسترسی دارید.

از آزمایش کردن نترسید ، به ویژه هنگامی که افراد واقعاً می توانند از یک کلاهبرداری خوب یا خبرهای جالب استفاده کنند.

6. قوام همیشه مهم است

بیش از 500 ساعت محتوای ویدیویی هر دقیقه از ماه مه 2019 در YouTube بارگذاری می شود.

نزدیک به 75 میلیون پست وبلاگ در آوریل 2020 در سایت های وردپرس منتشر شد.

تقریباً دو سوم (62٪) شرکتهایی که بیش از 5000 کارمند دارند ، روزانه مطالب را منتشر می کنند.

قوام و منظم بودن دو جنبه مهم موفقیت در محتوا است.

اگرچه ممکن است وسوسه شود از پست مذهبی در حالی که همه در قرنطینه هستند ، فاصله بگیرند ، چنین اختلال می تواند مانع موفقیت برخی از موفقیت های شما شود.

علاوه بر این ، گوگل همیشه در جستجوی محتوای تازه است.

تمام مطالب شما ماندگاری دارد و اگر موتور جستجو به طور مداوم محتوای جدیدی را انتخاب نکند ، نتایج SEO شما می تواند رنج ببرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شاید نیازی به انتشار روزانه نباشید ، اما سعی کنید با وجود شرایط ، برنامه خود را تا حد ممکن ادامه دهید.

در نتیجه

محتوا ابزاری است – این بدان معناست که فقط به همان اندازه مارکی که از آن استفاده می کند موثر است.

در طول همه گیری و بعد از آن ، تک تک شرکت ها می توانند ببینند که چگونه می توانند محتوای خود را ارزشمند کنند.

هنوز به نظر می رسد شرکت هایی که به تولید محتوا می پردازند ، حتی در این زمان عجیب و غریب ، به عنوان رهبران ، مربیان و مارک های محبوب پیش رو خواهند بود.

اجازه ندهید که بازاریابی شما در کنار هم سقوط کند زیرا سایر نقاط جهان در حالت مکث هستند.

با این جامعه جدید همه گیر سازگار شوید و یاد بگیرید که چگونه در مورد فراز و نشیب های آن مانور دهید.

به یاد داشته باشید: بازاریابی محتوا یک بازی طولانی مدت است ، بنابراین در اینجا و اکنون خیلی گیر نکنید.

منابع بیشتر: